Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 8 feb 2011 - 3:29

Haha Daya, ik was wel even in de war: waar komt B. ineens vandaan? (en lekker boeiend, ik had vorig jaar vier potentiële dates tegelijk haha)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 8 feb 2011 - 3:46

Smikkell schreef:Maar Feline, geen kans meer dat het iets gaat worden tussen jullie?

Nee, voorlopig niet. Misschien ooit, als hij over z'n ex heen is en ik weer lekkerder in m'n vel zit. Maar voor nu zijn de verhoudingen een beetje te scheef!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 8 feb 2011 - 5:25

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH. Ik ben echt zo gefrustreerd Sad Nog niks gehoord en ik heb hem natuurlijk ook laten wachten dit weekend, maar dat was alleen maar omdat zijn smsjes al steeds zo lang op zich lieten wachten.

Ik wil hem echt zien!! Ik mis hem eigenlijk ook gewoon een beetje volgens mij :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 di 8 feb 2011 - 7:20

Bliss: en wat als je gewoon naar hem toegaat op een moment dat jij weet dat hij er is. Hem voor het blok zet... Dan kun je face to face hem benaderen en uitleg vragen..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus di 8 feb 2011 - 7:44

Bliss schreef:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH. Ik ben echt zo gefrustreerd Sad Nog niks gehoord en ik heb hem natuurlijk ook laten wachten dit weekend, maar dat was alleen maar omdat zijn smsjes al steeds zo lang op zich lieten wachten.

Ik wil hem echt zien!! Ik mis hem eigenlijk ook gewoon een beetje volgens mij :shock:

Hij kan natuurlijk ook zo denken dat omdat jij later terug smst, jij het ook vast niet erg vind als hij dit ook doet. Denk dat hij t wel makkelijk vind zo..Wat dat betreft werkt het mannelijk brein volgens mij een stuk anders dan de onze!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 8 feb 2011 - 9:12

@ marsy: ja dat dacht ik ook al, ik ga er gewoon heen komend weekend... Maar ik weet niet of ik dat durf hoor :shock: Godver, waarom nodigt ie me niet gewoon uit? Omdat ie dan niet aan die stomme wagen kan werken? Evil or Very Mad

@ Tinus: ja dat kan ook nog natuurlijk, in dat geval is t een stomme actie van me geweest silent Maar ja, ik heb nu alles geprobeerd volgens mij... Voorstellen doen, wel smsen, niet smsen, bellen en vooral veel WACHTEN, ik weet het gewoon niet meer.

En toch kan ik er nog steeds geen punt achter zetten, als t al voorbij is, vrees ik dat ik dat van hem moet horen...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 9:20

Janelie schreef:[color=darkblue]
Jade, leuk man! smile Ik ben benieuwd naar het vervolg. Jullie schelen ook nog best wat in leeftijd. Merk je dat niet? Misschien verschil jij nog student, hij werkend? Gewoon interesse vraagje hoor. Ik ben 25 en studeer nog, mijn date is 28 en werkt. En soms merk ik bij andere mensen (heb mijn date pas 2x gezien, vrijdag is eerste date) dat zij anders in het leven staan.


Ik kom het date topic binnenvallen en klets het meteen half vol :shock:.

Mijn date vond het eerst heel erg bezwaarlijk dat ik zo jong ben maar zegt dat hij aan mijn gedrag niet merkt dat ik zo jong ben. Ik zelf val gewoon op oudere jongens en merk ook dat ik daar makkelijker mee kan communiceren (mijn vrienden zijn ook allemaal een stuk ouder dan ik). Het verschil is inderdaad dat hij al bijna 8 jaar aan het werk is en dat ik in september nog weer een nieuwe studie begin. Maar hoe langer we met elkaar kletsen/omgaan hoe minder groot zijn bezwaar hier tegen is. Ik merk dat hij eigenlijk ook steeds minder van het leeftijdsverschil merkt. (eigenlijk heb ik nog bijna nooit een vriend gehad die student is).

Ik ben benieuwd naar je date van vrijdag! ik weet nog niet wanneer ik mijn date weer zie, maar hoop snel Embarassed !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Snoes di 8 feb 2011 - 9:27

*Meelezer meldt zich*

Leuk om dit topic te lezen, de verschillende dates etc!

Ik wil alleen even Bliss een dikke knuffel geven, omdat ik het écht rot vind voor haar hoe haar "date" met haar omgaat. Ik hoop dat je snel wat hoort van hem en dat hij eens een keer wat meer te melden heeft dat dagdagelijkse dingetjes en dat hij met een afspraak komt ofzo. Knap van je dat je het toch nog zolang volhoudt hoor, al snap ik wel dat het ook best wel moeilijk zou zijn om definitief afstand te nemen van hem. Zeker ook omdat je aangeeft niet zo gemakkelijk een klik te voelen met iemand, dan hoop je toch dat het gewoon wederzijds is, en dat het niet alleen bij woorden blijft, maar dat er ook daden volgen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 8 feb 2011 - 9:34

Bliss, asjeblieft.. kap ermee! Dit gaat je je zelfvertrouwen kosten. En 't gaat ook niet beter worden, geloof je er echt in dat ie ooit ineens enorm gaat smsen/bellen? Is iemand smoorverliefd op je als een carnavalswagen belangrijker is? Gun jezelf 100% en niet maar 60.. En stel dat ie dit weekend zegt gek op je te zijn en een relatie met je te willen, dan blijf je met het probleem zitten dat ie amper iets van zich laat horen. Hij hoeft geen sprong meer in het diepe te maken, jij hebt je gevoelens heel duidelijk gemaakt, het enige wat ie hoeft te doen is er in te stappen. Hij kan geen val maken.. En ik kan me echt niet voorstellen dat hij daar zelf wel bang voor zou zijn.. Zo onduidelijk ben je niet.

Bliss, zie wat je waard bent en houd de eer aan jezelf..

(en ik weet hoe klote het allemaal is want ik zit in precies hetzelfde schuitje.. maar ik pas hier echt voor, hoe moeilijk dat ook is en hoe kut ik me af en toe ook voel..ik verdien gewoon dat sprookje uit de film)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 8 feb 2011 - 9:36

Thanks Snoes, zit alweer te janken Wink Heb dat elke keer als iemand hier iets liefs tegen me zegt haha. Ik ben een emotioneel wrak :affraid:

Edit: Feline, ook bedankt voor je reactie. Naar iemand anders toe zou ik hetzelfde reageren als jij, want als ik ergens een hekel aan heb is het aan me afhankelijk opstellen van anderen (en vooral van mannen). Maar dan denk ik weer aan hoe het elke keer was als we bij elkaar waren en dat voelde gewoon goed. Ik wil hem gewoon nog één keer voor het blok zetten en t liefst niet via de sms. Maar als ik m dit weekend wéér niet zie, dan moet dat toch maar denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 8 feb 2011 - 22:27

@ Janelie: daar heb je ook gelijk in dat je dan wat kan leren van die persoon. Zo moet je het eigenlijk ook zien. Ik denk dat ik het er wel over ga hebben met mijn date want doordat ik denk dom(mig) te zijn kom ik soms onzeker over. Denk dat het het beste is om dat te zeggen dan dat ik hem onbewust afstoot van me.

@ Daya: Maakt toch niet uit dat je met 2 dates tegelijk date?! Heb je nog wat gehoord van je andere date?

@ Bliss: Ik wil je even een knuffel geven. Ik vind het zo rot voor je wat hij nu doet. Dit verdien je gewoon niet. Je komt over als een lieve meid en hij laat dan steeds maar niks horen. Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat je ermee moet stoppen en voor jezelf te kiezen ( daar sta ik ook wel achter omdat je dit gewoon niet verdien ) maar ja.. Als je dit eenmaal voel dan wil je er gewoon voor gaan. En anders moet hij duidelijk zijn dat het niks gaat worden tussen jullie zodat jij ook verder kan gaan. hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 wo 9 feb 2011 - 1:10

@ alle mannen begrijpers hier

Waarom is het zo, dat als ik bij hem ben de vonken er van af vliegen op elke mogelijke manier, maar als we niet bij elkaar zijn, ik het idee heb dat hij me niet echt heel dringend wil zien.
Hij heeft het er wel over dat hij me graag wil ....
En praat met me als hij online is.

Maar als ik hem uitnodig heeft hij het altijd te druk met school of vrienden. Aan de andere kant nodigt hij me zeker 1 keer per week uit. En niet alleen voor seksuele dingen, ook om mee te gaan naar vrienden of poolen ofzo. Het eindigt natuurlijk altijd in de slaapkamer..

Ik snap gewoon oprecht niet dat, als ik bij hem ben, hij me helemaal geweldig vindt, maar zodra ik niet bij hem ben lijkt het hem niet veel te kunnen schelen. W.s. omdat hij druk is.
Dus of hij houdt bewust afstand of hij heeft het te druk.

Ik vraag me gewoon af of ik hem moet blijven uitnodigen (vrijdagavond heb ik een feestje in een kroeg vlakbij hem, dus zou leuk zijn als hij langskwam..). Of dat ik inga op zijn uitnodigingen. Wil hem niet met gelijke munt betalen, dus nee zeggen als hij me uitnodigt, want wil hem wel graag zien. Gelukkig reageert hij wel altijd op me, dat scheelt.

Iemand, leg me uit waarom een man zo doet. Of is hij just not that into me. Maar als ik er ben is het geweldig maar verder niet?
(ja, moet het hem vragen maar durf niet)
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 9 feb 2011 - 3:57

Marsy zou dat niet kunnen zijn omdat jullie tegen elkaar hebben uitgesproken dat het nooit een echte relatie wordt? Dan ga je toch automatisch anders met elkaar om. Dan heb je het heel leuk samen als je bij elkaar bent, en als je dat niet bent dan doe je gewoon je eigen dingen. Ik bedoel, dan is het meer van ''we zien elkaar wanneer het uitkomt, niet zoveel plannen''. Ik weet het niet hoor, maar zo zou ik er zelf een beetje over denken als ik in een zelfde situatie zat als jij. Maar wil jij niet eigenlijk meer van hem? Je bent een beetje boos/pissig, als hij zegt met school bezig te zijn, en je zou hem eigenlijk veel meer willen zien. Volgens mij kan jij eigenlijk helemaal niet zo goed tegen dat hele vrijblijvende wat jullie nu hebben, maar zou je dat wel graag willen. :P

Bliss: hug
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 4:15

Sugarfall schreef: Volgens mij kan jij eigenlijk helemaal niet zo goed tegen dat hele vrijblijvende wat jullie nu hebben, maar zou je dat wel graag willen. :P


Hier sluit ik me bij aan. Ik denk dat hij gewoon niet verliefd is, maar wel heel erg op je gesteld. Hij vindt het heerlijk om je te zien, hij vindt je aantrekkelijk, maar als je er niet bent is het ook goed. Hij schept geen ruimte in zijn planning voor jou omdat je denk ik geen prioriteit bent. Als je het echt wilt weten dan moet je het hem vragen. Ik ben bang dat als je bang bent voor het antwoord je het antwoord zelf dus al wel weet..

Bliss, Grrrrr... Sad Ik hoop dat hij inmiddels wat van zich heeft laten horen. Ik zou hem niet meer voor het blok zetten, ik zou ook niet langsgaan. Je hebt je voorzet meerdere malen gegeven en als hij hem niet wil inkoppen dan houdt het op. Er moet van beide kanten initiatief komen en als dat er niet komt, komt dat er nooit. Meis ook van mij een hug
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:21

ik heb niet zoveel tijd.. ik moet zometeen alweer de bus/trein/bus naar mijn broer.. maar mijn volgende date is gepland!! en wel morgen!

ik ga morgenavond naar hem toe en dan gaat hij voor me koken, blijf ik daar eten en 's avonds een filmpje kijken oid. (en dan weer naar huis!).. Nu ben ik eigenlijk heel erg zenuwachtig om naar zijn huis te gaan Embarassed Maar t lijkt me ook wel heel erg leuk! :P

Verder heeft hij al de hele dag niet gesmst.. (ik hem ook niet hoor).. en weet niet of k dat nu wel moet doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 4:56

Voordeel van een oudere vriend: Hij heeft (meestal dan) een huis Very Happy

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar komt vast goed! Altijd fijn als er lekker voor je gekookt wordt en daarna lekker tegen elkaar kan aanhangen op de bank.
Als je hem wilt sms'en zou ik het gewoon doen hoor. Waarom niet?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 9 feb 2011 - 5:29

Oh my god, ik denk dat het nu echt voorbij is. Heb hem de volgende sms gestuurd:
*sms weg*

Waaahh ik weet niet of dit verstandig was, maar ik moest dit gewoon nog aan hem kwijt. Dit is de laatste keer dat ik me zo kwetsbaar heb opgesteld naar hem toe, ben het echt spuugzat! Heb mn telefoon nu even uitgezet, moet zo naar zumba en daar ga ik me even lekker afreageren. Daarna zie ik het wel weer. Als ie hier ook helemaal niet meer op reageert, zou ik t wel echt een enorm laffe zak vinden trouwens.


Laatst aangepast door Bliss op vr 11 feb 2011 - 12:12; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CaptainSpectacular wo 9 feb 2011 - 5:52

Afgaande op de posts die ik heb gelezen, is het volgens mij een verstandig besluit. Ik weet zelf hoe naar zoiets kan voelen, maar zie het als een noodzakelijk kwaad om erger te voorkomen. Sterkte, Bliss! hug
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 9 feb 2011 - 6:06

ENORME HUG! Ok, misschien niet een hele tactische move, maar wel een goede. Reageer je maar fijn af en vergeet die loser!
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 6:09

Bliss, wel begrijpelijk hoor. Of het slim was, geen idee. Maar duidelijker naar hem toe kan je niet zijn. Succes met zumba, even je hoofd lekker leeg maken. Als hij hier niet op reageert is het inderdaad een zak! En duidelijk jouw moeite niet waard.. Sterkte meid!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 9 feb 2011 - 7:08

En wie weet opent dit zijn ogen en gaat hij er wat aan doen. Ik hoop het echt.
Zo niet, dan heb jij echt álles geprobeerd, en hem alle kansen gegeven. Dat hij die niet pakt om wat voor reden dan ook, is zijn probleem.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus wo 9 feb 2011 - 7:16

@Bliss; poe, pittige sms maar je schept nu zeker duidelijkheid naar hem toe. Hij móet hier nu gewoon op gaan reageren...Goed van je dat je deze stap nu hebt genomen. Ben benieuwd hoe hij er op gaat reageren...

Ik heb zelf volgende week dinsdag weer een date! We hebben elkaar dan zo'n 4 weken niet gezien. Laatste keer op een reünie met anderen erbij. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Als het nog steeds goed voelt dan wil ik hem dat wel laten weten, maar ik vind het zo eng om dat te doen. Wil gewoon niet op mijn bek gaan, maar ik wil wel voor mezelf duidelijkheid...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 9 feb 2011 - 7:16

Ben weer terug van zumba en durf mn telefoon niet meer aan te zetten :affraid:
Ik ga eerst maar eens even wat eten in de magnetron gooien...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:18

Bliss schreef:Ben weer terug van zumba en durf mn telefoon niet meer aan te zetten :affraid:
Ik ga eerst maar eens even wat eten in de magnetron gooien...

*Meldt zich als meelezer*

Wel doen, want ik ben de hele avond op dit onderwerp aan het klikken om te kijken of je al antwoord hebt!
Hoop op goed nieuws!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 9 feb 2011 - 7:20

BEN TE BENIEUWD! Kan ik de telefoon niet vanaf een afstand aanzetten en voor jou kijken...
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum