Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar heb jij voor het laatst om gelachen?

+8
Caroow
klavertje7
Shisha
minoessepoes
VeryCherry
Rush
Tullow
Sterre
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar heb jij voor het laatst om gelachen? Empty Waar heb jij voor het laatst om gelachen?

Bericht  Sterre do 23 jun 2011 - 23:02

Waar heb jij het laatst om gelachen?

-----------------
Ik lig steeds weer dubbel als ik denk aan gisteravond. Er zijn namelijk twee jongens uit Indonesie over voor een paar weken die we op onze reis daar hebben ontmoet. Ze slapen bij familie van mijn vriend (die hen al jaren kent) en gisteren gingen wij wat met ze eten en daarna nog een stukje wandelen.

Waar wij liepen zagen we hordes konijnen rennen. Ik zei: 'oh look, little rabbits' waarop de (volwassen!) jongens als een idioot die beestjes achterna gingen rennen. Baked bunny was namelijk wel een lekker hapje laughcry . Ik wist echt niet wat ik zag! We waren ze echt vijf minuten kwijt en zagen ze door de brandnetels op zoek gaan naar hun nest. Gelukkig waren de Nijntjes sneller, ik weet niet wat ik had gedaan als een van hen triomfantelijk met een konijn was verschenen albino .

Vervolgens zagen ze ook een struik waar in Indonesie bonsai boompjes van worden gemaakt. Dat schijnt daar heel duur en zeldzaam te zijn. We moesten ze ook tegenhouden om geen stuk bonsai mee te nemen. Haha, leuk die cultuurverschillen Very Happy

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij voor het laatst om gelachen? Empty Re: Waar heb jij voor het laatst om gelachen?

Bericht  Tullow do 23 jun 2011 - 23:10

Hahah, wat een leuk verhaal! smile
Ik heb gister een heel leuk gesprek gehad met studentes van de politie academie. Ze hebben me hele grappige dingen verteld, dus toen heb ik volgens mij voor het laatst gelachen.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Waar heb jij voor het laatst om gelachen? Empty Re: Waar heb jij voor het laatst om gelachen?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 23:14

Gisteren bij het journaal... een vrouw die na het protest tegen het inperken van de PGB-regeling bij het wegrijden van staatssecretaris Veldhuijzen van Zanten haar gewoon 'Trut!' nariep.Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rush do 23 jun 2011 - 23:25

Een sms conversatie met een vriend;

Hij -Ik kan niet verder, er staat en ambu bij de sportschool
Ik - Oh, iemand van de loopband gedonderd?
Hij - Of nek gebroken met het bankdrukken?
Ik - Verzopen in het doucheputje?
Hij - Daar zou jij alleen in passen.

Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 23:46

Met groep 8 ben ik twee nachten op kamp geweest. We waren met vier leiding. De tweede nacht hebben we zo hard gelachen, dat we bang waren dat de kinderen wKker zouden worden.
Op een gegeven moment was ik naar de wc, kwam ik terug, slaapzak weg. Dikke pret. (Wel weer gevonden hoor Wink)
Volgende ochtend aan het ontbijt leerling met grote mond beschuldigen, zei hij nog ja ook! Tot hij strafcorvee moest doen, toen krabbelde hij terug.
Met het inpakken kwam nog een leerlnge naar me toe of ik mijn slaapzak al terug had, I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 23:56

Het slaat werkelijk nergens op maar ik moest lachen toen ik dit shirt in een webshop zag staan. laughcry

Waar heb jij voor het laatst om gelachen? 603534_main?$hero$

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:11

Vanmorgen met collega's, toen we een maf idee hadden voor een personeelsuitje

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 24 jun 2011 - 0:13

@ Megara; zo'n shirtje zag ik pas ook, maar dan met honden met gouden kettingen/tanden en nog meer blingbling en daar stond bij 'Doggy Style' toen moest ik ook hard lachen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  minoessepoes vr 24 jun 2011 - 0:34

Van de week toen ik aan het typen was, aan het bellen en met een collega die aan mijn bureau stond aan het praten. I.p.v op enter te drukken omdat ik klaar was met mijn zin gooide ik midden in het gesprek de hoorn van de telefoon erop. Mijn collega keek mij echt zo verbaasd aan, van wat doe je nou. En ik moest zo lachen, de tranen rolde over mijn wangen. Dus ik die meneer terug gebeld, zeg hij: " Gooi jij nou gewoon de hoorn erop, ik dacht dat vrouwen zo goed kunnen multi tasken". Hij moest er ook wel om lachen.
Als ik het zo type is het helemaal niet grappig maar op dat moment heb ik zo gelachen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:36

Megara schreef:Het slaat werkelijk nergens op maar ik moest lachen toen ik dit shirt in een webshop zag staan. laughcry

Waar heb jij voor het laatst om gelachen? 603534_main?$hero$

Die is geweldig!! Waar zag je die??

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:45

Het shirt komt van www.riverisland.com

Gast
Gast

Bericht  Sterre vr 24 jun 2011 - 0:46

minoessepoes schreef:Van de week toen ik aan het typen was, aan het bellen en met een collega die aan mijn bureau stond aan het praten. I.p.v op enter te drukken omdat ik klaar was met mijn zin gooide ik midden in het gesprek de hoorn van de telefoon erop. Mijn collega keek mij echt zo verbaasd aan, van wat doe je nou. En ik moest zo lachen, de tranen rolde over mijn wangen. Dus ik die meneer terug gebeld, zeg hij: " Gooi jij nou gewoon de hoorn erop, ik dacht dat vrouwen zo goed kunnen multi tasken". Hij moest er ook wel om lachen.
Als ik het zo type is het helemaal niet grappig maar op dat moment heb ik zo gelachen!

Haha hier moest ik ook even om lachen!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Shisha vr 24 jun 2011 - 1:07

Ik moest net lachen om mijn kat. Hij heeft de tic dat hij mee wil naar de wc en dan gaat hij op de wastafel zitten en wil hij water uit de kraan drinken.
Hij zat net dus de hele tijd te zeuren dat ik naar de wc moest. Hij drentelt dan echt miauwend om mij heen en zodra ik iets overeind kom rent hij als een gek richting wc. En zodra hij doorheeft dat ik toch niet opsta komt hij weer terug en produceert een miauw wat klinkt als 'nouhou!' Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:20

Jim Parsons Very Happy

I love him...

Gast
Gast

Bericht  klavertje7 vr 24 jun 2011 - 2:16

Ik heb hier zó om in een deuk gelegen Very Happy
http://www.dumpert.nl/mediabase/1544251/04c111e7/motor_crashes.html

klavertje7
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 18

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:18

Ik weet niet waarom, want het was volgens mij totaal niet grappig, maar gister avond zei mijn vriend iets, en toen kreeg ik acuut de slappe lach, m'n kaken deden daarna ook flink pijn, ik had kramp in m'n buik en ik kreeg absoluut geen lucht meer, zulke momenten hebben we best vaak! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:21

Om het verhaal van Sterre lol!

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 24 jun 2011 - 3:29

Ik heb gelachen om mezelf. Ik had mijn regenbroek aangetrokken omdat ik van het werk terug naar huis moest fietsen door de regen, en dat ding is zo lelijk. Hij is echt enorm, terwijl het een maatje 164 is. Ik moet het elastiek helemaal strak trekken, dat ziet er echt niet uit. En hij is blauw met reflectiestrepen. Ik vond mezelf zo lelijk dat ik er om moest lachen, en al mijn collega's lagen ook in een deuk.

Ik kwam wel droog thuis smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caro vr 24 jun 2011 - 3:38

Ik heb de afgelopen dagen sowieso erg veel gelachen. Ik was op een business trip naar Zwitserland en ik heb echt vier dagen lang alleen maar gelachen... (en heel hard gewerkt, maar dat terzijde). Zelfs zo erg dat we tot half vier een keer op hebben gezeten om de dag erna toch weer om half negen fris, fruitig en interactief te zijn.

Ohhh en net om een mailtje dat ik van een zeker iemand kreeg. Mijn smintje vloog mijn mond uit :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  klavertje vr 24 jun 2011 - 3:48

minoessepoes schreef:Van de week toen ik aan het typen was, aan het bellen en met een collega die aan mijn bureau stond aan het praten. I.p.v op enter te drukken omdat ik klaar was met mijn zin gooide ik midden in het gesprek de hoorn van de telefoon erop. Mijn collega keek mij echt zo verbaasd aan, van wat doe je nou. En ik moest zo lachen, de tranen rolde over mijn wangen. Dus ik die meneer terug gebeld, zeg hij: " Gooi jij nou gewoon de hoorn erop, ik dacht dat vrouwen zo goed kunnen multi tasken". Hij moest er ook wel om lachen.

haha.. wat voor werk doe je?
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 11:06

Ik lach eigenlijk te regelmatig om dat bij te kunnen houden. Ik denk dat ik voor het laatst heb gelachen om Sheldon, dat was 20 min geleden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 11:09

Zero schreef:Ik lach eigenlijk te regelmatig om dat bij te kunnen houden. Ik denk dat ik voor het laatst heb gelachen om Sheldon, dat was 20 min geleden.

Ik gisteren! Heb een soort TBBT-marathon gehouden met mijn man. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Olijfje za 25 jun 2011 - 6:32

Dat was vanmiddag, om een hele stomme foto van mijn kat: Very Happy

Waar heb jij voor het laatst om gelachen? 30ug0if
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  Nana za 25 jun 2011 - 8:12

Om mijn zoontje (22 mnd) die mijn man zag douchen en zei: WOWWWWWWWWW piemie terwijl hij zijn handen boven zijn hoofd omhoog gooide Very Happy
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:07

Toen een collega van mij me opbelde omdat haar soep ontploft was. Ze had 1 of andere shake soep en toen ze de dop er af haalde was het er allemaal uit komen zetten en zat alles onder de soep. Ik moest voornamelijk heel erg lachen omdat zij aan de telefoon helemaal de slappe lach kreeg. Later ging een andere collega even kijken en echt de hele kamer zat onder de soep.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: