Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

+41
Angela_1986
Zonnetje
nijntje4
Raindrop
Annemoontje
Jeanette
Blond
Paper Crown
M@niek
Mees
mo-lola
Sjaantje
SuperGrover
mzcharlotte
Thunder
Tania
Red Velvet
Sarah1985
Parisienne
Sterre
Kowalski
Gympie
Bliss
Shy
Sugarfall
Rumble
RioolSpook
Burn
Caramba
Roxi3
ellibre
Bazinga
Magenta
Oasis
Mermaid
luenca
Chocoholic
SoGood
Reeza
Joss1
Marin
45 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:32

Uit blijdschap of verdriet?

Ik was vanavond de film op RTL4 aan het kijken en ik kon niet anders dan even stevig janken. Pfft, wat een verhaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:33

2 minuten geleden. Ik keek ook RTL4 hahah! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 9:33

Gisteren van de pijn. Gelukkig werd ik getroost, maar m'n vriend schok wel erg omdat ik zelden huil.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:35

Joan schreef:2 minuten geleden. Ik keek ook RTL4 hahah! :P

Idem laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Joss1 wo 8 aug 2012 - 9:35

Reva schreef:
Joan schreef:2 minuten geleden. Ik keek ook RTL4 hahah! Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  253468018

Idem Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  394967

Hier nog 1!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:37

Gisteravond. Ik had hoofdpijn. Mijn hoofd knalde voor mijn gevoel uit elkaar. Ik had buikpijn en hing boven de wc. Ik denk dat ik 10x heb overgegeven. Zo zeg ik het nog netjes. De tranen rolde over mijn wangen van de pijn. Vandaag heb ik nergens last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Reeza wo 8 aug 2012 - 9:46

Vorige week toen mn opa was overleden Sad
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  SoGood wo 8 aug 2012 - 9:47

Zaterdag op zondagnacht, van verdriet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Chocoholic wo 8 aug 2012 - 9:48

2 dagen geleden, van verdriet. Ik dacht aan mijn overleden katje.

Ik huil volgens mij nooit uit blijdschap.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  luenca wo 8 aug 2012 - 9:50

ik dus ook van die film, en bij dr phil moest ik me ook inhouden, barst liever niet in huilen uit waar mn vriend bij is. eigenlijk wel om alles de laatste tijd , bah
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Oasis wo 8 aug 2012 - 9:52

Chocoholic schreef:2 dagen geleden, van verdriet. Ik dacht aan mijn overleden katje.

hug

Welke film heeft jullie allemaal aan het huilen gemaakt trouwens?

Laatste keer dat ik huilde was een week geleden, van frustratie (scriptie).
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Mermaid wo 8 aug 2012 - 9:52

zondag, omdat ik zaterdag weer afscheid heb moeten nemen van mn vriend. Was zondag in de tuin aan het prutsen en bedacht me ineens dat we dat pas over een jaar weer samen kunnen doen, werd er een beetje emotioneel van. (ik ga er niet vanuit dat we in de winter onkruid uit de trein gaan halen)

En reeza Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  699888Gecondoleerd.

Ben nu wel benieuwd wat er op rtl4 was?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  luenca wo 8 aug 2012 - 9:55

teen mom
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  luenca wo 8 aug 2012 - 9:58

Filmdrama
De zestienjarige Jacey Jeffries verhuist met haar moeder en haar broer naar een nieuwe stad. Op school wordt ze al snel populair en ze haalt goede resultaten in de klas en op het sportveld. Ondanks al haar voorspoed is ze toch vaak diep bedroefd. Leerlingenbegeleider Donna Cooper pikt de signalen hiervan al gauw op; als ze dieper graaft, ontdekt ze het grote geheim van Jacey: haar kleine broertje blijkt in werkelijkheid haar eigen zoon te zijn.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Magenta wo 8 aug 2012 - 9:58

Zondagavond, uit verdriet. Ik had een bui waarin ik teveel nadacht over dingen, en dat werd me even teveel.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Bazinga wo 8 aug 2012 - 9:59

Vorige week, uit pijn en frustratie; ik liep te dicht langs de muur de hoek om en precies om de hoek, aan de wand, hangt een whiteboard met aan de onderkant zo'n rail, waar de stiften in kunnen liggen. Die rail steekt een stukje uit en heeft echt een godvergeten scherpe punt, die dus flink in m'n arm. 't Bloedde behoorlijk en deed zo'n verrotte pijn :/ Ik word echt boos van fysieke pijn, omdat ik er geen kant mee op kan en de combinatie ongesteld zijn, een bebloede arm en de frustratie van die pijn, maakte dat ik even flink stond te tranen...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  ellibre wo 8 aug 2012 - 10:00

Afgelopen woensdag toen mijn vriend aangenomen werd voor zijn droombaan. Hij heeft 10 jaar lang zoveel ellende meegemaakt en had zo vaak het bijltje er bij neer kunnen gooien, maar hij klaagt nooit en gaat maar door en ik ben zo trots op hoe ver hij is gekomen. I love you


Laatst aangepast door ellibre op wo 8 aug 2012 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:00

Mermaid schreef:
Ben nu wel benieuwd wat er op rtl4 was?

Het ging over een tienermoeder. Zij had haar kind gekregen in een andere plaats en ze wilde het plaatsen voor adoptie. Maar op het laatste moment bedacht ze zich. Haar moeder had bepaald dat dit alleen kon werken als ze deden alsof het haar kind was, zodat haar kind haar school af kon maken. Daarnaast was er een stel (leraren van het meisje) dat graag een kind wilde, dit probeerde via adoptie en IVF, maar beiden niet gelukt. Toen het bekend werd dat het meisje op tienerleeftijd zwanger was geraakt, dat het allemaal niet zo liep, zoals ze uiteindelijk toch had gehoopt, heeft ze haar kind afgestaan aan het stel (waar ze dan weer een superband mee had). Waargebeurd. Nou, dan kun je mij opvegen.

En dan vooral het eind. Het zoontje van Lacey die verteld dat hij het fijn heeft bij zijn gezin, dat hij een zusje heeft gekregen uit de buik van zijn moeder en dat ze hem vragen uit welke buik hij is gekomen en dan zegt dat Lacey zijn biologische moeder is.... Cry Zooo mooi.... Maar zooo verdrietig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  luenca wo 8 aug 2012 - 10:01

Maura schreef:
Mermaid schreef:
Ben nu wel benieuwd wat er op rtl4 was?

Het ging over een tienermoeder. Zij had haar kind gekregen in een andere plaats en ze wilde het plaatsen voor adoptie. Maar op het laatste moment bedacht ze zich. Haar moeder had bepaald dat dit alleen kon werken als ze deden alsof het haar kind was, zodat haar kind haar school af kon maken. Daarnaast was er een stel (leraren van het meisje) dat graag een kind wilde, dit probeerde via adoptie en IVF, maar beiden niet gelukt. Toen het bekend werd dat het meisje op tienerleeftijd zwanger was geraakt, dat het allemaal niet zo liep, zoals ze uiteindelijk toch had gehoopt, heeft ze haar kind afgestaan aan het stel (waar ze dan weer een superband mee had). Waargebeurd. Nou, dan kun je mij opvegen.

En dan vooral het eind. Het zoontje van Lacey die verteld dat hij het fijn heeft bij zijn gezin, dat hij een zusje heeft gekregen uit de buik van zijn moeder en dat ze hem vragen uit welke buik hij is gekomen en dan zegt dat Lacey zijn biologische moeder is.... Cry Zooo mooi.... Maar zooo verdrietig...

hou maar op... Cry
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Roxi3 wo 8 aug 2012 - 10:02

Vanmiddag uit onmacht na een heftige discussie. Afgelopen week heb ik sowieso veel gehuild (van verdriet) omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Caramba wo 8 aug 2012 - 10:04

Afgelopen zondag, was moe en mijn vriend toonde, in mijn ogen, geen begrip voor de situatie waarin ik zat/zit. Gelukkig is de situatie sinds maandag veranderd.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Burn wo 8 aug 2012 - 10:12

Maandagavond, voelde me rot en alleen. Ben huilend in slaap gevallen

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  RioolSpook wo 8 aug 2012 - 10:21

Gisterenavond. Had een vroege dag van werk en zat daardoor de hele dag alleen. Slaap al weken slecht en daarbij kwam dat ik te veel ging nadenken en me ontzettend alleen voelde. Gelukkig daarna lang met iemand gebeld en ging daardoor gelijk wat beter.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:28

Vorige week dinsdag, omdat het allemaal niet zo ging als zou moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Rumble wo 8 aug 2012 - 10:39

Oh ik ook bij de RTL 4 film. Kon het echt niet droog houden.

Burn: what's wrong? Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  1371890812

Rioolspook: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  699888 Dit is geen makkelijke periode voor jou meid, je mag ook best lekker even huilen af en toe. Lucht alleen maar op.

Nyah: Hoe kwam dat? Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  699888
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?  Empty Re: Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum