Hoe reageren jullie?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe reageren jullie?
Soms zit ik hier een beetje 'rond te lezen' en dan lees ik in een topic een reactie waar ik op wil reageren. Ik vind het dan zo gek om alleen op die reactie te reageren en niet op de openingspost. Ligt dit aan mij, of hebben jullie dit ook?
Even ter verduidelijking, iemand opent een topic over paardjes. Er volgen wat reacties en na een pagina of 2 reageert iemand met een voorbeeld over hondjes. Ik weet niets zinnigs te zeggen over het paardjes-verhaal, maar over het hondjes-verhaal wel. Is het dan asociaal als ik alleen op de reactie over hondjes reageer?
Even ter verduidelijking, iemand opent een topic over paardjes. Er volgen wat reacties en na een pagina of 2 reageert iemand met een voorbeeld over hondjes. Ik weet niets zinnigs te zeggen over het paardjes-verhaal, maar over het hondjes-verhaal wel. Is het dan asociaal als ik alleen op de reactie over hondjes reageer?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Hoe reageren jullie?
Nee hoor, ik heb sowieso liever dat iemand reageert omdat het hem echt interesseert dan omdat het moet. Dus als je dan wél iets zinnigs kunt zeggen over een andere reactie is dat ook goed toch
Gast- Gast
Ookal is het dan misschien een beetje offtopic, ik denk dat je dat niet tegen kan houden!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nee hoor dat is niet raar. Het is juist leuk als er in een topic een beetje een andere kant op wordt gegaan.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Oo dat heb ik ook wel eens! Ik voel me dan heel lullig om daarop te reageren omdat ik bang ben om dan iemand haar topic 'af te pakken' ofzo
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha ja dat denk ik dan dus ook. Vooral als iemand in de OP vraagt om advies en ik weet niets, maar een stuk verderop heeft er een forummer gereageerd met iets waar ik dan weer iets over wil zeggen. Ik voel me dan echt verplicht om alsnog een advies te gaan verzinnen voordat ik op die andere forummer reageer.Kowalski schreef:Oo dat heb ik ook wel eens! Ik voel me dan heel lullig om daarop te reageren omdat ik bang ben om dan iemand haar topic 'af te pakken' ofzo
Elliot- Ratel
Als ik zo moet gaan nadenken over of ik iets wil posten doe ik het meestal gewoon niet, kan ik ook zeker niks onzinnigs uitkramen
Gast- Gast
Haha dat heb ik dan ook hoor, maar dan reageer ik dus ook niet meer op die andere reactie.Jaya schreef:Als ik zo moet gaan nadenken over of ik iets wil posten doe ik het meestal gewoon niet, kan ik ook zeker niks onzinnigs uitkramen
Elliot- Ratel
Oh ik blep zoals ik in 't echt ook zou bleppen! Dus ik zeg 't er gewoon bij 'Nou, weet dat 't niks met je paardjes te maken heeft, maar die interesseren mij ook niet zo... Maar de hondjes van Tina hierboven mij!'
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe kun je reageren op een bericht ??
» Hoe zou jij reageren?
» Hoe zou jij reageren als...
» Hoe zou jij reageren?
» Hoe zou jij reageren...
» Hoe zou jij reageren?
» Hoe zou jij reageren als...