Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

+67
mii_joyce
Sterrin_
CCC
Fortissimo
Sanne
Sam
Highway
Thunder
Stokstaartje
Chocoholic
Slakje
Suus
Supertalentje
Océane
Gympie
_Lana_
Minx
Verona
lente
Discordia
Mida4you
Arwyn
SoGood
Lumen
sonly
Lilou
Mermaid
Ooh La La!
Darius
Caramba
Elliot
Rush
Anousch91
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Parisienne
Steep
Flower_L
Guus
Snoes
Twellie
Lousanne
Alex
studiebol
Parel
Rebecca
Makamba
Paper Crown
Marin
Atelier Madame
Lady1984
Silver
Lejow
slaatje
Stuiterbal
Bloempjuh23
PapillonRose
luenca
Ezzer
Susan
Aardbei
JD
Liz
Purpleflower
RYW
Jade
_Nina
71 plaatsers

Pagina 8 van 19 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 8 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  JD zo 26 aug 2012 - 11:11

bah wat rot zeg... hoop dat het kindje niet teveel meekrijgt van alle spanningen, dat vind ik altijd nog het naarste van alles.

Succes ermee, hopen dat jullie snel groen licht hebben!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

eierstokken - Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 8 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  RYW zo 26 aug 2012 - 11:14

Thanks, geldt ook voor jou!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba zo 26 aug 2012 - 11:43

Ik meld mij gedeeltelijk.
Ik zou erg graag een kindje willen, maar ik heb net een nieuwe baan en ons huisje vind ik te klein om een gezinnetje in te stichten.
Mijn vriend wil het nu wel graag en zegt nu vaak: kom we gaan een kindje proberen te maken
Embarassed Vind het erg lief, maar toch hoeft het nog niet zo van mij, terwijl ik begin dit jaar echt zoiets had van: dit jaar gaan wij ervoor.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Stokstaartje zo 26 aug 2012 - 23:17

@RYW en JaneDoe: mijn vriend zegt ook weleens van die dingen. Echt heeel erg klappermomenten zijn dat :P en zo moeilijk om dan je verstand boven je gevoel te houden.

@ spetterdespat: het allerbelangrijkste is dat jullie er allebei achter staan! Kan me best voorstellen dat je nu op dit moment nog even wil wachten
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Marin zo 26 aug 2012 - 23:21

Pfff hier zijn de kinderwensgevoelens weer even bedaard... Nee hoor, niet echt, ik heb nog steeds echt een grote kinderwens natuurlijk, maar ben wel echt blij dat het voor nu nog even 'rustig samen' is. Afgelopen weekend hadden we familieweekend en met 5 kleine kinderen tussen de 0 en 3,5 jaar was het echt chaos. Ik heb super leuk met die kleintjes gespeeld en eten gegeven enzo, en m'n vriend met die kleine mannetjes zien spelen is zooo leuk. Hij had ontdekt dat een van die kindjes een high 5 kon en dat vond ie zo grappig en ging ie ook aan z'n nichtje leren zei ie.. Echt te leuk. Maar zo vermoeiend! En als klap op de vuurpijl hadden we daarna nog een kinderfeestje van z'n nichtje..Echt dood- en doodop waren we na dat weekend vol kinderen. Echt heel leuk, maar heerlijk dat we daarna gewoon een dutje op de bank met z'n tweetjes konden doen, vielen echt direct in slaap Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Stokstaartje zo 26 aug 2012 - 23:25

whahahaha realiseer je je wel dat je er normaal gesproken niet zoveel in 1 keer krijgt :P als het goed is krijg je er maar 1 per keer :P
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Marin zo 26 aug 2012 - 23:27

Ja dat zeg jij Wink Kijk naar het hoge gehalte tweelingen hier op 't forum. Maar een vijfling is nog niet voorgekomen nee Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stokstaartje ma 27 aug 2012 - 0:33

whaha ja ik weet het. Heb er zelf ook meer kans op op tweelingen :O
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Darius ma 27 aug 2012 - 0:35

Marin schreef:Ja dat zeg jij Wink Kijk naar het hoge gehalte tweelingen hier op 't forum. Maar een vijfling is nog niet voorgekomen nee Laughing

Vorige week zaterdag las ik de NRC, en bij de geboorteaankondigingen zag ik een advertentie staan van een man en een vrouw en vijf kinderen, en zij hadden een vijfling gekregen. Gezellige boel, 10 kinderen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Marin ma 27 aug 2012 - 0:38

Darius schreef:
Marin schreef:Ja dat zeg jij Wink Kijk naar het hoge gehalte tweelingen hier op 't forum. Maar een vijfling is nog niet voorgekomen nee Laughing

Vorige week zaterdag las ik de NRC, en bij de geboorteaankondigingen zag ik een advertentie staan van een man en een vrouw en vijf kinderen, en zij hadden een vijfling gekregen. Gezellige boel, 10 kinderen!

Wow heftig!

Waren het leuke namen? angel

De NRC Zaterdag is mijn guilty pleasure qua babynamen, maar ik heb 'm dit weekend niet gelezen.

Edit: Vriend en ik hebben het dit weekend wel voor 't eerst echt over kindernamen gehad! :cheering: We zijn het wel zo'n beetje eens, hoewel ik zijn favoriete meisjesnaam niet geweldig vind, maar er wel aan kan wennen de komende jaren smile zou best kunnen dat ik 'm echt heel leuk ga vinden. Het is iig geen top 10 naam smile Mijn favoriete jongensnaam vond ie iig erg leuk! Dus jeeej! Ik was zo zenuwachtig, dat is echt zo'n 'groots' moment voor mij en ineens hadden we 't er echt over smile Lief!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 1:07

haha zo leuk Marin!!

Mijn vriend en ik hebben eindelijk ook een meisjesnaam die we nu allebei helemaal leuk vinden. (dat is bij ons echt drama. Hij vind niets leuk en ik ben ook best wel picky.

Zou zo leuk zijn als we een jongen en meid met die namen zouden krijgen. Echt zo'n tof stelleke samen haha. (tenmiste ik vind beide namen echt heel stoer). Very Happy

Volgens de voornaamdatabank zijn er nu 1264 mannen in Nederland met onze jongensnaam en maar 35 vrouwen in Nederland.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 27 aug 2012 - 1:52

Aah super leuk Punkie! Ik ben ook zooo benieuwd naar jullie namen. Vast heel hip en stoer maar toch iets wat altijd mooi blijft.

De naam die m'n vriend mooi vindt is in 2011 maar 39 keer uitgegeven aan geboren meisjes. Wel iets meer dan jouw meisjesnaam, als er maar 35 in 't hele land zijn (wow, originele naam dan!)
Geen idee of dit het uiteindelijk zou worden hoor, maar zoooo leuk om over na te denken en ik vond het zo spannend om 'mijn' jongensnaam te zeggen, straks vond ie 't niet leuk. Maar dat vond ie wel Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 27 aug 2012 - 1:59

Mijn vriend vindt maar 1 meisjesnaam mooi. :O

Gelukkig staan er nog geen kinderen in de planning haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ooh La La! ma 27 aug 2012 - 2:18

Ik meld me ook!

Het liefst zou ik vandaag ontdekken dat ik zwanger ben, maar helaas moet ik nog even wachten.
Mijn vriend wil het ook ontzettend graag maar we willen toch liever wachten tot ons nieuwe huis klaar is (en dan hopelijk ook ons huidige huis verkocht is).

Beide ouders zijn er "op tegen" als we er nu aan zouden beginnen. We hebben volgens hen nog genoeg tijd, tis geen gunstige tijd om er nu aan te beginnen etc etc. Vind het best wel moeilijk dat ze beide hier zo tegen aan kijken.
Tuurlijk is het het meest ideale als je beide een vaste baan hebt (heeft m'n vriend wel, maar ik niet en dat zit er ook nog lang niet aan te komen) en dat je huis verkocht is, maar qua financien is het allemaal wel zo geregeld dat we alles makkelijk kunnen van 1 salaris. Een tijdje terug was ik een weekendje met m'n schoonmoeder op pad en ze heeft iedere dag minstens 1x gezegd dat ze het niet verstandig vindt dat we graag kinderen willen. Volgens m'n vriend ligt het er aan dat zijn (en mijn) ouders zich gewoon nog te jong voelen om opa en oma te worden en dat ik me er niks van aan moet trekken, maar toch. Het voelt toch niet zo fijn.

Mijn vriend zei laatst; als we duidelijk hebben wanneer we de oplevering van het huis hebben, dan mag je wat mij betreft stoppen met de pil! :cheering: Oplevering is ergens in december, dus denk niet dat het lang meer duurt Wink

Oh enneh, over de namen zijn we al uit smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 2:25

Dat is wel jammer Ohlala. Mijn ouders zien ons ook echt nog geen kinderen krijgen. (Maar goed ik heb geen baan, en studeer als het goed is bijna af.. mijn vriend studeert duaal en werkt maar 24 uur.. en we wonen gehuurd). Mijn ouders betalen nog best veel voor mij.. Dat moet er eerst allemaal af haha. Ik zou het ook oneerlijk vinden naar mijn ouders om nu kinderen te krijgen. Ik wil eerst 100% financieel voor mijzelf kunnen zorgen.

Maar vind je het niet moeilijk om aan kinderen te beginnen terwijl je geen vaste baan hebt? (Ik weet natuurlijk niet wat voor een baan je vriend heeft :P )? haha. En 2 huizen poeh dat is ook wel een bak met geld.

Kun je niet afspreken met elkaar dat je eerst het oude huis verkoop? Lijkt me wel een fijne zekerheid om te hebben.

En verder als jullie vinden dat je alles op de rit hebt dan wennen je ouders daar vanzelf wel aan. Mijn ouders riepen ook altijd.. poeeh nog geen opa of oma hoor.. 2 maanden later was mijn zus zwanger en nu heeft ze 2 kinderen. Mijn ouders zijn helemaal gek als opa en oma I love you

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! ma 27 aug 2012 - 2:48

Het feit dat ik geen zicht heb op een vaste baan houdt me niet tegen. Als ik daar op moet wachten, dan duurt het nog wel ff voor we aan kinderen kunnen beginnen Wink
Gelukkig heeft mijn vriend een (zeer) goed betaalde vaste baan en zitten we qua onafhankelijkheid erg goed.

Met het nieuwe huis is het vooral zo dat ik degene ben die de klusser in huis is. Dus zou het niet erg handig zijn om met een dikke buik rond te lopen Wink Het oude huis kunnen we tegen die tijd redelijk makkelijk voor een goeie prijs kunnen verhuren, mocht dit nodig zijn. Daar maken we ons dus eigenlijk ook niet echt druk om.

Het zijn vooral onze ouders die apen en beren zien laughcry Aan de ene kant trek ik me er weinig van aan, maar als je dan een weekendje weg bent en het wordt iedere dag nadrukkelijk tegen je gezegd gaat dat toch knagen.
Gelukkig zei m'n vriend dat ik me er niks van aan moest trekken en dat ze het tzt heus wel leuk vinden.

Wij zijn beide de eerste in onze families die kindjes willen, de rest van de familie (vooral van zijn kant) verwachten het al een tijdje en kunnen niet wachten hahaha.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Darius ma 27 aug 2012 - 2:51

Ooh La La: Ik vind het eerlijk gezegd wel onbeschoft van jouw ouders en jouw schoonouders. Waar bemoeien ze zich mee?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ooh La La! ma 27 aug 2012 - 2:59

Darius schreef:Ooh La La: Ik vind het eerlijk gezegd wel onbeschoft van jouw ouders en jouw schoonouders. Waar bemoeien ze zich mee?

Dat was ook mijn reactie inderdaad. Ik kwam best pissig terug van dat weekendje (wat verder heel gezellig was hoor).
Vond dit ook echt niet gepast.
We trekken gelukkig wel gewoon ons eigen plan, maar het gevoel wat ze geven is alles behalve hartelijk.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Marin ma 27 aug 2012 - 3:18

Oh dat lijkt me echt heel vervelend. Je trekt het je toch aan, dat zou ik ook doen.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ooh La La! ma 27 aug 2012 - 3:30

Marin schreef:Oh dat lijkt me echt heel vervelend. Je trekt het je toch aan, dat zou ik ook doen.

Klopt. Ik ben bijna in zo'n "lekker puh, we doen het lekker toch-modus" laughcry

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Marin ma 27 aug 2012 - 3:34

Hahahaha vraagt je kind later: "Waarom besloten jullie toen voor een kindje te gaan?"
Jij: "Nou, omdat we lekker recalcitrant waren"

Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ooh La La! ma 27 aug 2012 - 3:35

Hahahaha ja precies Laughing
Als onze kids dan maar niet dat koppige van ons overnemen Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Mermaid ma 27 aug 2012 - 3:39

Laughing

Vriend en ik hebben het een half jaar geleden al over namen gehad. We hebben ook wel wat opties nu. Maar echt aan kinderen beginnen willen we nog niet. We vinden het nog veel te gezellig samen, zijn nog niet heel lang samen dus daar willen we ook van genieten. Plus dat ik de zorg voor een kind niet zo zie zitten met hoeveel hij weg is. Ik heb ook geen vaste baan, het is ook niet direct nodig maar zou wel fijn zijn.

Kortom we houden het maar bij dagdromen over kindjes.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba ma 27 aug 2012 - 9:30

Namen zijn we trouwens al wel over uit. Alleen moet ik er wel klaar voor zijn en dat ben ik nu nog niet echt. Wil gewoon eerst zekerheid hebben etc.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Stokstaartje ma 27 aug 2012 - 10:33

mijn vriend en ik hebben het ook weleens terloops over namen, of wat een leuke kleertjes enz. We zijn het wel redelijk met elkaar eens gelukkig!

@Ohlala: Wat erg dat ze het zo vaak zeggen. Ze mogen natuurlijk best hun mening geven, maar 1x is genoeg hoor!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 19 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: