mijn badbevalling! Foto's p.3
+64
CCC
Aggi
Teddyaapje
Phileine
Jade
Ella
Stuiterbal
_Jet
missy.
MADDIE
*Lookie*
Puzzle
Koffieleut
Paper Crown
SoGood
sanne-84
Novalee
vlinder-19
L!ND@
Wennes
Fiebje
Minx
sabje
Monnie
moepie
smooch
LDJ
red rose
Susan
mauwmauw
PiP
Bruintje Beer
Annemoontje
Printje
studiebol
holaagirl
Tiara
Dora
RiLiJu
PapillonRose
Dille
Slakje
Coccinelle
Alex
Aimee
Happydobby
Purpleflower
Flower_L
Filoria
loesje
Liadan
Blue flower
Jezzie
Annie24
-Ieniemienie-
Sanne
Fearie
Linda
kwak
_Lana_
Viva
Parisienne
Puggle
mzcharlotte
68 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: mijn badbevalling! Foto's p.3
Purpleflower schreef:Teddyaapje schreef:Wauw wat een mooie meid is het Rejoy! En wat lijkt Y. veel op je op deze foto's, in haar blik zie ik echt jou!
Erg mooi om je bevalling te lezen en de foto's erbij te zien! Word er bijna jaloers van!
+1
Foto's net aan mijn man laten zien,mocht hier een 2e komen..wil ik ook in bad.
weet alleen niet of dat in het ziekenhuis kan
een aantal ziekenhuizen hebben bevalbaden, ik heb daar t ziekenhuis, waar ik in geval van complicaties heen zou moeten, o.a. op uit gekozen.
Gast- Gast
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, mooi bevallingsverhaal en mooie foto´s
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Gefeliciteerd met jullie dochter!
Mooi bevallingsverhaal en mooie foto's! Stiekem ben ik een beetje jaloers, dit is ook wat ik heel graag wilde maar dus niet kon doorgaan omdat ik preventief behandeld moest worden. Hoop bij een volgende zwangerschap dat ik toch een badbevalling kan doen, maar ga er vanuit dat dit niet het geval is.
Mooi bevallingsverhaal en mooie foto's! Stiekem ben ik een beetje jaloers, dit is ook wat ik heel graag wilde maar dus niet kon doorgaan omdat ik preventief behandeld moest worden. Hoop bij een volgende zwangerschap dat ik toch een badbevalling kan doen, maar ga er vanuit dat dit niet het geval is.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
en na alle positieve reacties is er vast iemand die m graag over wil nemen, of niet?
Gast- Gast
Rejoy. schreef:en na alle positieve reacties is er vast iemand die m graag over wil nemen, of niet?
Het is dat ik niet zwanger ben en voorlopig ook niet wordt!
Ik ben echt zeer onder de indruk van je verhaal en ben me wat gaan inlezen over badbevallingen, wat ontzettend mooi! Heel erg bedankt voor het delen van jou ervaring!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Wat ik me trouwens bedacht. Hoe kijkt de verlos tijdens het persen mee? Ik bedoel ivm de navelstreng etc?
Ik wou bij de 3e in bad bevallen maar heb het niet gedaan vanwege de ruimte (al is jouw bad niet zo groot) en omdat ik toch dacht snel te bevallen. Maar mijn verloskundige vertelde me dat het heel goed is geweest dat ik het niet gedaan heb ivm de navelstreng die zo strak om z'n nek zat dat ze hem zo al amper zag.
Ik wou bij de 3e in bad bevallen maar heb het niet gedaan vanwege de ruimte (al is jouw bad niet zo groot) en omdat ik toch dacht snel te bevallen. Maar mijn verloskundige vertelde me dat het heel goed is geweest dat ik het niet gedaan heb ivm de navelstreng die zo strak om z'n nek zat dat ze hem zo al amper zag.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Prachtig verhaal, prachtige foto's, mooie kindjes!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd nog! Dat had ik nog niet gedaan. Leuk dat je je bevallingsverhaal met ons deelt.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Mamsie schreef:Wat ik me trouwens bedacht. Hoe kijkt de verlos tijdens het persen mee? Ik bedoel ivm de navelstreng etc?
niet, ze heeft verder niet mee gekeken, ze zei alleen maar: 'daar komt ie, voel maar'. Ze zat ervoor en kon zo zien dat de baby eraan kwam, maar ze heeft verder de baby niet aangeraakt tijdens het geboren worden. H.annah had ook een omstrengeling en de heeft ze er vanaf gehaald toen ze boven water was.
(en even de foto's weer weg gehaald vanwege privacy)
Gast- Gast
Wauw Rejoy, wat een prachtig verhaal! Het lijkt me echt heel bijzonder om op die manier te kunnen bevallen.
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» badbevalling
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Mijn moeder verbied mij mijn relatie te zien.
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: