Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stem je voor jezelf of het land?

+19
ellibre
mzcharlotte
Oasis
Gympie
Blond
girli
Bazinga
Teddyaapje
Kerel
Chocoholic
June
RYW
Marin
SuperGrover
Mari
nijntje4
Atelier Madame
Susan
Lavendel
23 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:38

Rood schreef:Dit is wat ik ook in het andere topic zeg: ik stem voor de belangen van het land, omdat ik denk dat dat een goede invloed heeft op iedereen. En ik stem ook op de partij waarvan ik het meeste zie dat die de langsbelangen ook voorop heeft staan.

Zo doe ik het ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 4:38

Alleen maar goed dat het je niet weerhoudt te gaan studeren toch? Denk dat veel mensen daar bang voor zijn. Dat studeren daardoor een elite recht wordt. Maar lijkt mij ook niet dat dat zo is, daar is dat leenstelsel voor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  SuperGrover di 14 aug 2012 - 4:40

In het leenstelsel wat ze willen invoeren, kun je dan lenen wat je anders zou krijgen aan stufi. Dus krijg je nu 266 per maand, dan kun je dat straks extra lenen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:40

Lenen zou mij er ook echt niet van weerhouden om te studeren. Het draagt bij aan mijn ontwikkeling, ik wil straks een interessante baan en als het even kan geen ongeschoold werk doen waar mijn interesses niet liggen. Plus: ik vind studeren ook gewoon leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:43

Maar, je maakt ook weer een probleem met die leningen, die worden ontzettend hoog als mensen zeker 4 jaar studeren, en dan moet je maar hopen dat je de juiste baan hebt om het af te betalen, en als je het niet kunt betalen, hoeft het niet... maar dat moet toch ook voorgeschoten worden, die lening? Misschien kan iemand het nooit betalen. Ik heb geleend en moet 9000 euro terugbetalen na 4 jaar studie, wat me nu 70 euro per maand kost....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  SuperGrover di 14 aug 2012 - 4:43

Studeren wordt geen eliterecht, er verandert vrij weinig. Alleen het geld dat je nu krijgt, moet je ooit op een later moment terugbetalen, in plaats van dat het wordt kwijtgescholden. Ik vind het afschaffen van de stufi niet per se een enorme ramp, maar ik vind wel dat dat geld geïnvesteerd moet worden in het onderwijs zelf, en dat de nieuwe regels voor een 2e studie worden teruggedraaid. Ik vind het soms al zuur om te bedenken dat ik 1800 euro per jaar betaal voor 8 uur college per week, dat soms ook nog gegeven wordt door studenten in plaats van hoogleraren, uit bezuinigingsoverwegingen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:45

Pippa schreef:Maar, je maakt ook weer een probleem met die leningen, die worden ontzettend hoog als mensen zeker 4 jaar studeren, en dan moet je maar hopen dat je de juiste baan hebt om het af te betalen, en als je het niet kunt betalen, hoeft het niet... maar dat moet toch ook voorgeschoten worden, die lening? Misschien kan iemand het nooit betalen. Ik heb geleend en moet 9000 euro terugbetalen na 4 jaar studie, wat me nu 70 euro per maand kost....

Dat is niet zoveel toch?

Of moet ik me nu heel erg gaan schamen dat mijn studieschuld zo'n 2,5 keer zoveel is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 4:45

Luce schreef:Lenen zou mij er ook echt niet van weerhouden om te studeren. Het draagt bij aan mijn ontwikkeling, ik wil straks een interessante baan en als het even kan geen ongeschoold werk doen waar mijn interesses niet liggen. Plus: ik vind studeren ook gewoon leuk.

Ha zo ongeveer de eerste keer dat ik een +1 zeg maar dan in verleden tijd Wink

Ik kan me wel goed voorstellen dat als het afgeschaft wordt, je goed baalt hoor SG.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  SuperGrover di 14 aug 2012 - 4:46

Pippa schreef:Maar, je maakt ook weer een probleem met die leningen, die worden ontzettend hoog als mensen zeker 4 jaar studeren, en dan moet je maar hopen dat je de juiste baan hebt om het af te betalen, en als je het niet kunt betalen, hoeft het niet... maar dat moet toch ook voorgeschoten worden, die lening? Misschien kan iemand het nooit betalen. Ik heb geleend en moet 9000 euro terugbetalen na 4 jaar studie, wat me nu 70 euro per maand kost....
Ik begrijp je punt niet helemaal? Bedoel je dat het geld kost als mensen hun lening niet kunnen aflossen? Want dat is zo, maar dat zijn natuurlijk minder uitgaven dan dat niemand het terugbetaald. Maar inderdaad, je begint je carrière met een enorme schuld, en dat is wel een naar idee.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:46

SuperGrover schreef:Studeren wordt geen eliterecht, er verandert vrij weinig. Alleen het geld dat je nu krijgt, moet je ooit op een later moment terugbetalen, in plaats van dat het wordt kwijtgescholden. Ik vind het afschaffen van de stufi niet per se een enorme ramp, maar ik vind wel dat dat geld geïnvesteerd moet worden in het onderwijs zelf, en dat de nieuwe regels voor een 2e studie worden teruggedraaid. Ik vind het soms al zuur om te bedenken dat ik 1800 euro per jaar betaal voor 8 uur college per week, dat soms ook nog gegeven wordt door studenten in plaats van hoogleraren, uit bezuinigingsoverwegingen.

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:47

SuperGrover schreef:
Pippa schreef:Maar, je maakt ook weer een probleem met die leningen, die worden ontzettend hoog als mensen zeker 4 jaar studeren, en dan moet je maar hopen dat je de juiste baan hebt om het af te betalen, en als je het niet kunt betalen, hoeft het niet... maar dat moet toch ook voorgeschoten worden, die lening? Misschien kan iemand het nooit betalen. Ik heb geleend en moet 9000 euro terugbetalen na 4 jaar studie, wat me nu 70 euro per maand kost....
Ik begrijp je punt niet helemaal? Bedoel je dat het geld kost als mensen hun lening niet kunnen aflossen? Want dat is zo, maar dat zijn natuurlijk minder uitgaven dan dat niemand het terugbetaald. Maar inderdaad, je begint je carrière met een enorme schuld, en dat is wel een naar idee.

Dat bedoelde ik inderdaad, dat het zo alsnog geld blijft kosten en misschien alleen maar meer, omdat er een hoop mensen het in het begin van hun carrière misschien nauwelijks kunnen betalen, of maar heel weinig van het totale schuldbedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  SuperGrover di 14 aug 2012 - 4:48

Marin schreef:
Luce schreef:Lenen zou mij er ook echt niet van weerhouden om te studeren. Het draagt bij aan mijn ontwikkeling, ik wil straks een interessante baan en als het even kan geen ongeschoold werk doen waar mijn interesses niet liggen. Plus: ik vind studeren ook gewoon leuk.

Ha zo ongeveer de eerste keer dat ik een +1 zeg maar dan in verleden tijd Wink

Ik kan me wel goed voorstellen dat als het afgeschaft wordt, je goed baalt hoor SG.

Dat absoluut. Ik leen op dit moment helemaal niet, met stufi en baantjes kom ik rond, dus het maakt voor mij het verschil tussen een hele kleine of een hele grote studieschuld.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:50

Is er eigenlijk een partij die iets met het instellingsgeld wil gaan doen?

Ik vind het namelijk nogal krom dat je met sommige HBO studies alleen verder kan gaan als je opnieuw een bachelor doet bij een WO studie. Maar dan moet je dus mega veel gaan betalen. In mijn situatie is het gewoon onbetaalbaar dus kan ik me niet verder ontwikkelen.

Dus ik zou graag zien dat ze óf een manier vinden om bepaalde studies beter aan te laten sluiten bij WO zodat je niet nogmaals een Bachelor hoeft te doen, of dat ze iets met het instellingsgeld gaan doen.
Ik denk namelijk dat ik niet de enige ben die hier tegen aan loopt. Al hebben veel studies inmiddels wel geloof ik minors waarmee je door kan stromen of afspraken met bepaalde universiteiten, maar als je die dus niet had ten tijde van je studie val je nu tussen wal en schip.





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gympie di 14 aug 2012 - 4:54

Luce schreef:Lenen zou mij er ook echt niet van weerhouden om te studeren. Het draagt bij aan mijn ontwikkeling, ik wil straks een interessante baan en als het even kan geen ongeschoold werk doen waar mijn interesses niet liggen. Plus: ik vind studeren ook gewoon leuk.

Dit vind ik ook.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  ellibre di 14 aug 2012 - 4:57

Ik heb ook een hele hoge studieschuld en dat is zeker niet prettig, maar met mijn studie vind je vrijwel altijd een goed betaalde baan en weet je dus ook vrijwel zeker dat je je schuld kunt aflossen zonder dat je 15 jaar lang elk dubbeltje moet omdraaien. Maar er zijn ook genoeg studierichtingen waarvoor dat niet geldt. Vriendinnen van me die bijvoorbeeld cultuurwetenschappen hebben gestudeerd hebben relatief slecht betaalde banen en ook geen uitzicht op flinke loonsverhogingen. Ik kan me voorstellen dat mensen dus eerder zullen gaan kiezen voor een studie met een goed perspectief qua banen en qua geld dan voor de studie die hen het meest interessant lijkt.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  girli di 14 aug 2012 - 5:08

Lavendel schreef:
girli schreef:Ik ga proberen een combinatie van beiden te zoeken. Iedereen moet bezuinigen, dus ik ook. In die zin ben ik ook voor landsbelang. Ik kan alleen bijvoorbeeld voor mijn gevoel niet stemmen op een partij die de studiefi wil afschaffen. Dan daalt mijn inkomen met 100% en van niets kan ik niet leven.

Maar je kunt lenen en werken. Er zijn andere opties dan studiefinanciering. Natuurlijk wil je dit niet, is het niet fijn om opgezadeld te worden met een studieschuld en kost werken tijd wat niet aan de studie besteed kan worden en is het dus niet de ideale situatie. Maar er zijn mogelijkheden.
Lenen kost ook een hoop geld mocht ik geen baan kunnen vinden die genoeg betaald om het terug te betalen. Bij DUO betaal je ook rente over de rente en dat loopt snel op. Zeker als de eindschuld een groot bedrag is. Er zijn genoeg mensen die hun lening niet terug kunnen betalen en ik wil er daar niet één van worden.

Werk vinden naast mijn studie is lastig, omdat mijn opleiding verwacht dat ik 40 uur per week klaar sta om overal te verschijnen. Ik heb 100% aanwezigheidsplicht en zij hebben helaas het recht om een dag van tevoren het rooster te wijzigen. Moet je werken, heb je pech en zoekt je baas het maar uit. Geen werkgever die mij aan wil nemen als hij nog 20 andere kandidaten heeft.

Het is niet onmogelijk om te werken naast mijn studie. Ik zou kunnen proberen een baan te vinden in de avonduren bijvoorbeeld. Ik moet er alleen wel rekening mee houden dat als ik ga werken om mijn studie te bekostigen, ik er minder tijd aan kan besteden wat mogelijk kan leiden tot het langer door moeten studeren. Dat levert mij een boete op van 3000 euro en aangezien ik die niet heb, moet ik keuzes maken.

In het geval dat studiefi wordt afgeschaft, dan is het zo en dan bedenk ik wel iets anders om rond van te komen. Ik ga de tweede kamer er echter niet bij helpen door op die partijen te stemmen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  SuperGrover di 14 aug 2012 - 6:54

girli schreef:
In het geval dat studiefi wordt afgeschaft, dan is het zo en dan bedenk ik wel iets anders om rond van te komen. Ik ga de tweede kamer er echter niet bij helpen door op die partijen te stemmen.
Ik kan me die gedachtegang voorstellen, maar partijen hebben niet alleen stufi als standpunt. En de partijen die de stufi willen behouden, hebben andere ideeën waar ik absoluut niet achter sta. Dan moet je dus nadenken welke standpunten zwaarder wegen, en voor mij zijn mijn principes en idealen belangrijker dan mijn inkomen.

Ellibre: Kun je nagaan, als je nu een hele grote studieschuld hebt, wat je schuld wel niet geweest zou zijn zonder stufi... Wat betreft baankans, het is niet altijd mogelijk om daar echt rekening mee te houden. Pas een paar jaar geleden was er een lerarentekort in het basisonderwijs, nu zijn afgestudeerden aan de pabo behoorlijk screwed. Waardoor mensen nu de pabo niet gaan doen en er waarschijnlijk over een aantal jaar weer een lerarentekort is. Ik hoop niet dat mensen op die manier gaan kijken met hun studiekeuze. Dat zou best wel catastrofaal zijn.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Printje di 14 aug 2012 - 7:54

Ik zet ook het belang van mijn eigen gezin voorop, de buurman hoeft mijn vaste lasten niet te betalen en ik toch echt wel, en daarnaast vind ik erg belangrijk dat de zorg en het onderwijs in Nederland goed blijven, en zoals nu de bezuinigingen eruit zien in het onderwijs hou ik mijn hart vast.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Printje di 14 aug 2012 - 7:55

Luce schreef:
SuperGrover schreef:Studeren wordt geen eliterecht, er verandert vrij weinig. Alleen het geld dat je nu krijgt, moet je ooit op een later moment terugbetalen, in plaats van dat het wordt kwijtgescholden. Ik vind het afschaffen van de stufi niet per se een enorme ramp, maar ik vind wel dat dat geld geïnvesteerd moet worden in het onderwijs zelf, en dat de nieuwe regels voor een 2e studie worden teruggedraaid. Ik vind het soms al zuur om te bedenken dat ik 1800 euro per jaar betaal voor 8 uur college per week, dat soms ook nog gegeven wordt door studenten in plaats van hoogleraren, uit bezuinigingsoverwegingen.

+1.

Dikgedrukte een dikke +1
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Flower_L di 14 aug 2012 - 7:57

Belang maatschappij uiteindelijk. Stem VVD, uiteindelijk niet heel gunstig voor ons misschien, maar gaat om partij met visie waarvan ik denk 'daar wordt nl beter van'

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  _Nina di 14 aug 2012 - 8:00

Ik kijk vooral naar mijn eigen portemonnee, en daarna naar het maatschappelijke belang. Als ik zelf de eindjes niet aan elkaar kan knopen dan heeft dat maatschappelijke belang voor mij ook niet zoveel zin, vind ik.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  girli di 14 aug 2012 - 22:02

SuperGrover schreef:
girli schreef:
In het geval dat studiefi wordt afgeschaft, dan is het zo en dan bedenk ik wel iets anders om rond van te komen. Ik ga de tweede kamer er echter niet bij helpen door op die partijen te stemmen.
Ik kan me die gedachtegang voorstellen, maar partijen hebben niet alleen stufi als standpunt. En de partijen die de stufi willen behouden, hebben andere ideeën waar ik absoluut niet achter sta. Dan moet je dus nadenken welke standpunten zwaarder wegen, en voor mij zijn mijn principes en idealen belangrijker dan mijn inkomen.
Ja, dat is ook wel zo. Het is ook niet dat ik puur op basis van studiefi een keuze ga maken. Het is voor mij alleen wel een zwaarder wegend standpunt dan bijv. de hypotheekrenteaftrek in mijn beslissing.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 22:18

RYW schreef:Ik wilde alleen maar een voorbeeld geven waarin die C voor mij als zwevende kiezer wel degelijk veel invloed heeft. Als je jezelf christelijk noemt, met christelijke normen en waarden, dan vind ik gek genoeg toch dat je dan wel wat waar te maken hebt. En deze mevrouw deed dat totaal niet voor mij, ongeacht ongetwijfeld nou een verspreking was of niet. Het is niet automatisch een weerspiegeling van je partijpunten, natuurlijk, maar wel een indruk die je wekt.
Ik was niet van plan om hier nog verder op in te gaan, maar ik kom net de nrc.next-check tegen over dit onderwerp en dacht dat je dat misschien wel interessant vond om te lezen :-).



„Kinderen die opgroeien in een gebroken gezinssituatie of
een eenoudergezin lopen een groter risico op psychosociale of
maatschappelijke problemen.”

Een kind uit een eenoudergezin loopt inderdaad iets meer kans op
problemen dan een kind uit een tweeoudergezin. Het gaat vooral om
emotionele problemen, probleemgedrag en slechte schoolprestaties. Ook
geven moeders van eenoudergezinnen vaker aan last te hebben van
opvoedingsstress dan moeders uit tweeoudergezinnen.

Dat blijkt uit de belangrijkste studies over dit onderwerp, die zijn
verzameld door het Nederlands Jeugdinstituut. Toch is eenouderschap
waarschijnlijk niet de oorzaak van de problemen waarmee het kind te
maken kan krijgen. Eenoudergezinnen hebben vaak lage inkomens en de
genoemde problemen zijn vooral gevonden bij onderzoeken naar
scheidingen. De problemen van kinderen in eenoudergezinnen zijn vaak
groter als de economische omstandigheden van het gezin slechter zijn.

In de stelling wordt ook de (onwetenschappelijke) term ‘gebroken
gezin’ gebruikt. De term wordt, vaak in christelijke context, gebruikt
voor zowel eenouder-, als pleeg- en en stiefgezinnen. Dat een kind uit
een pleeggezin vaker problemen heeft, is logisch. Dat kind komt vaak in
zo’n pleeggezin vanwege de problemen thuis. Ook blijkt dat kinderen uit
stiefgezinnen vaker emotionele- of gedragsproblemen hebben en vaker
crimineel gedrag vertonen dan gemiddeld. Maar hier kan een breed scala
van oorzaken aan ten grondslag liggen: het overlijden van een ouder, een
scheiding, een slechte relatie met de vader of moeder, het aanpassen
aan een nieuwe gezinssituatie.

Conclusie

Kinderen die opgroeien in een eenouder-, stief- of pleeggezin hebben
inderdaad wat vaker emotionele- en gedragsproblemen. We beoordelen de
stelling daarom als waar. Belangrijke kanttekening is
dat het eenouder-, stief- of pleegouderschap waarschijnlijk niet de
oorzaak is van de problemen van het kind.


Laatst aangepast door Rood op wo 15 aug 2012 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 22:24

Rood, er zijn zoveel factoren waarvan kinderen later gedragsstoornissen en dergelijke kunnen krijgen. Ik vind het ook wel een beetje irritant dat er nu wordt gedaan alsof het vreselijk slecht is als kinderen in een een-ouder gezin opgroeien. Het is echt niet per definitie zo dat al die kinderen later daardoor gedragsproblemen krijgen.

Ik snap dus heel goed dat RYW niet op de ChristenUnie wil stemmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Jeanette wo 15 aug 2012 - 22:35

Hmmm, goede vraag. In eerste instantie wat voor mezelf, maar ik vind de punten in de zorg voor cliënten ook heel belangrijk, omdat ik daarin werk. Dus tevens ook het maatschappelijk belang. En uiteraard vind ik andere punten ook belangrijk.





Laatst aangepast door Jeanette op wo 15 aug 2012 - 22:37; in totaal 2 keer bewerkt
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stem je voor jezelf of het land? - Pagina 4 Empty Re: Stem je voor jezelf of het land?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum