Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

+19
Floor
*Troela*
VeryCherry
Teddyaapje
SarahKey
liesje
Twellie
Susan
mauwmauw
Paper Crown
Jezzie
Coco
Parisienne
RiLiJu
Aimee
Blue flower
Liadan
Tania
Printje
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Slakje do 9 aug 2012 - 9:30

Ik zou haar steunen. Zoveel mogelijk. Maar haar wel duidelijk maken dat het haar kindje is en dat zij ervoor moet zorgen. Ik wil wel gerust inspringen als ze graag eens een avondje uit wilt ofzo (als het niet elke week is natuurlijk).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Fearie do 9 aug 2012 - 9:37

Ik zou raar staan te kijken en wel even lichtelijk in paniek raken als d op zijn 16e zou melden dat ie papa werd, maar zou 100% voor ze klaar staan en er alles aan doen om te zorgen dat er goede zorg voor het kindje kwam en dat de 'ouders' een studie af maakten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  VeryCherry do 9 aug 2012 - 20:35

Floor schreef:
VeryCherry schreef:Jaaa, echt wel! Ik had ook totáál geen last van kwaaltjes en je zag helemaal niks. Ik slikte de pil wel heel trouw en ik werd ontzettend onregelmatig ongesteld.

Maar waarom/hoe kwam je er dan toch ineens achter? je besloot dan toch een test te doen omdat je zo onregelmatig ongesteld was? of hoe moet ik dat zien? (stomme vraag ik weet het).
Wat leuk dat je zoon al naar groep 5 gaat!

Nou, ik vond het wel erg raar dat ik al in geen maanden ongesteld was geworden. Ik had eigenlijk totaal niet op een zwangerschap gerekend, want het was ook al maanden uit met mijn toenmalige vriend. Maar zodra ik die positieve test in handen had ben ik acuut gestopt met roken en drinken en blowen. Mijn god, wat was ik bang dat er iets mis zou zijn met mijn kindje joh.
En is N echt het oudste forumkind nu?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 3 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum