Domme acties
+22
Melis_je
Alex
Kowalski
Stuiterbal
Poubelle
Shisha
Bliss
Aziraphale
Clapperdie
Angela_1986
SuperGrover
_Lacey_
Kamperseboekenwurm
SoGood
Mari
Blond
Rush
PrimaBella
Lejow
Rebecca
Bazinga
Printje
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Domme acties
Mari schreef:Mijn vriend moest vandaag mijn handtekening zetten want ik ben niet thuis, en papieren moesten naar de makelaar.
Ik zet mijn handtekening op papier met daaronder een stappenplan hoe hij hem zo kan krijg dus stap 1 t/m stap 5, scan het papier in en stuur het naar zijn email.
Bel ik hem net op: ''schat heb je mn handtekening er nog onder gezet'' hij : ''ja hoor, ik heb handtekening nummer 3 gekozen ''. Dus ik weer '' maar het was een stappenplan hoor '' hij: O ik dacht dat ik kon kiezen ''
Hoezo blond
Nu staat er dus een halve handtekening op
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Oreo schreef:Sogood schreef:
Ook ben ik me weleens suf geschrokken toen ik 's avonds op een donker verlaat weggetje reed. Ik kreeg ineens van die broodje aap verhalen in mijn hoofd en bedacht me dat het inderdaad wel dood eng moest zijn als er iemand op de achterbank zou zitten o.i.d. Voor de zekerheid checkte ik mijn achterruitspiegel om die mogelijkheid uit te sluiten. Keek ik ineens in 2 enorme ogen. Ik schrok me kapot.
Zo ben ik me eens dood geschrokken van mijn eigen spiegelbeeld! Ik zat op mn bed om de gordijnen dicht te doen en dacht dat er iemand voor het raam stond, maar dat was ik zelf dus Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik daar op één hoog woonde zonder balkon o.i.d., dus dat zou een heel groot persoon moeten zijn dan
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Oreo schreef:Sogood schreef:
Ook ben ik me weleens suf geschrokken toen ik 's avonds op een donker verlaat weggetje reed. Ik kreeg ineens van die broodje aap verhalen in mijn hoofd en bedacht me dat het inderdaad wel dood eng moest zijn als er iemand op de achterbank zou zitten o.i.d. Voor de zekerheid checkte ik mijn achterruitspiegel om die mogelijkheid uit te sluiten. Keek ik ineens in 2 enorme ogen. Ik schrok me kapot.
Zo ben ik me eens dood geschrokken van mijn eigen spiegelbeeld! Ik zat op mn bed om de gordijnen dicht te doen en dacht dat er iemand voor het raam stond, maar dat was ik zelf dus Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik daar op één hoog woonde zonder balkon o.i.d., dus dat zou een heel groot persoon moeten zijn dan
Dat heb ik in de nachtdienst wel eens gehad. Op de gangen brand wel iets licht maar het is vrij donker. En aan het einde van een gang zit een balkon en ineens zag ik een schim bij de deur maar dat was dus mijn eigen weerspiegeling. Door de lichtval zie je dat pas als je halverwege de gang bent. Ik schrok mij echt dood.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Elke avond als ik naar bed ging en alle lichten uitdeed knipperde er nog een licht op m´n gang. Ik snapte er niks van, het kwam niet van buiten want alle gordijnen waren dicht.
Het knipperen was elke avond als ik m´n nachtlampje uitdeed een keer of 5, in de gang.
Ik heb vanalles bedacht wat het kon zijn, maar het kon allemaal niet!
Uiteindelijk snapte ik het; het was de gang lamp die nog een paar keer knippert als ik 'm uitdoe
Het knipperen was elke avond als ik m´n nachtlampje uitdeed een keer of 5, in de gang.
Ik heb vanalles bedacht wat het kon zijn, maar het kon allemaal niet!
Uiteindelijk snapte ik het; het was de gang lamp die nog een paar keer knippert als ik 'm uitdoe
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ex van mij kon er ook wat van. We gingen op bezoek naar een vriend van mij, hij woont in een appartement op de bovenverdieping. Voor dat appartement stond een grote steiger. We bellen bij hem aan, gaan met de trap naar boven en even later gaat het over zn appartement, dat het zo leuk is, en zegt mn ex ook zo: en ook leuk dat je een balkon hebt! Het was echt even stil, opeens begint iedereen zo keihard te lachen, van, heb je die steiger niet gezien dan? (was gewoon echt niet te missen, het stond voor zn appartement notabene!!!). De keer daarna dat ik bij die vriend kwam was zn steiger weg en nu maken we vaak grapjes over zn zogenaamde tijdelijke balkon hahaha
Gast- Gast
Mari schreef:Mijn vriend moest vandaag mijn handtekening zetten want ik ben niet thuis, en papieren moesten naar de makelaar.
Ik zet mijn handtekening op papier met daaronder een stappenplan hoe hij hem zo kan krijg dus stap 1 t/m stap 5, scan het papier in en stuur het naar zijn email.
Bel ik hem net op: ''schat heb je mn handtekening er nog onder gezet'' hij : ''ja hoor, ik heb handtekening nummer 3 gekozen ''. Dus ik weer '' maar het was een stappenplan hoor '' hij: O ik dacht dat ik kon kiezen ''
Hoezo blond
Gast- Gast
_Lacey_ schreef:Ik zat vanmiddag in de auto en een vogel vloog nogal laag over. Ik bukte voor dat verdomde beest
Oh, dan is het niet zo erg dat ik bukte toen ik een parkeergarage in wilde rijden waarbij je meteen omhoog rijdt, en dus die muur ineens heel dicht op je af ziet komen.
Gast- Gast
Nou ik heb geleerd dat k niet geschikt ben voor schietspelletjes op de PS3... M'n broertje vond 't vooral vervelend; ik was aan't juichen dat ik eindelijk iemand had neergeschoten en hij was aan't mopperen; Ja, je hebt MIJ neergeschoten! ALWEER!
Duus..
Duus..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben zojuist gaan sporten en diep in gedachten verzonken liep ik richting de kleedkamers. Ik liep er 1 binnen en keek raar op omdat de muur opeens anders was maar ik liep ook gewoon door tot ik er opeens achter kwam dat ik in de mannen kleedkamer stond
Ik ben in een sneltrein vaart weg gerend en rende zo tegen een tegemoet komende jongen op die nogal raar keek hahaha.
oops
Ik ben in een sneltrein vaart weg gerend en rende zo tegen een tegemoet komende jongen op die nogal raar keek hahaha.
oops
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik ben net tegen een vluchtheuvel mét palen opgefietst Misschien niet echt een domme actie, maar het doet wel pijn!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Laatst viel de nagelknipper in het putje van de wasbak in de badkamer. Ik dook in het kastje om de sifon los te draaien en de nagelknipper eruit te halen. In het sifon zat een laag water, dus ik dacht 'die gooi ik gelijk even leeg' en ik gooi het zo leeg in de gootsteen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Laatst viel de nagelknipper in het putje van de wasbak in de badkamer. Ik dook in het kastje om de sifon los te draaien en de nagelknipper eruit te halen. In het sifon zat een laag water, dus ik dacht 'die gooi ik gelijk even leeg' en ik gooi het zo leeg in de gootsteen
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hhaha, Alex! Zou mij ook kunnen overkomen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben vandaag nog tegen een lantaarnpaal opgelopen. Het deed geen pijn, maar iemand zag me en begon onbedaarlijk te lachen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Shisha schreef:Alex schreef:Laatst viel de nagelknipper in het putje van de wasbak in de badkamer. Ik dook in het kastje om de sifon los te draaien en de nagelknipper eruit te halen. In het sifon zat een laag water, dus ik dacht 'die gooi ik gelijk even leeg' en ik gooi het zo leeg in de gootsteen
Been there, done that... meer dan eens
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend heeft vanochtend onze oude tv naar de kringloop gebracht, beetje jammer dat hij ipv bijbehorende afstandsbediening de afstandsbediening van de nieuwe tv erbij heeft gegeven.
Godzijdank hebben we nog eentje voor de interactieve tv.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Mijn vriend heeft vanochtend onze oude tv naar de kringloop gebracht, beetje jammer dat hij ipv bijbehorende afstandsbediening de afstandsbediening van de nieuwe tv erbij heeft gegeven.
Kun je niet gewoon terug gaan en het omruilen?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Atelier Madame schreef:Mijn vriend heeft vanochtend onze oude tv naar de kringloop gebracht, beetje jammer dat hij ipv bijbehorende afstandsbediening de afstandsbediening van de nieuwe tv erbij heeft gegeven.
Kun je niet gewoon terug gaan en het omruilen?
Helaas geen tijd voor
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Kamperseboekenwurm schreef:Yasmin schreef:Kamperseboekenwurm schreef:Chance schreef:Yasmin, waar werk jij? Bij I. in E.? Daar heb ik namelijk ook gewerkt
Misschien bij VDE in K.?Daar heb ik 2 jaar geleden gewerkt.
nee ook niet, ik werk in V. We doen trouwens voor echt heel veel scholen studieboeken(middelbare scholen), de wat jongere meiden zullen me miss wel eens aan de tel hebben gehad haha
Er zijn blijkbaar heel wat bedrijven die schoolboeken leveren
Nee hoor, twee hele grote, en verder een aantal kleintjes. VDE en I.ddink domineren de markt. En je kan er flink rijk van worden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zag vanmorgen bij het uitparkeren een klein klotig paaltje over het hoofd
Gast- Gast
Oh haha, deze vind ik echt geweldigMari schreef:Mijn vriend moest vandaag mijn handtekening zetten want ik ben niet thuis, en papieren moesten naar de makelaar.
Hoezo blond
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had weer zoiets doms he daarnet.
Op het werk hebben wij een chat functie, dan kan je idividueel met iemand chatten maar ook een groepschat, dan gaat bericht het hele kantoor door. En daar ging het dus ook mis
Ik had pauze en was aan het kijken op internet en zag een leuk jurkje en die stuurde ik dus naar mn beste vriend die hier net werkt, maar ging per ongeluk naar de groepschat. Ik wilde vragen of hij die geschikt vond voor mn afstudeerpresentatie volgende week. Opeens hoor ik allemaal gelach, het hele kantoor heeft het nu dus gezien
Op het werk hebben wij een chat functie, dan kan je idividueel met iemand chatten maar ook een groepschat, dan gaat bericht het hele kantoor door. En daar ging het dus ook mis
Ik had pauze en was aan het kijken op internet en zag een leuk jurkje en die stuurde ik dus naar mn beste vriend die hier net werkt, maar ging per ongeluk naar de groepschat. Ik wilde vragen of hij die geschikt vond voor mn afstudeerpresentatie volgende week. Opeens hoor ik allemaal gelach, het hele kantoor heeft het nu dus gezien
Gast- Gast
Yasmin schreef:Ik had weer zoiets doms he daarnet.
Haha, maargoed dat het een foto van een jurkje was.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Domme acties
» Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?
» Genante acties
» Stomme acties
» Impulsieve acties
» Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?
» Genante acties
» Stomme acties
» Impulsieve acties
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: