Wie weet
+23
Marin
Bazinga
Susan
Poubelle
Tania
Blair
Le Chat Noir
Twellie
Flower_L
Tiara
_Nina
catgirl85
Jade
Rush
Lejow
Paper Crown
inlove44
Laced
Clapperdie
Xanna
Snoes
Tiana
Mizzie
27 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wie weet
Wie weet hoe ik contact kan krijgen met mama van 2?
Bijna een maand geleden heb ik iets van haar gekocht, maar nu reageert ze helemaal niet meer op pm's of op fb.
Kan iemand me helpen?
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie weet
Misschien is ze op vakantie? Maar het kan ook gewoon zo zijn dat ze niet vaak achter de computer zit.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
haar laatste post is van 29juni (als ik het goed zie) dus misschien is ze wel op vakantie.
Gast- Gast
Heb je het al betaald dan, Mizzie? Want ik weet dat ze wel pas een topic over Little People heeft laten verwijderen omdat daar niet zo'n leuke reacties waren. Misschien dat ze het daarom over het hoofd heeft gezien?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heb je in dat topic ook haar laatste reactie niet meer meegekregen voor hij werd verwijderd? Ik snap niet zo goed dat je er weer een topic over opent. Wat wilde je doen, bij haar thuis langs gaan? Volgens mij heb je verschillende wegen geprobeerd en moet je gewoon even afwachten.
In je post komt het over alsof je hebt betaald maar niets hebt ontvangen? Maar zo is het toch niet?
In je post komt het over alsof je hebt betaald maar niets hebt ontvangen? Maar zo is het toch niet?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Mizzie vraagt toch alleen hoe ze met haar in contact kan komen? Ze zegt er verder toch niets over?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Mizzie vraagt toch alleen hoe ze met haar in contact kan komen? Ze zegt er verder toch niets over?
Nee inderdaad. Daarnaast snap ik best dat je een topic opent, op het moment dat je via meerdere wegen geprobeerd hebt contact op te nemen, maar dit niet wil lukken.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:Clapperdie schreef:Mizzie vraagt toch alleen hoe ze met haar in contact kan komen? Ze zegt er verder toch niets over?
Nee inderdaad. Daarnaast snap ik best dat je een topic opent, op het moment dat je via meerdere wegen geprobeerd hebt contact op te nemen, maar dit niet wil lukken.
ze heeft idd al verschillende dingen geprobeerd.....ik zou het ook via deze weg nog eens proberen.
inlove44- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Mermaid forest: Â heb haar niet als vriend op fb, maar ik kon haar wel gewoon een berichtje sturen.
Snoes: heb het al betaald en ontvangen. Die niet zo leuke reacties zullen van mij geweest zijn in het topic. Mv2 heeft het laten verwijderen en we zouden het via pm oplossen.Â
Xanna: WEER een topic? Dit is mijn eerste eigen topic erover? Â Ik doe volgens mij niet iets heel raars.Â
Snoes: heb het al betaald en ontvangen. Die niet zo leuke reacties zullen van mij geweest zijn in het topic. Mv2 heeft het laten verwijderen en we zouden het via pm oplossen.Â
Xanna: WEER een topic? Dit is mijn eerste eigen topic erover? Â Ik doe volgens mij niet iets heel raars.Â
Mizzie- Fluisteraar
Clapperdie schreef:Mizzie vraagt toch alleen hoe ze met haar in contact kan komen? Ze zegt er verder toch niets over?
Ik snap ook best dat je een topic opent, maar ik snap dan niet zo goed dat je er nu weer in moet zetten dat je een maand geleden iets gekocht het en nu geen contact meer krijgt (dan krijg ik eerlijk gezegd weer een flasback naar dat vorige topic...) In dat topic heeft Lejow mv2 benaderd over de ontwikkelingen in dat topic, misschien zou je Lejow een PM kunnen sturen?
Xanna- Prater
Wel of niet?Mizzie schreef:Mermaid forest: heb haar niet als vriend op fb, maar ik kon haar wel gewoon een berichtje sturen.
Snoes: heb het al betaald en ontvangen. Die niet zo leuke reacties zullen van mij geweest zijn in het topic. Mv2 heeft het laten verwijderen en we zouden het via pm oplossen.
Xanna: WEER een topic? Dit is mijn eerste eigen topic erover? Ik doe volgens mij niet iets heel raars.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mizzie schreef:Mermaid forest: Â heb haar niet als vriend op fb, maar ik kon haar wel gewoon een berichtje sturen.
Het woordje weer is in deze wat ongelukkig geformuleerd, maar ik doel op de inhoud van het hele Little people topic..
Xanna- Prater
Paper Crown schreef:Wel of niet?Mizzie schreef:Mermaid forest: heb haar niet als vriend op fb, maar ik kon haar wel gewoon een berichtje sturen.
Snoes: heb het al betaald en ontvangen. Die niet zo leuke reacties zullen van mij geweest zijn in het topic. Mv2 heeft het laten verwijderen en we zouden het via pm oplossen.
Xanna: WEER een topic? Dit is mijn eerste eigen topic erover? Ik doe volgens mij niet iets heel raars.
Heb het wel ontvangen
Mizzie- Fluisteraar
Xanna: Ik zet dat er in omdat ik dus niet een paar dagen
niets gehoord heb. Dan zou ik ook denken " ff afwachten"
Goede tip om lejow te pm-en! Ga ik doen!
niets gehoord heb. Dan zou ik ook denken " ff afwachten"
Goede tip om lejow te pm-en! Ga ik doen!
Mizzie- Fluisteraar
Lejow PMen?
Ik heb Mv2 op fb, meer niet.
Ik heb Mv2 op fb, meer niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow: De vorige keer had jij toch contact met haar opgenomen n.a.v. het topic?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
In sommige gevallen komen die berichtjes van niet-vrienden bij de ontvanger terecht in 'overige berichten'. Ik krijg daar zelf geen melding van (ik heb dat dus ook), dat zie ik pas als ik die bewuste map open. De meeste weten niet eens dat die map bestaat.Mizzie schreef:Mermaid forest: heb haar niet als vriend op fb, maar ik kon haar wel gewoon een berichtje sturen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
@ lejow
Had gekund toch? Ik weet vanaf afstand niet in welke mate je contact hebt met iemand, als diegene in je FB lijst staat..
Laatst aangepast door Xanna op di 10 jul 2012 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt
Xanna- Prater
Ja, ik heb haar toen een berichtje gestuurd.
Zal ik nu weer even doen.
Zal ik nu weer even doen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Super!
Mizzie- Fluisteraar
Rush schreef:In sommige gevallen komen die berichtjes van niet-vrienden bij de ontvanger terecht in 'overige berichten'. Ik krijg daar zelf geen melding van (ik heb dat dus ook), dat zie ik pas als ik die bewuste map open. De meeste weten niet eens dat die map bestaat.Mizzie schreef:Mermaid forest: heb haar niet als vriend op fb, maar ik kon haar wel gewoon een berichtje sturen.
Dat wist ik niet!
Mizzie- Fluisteraar
Rush schreef:In sommige gevallen komen die berichtjes van niet-vrienden bij de ontvanger terecht in 'overige berichten'. Ik krijg daar zelf geen melding van (ik heb dat dus ook), dat zie ik pas als ik die bewuste map open. De meeste weten niet eens dat die map bestaat.Mizzie schreef:Mermaid forest: heb haar niet als vriend op fb, maar ik kon haar wel gewoon een berichtje sturen.
Wat vertel jij me nou! Ik heb meteen even gekeken op mijn facebook en een uur mailtjes gelezen van de afgelopen maanden. Dit wist ik niet hahaha!
Gast- Gast
Ik heb het ook gelijk gecheckt.. had er niets in staan gelukkig hahaha
Mizzie, Mv2 heeft je een PB gestuurd, en heeft het ontzettend druk met haar werk de laatste dagen/weken, daarom kan ze niet online komen.
Mizzie, Mv2 heeft je een PB gestuurd, en heeft het ontzettend druk met haar werk de laatste dagen/weken, daarom kan ze niet online komen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar als je de spullen wel hebt ontvangen waarom wil je dan contact met haar? (Nieuwsgierig)
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: