Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat niemand weet over jou..........

+35
nijntje4
Atelier Madame
Bliss
Annemoontje
Phileine
Vanilla Queen
Esperanza
Susan
Flower_L
Lenster
SuperGrover
Lady Starstruck
Chocolate Cookie
M@niek
Magenta
Teddyaapje
Rush
silly-one
girli
SoGood
Gympie
Barbabella
June
RYW
Niekske
Kowalski
kwak
Bazinga
Blond
Alex
Marin
Poubelle
ellibre
Mari
Yare
39 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 23:27

Phileine schreef:Ik onthoud heel erg veel, de meest onzinnige dingen, zoals verjaardagen van vroegere klasgenootjes op de basisschool bijvoorbeeld (en dan ook nog die van een jongen die mij pestte Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 878948377 ).

Die weet ik ook en van de middelbare school ook en van exen, hun broers en zussen, ouders en andere familieleden. Oude kentekens van auto`s uit m`n familie, vrienden etc. weet ik ook allemaal en telefoonnummers van 'toen'.

En het stomme is. M`n huidige kenteken kan ik niet onthouden. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Lady Starstruck vr 17 aug 2012 - 5:26

Zelda schreef:Susan: lol!

Ik heb een hele grote fantasie. Ik kan gerust een 2e leven erbij verzinnen als ik in bed lig.....hele verhalen en scenario's komen er dan in me op. Als ik aan het afwassen ben en ik heb hard de muziek aan, beeld ik me altijd in dat ik een super goede zangeres ben en dat ik in 1 klap the Voice of Holland win of iets dergelijks Very Happy en dat ik dan een hoop fans heb, uiteraard.

Dit heb ik exact hetzelfde. Behalve dan dat ik me niet inbeeld dat ik bij the Voice of Holland zing. Maar ik heb ook een hele grote fantasie.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  SuperGrover vr 17 aug 2012 - 5:38

Chance schreef:
SuperGrover schreef:

In dezelfde lijn: ik heb weleens kansrekeningen gemaakt voor de lol, dan gooi ik 100 keer met een dobbelsteen om te checken of ie zuiver is. Ik heb ook best wel vaak voor de lol SPSS gedaan, ik vind dat zo'n leuk programma. Dan verzin ik data (nu al fraudeur (A)) en dan voer ik alle tests uit die ik kan bedenken. En dan juichen als ik een significant verband vind. Ik word zo enthousiast van SPSS dat vriendinnen dachten dat ik gedronken had. Ik ben zo'n gruwelijke nerd Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967 Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967

Een medestander! Ik vind SPSS ook zo'n leuk programma Very Happy. En al mijn jaargenoten maar zeiken over statistiek. Heerlijk vond ik het! Beter dan die literatuurstudies.
Jeej, eindelijk! Ik dacht dat ik echt enorm afwijkend was :P
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Blond vr 17 aug 2012 - 6:42

SuperGrover schreef:
Chance schreef:
SuperGrover schreef:

In dezelfde lijn: ik heb weleens kansrekeningen gemaakt voor de lol, dan gooi ik 100 keer met een dobbelsteen om te checken of ie zuiver is. Ik heb ook best wel vaak voor de lol SPSS gedaan, ik vind dat zo'n leuk programma. Dan verzin ik data (nu al fraudeur (A)) en dan voer ik alle tests uit die ik kan bedenken. En dan juichen als ik een significant verband vind. Ik word zo enthousiast van SPSS dat vriendinnen dachten dat ik gedronken had. Ik ben zo'n gruwelijke nerd Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967 Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967

Een medestander! Ik vind SPSS ook zo'n leuk programma Very Happy. En al mijn jaargenoten maar zeiken over statistiek. Heerlijk vond ik het! Beter dan die literatuurstudies.
Jeej, eindelijk! Ik dacht dat ik echt enorm afwijkend was :P

Dat zijn we ook. Mega nerds nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Annemoontje vr 17 aug 2012 - 6:48

Phileine schreef:Ik onthoud heel erg veel, de meest onzinnige dingen, zoals verjaardagen van vroegere klasgenootjes op de basisschool bijvoorbeeld (en dan ook nog die van een jongen die mij pestte Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 878948377 ).

Ik heb ook een hele grote fantasie. Zo hield ik vroeger altijd interviews met mezelf op de fiets. Dan was ik in mijn fantasie heel beroemd en dan werd ik door iemand geinterviewd die talloze vragen op mij afvuurde, waar ik maar al te graag antwoord op gaf. Ik denk situaties ook vaak van tevoren uit. Dan ga ik bedenken wat er precies gaat gebeuren, etc.

Ik koppel liedjes aan personen. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een liedje, waardoor ik dus altijd aan die persoon moet denken als ik het liedje luister.

Wow, ik zou deze tekst wel geschreven kunnen hebben..zo ben ik dus ook!! :O
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Phileine vr 17 aug 2012 - 9:56

Annemoontje schreef:
Phileine schreef:Ik onthoud heel erg veel, de meest onzinnige dingen, zoals verjaardagen van vroegere klasgenootjes op de basisschool bijvoorbeeld (en dan ook nog die van een jongen die mij pestte Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 878948377 ).

Ik heb ook een hele grote fantasie. Zo hield ik vroeger altijd interviews met mezelf op de fiets. Dan was ik in mijn fantasie heel beroemd en dan werd ik door iemand geinterviewd die talloze vragen op mij afvuurde, waar ik maar al te graag antwoord op gaf. Ik denk situaties ook vaak van tevoren uit. Dan ga ik bedenken wat er precies gaat gebeuren, etc.

Ik koppel liedjes aan personen. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een liedje, waardoor ik dus altijd aan die persoon moet denken als ik het liedje luister.

Wow, ik zou deze tekst wel geschreven kunnen hebben..zo ben ik dus ook!! :O

Wat grappig smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Alex vr 17 aug 2012 - 9:59

Als ik een flink stuk moet fietsen zet ik mijn Ipod aan en zing ik hardop mee.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Bliss vr 17 aug 2012 - 10:25

Hahaha ik praat echt nooit tegen mezelf volgens mij, hooguit eens 'kut!' of 'gvd' als ik me bezeer of als mn laptop vastloopt o.i.d. Heb ook niet zo'n grote fantasie geloof ik.

Ik onthoud ook verjaardagen van iedereen trouwens, sowieso van mn hele familie en ook wel van vroegere vriendinnen of klasgenootjes.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 10:43

Ik praat echt continu tegen mezelf. Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  M@niek vr 17 aug 2012 - 10:50

PurpleSparkle schreef:Ik tel altijd hoeveel uren of minuten nog tot 'noem maar op'

Als ik naar bed ga, ga ik ook altijd tellen hoeveel tijd ik nog heb om te slapen voordat de wekker gaat. Op het station weet ik altijd precies hoeveel minuten nog voordat de trein komt. Krijg ik visite, dan weet ik ook tot op de minuut af of het al tijd is.

Ik ben raar Very Happy



Edit: ik kom vrijwel standaard overal te laat of op het nippertje. Nog raarder.

haha van dat slapen doe ik ook altijd, echt verschrikkelijk. Als ik dan midden in de nacht wakker wordt dan ga ik ook nog ff kijken hoelang ik kan slapen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Atelier Madame vr 17 aug 2012 - 11:03

Ik heb zojui alvast mijn koffer ingepakt voor de vakantie volgende week. Alleen ik heb alles met de Keulenweegschaal afgewogen en genoteerd in een boekje genoteerd. Vlieg met alleen handbagage en wil precies genoeg, lees zoveel mogelijk kleding, meenemen Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 21:25

Phileine schreef:Ik onthoud heel erg veel, de meest onzinnige dingen, zoals verjaardagen van vroegere klasgenootjes op de basisschool bijvoorbeeld (en dan ook nog die van een jongen die mij pestte Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 878948377 ).

Ik heb ook een hele grote fantasie. Zo hield ik vroeger altijd interviews met mezelf op de fiets. Dan was ik in mijn fantasie heel beroemd en dan werd ik door iemand geinterviewd die talloze vragen op mij afvuurde, waar ik maar al te graag antwoord op gaf. Ik denk situaties ook vaak van tevoren uit. Dan ga ik bedenken wat er precies gaat gebeuren, etc.

Ik koppel liedjes aan personen. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een liedje, waardoor ik dus altijd aan die persoon moet denken als ik het liedje luister.

Ben jij mij? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 21:34

Dat ik mijn geloof in smeerseltjes die mijn buik strakker maken nog niet verloren ben, ook al smeer ik al een jaar zonder resultaat, ooit gaat het vast werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Lady Starstruck vr 17 aug 2012 - 22:34

Maura schreef:Ik praat echt continu tegen mezelf. Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967

Oh dit deed ik eerder ook. Ik had hele verhalen tegen mijzelf. Tot mensen mij gingen betrappen, ik ben er nu mee gestopt. Vroeger als kind praatte ik zelfs in mijzelf midden op straat Embarassed Maar dat doe ik inmiddels ook allang niet meer.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  nijntje4 za 18 aug 2012 - 2:49

Dat ik in een bepaalde volgorde soms dingen moet controleren voor ik naar bed ga. Dus kijken of de knoppen van het fornuis uitstaan, deur op slot, en of de wekker van de radio echt wel goed staat. En dan niet 1 keer he....
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 5:46

Als ik aan het zappen ben moet ik altijd bij NL1 beginnen. Dus stel, ik kijk een programma op Net5 en daar is reclame. Dan ga ik niet verder zappen naar de volgende zenders, nee ik moet beginnen bij 1, dan 2 enz. Ik kan ook niet dan van achter naar voren terug (als ik dan nergens langsgezapt ben wat dan wel leuk leek), maar moet altijd bij 1 beginnen.

En inderdaad, hele gesprekken in mezelf voeren klinkt me ook bekend in de oren, haha. Doe het over het algemeen wel in gedachten, niet hardop. Al heb ik wel vaak bijbehorende gezichtsuitdrukkingen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Carra za 18 aug 2012 - 8:31

Kenya schreef:Als ik aan het zappen ben moet ik altijd bij NL1 beginnen. Dus stel, ik kijk een programma op Net5 en daar is reclame. Dan ga ik niet verder zappen naar de volgende zenders, nee ik moet beginnen bij 1, dan 2 enz. Ik kan ook niet dan van achter naar voren terug (als ik dan nergens langsgezapt ben wat dan wel leuk leek), maar moet altijd bij 1 beginnen.

Ik doe dit ook... Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 3079029344
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Julia za 18 aug 2012 - 8:49

Carra schreef:
Kenya schreef:Als ik aan het zappen ben moet ik altijd bij NL1 beginnen. Dus stel, ik kijk een programma op Net5 en daar is reclame. Dan ga ik niet verder zappen naar de volgende zenders, nee ik moet beginnen bij 1, dan 2 enz. Ik kan ook niet dan van achter naar voren terug (als ik dan nergens langsgezapt ben wat dan wel leuk leek), maar moet altijd bij 1 beginnen.

Ik doe dit ook... Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 3079029344

Ik ook! Wordt er ook heel wiebelig van als mijn vriend dit niet doetWat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 9:06

Ik zit altijd, rond 22.30u een half uur op de wc voor een nr.2. Boven. Mijn man moet dan beneden blijven, anders lukt het niet. Ik heb opperste rust en concentratie nodig.

Oh, en ik praat heel veel tegen m'n paard. En ik zing mee in de auto. En ik eet M&M's per twee. En ik blader tijdschriften eerst altijd helemaal door, voordat ik ze echt lees.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 9:13

Julia schreef:
Carra schreef:
Kenya schreef:Als ik aan het zappen ben moet ik altijd bij NL1 beginnen. Dus stel, ik kijk een programma op Net5 en daar is reclame. Dan ga ik niet verder zappen naar de volgende zenders, nee ik moet beginnen bij 1, dan 2 enz. Ik kan ook niet dan van achter naar voren terug (als ik dan nergens langsgezapt ben wat dan wel leuk leek), maar moet altijd bij 1 beginnen.

Ik doe dit ook... Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 3079029344

Ik ook! Wordt er ook heel wiebelig van als mijn vriend dit niet doetWat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967

Ah, ik ben dus niet de enige weirdo, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 22:30

Ik vind de muziek van Justin Bieber best leuk....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  SuperGrover za 18 aug 2012 - 22:43

Chance schreef:
SuperGrover schreef:
Chance schreef:
SuperGrover schreef:

In dezelfde lijn: ik heb weleens kansrekeningen gemaakt voor de lol, dan gooi ik 100 keer met een dobbelsteen om te checken of ie zuiver is. Ik heb ook best wel vaak voor de lol SPSS gedaan, ik vind dat zo'n leuk programma. Dan verzin ik data (nu al fraudeur (A)) en dan voer ik alle tests uit die ik kan bedenken. En dan juichen als ik een significant verband vind. Ik word zo enthousiast van SPSS dat vriendinnen dachten dat ik gedronken had. Ik ben zo'n gruwelijke nerd Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967 Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967

Een medestander! Ik vind SPSS ook zo'n leuk programma Very Happy. En al mijn jaargenoten maar zeiken over statistiek. Heerlijk vond ik het! Beter dan die literatuurstudies.
Jeej, eindelijk! Ik dacht dat ik echt enorm afwijkend was :P

Dat zijn we ook. Mega nerds nerd
Haha dat zeker! Ik vind het zo leuk dat ik waarschijnlijk een extra statistiekvak ga doen. Iedereen verklaart me voor gek, haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Sterre za 18 aug 2012 - 22:51

Haha ik was altijd bang voor SPSS, totdat ik er mee aan de slag ging met de data van mijn onderzoek. Toen merkte ik dat het helemaal niet zo moeilijk was als ik altijd dacht en heb ik ook voor de lol er een hele hoop (nutteloze) testjes op los gelaten smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Kowalski zo 19 aug 2012 - 7:11

Youandi schreef:Ik zit altijd, rond 22.30u een half uur op de wc voor een nr.2. Boven. Mijn man moet dan beneden blijven, anders lukt het niet. Ik heb opperste rust en concentratie nodig.

Oh, en ik praat heel veel tegen m'n paard. En ik zing mee in de auto. En ik eet M&M's per twee. En ik blader tijdschriften eerst altijd helemaal door, voordat ik ze echt lees.

Dat heb ik met kauwgoms, had het er gister toevallig nog met een vriendin over. Hoe dik de kauwgom ook is, ik moet er altijd twee (ook al krijg ik dan kaakkrampen van het kauwen Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 394967 )
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Orchidee zo 19 aug 2012 - 9:05

Dat ik kick op extreem weer, hitte, onweer, storm.
Als dat voorspelt wordt, volg ik continu het nieuws, buienradar enz.


Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 4 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum