Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?

+17
Zora
Rovine
Toet
Clapperdie
Jezzie
PluDan
ExpressoB
FireButterfly
Silver
Paper Crown
minoessepoes
bolus26
mickey
Susan
SuperGrover
ekiaam87
Silva
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij? Empty Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?

Bericht  Silva ma 24 okt 2011 - 8:20

De domme actie van vandaag:

ik: "He! Als ik met mijn muis naar rechts ga, gaat het pijltje naar links en andersom! Hoe kan dat nou!?"
Mijn vriend: "Je hebt hem verkeerd om."

Even heel erg de slappe lach Wink

Wie heeft er nog meer domme acties gehad vandaag?
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij? Empty Re: Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?

Bericht  ekiaam87 ma 24 okt 2011 - 8:42

haha dies wel leuk ja!!
hmmm, volgens mij geen domme acties gehad vandaag Wink, kan me ook ff geen andere actie herinneren Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij? Empty Re: Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?

Bericht  Silva ma 24 okt 2011 - 8:48

Oh jeetje, ik heb ze zo vaak! Maar dat komt dan vooral omdat ik in gedachten ben en totaal niet erbij nadenk wat ik aan het doen ben haha. Dan krijg je dat soort dingen Wink
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:53

Mijn vriend en ik waren de fiets in de auto aan het proppen en dat ging al met de nodige irritaties gepaard. Zegt hij: maak je even het fietsstoeltje los? En wat doe ik, ik maak het autostoeltje los laughcry

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 24 okt 2011 - 23:50

Als SOG besluit ik mijn nagels te lakken. Ik faal. Ik probeer met oogmake-up reinigingslotion de Raspberry roze van mijn handen te halen. Ik faal. Ik probeer met wijn de nagellak te verwijderen. Ik faal en smeer ook de nog-niet-droge nagellak op mijn nagels aan de wijnfles. Zucht...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:53

hahaha meiden toch Very Happy

Nou ik had net domme actie op het forum. Dacht Leine niet te kennen maar ze zat naast mij laatst met kledingruil. Dacht ff dat ze anders heette hier Embarassed EN waarom geen idee...

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 24 okt 2011 - 23:54

Laatst was Michiel Huisman op het nieuws, maar mijn moeder dacht dat het over Henny Huisman ging, dus toen zei Dion: 'Henny Huisman is niet echt oud geworden.'
Ik: 'HUH? Is Henny Huisman dood dan?'
Dion heeft me ongeveer een half uur uitgelachen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:55

SuperGrover schreef:Als SOG besluit ik mijn nagels te lakken. Ik faal. Ik probeer met oogmake-up reinigingslotion de Raspberry roze van mijn handen te halen. Ik faal. Ik probeer met wijn de nagellak te verwijderen. Ik faal en smeer ook de nog-niet-droge nagellak op mijn nagels aan de wijnfles. Zucht...

Hahahaha!

Ik heb een keer mijn haar gesprayd met deodorant in plaats van met de anti-klit spray. En het duurde wel eventjes voor ik dat door had.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 24 okt 2011 - 23:57

Heeft iemand nog een uitmuntend idee hoe ik nagellak van mijn handen krijg?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:59

Gewoon nagellakremover?

Gast
Gast

Bericht  mickey di 25 okt 2011 - 0:00

SuperGrover schreef:Heeft iemand nog een uitmuntend idee hoe ik nagellak van mijn handen krijg?
Nagellak remover?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  bolus26 di 25 okt 2011 - 0:00

ik heb wel es tandpasta ipv gel in mn haar gedaan,zit allebei in een blauw pompje
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SuperGrover di 25 okt 2011 - 0:02

Haha meiden, als ik nagellakremover had gehad, dan had ik het niet met wijn geprobeerd lol! Ik dacht, wellicht is er een andere goede manier.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 0:03

SuperGrover schreef:Haha meiden, als ik nagellakremover had gehad, dan had ik het niet met wijn geprobeerd lol! Ik dacht, wellicht is er een andere goede manier.

Ik dacht al, wat zit ze vroeg aan de wijn.
Krabben??

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 25 okt 2011 - 1:13

Jolee schreef:
SuperGrover schreef:Haha meiden, als ik nagellakremover had gehad, dan had ik het niet met wijn geprobeerd lol! Ik dacht, wellicht is er een andere goede manier.

Krabben??

Ik heb weleens gelezen, nog een laagje erop doen en dan meteen er af halen met een doekje, dus als het nog echt nat is, dan zou alles er vanaf moeten gaan. Nooit zelf geprobeert overigens!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Paper Crown di 25 okt 2011 - 1:18

Oh zoveel..

Ik vroeg aan mijn moeder mama, worden alle druiven later olijven.. ik wilde vragen, mama worden alle druiven later wijn? Mijn moeder rolde zowat van haar stoel..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Silver di 25 okt 2011 - 1:50

minoessepoes schreef:
Jolee schreef:

Krabben??

Ik heb weleens gelezen, nog een laagje erop doen en dan meteen er af halen met een doekje, dus als het nog echt nat is, dan zou alles er vanaf moeten gaan. Nooit zelf geprobeert overigens!

Terpetine? Rolling Eyes zal wel bijten denk ik
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  FireButterfly di 25 okt 2011 - 1:53

2CKC2 schreef:Oh zoveel..

Ik vroeg aan mijn moeder mama, worden alle druiven later olijven.. ik wilde vragen, mama worden alle druiven later wijn? Mijn moeder rolde zowat van haar stoel..

Wat is dit grappig.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  ExpressoB di 25 okt 2011 - 2:57

Gisteren: Liep met een volle emmer water/sop. Had beter moeten opletten en gooide een hele hoop in mijn laars:S

Savonds verbrand ik 2x mijn hand en snij vervolgens in mijn vinger tot bloedens toe, auw
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 3:53

Ik heb dagelijks domme acties, variërend van mild tot "jaaa hoor wat achterlijk, dit kan echt niet"

Vandaag zover:

• Kat op staart getrapt ( zielig! )

• Kopje koffie ( net gezet ) in koelkast gezet en fles cassis eruit gehaald. Mijn moeder wilde koffie en ik dus cassis

• Radio harder gezet ipv zachter toen ik aan het bellen was

• "Hoooi!" geroepen tegen een onbekende waarvan ik dacht dat ik hem kende. Ik zwaaide er zelfs nog heel blij bij laughcry

Gast
Gast

Bericht  PluDan di 25 okt 2011 - 6:32

Hahaha, dames ,dames, het is wat met jullie :P . (ik lig helemaal dubbel hier, leuk topic)

-Van de week wilde ik de deur dicht doen, zat de staart van mijn kat er tussen (zooow zielig)

- Laatst op mijn werk zwaaide ik heel uitbundig naar iemand waarvan ik dacht dat die het was zeg maar, was het heel iemand anders

- Vorig weekend had het gevroren en moest ik vroeg naar het werk, ik mocht met de auto van mijn vriend en moest dus krabben. Ik zag bijna niks, toen ben met de auto langs de heg geschaafd ----> gevolg een paar krassen Embarassed .
Ohhhw wat baalde ik zeg, durfde het bijna niet te vertellen, maar mijn vriend moest er wel om lachen en vond het niet erg gelukkig.

Voor de rest zo niks schokkends Laughing .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Silva di 25 okt 2011 - 6:48

Tea-Leaf schreef:Ik heb dagelijks domme acties, variërend van mild tot "jaaa hoor wat achterlijk, dit kan echt niet"

Vandaag zover:

• Kat op staart getrapt ( zielig! )

• Kopje koffie ( net gezet ) in koelkast gezet en fles cassis eruit gehaald. Mijn moeder wilde koffie en ik dus cassis

• Radio harder gezet ipv zachter toen ik aan het bellen was

• "Hoooi!" geroepen tegen een onbekende waarvan ik dacht dat ik hem kende. Ik zwaaide er zelfs nog heel blij bij laughcry

Oh! Hoi roepen terwijl ik ze toch niet blijk te kennen doe ik ook zo vaak! Dan zeg ik tegen mijn vriend: Kijk! Daar loopt je moeder! En dan blijkt het gewoon een oud vrouwtje achter een rolator te zijn (en mn schoonmoeder loopt niet eens achter een rolator en is ook nog niet eens zo heel oud hahaha). Vervolgens maakte mijn vriend dan een foto om mijn schoonmoeder te laten zien met wie ik haar verward had... hihi!
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jezzie di 25 okt 2011 - 7:03

bolus26 schreef:ik heb wel es tandpasta ipv gel in mn haar gedaan,zit allebei in een blauw pompje

Dat is in elk geval beter dan andersom....lijkt me niet fijn om je tanden te poetsen met gel!

- Ik schonk zaterdag wijn in een colaglas! Ik wilde cola en mijn vriend wijn, de glazen stonden naast elkaar smile
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Clapperdie di 25 okt 2011 - 7:10

FryskeFlinter schreef:
minoessepoes schreef:
Jolee schreef:

Krabben??

Terpetine? Rolling Eyes zal wel bijten denk ik

Als je het van je handen af wilt krijgen (dus niet je nagels) gaat dit als je onder de douche staat. Door de warmte kan je het er zo afkrabben. Misschien helpt een tijltje waar je je handen in kan doen ook wel. Doe ik altijd bij mijn tenen laughcry lukt me nooit zo goed en als het droog is krab ik alles naast mn nagels er zo af en dan ziet het er super netjes uit
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Toet di 25 okt 2011 - 8:15

Ik had pas boodschappen gedaan en met opruimen heb ik en pot haargel in de koelkast gezet en een pot appelmoes in de badkamer op het schap. laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: