Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mijn badbevalling! Foto's p.3

+64
CCC
Aggi
Teddyaapje
Phileine
Jade
Ella
Stuiterbal
_Jet
missy.
MADDIE
*Lookie*
Puzzle
Koffieleut
Paper Crown
SoGood
sanne-84
Novalee
vlinder-19
L!ND@
Wennes
Fiebje
Minx
sabje
Monnie
moepie
smooch
LDJ
red rose
Susan
mauwmauw
PiP
Bruintje Beer
Annemoontje
Printje
studiebol
holaagirl
Tiara
Dora
RiLiJu
PapillonRose
Dille
Slakje
Coccinelle
Alex
Aimee
Happydobby
Purpleflower
Flower_L
Filoria
loesje
Liadan
Blue flower
Jezzie
Annie24
-Ieniemienie-
Sanne
Fearie
Linda
kwak
_Lana_
Viva
Parisienne
Puggle
mzcharlotte
68 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

mijn badbevalling! Foto's p.3 - Pagina 2 Empty Re: mijn badbevalling! Foto's p.3

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 4:34

Luce schreef:Wauw, mooi Rejoy! Ging het precies zoals je wilde?

ja, al kun je natuurlijk nooit vooruit kijken. Ik had gedacht/gehoopt dat de ontsluiting sneller ging (y.inthe kleine 4 uur, nu ruim 8 uur), waardoor ik gedacht had de hele tijd in bad te zitten bijvoorbeeld. Nu heb ik ook nog een tijd op de bank gelegen. In grote lijnen is het in ieder geval wel gegaan zoals ik wilde, ik ben lekker met rust gelaten, de bevalling en de geboorte is heel natuurlijk verlopen zonder al te veel ingrijpen. Allen toch wel weer apart hoe onvoorbereid je dan weer bent op de pijn van de weeën, kon me die pijn echt niet meer herinneren Razz

Puggle: ze woog 3380 gram.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn badbevalling! Foto's p.3 - Pagina 2 Empty Re: mijn badbevalling! Foto's p.3

Bericht  Aimee za 11 aug 2012 - 4:44

Wat een mooi verhaal! Als ik het zo lees zou ik volgende keer ook wel in bad willen bevallen smile
Fijn dat de BV op gang begint te komen en dat H. het zo goed doet!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 6:22

Klinkt als een fijne bevalling! Lijkt me ook echt fijn om in een warm bad te bevallen

Gast
Gast

Bericht  Alex za 11 aug 2012 - 6:36

Wat een bijzondere bevalling! Klinkt ook heel fijn en ik heb het idee dat je heel rustig was (of misschien komt dat door hoe je je verhaal hier hebt neergezet). Geniet van je twee meiden, heerlijk dat H.annah al lekker bij je in de draagdoek ligt!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Coccinelle za 11 aug 2012 - 7:16

Mooi Rejoy. Klinkt als een bevalling waar je fijn op terug kijkt. Lekker genieten!

Ik ben trouwens in het kraamhotel begonnen in bad, was erg fijn dat warme water. Ik ging van het bad naar de douche en terug. Helaas werd ik uiteindelijk overgedragen aan het ziekenhuis, maar het warme water had me goed geholpen de weeën op te vangen.

Laatst aangepast door Coccinelle op za 11 aug 2012 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Slakje za 11 aug 2012 - 7:17

Oh, dat lijkt me echt een droombevalling.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Dille za 11 aug 2012 - 7:29

Wat een prachtig bevallingsverhaal. Het lijkt me erg bijzonder om je kindje nog (deels) in de vliezen te zien.
Ik herken die perswee vanuit het niets van mijn tweede bevalling, dat voelde echt ontzettend 'oer' (zonder zweverig te willen zijn). En erg effectief; één perswee voor de oerkreet (:p), (één moeten wegzuchten omdat de verloskundige er nog niet klaar voor was), één voor haar hoofd, eentje voor haar lijf en daar was ze.
Super dat je bevalling net zo is gegaan als dat je gehoopt had, geniet nog heel lang van deze fijne herinnering. (Misschien heel gek, maar ik vind haar naam helemaal passen bij de sfeer waarin ze geboren is zeg maar.)
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Bericht  PapillonRose za 11 aug 2012 - 7:53

Wat een prachtig verhaal, lijkt me een hele fijne bevalling! Natuurlijk doet het wel zeer, maar zoals jij het beschrijft komt het desondanks heel rustig en relaxed over. Ik ga het in elk geval onthouden voor de toekomst, bevallen in bad! Lijkt me een stuk fijner dan op bed! Fijn dat het goed met jullie gaat en dat de bv goed op gang komt. Heel veel geluk samen! En wat fijn dat je haar al in de draagdoek hebt, lijkt me zo bijzonder (begon zelf pas met 8 weken)!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  RiLiJu za 11 aug 2012 - 7:54

Wat klinkt dit als een prachtige bevalling. Al heb je volgens mij wel meer pijn gehad, als dat je verwacht had? Of lees ik dat verkeerd?

Stiekem ben ik echt jaloers. Wij hadden het bad ook in de doos klaar staan bij J.ulian, maar ik had al meer dan zes cm toen ik doorkreeg dat de bevalling begonnen was. Wij hadden dus helaas geen tijd meer om het bad op te zetten en het daar 'af te maken'mijn badbevalling! Foto's p.3 - Pagina 2 1371890812

Maar even goed, ik vind het geweldig om je verhaal te lezen. Krijg er gewoon helemaal een warm en bijzonder gevoel van:heart: Ik ben dan ook heel benieuwd naar je foto's.

Geniet van je gezinnetje en het wennen aan elkaar.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:59

foto's weer weg gehaald.

Laatst aangepast door Rejoy. op zo 19 aug 2012 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 11 aug 2012 - 8:01

Prachtige foto's!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Dora za 11 aug 2012 - 8:02

Ik kan maar 1 ding zeggen op je verhaal en foto's; WOW!!!!!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda za 11 aug 2012 - 8:02

Wauw! Wat een prachtige foto's!!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  kwak za 11 aug 2012 - 8:03

haha, ik moest even lachen om de hoera slinger terwijl jij je weeen op zit te vangen in bad!

mooie foto's Rejoy, Ze is echt een prachtig meisje.
Op die foto vind ik haar niet zo op Y. lijken. Ik kom binnenkort nog even langs als het mag en schikt.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Tiara za 11 aug 2012 - 8:03

Wat een mooi verhaal en wat een prachtige dochter hebben jullie er bij!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Annie24 za 11 aug 2012 - 8:04

Wat mooi!!! Heel raar misschien, maar als ik zo naar die foto's van de bevalling zelf kijk stralen ze echt een soort van rust uit ofzo.

Mooi meisje Rejoy en dan N. erbij I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Coccinelle za 11 aug 2012 - 8:04

Mooie foto's en een mooi meisje. En dat snoetje van Y op de laatste foto. smile

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  holaagirl za 11 aug 2012 - 8:05

Mooie en bijzondere foto's zeg!
Wat en knap en wijs dametje!
Je verhaal klinkt heel fijn! In hoeverre je dat van een bevalling kan zeggen!
En jij ziet er ook al weer zo goed uit!
Voel je je ook zo goed?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:07

RiLiJu: meer pijn dan ik verwacht had weet ik niet, ik was de pijn gewoon weer helemaal vergeten. En tijdens de laatste weeën wil volgens mij bijna iedere vrouw ermee kappen toch, haha Razz
Ik was verder wel heel relaxed, ik ben bijna tot het einde tussen de weeën door steeds in slaap gevallen. Volgens mijn moeder zat er steeds twee tot drie minuten tussen de weeën, maar ik heb af en toe het gevoel gehad alsof ik 10 minuten had geslapen.

Hoolagirl: Ik voel me best goed, heb daardoor de neiging om al snel teveel te doen en vanavond merkte ik wel even dat ik erg moe en slap was. Morgen dus maar even weer een hele bed-dag inlassen Yes

Kwak: haha, ja, die hingen er nog van de verjaardagen mijn man en Y.inthe. We hoefden er alleen wat roze slingers bij te hangen.

Laatst aangepast door Rejoy. op za 11 aug 2012 - 8:12; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 11 aug 2012 - 8:08

Mooie foto's.. ik vind ze echt rust uitstralen maar ook eigenlijk heel erg pijnvrij.. tja staat misschien stom maar zo vind ik het er uit zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  kwak za 11 aug 2012 - 8:10

Dat slapen heb ik ook gehad tijdens de persweeen, apart is dat he.
Dan denk je dat je echt een paar minuten hebt geslapen blijkt het maar heel even.

Wat een haar heeft ze trouwens!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Printje za 11 aug 2012 - 8:12

Wat een prachtig meisje zeg! En wat bijzonder dat vliesje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Liadan za 11 aug 2012 - 8:13

Wauw wat een mooi foto´s!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annemoontje za 11 aug 2012 - 8:15

Wat een mooie bijzondere foto's!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:16

Wat prachtig om te zien, ziet er heel rustig uit. En wat een mooi poppetje zeg :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: