Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..
+19
Floor
*Troela*
VeryCherry
Teddyaapje
SarahKey
liesje
Twellie
Susan
mauwmauw
Paper Crown
Jezzie
Coco
Parisienne
RiLiJu
Aimee
Blue flower
Liadan
Tania
Printje
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe denk je dat je zou reageren wanneer..
Er was op RTL 4 ook een soortgelijke film: 'Mom at 16' geloof ik. Die heb ik zitten kijken, Juno heb ik al eens gezien.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou me dan heel veel zorgen maken om mijn dochter en ook om mijn toekomstige kleinkind. Of alles wel goed zou komen: zou het kindje een goede opvoeding krijgen, zou mijn eigen kind nog wel een jeugd kunnen hebben enzovoorts.
Ik zou denk ik helpen waar ik maar zou kunnen, ik zou het mijn dochter nog steeds gunnen om een jeugd te hebben.
Ik zou denk ik helpen waar ik maar zou kunnen, ik zou het mijn dochter nog steeds gunnen om een jeugd te hebben.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Parisienne schreef:+1. Ik zou er alles aan doen om mijn dochter te helpen!Liadan schreef:Dat zou ook mijn reactie zijn denk ik. Ik zou haar/hem in ieder geval steunen/helpen waar mogelijk.Tania schreef:Ik zou verdrietig zijn maar d'r een dikke knuffel geven en zeggen dat ik d'r zal steunen en zal helpen met wat ze ook beslist. Er vanuit gaande dat ze het niet expres heeft gedaan kan het toch niet meer terug gedraaid worden dus boos op haar worden zou zinloos zijn in mijn ogen.
+2
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
liesje schreef:Parisienne schreef:+1. Ik zou er alles aan doen om mijn dochter te helpen!Liadan schreef:Dat zou ook mijn reactie zijn denk ik. Ik zou haar/hem in ieder geval steunen/helpen waar mogelijk.Tania schreef:Ik zou verdrietig zijn maar d'r een dikke knuffel geven en zeggen dat ik d'r zal steunen en zal helpen met wat ze ook beslist. Er vanuit gaande dat ze het niet expres heeft gedaan kan het toch niet meer terug gedraaid worden dus boos op haar worden zou zinloos zijn in mijn ogen.
+2
En wat als, zoals er net gevraagd werd, het wel echt bewust zou zijn? Zou je dan hetzelfde reageren?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dan zou ik denk ik wel boos zijn maar ik zou dan haar/hem steunen. maar zal haar/hem wel erop wijzen dat het leven wel anders gaat worden. en dat stappen er dan niet meer in zit
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
blij zijn dat ze naar mij toe is gekomen en niet stiekem abortus heeft gepleegd.
ja die heb ik ook zitten kijken,vandaar dat ik dacht dat het over die film ging.Juno had ik ook al gezien.Dacht dat ie weer zou komen op rtl4,toen deze film gekeken.Parisienne schreef:Er was op RTL 4 ook een soortgelijke film: 'Mom at 16' geloof ik. Die heb ik zitten kijken, Juno heb ik al eens gezien.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Die op rtl4 heb ik ook half gezien.
Ik zou me eerst kapot schrikken maar ik zou mijn kind ten alle tijden steunen.
Vinden jullie het eigenlijk anders als het je zoon is die op 16jarige leeftijd vertelt vader te worden?
Ik zou me eerst kapot schrikken maar ik zou mijn kind ten alle tijden steunen.
Vinden jullie het eigenlijk anders als het je zoon is die op 16jarige leeftijd vertelt vader te worden?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddy; nee dat vind ik eigenlijk hetzelfde, in feite net zo 'stom' van hem. Hij moet net zo goed voorzorgsmaatregelen nemen als het meisje dat moet.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb het zelf meegemaakt. De eerste reactie van mijn ouders was zo van kut, wat moeten we nu?!! Maar ze zijn nooit écht boos geweest. En toen als de donder een afspraak gemaakt voor een echo omdat ik niet eens wist hoe lang ik zwanger was.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe oud was je dan Very Cherry?
Printje- Lady Post-a-lot
16 en was al 5 maanden zwanger toen ik er achter kwam. Bevallen toen ik 4 maanden 17 was, ik wist het vlak voor mijn verjaardag.
Ow jeetje wat zal dat schrikken geweest zijn zeg.
Printje- Lady Post-a-lot
Jaaa, echt wel! Ik had ook totáál geen last van kwaaltjes en je zag helemaal niks. Ik slikte de pil wel heel trouw en ik werd ontzettend onregelmatig ongesteld.
Dat is ook wel bijzonder zeg! Maar jij slikte wel gewoon de pil, dan zou ik zelf denk ik als moeder al anders reageren dan wanneer er helemaal niets gebruikt zou zijn. Hoe oud is je kindje nu ook alweer?
Printje- Lady Post-a-lot
Mijn moeder is zelf ook twee keer door de pil heen zwanger geraakt. Van mij en mijn zusje
N is nu 9, hij was twee weken geleden jarig.
N is nu 9, hij was twee weken geleden jarig.
Jeetje jullie kunnen dus niet echt goed tegen de pil. En 9 jaar alweer...
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb nu een zwaardere pil, maar soms zit ik nog steeds in spanning hoor.
Ja 9, het is nu echt een knul joh, echt heel maf. Na de vakantie gaat ie naar groep 5 ^^
Ja 9, het is nu echt een knul joh, echt heel maf. Na de vakantie gaat ie naar groep 5 ^^
Ja dat geloof ik, ik heb bij mezelf ook altijd het gevoel gehad dat de lichte pil maar net wel/niet werkte. En toen ik stopte was ik beide keren ook snel zwanger, de eerste keer meteen en de tweede keer na 2-3 maanden.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou wel zoiets hebben van wat nu, maar mijn kind hetzelfde steunen als dat mijn ouders bij mij hebben gedaan ( al was ik 20) Hun hebben er echt voor gezorgt dat ik mijn gevoel volgde en niet naar de praktische zaken keek.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
VeryCherry schreef:Jaaa, echt wel! Ik had ook totáál geen last van kwaaltjes en je zag helemaal niks. Ik slikte de pil wel heel trouw en ik werd ontzettend onregelmatig ongesteld.
Maar waarom/hoe kwam je er dan toch ineens achter? je besloot dan toch een test te doen omdat je zo onregelmatig ongesteld was? of hoe moet ik dat zien? (stomme vraag ik weet het).
Wat leuk dat je zoon al naar groep 5 gaat!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Zou er iets erfelijks zijn waardoor je door de pil heen zwanger kunt worden? Bizar zeg!
Maar jeetje, 9 jaar al... Er zijn weinig andere mama's hier met kinderen van die leeftijd he?
Maar jeetje, 9 jaar al... Er zijn weinig andere mama's hier met kinderen van die leeftijd he?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Kwets toch ook? maar die komt hier ook niet meer geloof ik.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Knets heb ik in deze peiler in elk geval al een tijdje niet meer gezien nee.
Ontopic: ik zou het heel moeilijk vinden als mijn zoon of dochter op tienerleeftijd een kindje zou verwachten. Ik ben namelijk niet het type om dan te zeggen: blijf maar lekker thuis wonen met die baby.
Maar aan de andere kant zou ik mijn kind ook nooit willen laten vallen. En met een baby is emotionele steun fijn, maar praktische steun nog honderd keer handiger. Lastig lijkt me dat.
Ontopic: ik zou het heel moeilijk vinden als mijn zoon of dochter op tienerleeftijd een kindje zou verwachten. Ik ben namelijk niet het type om dan te zeggen: blijf maar lekker thuis wonen met die baby.
Maar aan de andere kant zou ik mijn kind ook nooit willen laten vallen. En met een baby is emotionele steun fijn, maar praktische steun nog honderd keer handiger. Lastig lijkt me dat.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik zou geen slingers ophangen maar als ze er voor kiezen om het te houden zal ik er zijn en zouden ze ook bij ons mogen blijven, zo lang als nodig.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zou jij reageren als...
» Hoe reageren jullie als...
» Hoe zou jij hierop reageren...
» Hoe zou jij reageren?
» Hoe reageren jullie?
» Hoe reageren jullie als...
» Hoe zou jij hierop reageren...
» Hoe zou jij reageren?
» Hoe reageren jullie?