Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme acties

+22
Melis_je
Alex
Kowalski
Stuiterbal
Poubelle
Shisha
Bliss
Aziraphale
Clapperdie
Angela_1986
SuperGrover
_Lacey_
Kamperseboekenwurm
SoGood
Mari
Blond
Rush
PrimaBella
Lejow
Rebecca
Bazinga
Printje
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Aziraphale vr 17 aug 2012 - 8:37

Mari schreef:Mijn vriend moest vandaag mijn handtekening zetten want ik ben niet thuis, en papieren moesten naar de makelaar.

Ik zet mijn handtekening op papier met daaronder een stappenplan hoe hij hem zo kan krijg dus stap 1 t/m stap 5, scan het papier in en stuur het naar zijn email.

Bel ik hem net op: ''schat heb je mn handtekening er nog onder gezet'' hij : ''ja hoor, ik heb handtekening nummer 3 gekozen ''. Dus ik weer '' maar het was een stappenplan hoor '' hij: O ik dacht dat ik kon kiezen :O ''

Hoezo blond

Nu staat er dus een halve handtekening op Laughing

lol!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Bliss vr 17 aug 2012 - 8:47

Oreo schreef:
Sogood schreef:

Ook ben ik me weleens suf geschrokken toen ik 's avonds op een donker verlaat weggetje reed. Ik kreeg ineens van die broodje aap verhalen in mijn hoofd en bedacht me dat het inderdaad wel dood eng moest zijn als er iemand op de achterbank zou zitten o.i.d. Voor de zekerheid checkte ik mijn achterruitspiegel om die mogelijkheid uit te sluiten. Keek ik ineens in 2 enorme ogen. Ik schrok me kapot. Domme acties - Pagina 2 827601

lol! lol!

Zo ben ik me eens dood geschrokken van mijn eigen spiegelbeeld! Ik zat op mn bed om de gordijnen dicht te doen en dacht dat er iemand voor het raam stond, maar dat was ik zelf dus Domme acties - Pagina 2 394967 Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik daar op één hoog woonde zonder balkon o.i.d., dus dat zou een heel groot persoon moeten zijn dan Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Shisha vr 17 aug 2012 - 8:53

Bliss schreef:
Oreo schreef:
Sogood schreef:

Ook ben ik me weleens suf geschrokken toen ik 's avonds op een donker verlaat weggetje reed. Ik kreeg ineens van die broodje aap verhalen in mijn hoofd en bedacht me dat het inderdaad wel dood eng moest zijn als er iemand op de achterbank zou zitten o.i.d. Voor de zekerheid checkte ik mijn achterruitspiegel om die mogelijkheid uit te sluiten. Keek ik ineens in 2 enorme ogen. Ik schrok me kapot. Domme acties - Pagina 2 827601

lol! lol!

Zo ben ik me eens dood geschrokken van mijn eigen spiegelbeeld! Ik zat op mn bed om de gordijnen dicht te doen en dacht dat er iemand voor het raam stond, maar dat was ik zelf dus Domme acties - Pagina 2 394967 Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik daar op één hoog woonde zonder balkon o.i.d., dus dat zou een heel groot persoon moeten zijn dan Wink

Dat heb ik in de nachtdienst wel eens gehad. Op de gangen brand wel iets licht maar het is vrij donker. En aan het einde van een gang zit een balkon en ineens zag ik een schim bij de deur maar dat was dus mijn eigen weerspiegeling. Door de lichtval zie je dat pas als je halverwege de gang bent. Ik schrok mij echt dood. Domme acties - Pagina 2 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Poubelle vr 17 aug 2012 - 8:55

Elke avond als ik naar bed ging en alle lichten uitdeed knipperde er nog een licht op m´n gang. Ik snapte er niks van, het kwam niet van buiten want alle gordijnen waren dicht.
Het knipperen was elke avond als ik m´n nachtlampje uitdeed een keer of 5, in de gang.
Ik heb vanalles bedacht wat het kon zijn, maar het kon allemaal niet!
Uiteindelijk snapte ik het; het was de gang lamp die nog een paar keer knippert als ik 'm uitdoe nerd
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 8:56

Ex van mij kon er ook wat van. We gingen op bezoek naar een vriend van mij, hij woont in een appartement op de bovenverdieping. Voor dat appartement stond een grote steiger. We bellen bij hem aan, gaan met de trap naar boven en even later gaat het over zn appartement, dat het zo leuk is, en zegt mn ex ook zo: en ook leuk dat je een balkon hebt! Het was echt even stil, opeens begint iedereen zo keihard te lachen, van, heb je die steiger niet gezien dan? (was gewoon echt niet te missen, het stond voor zn appartement notabene!!!). De keer daarna dat ik bij die vriend kwam was zn steiger weg en nu maken we vaak grapjes over zn zogenaamde tijdelijke balkon hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 9:11

Mari schreef:Mijn vriend moest vandaag mijn handtekening zetten want ik ben niet thuis, en papieren moesten naar de makelaar.

Ik zet mijn handtekening op papier met daaronder een stappenplan hoe hij hem zo kan krijg dus stap 1 t/m stap 5, scan het papier in en stuur het naar zijn email.

Bel ik hem net op: ''schat heb je mn handtekening er nog onder gezet'' hij : ''ja hoor, ik heb handtekening nummer 3 gekozen ''. Dus ik weer '' maar het was een stappenplan hoor '' hij: O ik dacht dat ik kon kiezen :O ''

Hoezo blond

Nu staat er dus een halve handtekening op Laughing

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 9:12

_Lacey_ schreef:Ik zat vanmiddag in de auto en een vogel vloog nogal laag over. Ik bukte voor dat verdomde beest laughcry

Oh, dan is het niet zo erg dat ik bukte toen ik een parkeergarage in wilde rijden waarbij je meteen omhoog rijdt, en dus die muur ineens heel dicht op je af ziet komen. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Bazinga vr 17 aug 2012 - 9:15

Nou ik heb geleerd dat k niet geschikt ben voor schietspelletjes op de PS3... M'n broertje vond 't vooral vervelend; ik was aan't juichen dat ik eindelijk iemand had neergeschoten en hij was aan't mopperen; Ja, je hebt MIJ neergeschoten! ALWEER!

Duus..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Stuiterbal vr 17 aug 2012 - 9:16

Ik ben zojuist gaan sporten en diep in gedachten verzonken liep ik richting de kleedkamers. Ik liep er 1 binnen en keek raar op omdat de muur opeens anders was maar ik liep ook gewoon door tot ik er opeens achter kwam dat ik in de mannen kleedkamer stond :O

Ik ben in een sneltrein vaart weg gerend en rende zo tegen een tegemoet komende jongen op die nogal raar keek hahaha.

oops
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Kowalski vr 17 aug 2012 - 9:20

Ik ben net tegen een vluchtheuvel mét palen opgefietst Domme acties - Pagina 2 394967 Misschien niet echt een domme actie, maar het doet wel pijn! Domme acties - Pagina 2 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Alex vr 17 aug 2012 - 9:25

Laatst viel de nagelknipper in het putje van de wasbak in de badkamer. Ik dook in het kastje om de sifon los te draaien en de nagelknipper eruit te halen. In het sifon zat een laag water, dus ik dacht 'die gooi ik gelijk even leeg' en ik gooi het zo leeg in de gootsteen Domme acties - Pagina 2 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Shisha vr 17 aug 2012 - 9:26

Alex schreef:Laatst viel de nagelknipper in het putje van de wasbak in de badkamer. Ik dook in het kastje om de sifon los te draaien en de nagelknipper eruit te halen. In het sifon zat een laag water, dus ik dacht 'die gooi ik gelijk even leeg' en ik gooi het zo leeg in de gootsteen Domme acties - Pagina 2 394967

lol!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 9:27

Kowalski, dat is best wel dom Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 9:28

Haha, Alex. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  SoGood vr 17 aug 2012 - 9:33

Hhaha, Alex! Zou mij ook kunnen overkomen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Melis_je vr 17 aug 2012 - 10:15

Ik ben vandaag nog tegen een lantaarnpaal opgelopen. Het deed geen pijn, maar iemand zag me en begon onbedaarlijk te lachen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Jerry vr 17 aug 2012 - 10:21

Shisha schreef:
Alex schreef:Laatst viel de nagelknipper in het putje van de wasbak in de badkamer. Ik dook in het kastje om de sifon los te draaien en de nagelknipper eruit te halen. In het sifon zat een laag water, dus ik dacht 'die gooi ik gelijk even leeg' en ik gooi het zo leeg in de gootsteen Domme acties - Pagina 2 394967

lol!

Been there, done that... meer dan eens Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Atelier Madame vr 17 aug 2012 - 11:11

Mijn vriend heeft vanochtend onze oude tv naar de kringloop gebracht, beetje jammer dat hij ipv bijbehorende afstandsbediening de afstandsbediening van de nieuwe tv erbij heeft gegeven. thumbdown

Godzijdank hebben we nog eentje voor de interactieve tv.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Prosecco vr 17 aug 2012 - 18:08

Atelier Madame schreef:Mijn vriend heeft vanochtend onze oude tv naar de kringloop gebracht, beetje jammer dat hij ipv bijbehorende afstandsbediening de afstandsbediening van de nieuwe tv erbij heeft gegeven. thumbdown

Godzijdank hebben we nog eentje voor de interactieve tv.

Kun je niet gewoon terug gaan en het omruilen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Atelier Madame za 18 aug 2012 - 2:32

Prosecco schreef:
Atelier Madame schreef:Mijn vriend heeft vanochtend onze oude tv naar de kringloop gebracht, beetje jammer dat hij ipv bijbehorende afstandsbediening de afstandsbediening van de nieuwe tv erbij heeft gegeven. thumbdown

Godzijdank hebben we nog eentje voor de interactieve tv.



Kun je niet gewoon terug gaan en het omruilen?

Helaas geen tijd voor Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Blond za 18 aug 2012 - 2:39

Kamperseboekenwurm schreef:
Yasmin schreef:
Kamperseboekenwurm schreef:
Chance schreef:Yasmin, waar werk jij? Bij I. in E.? Daar heb ik namelijk ook gewerkt Domme acties - Pagina 2 561177
Misschien bij VDE in K.?Daar heb ik 2 jaar geleden gewerkt.



nee ook niet, ik werk in V. Domme acties - Pagina 2 561177 We doen trouwens voor echt heel veel scholen studieboeken(middelbare scholen), de wat jongere meiden zullen me miss wel eens aan de tel hebben gehad haha

Er zijn blijkbaar heel wat bedrijven die schoolboeken leveren Very Happy

Nee hoor, twee hele grote, en verder een aantal kleintjes. VDE en I.ddink domineren de markt. En je kan er flink rijk van worden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 2:45

Ik zag vanmorgen bij het uitparkeren een klein klotig paaltje over het hoofd Domme acties - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Snoes za 18 aug 2012 - 3:02

Mari schreef:Mijn vriend moest vandaag mijn handtekening zetten want ik ben niet thuis, en papieren moesten naar de makelaar.

Ik zet mijn handtekening op papier met daaronder een stappenplan hoe hij hem zo kan krijg dus stap 1 t/m stap 5, scan het papier in en stuur het naar zijn email.

Bel ik hem net op: ''schat heb je mn handtekening er nog onder gezet'' hij : ''ja hoor, ik heb handtekening nummer 3 gekozen ''. Dus ik weer '' maar het was een stappenplan hoor '' hij: O ik dacht dat ik kon kiezen :O ''

Hoezo blond

Nu staat er dus een halve handtekening op Laughing
Oh haha, deze vind ik echt geweldig Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 0:27

Ik had weer zoiets doms he daarnet.

Op het werk hebben wij een chat functie, dan kan je idividueel met iemand chatten maar ook een groepschat, dan gaat bericht het hele kantoor door. En daar ging het dus ook misDomme acties - Pagina 2 394967

Ik had pauze en was aan het kijken op internet en zag een leuk jurkje en die stuurde ik dus naar mn beste vriend die hier net werkt, maar ging per ongeluk naar de groepschat. Ik wilde vragen of hij die geschikt vond voor mn afstudeerpresentatie volgende week. Opeens hoor ik allemaal gelach, het hele kantoor heeft het nu dus gezien

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Mari di 21 aug 2012 - 0:29

Yasmin schreef:Ik had weer zoiets doms he daarnet.

Op het werk hebben wij een chat functie, dan kan je idividueel met iemand chatten maar ook een groepschat, dan gaat bericht het hele kantoor door. En daar ging het dus ook misDomme acties - Pagina 2 394967

Ik had pauze en was aan het kijken op internet en zag een leuk jurkje en die stuurde ik dus naar mn beste vriend die hier net werkt, maar ging per ongeluk naar de groepschat. Ik wilde vragen of hij die geschikt vond voor mn afstudeerpresentatie volgende week. Opeens hoor ik allemaal gelach, het hele kantoor heeft het nu dus gezien

Haha, maargoed dat het een foto van een jurkje was.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties - Pagina 2 Empty Re: Domme acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum