Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

+19
Floor
*Troela*
VeryCherry
Teddyaapje
SarahKey
liesje
Twellie
Susan
mauwmauw
Paper Crown
Jezzie
Coco
Parisienne
RiLiJu
Aimee
Blue flower
Liadan
Tania
Printje
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Parisienne wo 8 aug 2012 - 10:48

Er was op RTL 4 ook een soortgelijke film: 'Mom at 16' geloof ik. Die heb ik zitten kijken, Juno heb ik al eens gezien.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Twellie wo 8 aug 2012 - 12:10

Ik zou me dan heel veel zorgen maken om mijn dochter en ook om mijn toekomstige kleinkind. Of alles wel goed zou komen: zou het kindje een goede opvoeding krijgen, zou mijn eigen kind nog wel een jeugd kunnen hebben enzovoorts.

Ik zou denk ik helpen waar ik maar zou kunnen, ik zou het mijn dochter nog steeds gunnen om een jeugd te hebben.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  liesje wo 8 aug 2012 - 22:08

Parisienne schreef:
Liadan schreef:
Tania schreef:Ik zou verdrietig zijn maar d'r een dikke knuffel geven en zeggen dat ik d'r zal steunen en zal helpen met wat ze ook beslist. Er vanuit gaande dat ze het niet expres heeft gedaan kan het toch niet meer terug gedraaid worden dus boos op haar worden zou zinloos zijn in mijn ogen.
Dat zou ook mijn reactie zijn denk ik. Ik zou haar/hem in ieder geval steunen/helpen waar mogelijk.
+1. Ik zou er alles aan doen om mijn dochter te helpen!

+2
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Printje wo 8 aug 2012 - 22:14

liesje schreef:
Parisienne schreef:
Liadan schreef:
Tania schreef:Ik zou verdrietig zijn maar d'r een dikke knuffel geven en zeggen dat ik d'r zal steunen en zal helpen met wat ze ook beslist. Er vanuit gaande dat ze het niet expres heeft gedaan kan het toch niet meer terug gedraaid worden dus boos op haar worden zou zinloos zijn in mijn ogen.
Dat zou ook mijn reactie zijn denk ik. Ik zou haar/hem in ieder geval steunen/helpen waar mogelijk.
+1. Ik zou er alles aan doen om mijn dochter te helpen!

+2

En wat als, zoals er net gevraagd werd, het wel echt bewust zou zijn? Zou je dan hetzelfde reageren?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  liesje wo 8 aug 2012 - 23:47

Dan zou ik denk ik wel boos zijn maar ik zou dan haar/hem steunen. maar zal haar/hem wel erop wijzen dat het leven wel anders gaat worden. en dat stappen er dan niet meer in zit
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  SarahKey wo 8 aug 2012 - 23:48

blij zijn dat ze naar mij toe is gekomen en niet stiekem abortus heeft gepleegd.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  mauwmauw wo 8 aug 2012 - 23:49

Parisienne schreef:Er was op RTL 4 ook een soortgelijke film: 'Mom at 16' geloof ik. Die heb ik zitten kijken, Juno heb ik al eens gezien.

ja die heb ik ook zitten kijken,vandaar dat ik dacht dat het over die film ging.Juno had ik ook al gezien.Dacht dat ie weer zou komen op rtl4,toen deze film gekeken.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 23:56

Die op rtl4 heb ik ook half gezien.

Ik zou me eerst kapot schrikken maar ik zou mijn kind ten alle tijden steunen.

Vinden jullie het eigenlijk anders als het je zoon is die op 16jarige leeftijd vertelt vader te worden?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 0:03

Teddy; nee dat vind ik eigenlijk hetzelfde, in feite net zo 'stom' van hem. Hij moet net zo goed voorzorgsmaatregelen nemen als het meisje dat moet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  VeryCherry do 9 aug 2012 - 0:17

Ik heb het zelf meegemaakt. De eerste reactie van mijn ouders was zo van kut, wat moeten we nu?!! Maar ze zijn nooit écht boos geweest. En toen als de donder een afspraak gemaakt voor een echo omdat ik niet eens wist hoe lang ik zwanger was.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 0:19

Hoe oud was je dan Very Cherry?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  VeryCherry do 9 aug 2012 - 0:22

16 smile en was al 5 maanden zwanger toen ik er achter kwam. Bevallen toen ik 4 maanden 17 was, ik wist het vlak voor mijn verjaardag.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 0:24

Ow jeetje wat zal dat schrikken geweest zijn zeg.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  VeryCherry do 9 aug 2012 - 0:26

Jaaa, echt wel! Ik had ook totáál geen last van kwaaltjes en je zag helemaal niks. Ik slikte de pil wel heel trouw en ik werd ontzettend onregelmatig ongesteld.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 0:36

Dat is ook wel bijzonder zeg! Maar jij slikte wel gewoon de pil, dan zou ik zelf denk ik als moeder al anders reageren dan wanneer er helemaal niets gebruikt zou zijn. Hoe oud is je kindje nu ook alweer?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  VeryCherry do 9 aug 2012 - 0:43

Mijn moeder is zelf ook twee keer door de pil heen zwanger geraakt. Van mij en mijn zusje smile
N is nu 9, hij was twee weken geleden jarig.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 0:45

Jeetje jullie kunnen dus niet echt goed tegen de pil. En 9 jaar alweer...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  VeryCherry do 9 aug 2012 - 0:46

Ik heb nu een zwaardere pil, maar soms zit ik nog steeds in spanning hoor.
Ja 9, het is nu echt een knul joh, echt heel maf. Na de vakantie gaat ie naar groep 5 ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 0:48

Ja dat geloof ik, ik heb bij mezelf ook altijd het gevoel gehad dat de lichte pil maar net wel/niet werkte. En toen ik stopte was ik beide keren ook snel zwanger, de eerste keer meteen en de tweede keer na 2-3 maanden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  *Troela* do 9 aug 2012 - 2:52

Ik zou wel zoiets hebben van wat nu, maar mijn kind hetzelfde steunen als dat mijn ouders bij mij hebben gedaan ( al was ik 20) Hun hebben er echt voor gezorgt dat ik mijn gevoel volgde en niet naar de praktische zaken keek.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Floor do 9 aug 2012 - 3:28

VeryCherry schreef:Jaaa, echt wel! Ik had ook totáál geen last van kwaaltjes en je zag helemaal niks. Ik slikte de pil wel heel trouw en ik werd ontzettend onregelmatig ongesteld.

Maar waarom/hoe kwam je er dan toch ineens achter? je besloot dan toch een test te doen omdat je zo onregelmatig ongesteld was? of hoe moet ik dat zien? (stomme vraag ik weet het).
Wat leuk dat je zoon al naar groep 5 gaat!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Filoria do 9 aug 2012 - 8:13

Zou er iets erfelijks zijn waardoor je door de pil heen zwanger kunt worden? scratch Bizar zeg!

Maar jeetje, 9 jaar al... Er zijn weinig andere mama's hier met kinderen van die leeftijd he?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Flower_L do 9 aug 2012 - 8:18

Kwets toch ook? maar die komt hier ook niet meer geloof ik.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Filoria do 9 aug 2012 - 8:31

Knets heb ik in deze peiler in elk geval al een tijdje niet meer gezien nee.

Ontopic: ik zou het heel moeilijk vinden als mijn zoon of dochter op tienerleeftijd een kindje zou verwachten. Ik ben namelijk niet het type om dan te zeggen: blijf maar lekker thuis wonen met die baby.

Maar aan de andere kant zou ik mijn kind ook nooit willen laten vallen. En met een baby is emotionele steun fijn, maar praktische steun nog honderd keer handiger. Lastig lijkt me dat.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 8:50

Ik zou geen slingers ophangen maar als ze er voor kiezen om het te houden zal ik er zijn en zouden ze ook bij ons mogen blijven, zo lang als nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe denk je dat je zou reageren wanneer.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum