Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat niemand weet over jou..........

+35
nijntje4
Atelier Madame
Bliss
Annemoontje
Phileine
Vanilla Queen
Esperanza
Susan
Flower_L
Lenster
SuperGrover
Lady Starstruck
Chocolate Cookie
M@niek
Magenta
Teddyaapje
Rush
silly-one
girli
SoGood
Gympie
Barbabella
June
RYW
Niekske
Kowalski
kwak
Bazinga
Blond
Alex
Marin
Poubelle
ellibre
Mari
Yare
39 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Yare ma 13 aug 2012 - 22:45

En dan gaat het om onbenulligheden!

Ik luister graag naar K3 muziek als ik uit mijn hum ben, ik word vrolijk van die muziek!Embarassed
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Mari ma 13 aug 2012 - 22:47

haha overmuziek gesproken. Voor ik ga stappen doe ik me altijd lekker optutten met de eerste cd van de Spice Girls keihard aan. (mijn vriend vind het ook geweldig:lol: )
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 22:49

Ik heb een nogal idiote tic: m'n eigen nek kraken. En dat doe ik alleen als niemand het ziet, dus soms heb ik een uur spanning op m'n nek voordat ik hem kan kraken.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Poubelle ma 13 aug 2012 - 22:50

Ik eet van boterhammen en eierkoeken altijd eerst de korstjes en randjes.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Marin ma 13 aug 2012 - 22:57

Ik heb vaak onder de douche of in bed hele gesprekken met mezelf in het Frans of Spaans en vind dat dat ik dat heel goed kan.
Ik ben nu weer beetje aan het oefenen voor de vakantie, en dan kan ik uren voorstellen wat ik allemaal ga zeggen op vakantie. Eenmaal daar, durf ik niet meer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Alex ma 13 aug 2012 - 22:58

Pixie schreef:Ik eet van boterhammen en eierkoeken altijd eerst de korstjes en randjes.

Ik ook! Wat niemand weet over jou.......... 3711883763
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Blond ma 13 aug 2012 - 23:01

Als ik me verveel zit ik met de nagel van mijn pink de contouren van mijn mond na te trekken. Ook als ik me geen houding weet te geven trouwens.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Bazinga ma 13 aug 2012 - 23:03

Ehm.. Ik drink altijd een glas koude melk voor 't slapengaan en lust geen warme melk.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  kwak ma 13 aug 2012 - 23:12

Dat ik eigenlijk een vreselijk bezorgde moeder ben en een controle freak als het gaat om mijn dochter.

Ze is vandaag met mijn schoonouders naar de dierentuin en ik heb haar tas klaar gemaakt gister omdat ik vanmorgen al aan het werk was toen ze werd opgehaald en er zitten overal plakkertjes op met wat het is en waarvoor. Ook heb ik via WA een hele beschrijving incl foto's van de kinderwagen naar mijn zwagertje gestuurd omdat ik bang ben dat ze de kinderwagen niet begrijpen. Ik heb net gebeld, heb me een uur ingehouden en het ging allemaal goed alleen zit ik hier nu thuis te balen dat ze haar de hele tijd met speen in d'r mond laten lopen.
loslaten kwak, loslaten kwak
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Kowalski ma 13 aug 2012 - 23:23

Marin schreef:Ik heb vaak onder de douche of in bed hele gesprekken met mezelf in het Frans of Spaans en vind dat dat ik dat heel goed kan.
Ik ben nu weer beetje aan het oefenen voor de vakantie, en dan kan ik uren voorstellen wat ik allemaal ga zeggen op vakantie. Eenmaal daar, durf ik niet meer.

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Niekske ma 13 aug 2012 - 23:27

Yare schreef:En dan gaat het om onbenulligheden!

Ik luister graag naar K3 muziek als ik uit mijn hum ben, ik word vrolijk van die muziek!Embarassed

Ik ook!!



Wat er verder niemand van mij weet... ik ben best een flapuit, dus ik denk dat ze alles al weten smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  RYW ma 13 aug 2012 - 23:27

Alex schreef:
Pixie schreef:Ik eet van boterhammen en eierkoeken altijd eerst de korstjes en randjes.

Ik ook! Wat niemand weet over jou.......... 3711883763

Ik ook! cheers

Maar dat weten mensen wel over mij hoor, tenminste, de mensen die me hebben zien eten.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:47

Ik vis altijd de witte pasta uit een DuoPenotti pot en daarna duw ik de bruine pasta in de het gat, zodat het minder opvalt. (Om het de volgende keer weer eerst weg te schuiven, zodat ik weer bij de wit kan Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  June ma 13 aug 2012 - 23:49

Niemand is overdreven, mijn vriend weet het bijvoorbeeld wel. Ik ga altijd naar de wc voor ik tanden ga poetsen en drie minuten later, na het tandenpoetsen, ga ik nog een keer. Dat is echt idioot, maar als ik het niet doe en ik ga gewoon in bed liggen, heb ik echt het gevoel dat ik moet. Ik word overigens ook echt 's nachts wakker omdat ik moet plassen als ik het niet doe en als ik het wel doe, heb ik dat niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Barbabella ma 13 aug 2012 - 23:51

Chipp schreef:Ik vis altijd de witte pasta uit een DuoPenotti pot en daarna duw ik de bruine pasta in de het gat, zodat het minder opvalt. (Om het de volgende keer weer eerst weg te schuiven, zodat ik weer bij de wit kan Laughing )
Lol, misschien een pot witte pasta kopen Very Happy
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gympie ma 13 aug 2012 - 23:51

Marin schreef:Ik heb vaak onder de douche of in bed hele gesprekken met mezelf in het Frans of Spaans en vind dat dat ik dat heel goed kan.
Ik ben nu weer beetje aan het oefenen voor de vakantie, en dan kan ik uren voorstellen wat ik allemaal ga zeggen op vakantie. Eenmaal daar, durf ik niet meer.

Haha, dat doe ik ook wel eens in het Spaans. Very Happy

Ik luister wel eens christelijke gospel zoals Michael w smith, hillsongs, etc. Ik ben er vroeger mee opgevoed maar heb nu eigenlijk weinig meer met het geloof, maar ik word wel rustig van die muziek.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:56

Barbabella schreef:
Chipp schreef:Ik vis altijd de witte pasta uit een DuoPenotti pot en daarna duw ik de bruine pasta in de het gat, zodat het minder opvalt. (Om het de volgende keer weer eerst weg te schuiven, zodat ik weer bij de wit kan Laughing )
Lol, misschien een pot witte pasta kopen Very Happy

Nee, dan is de lol eraf Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  SoGood di 14 aug 2012 - 0:02

Ik ben per ongeluk 'vergeten' om de sleutel in te leveren van ons oude huis, niemand weet als het goed is nog van het bestaan van deze sleutel. Het is niet om nog toegang te vergkrijgen tot dit huis en waarschijnlijk zullen de sloten inmiddels ook wel vervangen zijn maar het is gewoon een soort van symbool geworden. Dat is mijn ouderlijk huis, het grote huis met enorme tuin waar ik ben opgegroeid en waar ik een hele fijne en zorgeloze jeugd heb gehad. Los laat probleem ofzo.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 0:11

Sogood schreef:Ik ben per ongeluk 'vergeten' om de sleutel in te leveren van ons oude huis, niemand weet als het goed is nog van het bestaan van deze sleutel. Het is niet om nog toegang te verkrijgen tot dit huis en waarschijnlijk zullen de sloten inmiddels ook wel vervangen zijn maar het is gewoon een soort van symbool geworden. Dat is mijn ouderlijk huis, het grote huis met enorme tuin waar ik ben opgegroeid en waar ik een hele fijne en zorgeloze jeugd heb gehad. Los laat probleem ofzo.

Dit had ik geschreven kunnen hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  SoGood di 14 aug 2012 - 0:18

Megara schreef:
Sogood schreef:Ik ben per ongeluk 'vergeten' om de sleutel in te leveren van ons oude huis, niemand weet als het goed is nog van het bestaan van deze sleutel. Het is niet om nog toegang te verkrijgen tot dit huis en waarschijnlijk zullen de sloten inmiddels ook wel vervangen zijn maar het is gewoon een soort van symbool geworden. Dat is mijn ouderlijk huis, het grote huis met enorme tuin waar ik ben opgegroeid en waar ik een hele fijne en zorgeloze jeugd heb gehad. Los laat probleem ofzo.

Dit had ik geschreven kunnen hebben!

Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  June di 14 aug 2012 - 0:22

Ik heb dat ook SoGood. Ik was hem overigens oprecht vergeten in te leveren, maar daarna nooit meer de behoefte gevoeld hem in te leveren, dat kon ik ook niet aan. Het is de sleutel van de garagedeur, zo kwam ik altijd binnen. Ik heb tegen mijn ouders overigens nooit durven vertellen dat ik die sleutel nog had, haha.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  RYW di 14 aug 2012 - 0:24

Ik heb nog de huissleutel van een voormalige vriendin van me, waarmee mijn toenmalige man is vreemdgegaan. Ze weet niet dat ik die sleutel nog heb, en ik zou er nooooooit iets mee doen, maar alleen het hebben van die sleutel geeft een soort machtsgevoel. Hoezo issues Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Blond di 14 aug 2012 - 0:37

Van mijn vorige huis ligt er nog een sleutel ingegraven onder de containers. Tenzij de nieuwe eigenaars het stukje grond hebben bestraat, kan ik er daar ook nog in. (of ze moeten de sloten nog hebben vervangen, kan ook).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  SoGood di 14 aug 2012 - 0:40

RYW schreef:Ik heb nog de huissleutel van een voormalige vriendin van me, waarmee mijn toenmalige man is vreemdgegaan. Ze weet niet dat ik die sleutel nog heb, en ik zou er nooooooit iets mee doen, maar alleen het hebben van die sleutel geeft een soort machtsgevoel. Hoezo issues Wink

Ik begrijp dat heel goed eigenlijk. Gewoon het idee dat je er iets mee kan, als je dat zou willen zou mij ook een soort vreemd gevoel van macht of kracht geven. Lekker houden dus. Wat niemand weet over jou.......... 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  SoGood di 14 aug 2012 - 0:42

Hadewijch schreef:Ik heb dat ook SoGood. Ik was hem overigens oprecht vergeten in te leveren, maar daarna nooit meer de behoefte gevoeld hem in te leveren, dat kon ik ook niet aan. Het is de sleutel van de garagedeur, zo kwam ik altijd binnen. Ik heb tegen mijn ouders overigens nooit durven vertellen dat ik die sleutel nog had, haha.

Haha, wat grappig. Ik dacht dat ik de enige was..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum