Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat niemand weet over jou..........

+35
nijntje4
Atelier Madame
Bliss
Annemoontje
Phileine
Vanilla Queen
Esperanza
Susan
Flower_L
Lenster
SuperGrover
Lady Starstruck
Chocolate Cookie
M@niek
Magenta
Teddyaapje
Rush
silly-one
girli
SoGood
Gympie
Barbabella
June
RYW
Niekske
Kowalski
kwak
Bazinga
Blond
Alex
Marin
Poubelle
ellibre
Mari
Yare
39 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:11

Ik dacht even: Ja daahaag dat ga ik toch niet onder mijn eigen account schrijven? ;-)

Maar ik eet weleens een lepel(tje) Marshmellow (schrijf je dat zo?) fluf uit de pot...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:12

Shocking, mensen, shocking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:14

Charlie schreef:Shocking, mensen, shocking.

Haha, ik denk dat ik (en meerdere met mij) echt shocking dingen niet durven neer te zetten...en aangezien het onbenulligheden mogen zijn :-))

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:40

Charlie schreef:Shocking, mensen, shocking.

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  girli di 14 aug 2012 - 1:49

Het ging ook om onbenulligheden, niet om onze diepste geheimen. Die staan al in een ander topic.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:51

Niemand weet dat ik nu nog in pyjama loop! Shocking he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  girli di 14 aug 2012 - 1:54

Stofzuiger schreef:Niemand weet dat ik nu nog in pyjama loop! Shocking he?
Moet kunnen Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:57

Ojaaa ik heb een keer een sigaret van de achterbuurvrouw gestolen. Ben toen ergens in de bosjes gaan zitten om 'm aan te steken. Na 1 minihaaltje vond ik het al smerig

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  silly-one di 14 aug 2012 - 2:05

Dat ik nu helemaal geflipt raak van het maken van Routes voor dit weekend weg met de motor. Word er niet goed van, maar ik zet door.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 2:05

girli schreef:Het ging ook om onbenulligheden, niet om onze diepste geheimen. Die staan al in een ander topic.

Oooooh ok.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Rush di 14 aug 2012 - 2:08

Charlie schreef:
girli schreef:Het ging ook om onbenulligheden, niet om onze diepste geheimen. Die staan al in een ander topic.

Oooooh ok.

lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Teddyaapje di 14 aug 2012 - 2:15

Mari schreef:haha overmuziek gesproken. Voor ik ga stappen doe ik me altijd lekker optutten met de eerste cd van de Spice Girls keihard aan. (mijn vriend vind het ook geweldig:lol: )

Haha doe ik ook, of met charlie lownoise en mental theo.. mijn vriend is er niet zo blij mee...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Magenta di 14 aug 2012 - 3:56

Als ik de trap op of af moet, begin ik altijd met mijn linkerbeen, en het liefst eindig ik dan met mijn rechterbeen. En eigenlijk ben ik best bang voor trappen, maar ook voor liften.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  M@niek di 14 aug 2012 - 4:10

Als ik gedweild heb ik perse nog een keer moet dweilen. En dan mogen er absoluut geek koekjes of kruimeldingentjes in huis gegeten worden Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 394967
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:15

Wat niemand weet..

.. Is dat ik het fijn vind om op Crocs te lopen. Ik heb dan ook een mooi roze paar in de kast staan die ik af en toe wel eens in huis draag


Laatst aangepast door Razz_ op di 14 aug 2012 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:16

Dat ik twee jaar heb gerookt. Mijn vriend weet dit wel en vrienden om mij heen ook wel. Familie weet er niks van af..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:34

Dat ik absoluut de nieuwe furby wil die op mijn verjaardag (16 september) uitkomt en ik me er nu al op verheug hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Chocolate Cookie di 14 aug 2012 - 4:41

Van de magnum ijsjes (en de nepversies ervan) moet ik áltijd eerst de chocola van af eten... Rolling Eyes
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:42

kwak schreef:Dat ik eigenlijk een vreselijk bezorgde moeder ben en een controle freak als het gaat om mijn dochter.

Ze is vandaag met mijn schoonouders naar de dierentuin en ik heb haar tas klaar gemaakt gister omdat ik vanmorgen al aan het werk was toen ze werd opgehaald en er zitten overal plakkertjes op met wat het is en waarvoor. Ook heb ik via WA een hele beschrijving incl foto's van de kinderwagen naar mijn zwagertje gestuurd omdat ik bang ben dat ze de kinderwagen niet begrijpen. Ik heb net gebeld, heb me een uur ingehouden en het ging allemaal goed alleen zit ik hier nu thuis te balen dat ze haar de hele tijd met speen in d'r mond laten lopen.
loslaten kwak, loslaten kwak

Laughing Dat wist ik inderdaad niet van jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Lady Starstruck di 14 aug 2012 - 5:04

Chocolate Cookie schreef:Van de magnum ijsjes (en de nepversies ervan) moet ik áltijd eerst de chocola van af eten... Rolling Eyes

Dat doe ik ook! En bij een Twix (niet dat ik die vaak eet) moet ik altijd eerst de chocolade en karamel van de bovenkant af eten tot je het koekje over houd. Ik probeer dit ook altijd bij een Mars maar daar gaat dat moeilijker.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:27

Chocolate Cookie schreef:Van de magnum ijsjes (en de nepversies ervan) moet ik áltijd eerst de chocola van af eten... Rolling Eyes

Ik moet juist zoveel mogelijk ijs eruit eten, voor ik weer een stukje chocola mag afbreken Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Poubelle di 14 aug 2012 - 5:31

Lady Starstruck schreef:
Chocolate Cookie schreef:Van de magnum ijsjes (en de nepversies ervan) moet ik áltijd eerst de chocola van af eten... Rolling Eyes

Dat doe ik ook! En bij een Twix (niet dat ik die vaak eet) moet ik altijd eerst de chocolade en karamel van de bovenkant af eten tot je het koekje over houd. Ik probeer dit ook altijd bij een Mars maar daar gaat dat moeilijker.

Dat doe ik altijd bij een Milky Way!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:45

Oooooow....nu krijg ik zin in chocolade!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Rush di 14 aug 2012 - 6:08

Pixie schreef:
Lady Starstruck schreef:
Chocolate Cookie schreef:Van de magnum ijsjes (en de nepversies ervan) moet ik áltijd eerst de chocola van af eten... Rolling Eyes

Dat doe ik ook! En bij een Twix (niet dat ik die vaak eet) moet ik altijd eerst de chocolade en karamel van de bovenkant af eten tot je het koekje over houd. Ik probeer dit ook altijd bij een Mars maar daar gaat dat moeilijker.

Dat doe ik altijd bij een Milky Way!
Ik doe dat ook bij een Milky Way, heerlijk!

Ik heb trouwens volgens mij sinds de middelbare school al geen Milky Way meer gehad, maar daar at ik er wekelijks 2 of 3, dus heb ook wel genoeg gehad. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Chocolate Cookie di 14 aug 2012 - 6:26

Haha, nu je het zegt, met alle chocoladereepjes als milkyway enzo doe ik dat trouwens ook :P Hoezo het is een gewoonte van mij geworden Laughing
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 2 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum