Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

+3
Slakje
Lonely Goatherd
Flower_L
7 plaatsers

Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  Flower_L vr 8 maa 2013 - 2:31

wanneer hebben jullie voor het laatst tranen v blijdschap gelaten, mbt jullie kinderen? en waarom?

ik vorige week bij Plopsa. Omdat L zo genoot van alles. Is van open tot sluit wakker gebleven en had hele verhalen. normaal zo ingetogen, maar daar liep hij te dansen! zo leuk om te zien... I love you

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty Re: wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  Lonely Goatherd vr 8 maa 2013 - 2:39

Een paar dagen geleden. Ik was in de supermarkt (dus heb ze wel even ingeslikt) met mijn zoon en ze draaiden This Time van John Legend. Dat gaat heel ergens anders over, maar toch raakte ik ontroerd. Omdat het de laatste tijd pittig was met verhuizing en driftige buien van mijn zoon, maar ik toen toch extra besefte hoe fijn het is dat hij er is en hoeveel ik van hem hou.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty Re: wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  Slakje vr 8 maa 2013 - 4:06

Daarstraks. Ik ben sowieso nu echt een emotioneel wrak. Het was Het Nieuws op de radio en daar vertelden ze over het proces tegen De Gelder en dat de nabestaanden van de slachtoffers vandaag zouden gaan getuigen. En toen moest ik plots heel erg huilen en heb ik tegen Louise gezegd dat ik heel blij was dat ik haar had. Hormonen...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty Re: wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  Catwoman79 vr 8 maa 2013 - 4:44

Ehhhm ... nooit
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty Re: wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  Manderijn vr 8 maa 2013 - 5:05

Catwoman79 schreef:Ehhhm ... nooit

Ik kan het me ook niet bedenken.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty Re: wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  Catwoman79 vr 8 maa 2013 - 6:10

Manderijn schreef:
Catwoman79 schreef:Ehhhm ... nooit

Ik kan het me ook niet bedenken.

Ben ik gelukkig niet de enige
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty Re: wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  bolus26 vr 8 maa 2013 - 7:57

toen mijn vriendin belde dat na een 4e poging ze zwanger was!

helaas belde ze een tijdje later dat ze als nog een miskraam kreeg. Ik heb toen savonds een traantje gelaten bij het geven van de fles, meer van dankbaarheid eigenlijk dat ik A gekregen heb.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty Re: wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  M-G vr 8 maa 2013 - 11:49

Een paar weken geleden toen ik 's avonds bij zijn bedje stond te kijken. Het mannetje was zo tevreden aan het slapen. Alles wat het afgelopen jaar gebeurd is, flitste even voorbij en op dat moment was ik zo dankbaar dat ons mannetje gezond, gelukkig en een heerlijk makkelijk kindje is.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer voor het laatst tranen van blijdschap? Empty Re: wanneer voor het laatst tranen van blijdschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum