Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

+18
Blond
Kabouter
Angela_1986
Rouxxxe
SoezieQ
Mamsie
Flinder
Sugarfall
Silva
Chocolate Cookie
Serena
Sterre
Cherique
SleepingBeauty
ButterflyEffect
Zwoesj
Fayebella
Roze Roos
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:12

Gisteren fietste ik naar huis na een heerlijke middag en toen bedacht ik mij dat ik mij op dat moment zo volmaakt gelukkig voelde!

Vandaar de vraag.... Wanneer volede jij je voor het laatst volmaakt gelukkig?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:16

Vorige week vrijdag had ik weer een ouderwets leuke avond uit en zaterdag de boom opgetuigd met mijn vriend. Ondanks dat hij het niks vindt was dat heel gezellig. Ik voel me de laatste weken steeds gelukkiger worden eigenlijk smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Fayebella ma 13 dec 2010 - 11:17

Ik denk dat dat was na mijn afstuderen. Toen had ik net mijn eigen huis en klaar met mijn studie. Dat is helaas alweer een hele tijd geleden.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:18

Twee weken geleden toen ik al in bed lag, kwam mijn vriend met een glimlach de slaapkamer binnen. Ik vroeg wat er was maar het enige wat hij zei was dat ik het licht uit moest doen. Hij ging naast me liggen en ik moest tegen hem aan gaan liggen zei hij. Toen deed ie het gordijn opzij en zag ik allemaal sneeuwvlokjes Very Happy Dat was wel een heel fijn moment!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Zwoesj ma 13 dec 2010 - 11:19

Lagom schreef:Vorige week vrijdag had ik weer een ouderwets leuke avond uit en zaterdag de boom opgetuigd met mijn vriend. Ondanks dat hij het niks vindt was dat heel gezellig. Ik voel me de laatste weken steeds gelukkiger worden eigenlijk smile.

Hoor je veel, kerst komt eraan, het sneeuwt en ziet er gezellig uit.. smile

Voelde me net nog volmaakt gelukkig, mijn vriend nam mijn hoofd in zijn handen en vertelde me hoeveel hij van me houdt. ja dan voel ik me wel even heel erg super!

Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  ButterflyEffect ma 13 dec 2010 - 11:21

twee weken geleden Embarassed
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:21

Afgelopen vrijdag. Heerlijk zo'n moment Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:22

Zwoesj schreef:
Lagom schreef:Vorige week vrijdag had ik weer een ouderwets leuke avond uit en zaterdag de boom opgetuigd met mijn vriend. Ondanks dat hij het niks vindt was dat heel gezellig. Ik voel me de laatste weken steeds gelukkiger worden eigenlijk smile.

Hoor je veel, kerst komt eraan, het sneeuwt en ziet er gezellig uit.. smile

Voelde me net nog volmaakt gelukkig, mijn vriend nam mijn hoofd in zijn handen en vertelde me hoeveel hij van me houdt. ja dan voel ik me wel even heel erg super!


Ik voel me meestal wel beter in de winter ja maar eerlijk gezegd zie ik wel een beetje op tegen kerst dus ik denk niet zo zeer dat het daaraan ligt. Het ging een tijdje niet zo denderend tussen mij en mijn vriend en dat is aanzienlijk beter aan het worden. Dat is wat me uiteindelijk gelukkig maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  SleepingBeauty ma 13 dec 2010 - 11:23

Brennuss schreef:Twee weken geleden toen ik al in bed lag, kwam mijn vriend met een glimlach de slaapkamer binnen. Ik vroeg wat er was maar het enige wat hij zei was dat ik het licht uit moest doen. Hij ging naast me liggen en ik moest tegen hem aan gaan liggen zei hij. Toen deed ie het gordijn opzij en zag ik allemaal sneeuwvlokjes Very Happy Dat was wel een heel fijn moment!


Cute I love you
Afgelopen zondag toen ik uit het werk kwam.
M'n man had lekker het bad vol laten lopen en lekker eten klaar gemaakt.
Lekker stokbroodjes en wijntje angel hug

De wijn viel alleen niet zo fijn op de lege maag haha..dat was dna weer minder romantisch..
Ik viel haast flauw toen ik eruit kwam Embarassed
Gelukkig werd ik liefdevol opgevangen en op bed gelegd, toen ging het snel beter Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:23

vruchtenhagel schreef:Afgelopen vrijdag. Heerlijk zo'n moment Very Happy

Ben ik nou zo vergeetachtig of heb ik wat gemist? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:24

ButterflyEffect schreef:twee weken geleden Embarassed

Wat was er toen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:26

Dat is een goede vraag, iets om over na te denken want wat is volmaakt gelukkig ? Ik prijs mezelf wel iedere dag gelukkig met mijn 2 mooie dochters en ons mooie gezin, ook ben ik erg gelukkig dat mijn ouders nog leven ondanks de ernstige ziekte van mijn moeder, ook ben ik gelukkig dat ik een lieve broer en schoonzus heb en zo zijn er nog wel een aantal dingen waar ik erg gelukkig van kan worden. Het gekke aan dit verhaal is dat ik mezelf ong. de helft van de dag niet gelukkig voel, ik maak me ontzettend veel zorgen om onze jongste dochter en de toekomst met of zonder haar, ook maak ik me zorgen om mijn zieke moeder en om een aantal dingen die zijn voorgevallen in de familie van mijn vriend, daarnaast ben ik bang dat ik soms echt letterlijk 'gek' ga worden ( heb een angststoornis en hyperventilatie gekregen ) en ik kan bang/angstig zijn voor de gehele toekomst. Ondank dit alles voel ik mezelf wel trots en tevreden dat ik maar mooi 2 van die schatjes op de wereld heb gezet waar ik ontzettend veel liefde voor voel meer dan van wie dan ook en dat maakt het soms ook wel beangstigend omdat ik mezelf niet goed aan de jongste durf te hechten, dat moet echt groeien.

Als ik echt goed nadenk was ik voor het laatst helemaal volmaakt gelukkig toen de jongste net was geboren en we na de ziekenhuis opname met z'n vieren in ons eigen bed lagen, dat was hetgeen waar we al maanden naar hadden uitgekeken.

Al met al kan ik wel zeggen dat ik gelukkig ben maar op dit moment heeft de angst om alles wat er gebeurt is en wat er inde toekomst nog gaat gebeuren de overhand. Hopelijk wordt 2011 in dit opzicht een beter jaar voor ons gezin.



Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 13 dec 2010 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:27

Lagom schreef:
vruchtenhagel schreef:Afgelopen vrijdag. Heerlijk zo'n moment Very Happy

Ben ik nou zo vergeetachtig of heb ik wat gemist? Very Happy

Laughing Volgens mij heb je niks gemist. Ik had zo'n moment toen ik naar huis liep van de tram. Ik had gezellig geborreld met jullie en bedacht me dat ik toch wel goed voor elkaar heb gekregen in vergelijking met een jaar geleden. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:28

Mijn dochter zat laatst op de grond door een blad te bladeren om de plaatjes te bekijken. Ik zat zelf met een kopje thee op de bank naar haar te kijken, het was zo lekker rustig en ik zat me te bedenken hoe lief ik haar vind. Toen werd ik even overspoeld door rust en geluk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:29

@ Mamavan2: Ik kan mij voorstellen als er veel heftige dingen gebeuren dat angst ook snel gaat overheersen. Goed van je dat je nog kan zien welke zaken je wel gelukkig maken. Heb je hulp voor de zorg voor je dochter(s)? Ik wens je heel veel mooie momenten toe voor 2011!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:30

Mooi om dit allemaal te lezen, het geluk van anderen:D
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:31

Een paar maanden geleden toen ik naast hém wakker werd. Maar een paar weken geleden ook toen ik shoarma at met een andere hém. :P

Maar ik word elke dag gelukkig van mijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Cherique ma 13 dec 2010 - 11:32

Dat was gisteren! Ik zat samen met mijn man op de bank onder een dekentje tegen elkaar aan een filmpje te kijken. Heerlijk zulke momenten om van te genieten. Op zo'n moment bedenk je dat je nog altijd gelukkig met elkaar bent na zoveel jaar en dat je nog steeds verliefd bent. Heerlijk die vlinders Embarassed
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:33

Wauw, wat voor baan heb jij, dat je daar elke dag gelukkig van wordt?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:34

Roze Roos schreef:@ Mamavan2: Ik kan mij voorstellen als er veel heftige dingen gebeuren dat angst ook snel gaat overheersen. Goed van je dat je nog kan zien welke zaken je wel gelukkig maken. Heb je hulp voor de zorg voor je dochter(s)? Ik wens je heel veel mooie momenten toe voor 2011!

Dank je, dat wens ik jou ook toe. Ik heb je topic gevolgd en ik weet zeker dat jullie een leuk setje zullen zijn, het klinkt allemaal zo lief, heelijk !

Ik heb geen hulp voor de zorg van onze dochters, de zorg voor de jongste kan ik eigenlijk aan niemand anders overlaten dan aan mijn vriend ( ze heeft en zeer ernstige vorm van epilepsie door een hersenafwijking ) als ze te lang in een insult blijft kan ze eraan overlijden. Mijn moeder past ondanks haar eigen ziekte weleens op de oudste of ze haalt haar van school/logeren e.d mijn ouders helpen ons waar het kan en dat zijn echt schatten I love you


Het voelt ook goed dat we de mooie dingen van het leven nog kunnen zien en dat we die net zo belangrijk vinden, dat houd het leven een beetje overzichtelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:35

Cherique schreef:Dat was gisteren! Ik zat samen met mijn man op de bank onder een dekentje tegen elkaar aan een filmpje te kijken. Heerlijk zulke momenten om van te genieten. Op zo'n moment bedenk je dat je nog altijd gelukkig met elkaar bent na zoveel jaar en dat je nog steeds verliefd bent. Heerlijk die vlinders Embarassed

Mooi is dat!! Ik word ook altijd zo blij van mensen die na een lange tijd nog steeds verliefd zijn, dat geeft net een beetje iets extra's aan je relatie!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:36

Mama_van2 schreef:
Roze Roos schreef:@ Mamavan2: Ik kan mij voorstellen als er veel heftige dingen gebeuren dat angst ook snel gaat overheersen. Goed van je dat je nog kan zien welke zaken je wel gelukkig maken. Heb je hulp voor de zorg voor je dochter(s)? Ik wens je heel veel mooie momenten toe voor 2011!

Dank je, dat wens ik jou ook toe. Ik heb je topic gevolgd en ik weet zeker dat jullie een leuk setje zullen zijn, het klinkt allemaal zo lief, heelijk !

Ik heb geen hulp voor de zorg van onze dochters, de zorg voor de jongste kan ik eigenlijk aan niemand anders overlaten dan aan mijn vriend ( ze heeft en zeer ernstige vorm van epilepsie door een hersenafwijking ) als ze te lang in een insult blijft kan ze eraan overlijden. Mijn moeder past ondanks haar eigen ziekte weleens op de oudste of ze haalt haar van school/logeren e.d mijn ouders helpen ons waar het kan en dat zijn echt
schatten I love you



Het voelt ook goed dat we de mooie dingen van het leven nog kunnen zien en dat we die net zo belangrijk vinden, dat houd het leven een beetje overzichtelijk.

Dank je:D Ik ga je even een PM sturen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:36

Roze Roos schreef:
Cherique schreef:Dat was gisteren! Ik zat samen met mijn man op de bank onder een dekentje tegen elkaar aan een filmpje te kijken. Heerlijk zulke momenten om van te genieten. Op zo'n moment bedenk je dat je nog altijd gelukkig met elkaar bent na zoveel jaar en dat je nog steeds verliefd bent. Heerlijk die vlinders Embarassed

Mooi is dat!! Ik word ook altijd zo blij van mensen die na een lange tijd nog steeds verliefd zijn, dat geeft net een beetje iets extra's aan je relatie!

Mee eens, heerlijke momenten zijn dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:36

vruchtenhagel schreef:
Lagom schreef:
vruchtenhagel schreef:Afgelopen vrijdag. Heerlijk zo'n moment Very Happy

Ben ik nou zo vergeetachtig of heb ik wat gemist? Very Happy

Laughing Volgens mij heb je niks gemist. Ik had zo'n moment toen ik naar huis liep van de tram. Ik had gezellig geborreld met jullie en bedacht me dat ik toch wel goed voor elkaar heb gekregen in vergelijking met een jaar geleden. smile

En dat heb je zeker! Fijn om te horen dat je zo'n moment had Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:38

Vruchtenhagel, Jij was toch eerst G.S hé ? Anders heb ik een heel ander iemand voor me, zo ja, het is fijn om te horen dat je jezelf gelukkig voelt ook na de periode nadat het uitging met je ex en jij op jezelf ging wonen, fijn om te leven dat het dan toch allemaal goed met je gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum