Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Wat als je kind met een "buitenlander" thuiskomt?

+18
piene1983
Makamba
Vancity_girl
Flip Fluitketel
SarahKey
Bruintje Beer
Bolleke
Happydobby
Coco
RYW
Rumble
Filoria
Fearie
Star007
Annemie
Printje
Slakje
Minx
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

NAV Wat als je kind met een "buitenlander" thuiskomt? - Pagina 2 Empty Re: NAV Wat als je kind met een "buitenlander" thuiskomt?

Bericht  Bruintje Beer do 9 aug 2012 - 19:36

Opzich zou ik het niet erg vinden. Er zijn ook zat nederlanders die niet deugen en geen respect tonen naar een ander dus daar hoef je geen buitenlander voor te zijn!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Wat als je kind met een "buitenlander" thuiskomt? - Pagina 2 Empty Re: NAV Wat als je kind met een "buitenlander" thuiskomt?

Bericht  SarahKey do 9 aug 2012 - 19:42

Happydobby schreef:Mijn vriend is van hindoestaanse afkomst, is in Nederland geboren en spreekt gewoon abn. Mijn ouders hebben hem gelijk geaccepteerd.
Het maakt mij niet uit, als de persoon maar netjes is.

Idd als de persoon maar netjes is. Wil werken en probeert netjes nederlands te spreken.

Als mijn kinderen met een lamlul thuis komen, die niet wil werken, rond hangt en/of criminele dingen doet en drugs gebruikt dan ben ik niet blij. Of diegene nu een donker huidskleur heeft of een blanke. En maak geen verschil tussen een vrouw of een man.

Mijn nicht kwam jaren terug met een donkere man thuis. Daarna stiekem getrouwd in zijn land. Heeft mijn oom en tante veel verdriet gedaan. Jaren bezig geweest om kindjes te mogen krijgen. Nu zijn ze gescheiden en bleek dat ze daar is gedwongen om te trouwen, mishandeld werd, zij moest werken en hij deed geen fluit en nog veel meer verhalen. Dan krijg ik zo de kriebels, wij hadden al een vermoeden maja je kunt er weinig aan doen als ze wel verliefd is. Gelukkig heeft ze nu een normale man.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Flip Fluitketel do 9 aug 2012 - 19:45

Bruintje Beer schreef:Opzich zou ik het niet erg vinden. Er zijn ook zat nederlanders die niet deugen en geen respect tonen naar een ander dus daar hoef je geen buitenlander voor te zijn!!
+1
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Vancity_girl do 9 aug 2012 - 20:51

Wij hebben daar totaal geen problemen mee. Het enige waar ik bang voor zou zijn is dat ons kind naar het buitenland zou gaan verhuizen en we haar dus erg weinig zouden zien.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Makamba vr 10 aug 2012 - 7:53

Flip Fluitketel schreef:
Bruintje Beer schreef:Opzich zou ik het niet erg vinden. Er zijn ook zat nederlanders die niet deugen en geen respect tonen naar een ander dus daar hoef je geen buitenlander voor te zijn!!
+1

+2

Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  piene1983 vr 10 aug 2012 - 8:00

Dat zou ik geen enkel probleem vinden. Ik hoop dat wij onze zoon zoveel liefde voor de liefde mee kunnen geven dat hij iemand kiest die hem net zoveel liefde kan geven als hij zelf kan en wil geven. Of dat nou is met iemand met de NL nationaliteit of niet, dat is mij dan om het even.

Trouwens, mijn broertje en ik hebben vaak gegrapt. Mijn opa was enorm van het discrimineren... Toen hebben we ooit verteld dat we allebei een nieuwe relatie hadden, mijn broertje met Rachid en ik met Hatiche. Ik dacht serieus dat mijn opa erin zou blijven, zo verontwaardigd!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Mamsie vr 10 aug 2012 - 8:04

Zolang het geen krengen zijn is alles welkom. Vooruit dat kreng ook, die werk ik gewoon weg.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 8:43

RYW schreef:Ik ben het eens met Filoria. Ik voed mijn jongens op met de normen en waarden die ik belangrijk vind, en hoop dat zij gebaseerd op hun karakter en opvoeding dingen als respect, eerlijkheid, liefde en dergelijke zaken zwaar laten meespelen in hun partnerkeuze. En of ze dat dan vinden in een Nederlandse of buitenlandse vrouw, dat maakt me dan weer geen moer uit. Je kan ook respectloze Nederlanders treffen, daar hoef je geen kleurtje, buitenlands paspoort of andere religie voor te hebben.

Wat ik er wél moeilijk aan zou vinden is als één van mijn zoons zou gaan emigreren vanwege de liefde, omdat ik hem dan enorm zou missen.

Hier kan ik me helemaal bij aansluiten.

Daarnaast hoeft een ander streng geloof echt geen dealbreaker te zijn. Van dichtbij maak ik nu mee dat een nederlanse -niet gelovige- vrouw een islamitische vriend heeft, die ook niet in Nederland woont en nog nooit in Europa is geweest, maar waar ze zo ongelofelijk gastvrij, en met veel liefde, wordt ontvangen door de hele familie.

Gast
Gast

Bericht  loesje vr 10 aug 2012 - 8:45

Bruintje Beer schreef:Opzich zou ik het niet erg vinden (mits het geen hele strenge gelovige is. Er zijn ook zat nederlanders die niet deugen en geen respect tonen naar een ander dus daar hoef je geen buitenlander voor te zijn!!

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Makamba vr 10 aug 2012 - 8:46

Mamsie schreef:Zolang het geen krengen zijn is alles welkom. Vooruit dat kreng ook, die werk ik gewoon weg.

lol!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  maiadebij vr 10 aug 2012 - 10:20

Helemaal eens met Filoria en Nois.

Ook als J voor een streng gelovige Moslim zou kiezen en daar gelukkig mee is, vind ik dit geen probleem.

Grappig dat er bij de vraag over buitenlanders meteen gesproken wordt over "criminaliteit" "respect hebben voor vrouwen" "drugs gebruik" etc. Lijkt me vrij logisch dat je geen partner voor je kind wenst die onder 1 van deze categorieën valt.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow vr 10 aug 2012 - 10:30

Ik wil dat mijn dochter iemand vindt, die haar met respect behandeld, die haar lief en mooi vindt en met haar kan lachen en huilen en haar neemt zoals ze is. Ik hoop dan natuurlijk ook dat zij haar partner ook zo behandelt.

Of die persoon dan ook een vrouw, of wit, zwart, of geel is, dat maakt mij niet zo uit.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: