Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

+41
Angela_1986
Zonnetje
nijntje4
Raindrop
Annemoontje
Jeanette
Blond
Paper Crown
M@niek
Mees
mo-lola
Sjaantje
SuperGrover
mzcharlotte
Thunder
Tania
Red Velvet
Sarah1985
Parisienne
Sterre
Kowalski
Gympie
Bliss
Shy
Sugarfall
Rumble
RioolSpook
Burn
Caramba
Roxi3
ellibre
Bazinga
Magenta
Oasis
Mermaid
luenca
Chocoholic
SoGood
Reeza
Joss1
Marin
45 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  - Pagina 3 Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Red Velvet wo 8 aug 2012 - 22:39

Gistermiddag, toen mijn huisarts vroeg hoe het er voor stond met mijn transplantatie-traject... Cry

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  - Pagina 3 Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Tania wo 8 aug 2012 - 22:44

Van de week toen ik M. 'snachts d'r flesje aan het geven was terwijl ze in slaap viel. Toen bedacht ik em dat ze alweer zo groot was geworden en ik nu nooit meer een pasgeboren babytje zal hebben en dat het zo ontzettend snel gaat allemaal. Emo muts Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall wo 8 aug 2012 - 22:53

Lief van je Oasis! Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  - Pagina 3 699888

Bliss & Powerbabe, het heeft er inderdaad mee te maken dat hij weggaat, ik vind het best moeilijk om mee om te gaan nu het bijna zover is, ik ben onzeker en ineens jaloers om de meest rare dingen (?) (had ik hiervoor echt nooit, schaam me serieus dood achteraf), en doe daarom af en toe enorm lullig tegen hem, hij tegen mij, dus het gaat niet echt lekker, hopelijk wel weer voordat hij weggaat anders is het helemaal zo rot.

Bliss, ik heb nog geen reactie in je topic gezet maar fijn dat je toch een beetje goed hebt geslapen, ik hoop dat je vanavond een goed gesprek hebt met je vriend en jullie eruit komen, en beide weer blij met elkaar kunnen zijn! Sterkte!

Sterkte Kowalski!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Thunder wo 8 aug 2012 - 22:57

Net nog, de tranen zijn net opgedroogd. Van onmacht telt dat ook?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  mzcharlotte wo 8 aug 2012 - 22:59

Voor alle meiden die het nodig hebben: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  - Pagina 3 699888 Voor mij is het vandaag zo'n 8.5 week geleden dat ik voor het laatst heb gehuild.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 23:01

Wat vervelend Sugarfall, ik hoop dat jullie je allebei weer beter voelen en jullie weer helemaal zeker zijn als hij gaat.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover wo 8 aug 2012 - 23:26

Ik huil vrij vaak, maar volgens mij is het nu al een week geleden. Uit blijdschap, omdat mijn zus weer zwanger is en alles goed is smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sjaantje wo 8 aug 2012 - 23:34

Laatste tranen zijn nog niet helemaal opgedroogd, ik heb net het boek KanjerGuusje uitgelezen.
Sowieso jank ik de laatste tijd erg veel om vanalles...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  mo-lola do 9 aug 2012 - 0:03

Afgelopen week door alle spanningen rondom het ziekenhuis.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 0:07

Vorige week toen ik Armageddon keek. Altijd janken bij die film.

Gast
Gast

Bericht  Mees do 9 aug 2012 - 0:22

Eergisteren omdat ik mijn moeder zo mis..
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Sjaantje do 9 aug 2012 - 0:25

Mees schreef:Eergisteren omdat ik mijn moeder zo mis..
hug
Herkenbaar...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 0:27

Mees schreef:Eergisteren omdat ik mijn moeder zo mis..

hug hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 0:41

Ik grien momenteel de hele dag.

Gast
Gast

Bericht  M@niek do 9 aug 2012 - 1:21

Een paar dagen geleden omdat ik migraine na migraine aanval kreeg.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Paper Crown do 9 aug 2012 - 1:24

Charlie schreef:Ik grien momenteel de hele dag.

Omdat je je ukkies mist?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown do 9 aug 2012 - 1:26

Vorige week dinsdag, er spatte hete olie uit de pan zo op mijn bovenste vingerkootje van mijn rechter wijsvinger! In de eerste instantie ging het wel maar na een kwartier was de pijn zo erg, echt vreselijk pijnlijk, toen heb ik gehuild.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 1:28

Ik zat trouwens vanmiddag bij de HEMA te lunchen, toen ik echt keihard op mijn tong beet. Ik moest me echt inhouden om niet te gillen en te huilen Neutral de tranen stonden wel in mijn ogen, ik viel bijna flauw van de pijn. Nu is er een stukje van mijn tong af.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 9 aug 2012 - 1:29

@ Zelda, ik vind op je tong bijten een van de pijnlijkste dingen.. die pijn voel je gewoon in je buik als je op je tong bijt!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond do 9 aug 2012 - 1:32

Ongeveer twee maanden geleden, met dat gedoe rondom mijn oma.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Jeanette do 9 aug 2012 - 1:49

Vorige week toen ik me even down voelde.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 1:58

Paper Crown schreef:@ Zelda, ik vind op je tong bijten een van de pijnlijkste dingen.. die pijn voel je gewoon in je buik als je op je tong bijt!
Ik werd er serieus misselijk van en ik zag sterretjes. Ik kon niks anders dan me inhouden want de HEMA was bomvol :P maar ooooh wat voelt dat kut zeg.

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje do 9 aug 2012 - 2:14

Vorige week vrijdag op msn, omdat er bij een hele goede vriendin toch weer gezwellen zijn gevonden in d'r buik.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Raindrop do 9 aug 2012 - 2:30

Gecondoleerd, Reeza. Heel veel sterkte hug

Annemoontje, wat erg Cry Heel veel sterkte hug

Ik heb eergister voor het laatst gehuild. De spanningen van de verhuis liepen hoog op (+ weinig slaap gehad de afgelopen week) en ik had wat gedoe met de moeder van mijn vriend.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 4:47

Paper Crown schreef:
Charlie schreef:Ik grien momenteel de hele dag.

Omdat je je ukkies mist?

Niet eens specifiek. Ook wel, ik huil snel door de hormonen denk ik. En om alles een beetje te verwerken, is nog pas een week geleden en ik voel me overdag een beetje eenzaam thuis allee zonder kindjes en man enzo, maar dat zijn echt maar mini-huilbuitjes hoor. Ben verder dolgelukkig!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: