Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
+41
Angela_1986
Zonnetje
nijntje4
Raindrop
Annemoontje
Jeanette
Blond
Paper Crown
M@niek
Mees
mo-lola
Sjaantje
SuperGrover
mzcharlotte
Thunder
Tania
Red Velvet
Sarah1985
Parisienne
Sterre
Kowalski
Gympie
Bliss
Shy
Sugarfall
Rumble
RioolSpook
Burn
Caramba
Roxi3
ellibre
Bazinga
Magenta
Oasis
Mermaid
luenca
Chocoholic
SoGood
Reeza
Joss1
Marin
45 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Vanmiddag, uit verdriet, het gaat momenteel niet heel erg goed tussen mij en m'n vriend, ik luisterde een liedje waar veel herinneringen van ons aan zitten, dus toen heb ik een potje liggen huilen op de bank.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Rumble: het was niks bijzonders hoor.. Er waren die dag meerdere mensen waarin ik teleurgesteld was, omdat ze op een voor mij belangrijk moment afhaakten. Daarnaast zat het op m'n werk wat tegen.
Lief dat jij vaak zo persoonlijk en meelevend op iedereen reageert!
Gast- Gast
Gisterochtend mijn schoonouders kwamen op mijn kindje passen, was de eerste dag dat ik weer aan het werk moest. Als je je kindje zolang bij je hebt gehad doet dat pijn.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Nyah schreef:Rumble: het was niks bijzonders hoor.. Er waren die dag meerdere mensen waarin ik teleurgesteld was, omdat ze op een voor mij belangrijk moment afhaakten. Daarnaast zat het op m'n werk wat tegen.
Nouja, dat wil ik niet niet bijzonder noemen hoor. Dat is idd wel een behoorlijke teleurstelling. En als het dan op je werk ook nog tegenzit kan dat vaak wel even de spreekwoordelijke druppel zijn waardoor je dan even moet huilen.
En dankjewel, dat vind ik weer lief van jou.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
At the moment (zie topic bij L&R). Maar ik jank sowieso erg veel, zie onderschrift
Sugarfall, wat is er aan de hand? Ik dacht van de week nog aan je en vroeg me af hoe het met zijn reisplannen zit. Heeft het daar iets mee te maken?
Sugarfall, wat is er aan de hand? Ik dacht van de week nog aan je en vroeg me af hoe het met zijn reisplannen zit. Heeft het daar iets mee te maken?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bij deze geef ik Bliss en Sugarfall even een hele dikke virtuele !
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
_Liv schreef:Gisteravond. Ik had hoofdpijn. Mijn hoofd knalde voor mijn gevoel uit elkaar. Ik had buikpijn en hing boven de wc. Ik denk dat ik 10x heb overgegeven. Zo zeg ik het nog netjes. De tranen rolde over mijn wangen van de pijn. Vandaag heb ik nergens last van.
Oh, naar. Dat kan zo erg voelen, vooral als het niet over lijkt te gaan.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Oasis schreef:Bij deze geef ik Bliss en Sugarfall even een hele dikke virtuele !
Thanks, Oasis!
Ik geef ook iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss, ik ben te moe voor een nuttige reactie in je topic maar wil je ook even een knuffel geven zodat je zo hopelijk lekker kunt slapen.
Gympie- Kletskop
Voor alle meiden die het even moeilijk hebben
Ik heb gister nog gehuild.
Ik heb gister nog gehuild.
Gast- Gast
Maandag tranen met tuiten, toen ik wegging uit de kliniek waar ik een week heb gezeten. Ik wist meteen dat ik mijn "medebewoners" enorm zou gaan missen. Ik was echt intens verdrietig.
En gisteren een paar tranen van blijdschap, omdat ik me zo heerlijk voelde. Gewoon, omdat de zon scheen, ik lekker op de thee was geweest bij mijn oudtante en ik ontzettend trots ben op mezelf, en dat ook van veel mensen hoor.
En gisteren een paar tranen van blijdschap, omdat ik me zo heerlijk voelde. Gewoon, omdat de zon scheen, ik lekker op de thee was geweest bij mijn oudtante en ik ontzettend trots ben op mezelf, en dat ook van veel mensen hoor.
Gast- Gast
Gisterochtend. Eigenlijk nergens om. Was gefrustreerd dat het me niet echt lukt om te genieten van mijn vakantie. Wil deze week met mooi weer allemaal leuke dingen doen maar dat stomme huis moet geschilderd. Klotewerk. Nergens om dus, haha.
Gast- Gast
Gisteren en eergister en die dag daarvoor en die dag daarvoor Officieel benoemd tot DWEIL!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Gisterenen eergister en die dag daarvoor en die dag daarvoorOfficieel benoemd tot DWEIL!
Nee toch! Heb je een vervelende vakantie gehad??
Gympie- Kletskop
Maandag een paar tranen bij Bestemming Onbekend. Een jong stel uit Brabant ging helpen in de strijd tegen Aids in Swasiland. Man man wat een heftige beelden van doodzieke vrouwen en weeskindjes die zelf ook nog eens ziek zijn. Mooi werk wat ze daar doen!
Sterkte voor alle meiden die dat kunnen gebruiken
Sterkte voor alle meiden die dat kunnen gebruiken
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Gisteravond, ook tijdens die film op RTL4
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik weet het niet meer eigenlijk
Ik wilde bijna gaan huilen toen die meneer die goud had gewonnen was gaan huilen, vond ik zo mooi om te zien... maar nee, niet gehuild.
Hmmmmmm even denken hoor...
Gast- Gast
Dat meen je niet wat vervelend. Komt het doordat hij op reis gaat?Sugarfall schreef:Vanmiddag, uit verdriet, het gaat momenteel niet heel erg goed tussen mij en m'n vriend, ik luisterde een liedje waar veel herinneringen van ons aan zitten, dus toen heb ik een potje liggen huilen op de bank.
Ik heb gisteravond nog gehuild, goede gesprekken en rode wijn en je kunt me opvegen hahaha.
Gast- Gast
Half uurtje geleden nog! Iemand hoeft maar boe te zeggen en ik jank!
Gast- Gast
Gisteren voor het slapen gaan voor het laatst, maar eigenlijk de hele dag door wel. Omdat ik me zo'n zorgen maak om mijn oma
Gast- Gast
Gympie schreef:Kowalski schreef:Gisterenen eergister en die dag daarvoor en die dag daarvoorOfficieel benoemd tot DWEIL!
Nee toch! Heb je een vervelende vakantie gehad??
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Ik heb het echt wel fijn gehad daar, leuke momenten, gezelligheid, maar ik heb het ook heel erg moeilijk gehad, mijn problemen zijn weer naar boven gekomen en daar betaal ik nu, na de vakantie, de prijs voor. Dus aan de ene kant is het niet goed geweest de vakantie, ik ben teruggevallen, ik ben niet uitgerust, ik ben teveel afgevallen en ik ben een stuk onzekerder geworden (en dan heb ik het nog niet over het geld gehad ). Maar aan de andere kant is het wel een enorme confrontatie geweest dat ik nog nooit zo gemotiveerd ben geweest om voor mijn geluk te gaan vechten als nu! Amen
Kowalski- Ratel
Een vakantie met 2 kanten dus. Hopelijk is het inderdaad een eyeopener en kun je er vol voor gaan om er tegen te vechten! Sterkte in ieder geval.
Gympie- Kletskop
Dankjewel!!
Ik wil toch ook wel even een knuffel geven aan de anderen die het even wat moeilijker hebben
Ik wil toch ook wel even een knuffel geven aan de anderen die het even wat moeilijker hebben
Kowalski- Ratel
Dinsdag avond omdat ik voor de 5e keer in 1 week hoorde dat bekenden een baby krijgen. Dat was even teveel
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Spel: Wanneer heb je voor het laatst... ?
» Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?
» Wanneer ben jij voor het laatst vreselijk geschrokken?
» wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?
» Waar heb jij voor het laatst om gelachen?
» Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?
» Wanneer ben jij voor het laatst vreselijk geschrokken?
» wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?
» Waar heb jij voor het laatst om gelachen?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: