Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat niemand weet over jou..........

+35
nijntje4
Atelier Madame
Bliss
Annemoontje
Phileine
Vanilla Queen
Esperanza
Susan
Flower_L
Lenster
SuperGrover
Lady Starstruck
Chocolate Cookie
M@niek
Magenta
Teddyaapje
Rush
silly-one
girli
SoGood
Gympie
Barbabella
June
RYW
Niekske
Kowalski
kwak
Bazinga
Blond
Alex
Marin
Poubelle
ellibre
Mari
Yare
39 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Lady Starstruck di 14 aug 2012 - 6:30

Oh een Milky way die heb heb ik echt lang niet meer gehad!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  SuperGrover di 14 aug 2012 - 7:10

Ik heb soms hele verhalen in mijn hoofd, hele gesprekken met mensen. Soms gewoon gesprekken met vriendinnen, die ik later in het echt nog eens ongeveer zo heb, maar ook met mensen die ik niet of nauwelijks ken. Soms heb ik zelfs moeite met in slaap vallen omdat het gesprek nog niet is afgerond, en dan bedenk ik zulke hilarische dingen, dat ik er hardop van moet lachen. Dan voel ik me echt zo'n loser :P

Op donderdagavond is het vaak heel rustig op mijn werk. Om de verveling te verdrijven, maak ik dan vaak sommen. Hoeveel seconden ik al werk, hoeveel ik per minuut verdien, hoe lang het ongeveer duurt om 1000 nummers op de radio uit te zenden, uitgaande van een gemiddelde van 4 minuten per liedje. Of gewoon random vermenigvuldigingen of staartdelingen, zodat ik dat niet verleer.

In dezelfde lijn: ik heb weleens kansrekeningen gemaakt voor de lol, dan gooi ik 100 keer met een dobbelsteen om te checken of ie zuiver is. Ik heb ook best wel vaak voor de lol SPSS gedaan, ik vind dat zo'n leuk programma. Dan verzin ik data (nu al fraudeur (A)) en dan voer ik alle tests uit die ik kan bedenken. En dan juichen als ik een significant verband vind. Ik word zo enthousiast van SPSS dat vriendinnen dachten dat ik gedronken had. Ik ben zo'n gruwelijke nerd laughcry laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 7:13

SuperGrover schreef:Ik heb soms hele verhalen in mijn hoofd, hele gesprekken met mensen. Soms gewoon gesprekken met vriendinnen, die ik later in het echt nog eens ongeveer zo heb, maar ook met mensen die ik niet of nauwelijks ken. Soms heb ik zelfs moeite met in slaap vallen omdat het gesprek nog niet is afgerond, en dan bedenk ik zulke hilarische dingen, dat ik er hardop van moet lachen. Dan voel ik me echt zo'n loser :P


Herkenbaar...bloos...

En ik had jou mijn masterthesis moeten laten spssen!! Wat een drama was dat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Lenster di 14 aug 2012 - 7:42

Jip83 schreef:
SuperGrover schreef:Ik heb soms hele verhalen in mijn hoofd, hele gesprekken met mensen. Soms gewoon gesprekken met vriendinnen, die ik later in het echt nog eens ongeveer zo heb, maar ook met mensen die ik niet of nauwelijks ken. Soms heb ik zelfs moeite met in slaap vallen omdat het gesprek nog niet is afgerond, en dan bedenk ik zulke hilarische dingen, dat ik er hardop van moet lachen. Dan voel ik me echt zo'n loser Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 253468018


Herkenbaar...bloos...

En ik had jou mijn masterthesis moeten laten spssen!! Wat een drama was dat!

Dat doe ik altijd op de fiets.. Maar ik betrap me erop dat ik ook echt met mn mond de "praat-bewegingen" maak en met mn gezicht de mimiek er bij doe.. Haha en dan bedenkt ik me opeens dat mensen me ook gewoon kunnen zien!

Hele gesprekken heb ik dan!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Flower_L di 14 aug 2012 - 8:01

Alex schreef:
Pixie schreef:Ik eet van boterhammen en eierkoeken altijd eerst de korstjes en randjes.

Ik ook! Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 3711883763

En melkliga....eerst randje en dan dat witte gedeelte smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  girli di 14 aug 2012 - 8:49

Ik heb hele gesprekken hardop met mezelf als er niemand thuis is. Ik doe het soms ook als mijn vriend er is die dan denkt dat ik het tegen hem heb. Dan zeg ik dat het niet zo is en praat verder haha.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  SuperGrover di 14 aug 2012 - 8:49

Jip83 schreef:
SuperGrover schreef:Ik heb soms hele verhalen in mijn hoofd, hele gesprekken met mensen. Soms gewoon gesprekken met vriendinnen, die ik later in het echt nog eens ongeveer zo heb, maar ook met mensen die ik niet of nauwelijks ken. Soms heb ik zelfs moeite met in slaap vallen omdat het gesprek nog niet is afgerond, en dan bedenk ik zulke hilarische dingen, dat ik er hardop van moet lachen. Dan voel ik me echt zo'n loser :P


Herkenbaar...bloos...

En ik had jou mijn masterthesis moeten laten spssen!! Wat een drama was dat!
Had je moeten doen ja
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 10:00

Sinds ik weet hoe ik mijn nek moet kraken, kraak ik hem wanneer ik denk dat het nodig is. Het zal mensen heus opgevallen zijn dat ik wat vaker mijn hoofd draai, maar niemand heeft het me ooit gevraagd en ik heb nooit de behoefte gehad om het te vertellen.

En van huis uit aten we altijd eerst groente/aardappelen en dan pas het vlees. Ik merkte laatst, toen ik weer bij mijn vader at, dat ze tegenwoordig eerst vlees eten en dan groente/aardappelen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dat geen combinatie vind, haha. Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Lady Starstruck do 16 aug 2012 - 8:56

Ik kwam er in eens op. Als ik mij verveel heb ik echt een zinloze bezigheid. Ik vertaal al mijn status updates op Facebook en de antwoorden daarop op google vertalen van Nederlands naar Engels.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 19:01

Wat sommige wel weten maar wat wel eigenaardig is, is dat ik de krant het liefst achterstevoren lees. Verder ben ik net een open boek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Blond do 16 aug 2012 - 19:55

SuperGrover schreef:

In dezelfde lijn: ik heb weleens kansrekeningen gemaakt voor de lol, dan gooi ik 100 keer met een dobbelsteen om te checken of ie zuiver is. Ik heb ook best wel vaak voor de lol SPSS gedaan, ik vind dat zo'n leuk programma. Dan verzin ik data (nu al fraudeur (A)) en dan voer ik alle tests uit die ik kan bedenken. En dan juichen als ik een significant verband vind. Ik word zo enthousiast van SPSS dat vriendinnen dachten dat ik gedronken had. Ik ben zo'n gruwelijke nerd Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 394967 Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 394967

Een medestander! Ik vind SPSS ook zo'n leuk programma Very Happy. En al mijn jaargenoten maar zeiken over statistiek. Heerlijk vond ik het! Beter dan die literatuurstudies.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gympie do 16 aug 2012 - 20:05

Chance schreef:
SuperGrover schreef:

In dezelfde lijn: ik heb weleens kansrekeningen gemaakt voor de lol, dan gooi ik 100 keer met een dobbelsteen om te checken of ie zuiver is. Ik heb ook best wel vaak voor de lol SPSS gedaan, ik vind dat zo'n leuk programma. Dan verzin ik data (nu al fraudeur (A)) en dan voer ik alle tests uit die ik kan bedenken. En dan juichen als ik een significant verband vind. Ik word zo enthousiast van SPSS dat vriendinnen dachten dat ik gedronken had. Ik ben zo'n gruwelijke nerd Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 394967 Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 394967

Een medestander! Ik vind SPSS ook zo'n leuk programma Very Happy. En al mijn jaargenoten maar zeiken over statistiek. Heerlijk vond ik het! Beter dan die literatuurstudies.

O, echt?! Ik vind SPSS VRESELIJK.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 20:08

Ik vind die verrassingszakjes met zo'n Playmobilpoppetje zo leuk, het liefst zou ik er iedere dag eentje kopen en ik zit dan ook echt te azen op een bepaald poppetje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 20:11

Susan: lol!

Ik heb een hele grote fantasie. Ik kan gerust een 2e leven erbij verzinnen als ik in bed lig.....hele verhalen en scenario's komen er dan in me op. Als ik aan het afwassen ben en ik heb hard de muziek aan, beeld ik me altijd in dat ik een super goede zangeres ben en dat ik in 1 klap the Voice of Holland win of iets dergelijks Very Happy en dat ik dan een hoop fans heb, uiteraard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 20:13

Oh ja, ik verzin ook altijd heel veel verhalen, soms denk ik: ik begin gewoon een blog met zogenaamde real-life stories, gewoon voor de lol.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 20:15

Ik ben me trouwens ook al maanden aan het oriënteren op Yrsa's verjaardagscadeau, een prinsessenkasteel van Playmobil, en op de bijbehorende setjes die ik aan de visite ga vragen. Ik kan echt niet wachten tot ze jarig is, als ik tegenwoordig iets aan mijn moeder wil vragen dan zegt ze: 'Het gaat toch niet weer over Playmobil hè?'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 20:25

Gympie schreef:
Chance schreef:
SuperGrover schreef:

In dezelfde lijn: ik heb weleens kansrekeningen gemaakt voor de lol, dan gooi ik 100 keer met een dobbelsteen om te checken of ie zuiver is. Ik heb ook best wel vaak voor de lol SPSS gedaan, ik vind dat zo'n leuk programma. Dan verzin ik data (nu al fraudeur (A)) en dan voer ik alle tests uit die ik kan bedenken. En dan juichen als ik een significant verband vind. Ik word zo enthousiast van SPSS dat vriendinnen dachten dat ik gedronken had. Ik ben zo'n gruwelijke nerd Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 394967 Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 394967

Een medestander! Ik vind SPSS ook zo'n leuk programma Very Happy. En al mijn jaargenoten maar zeiken over statistiek. Heerlijk vond ik het! Beter dan die literatuurstudies.

O, echt?! Ik vind SPSS VRESELIJK.
+1. Ik haat SPSS

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 20:28

Ontopic: dat ik altijd sterk de neiging heb mensen het tegendeel te bewijzen als ze zeggen dat ik iets niet kan. En dat ik heel recalcitrant word van de zeer christelijke tantes en ooms van mijn man. Maar dat weet mijn man ook, dus dan weet iemand dat toch. Ik heb altijd heel sterk de neiging om die mensen te choqueren. Dat is op zich niet zo moeilijk trouwens, ze denken heel erg bekrompen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Esperanza do 16 aug 2012 - 20:56

SuperGrover schreef:Ik heb soms hele verhalen in mijn hoofd, hele gesprekken met mensen. Soms gewoon gesprekken met vriendinnen, die ik later in het echt nog eens ongeveer zo heb, maar ook met mensen die ik niet of nauwelijks ken.

Dit doe ik ook en heb ook vaak die gesprekken hardop als ik alleen thuis ben (wat nogal vaak is haha) of als ik in de auto zit. Verder heb ik net als Zelda een hele grote fantasie, heerlijk vind ik het om daar in weg te duiken! Een treinritje gaat op die manier heel snel.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:31

Ik tel altijd hoeveel uren of minuten nog tot 'noem maar op'

Als ik naar bed ga, ga ik ook altijd tellen hoeveel tijd ik nog heb om te slapen voordat de wekker gaat. Op het station weet ik altijd precies hoeveel minuten nog voordat de trein komt. Krijg ik visite, dan weet ik ook tot op de minuut af of het al tijd is.

Ik ben raar Very Happy



Edit: ik kom vrijwel standaard overal te laat of op het nippertje. Nog raarder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 21:40

Als ik in de auto weg rij bij een stoplicht of spoorweg overgang dan trek ik m`n stuur iets naar rechts, voor m`n gevoel heb ik dan meer 'grip' ofzo. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het doe, maar ik doe het altijd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 22:38

Mari schreef:haha overmuziek gesproken. Voor ik ga stappen doe ik me altijd lekker optutten met de eerste cd van de Spice Girls keihard aan. (mijn vriend vind het ook geweldig:lol: )

hahahahahaha goed dat ik dat weet hahahahhaaa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Magenta do 16 aug 2012 - 22:54

Esperanza schreef:
SuperGrover schreef:Ik heb soms hele verhalen in mijn hoofd, hele gesprekken met mensen. Soms gewoon gesprekken met vriendinnen, die ik later in het echt nog eens ongeveer zo heb, maar ook met mensen die ik niet of nauwelijks ken.

Dit doe ik ook en heb ook vaak die gesprekken hardop als ik alleen thuis ben (wat nogal vaak is haha) of als ik in de auto zit. Verder heb ik net als Zelda een hele grote fantasie, heerlijk vind ik het om daar in weg te duiken! Een treinritje gaat op die manier heel snel.
Echt zo fijn om te lezen dat er veel meer mensen zijn die dat doen Very Happy

Ik dacht vroeger serieus dat ik gek was omdat ik dat deed.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Vanilla Queen do 16 aug 2012 - 22:56

_Leaf_ schreef:Dat ik absoluut de nieuwe furby wil die op mijn verjaardag (16 september) uitkomt en ik me er nu al op verheug hahaha.

Ik ook haha Very Happy ik heb de oldskool en de lompe grote die daarna kwam. Eigenlijk zijn ze heel stom haha, ze liggen nu ook op mijn werk. Ik vind het wel jammer dat de nieuwe furby van die stomme LCD ogen heeft.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Phileine do 16 aug 2012 - 23:09

Ik onthoud heel erg veel, de meest onzinnige dingen, zoals verjaardagen van vroegere klasgenootjes op de basisschool bijvoorbeeld (en dan ook nog die van een jongen die mij pestte Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 878948377 ).

Ik heb ook een hele grote fantasie. Zo hield ik vroeger altijd interviews met mezelf op de fiets. Dan was ik in mijn fantasie heel beroemd en dan werd ik door iemand geinterviewd die talloze vragen op mij afvuurde, waar ik maar al te graag antwoord op gaf. Ik denk situaties ook vaak van tevoren uit. Dan ga ik bedenken wat er precies gaat gebeuren, etc.

Ik koppel liedjes aan personen. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een liedje, waardoor ik dus altijd aan die persoon moet denken als ik het liedje luister.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat niemand weet over jou.......... - Pagina 3 Empty Re: Wat niemand weet over jou..........

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum