Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 7:46

Ja idd Feline, dat soort dingen vergeet ik dan ook opeens ofzo... Maar ik had ff geen zin om die film te kijken van de week, te confronterend Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow do 3 feb 2011 - 7:49

Oh sorry dat had ik ff gemist dat hij alleen die smsjes negeert en verder wel smst Embarassed

Ik geloof daar ook wel in dat als ze je echt leuk vinden ze moeite doen! Maar toch geloof ik ook dat er mannen zijn die je leuk kunnen vinden maar gewoon echt geen smsers zijn, maar dat moeten ze dan wel compenseren vind ik 👅
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 8:55

Krijg net een sms, dat ie Vrienden van Amstel aan t kijken is en baalt dat ie daar niet heen is geweest... Lekker boeiend Rolling Eyes

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 3 feb 2011 - 9:01

Hahaha Bliss.. ik herken je gevoel hierbij ZOOO goed.. Zo'n enorm nutteloos smsjes waarbij je geen flauw idee hebt wat je terug moet sturen.. Krijg je zoiets van: ja, gaaf he.. lijkt me ook mooi! voorverkoop voor 2012 is al begonnen!
Maar dan stel je natuurlijk verder niets voor want het is zijn beurt om een move te maken.. En dan lees je de volgende ochtend zijn reactie (want na 3 uur wachten had je maar weer je telefoon uitgezet): oh, goed dat ik 't weet.. Zal eens kijken! Werk ze vandaag!

En dat was weer de hartklopping van de dag.. compleet voor niets want zeg nou zelf.. hier gaat je hart niet sneller van kloppen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 3 feb 2011 - 9:02



Lekker dan Bliss Rolling Eyes. Als ik jou was zou ik lekker niks terug sturen!

Het gaat wel goed he bij jullie, klavertje en rainbow smile


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 15 feb 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 9:05

Pff nee ik ga ook echt niks terug sturen, hij zoekt t maar even uit. Zie het morgen(avond) ofzo wel weer... (denk ik)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 3 feb 2011 - 9:13

Ik ben weer helemaal bijgelezen! Man wat kunnen we onzeker worden van die mannen zeg, zonde eigenlijk! Verder allemaal leuk en geemancipeert enzo!

Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 3 feb 2011 - 9:17

Dat is inderdaad echt een nutteloos smsje. Wat moet je daarop antwoorden? Jammer voor je, volgend jaar beter? Als je nou al een nieuwe date gepland hebt dan zijn zulke smsjes wel leuk maar nu is het een beetje doelloos. Neutral

Ik vind jouw ''date'' ook echt stom BE, ik zou het hem lekker laten uitzoeken.. Hij heeft zijn kans misgelopen! silent
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 3 feb 2011 - 9:24

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 15 feb 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 9:31

Ja lastig is dat hè BE? Het liefst zou ik ook nee zeggen als mijn date nu een voorstel zou doen, maar ja, na zo lang wachten doe ik dat toch ook weer niet zo snel :s Hoe moeten we die kerels dán in godsnaam duidelijk maken dat er met ons niet valt te sollen? Evil or Very Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 3 feb 2011 - 9:32

Ja dat vind ik ook wel een lastige eigenlijk. Als je eigenlijk wel nog iets met hem wil doen, dan zou ik geen nee zeggen alleen om het hem duidelijk te maken. Maar als je dit gewoon echt niet wil, dan zou ik het afkappen. Anders begint het hele verhaal volgende keer gewoon weer opnieuw.. Hij kan het toch niet zo druk blijven hebben dat hij geen tijd heeft om even iets terug te sturen? Rolling Eyes Maar misschien denk ik daar wel gewoon (te) makkelijk over.. Als hij weer contact zoekt dan zou ik hem wel zeggen dat je dit echt niet leuk vind, het is toch ook wel een beetje raar? Waarom is het toch zo moeilijk soms?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 3 feb 2011 - 9:51

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 15 feb 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 10:33

Haha ik moet eerlijk bekennen dat jullie topic me elke dag wel even bezig houdt. Hoe zou het toch komen dat mannen zulke leuke meiden als jullie zo behandelen? Ik denk toch dat Feline en de film dus, wel een puntje heeft, als hij je echt leuk vindt dan doet hij al die moeite wel. Waarom dan toch nog af en toe wat nutteloos laten horen? Misschien omdat er niet "beters" langs is gekomen?

Als ik eerlijk ben Bliss denk ik toch dat het hem niet gaat worden met hem. Ik zeg niet dat ik het niet herken want als ik iemand echt leuk vind doe ik precies hetzelfde als jij. Maar toch zou ik vanuit mijn objectieve optiek hem wat meer loslaten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je misschien ergens anders op te focussen? Misschien is het voor hem ook benauwend dat jij wilt weten hoe het zit en vaker af wilt spreken, terwijl hij nog wat meer in de ontdekkende fase zit? Ik vroeg aan mijn vriend hoe hij hier over dacht en aan zijn antwoord heb je echt niets haha. Mannen! Of wel.. maar toch denk ik niet dat dat voor iedereen en alle situaties op gaat. Hij zei namelijk: "ik wist bij jou vanaf het eerste gesprek dat ik jou heel erg leuk vond en dat ik moeite voor je wilde doen, als ik dat gevoel niet had gehad dan zat ik hier nu niet denk ik". Nou moet ik zeggen dat hij nog een vriendin had toen ik hem leerde kennen en dat hij die relatie heeft beeindigd voor mij (dat is niet iets waar ik trots op ben), en dat is wel weer het andere uiterste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco do 3 feb 2011 - 18:52

M'n date zat gisteren te vertellen dat hij me op het begin nogal gesloten en onbenaderbaar vond en dat hij me daarom in eerste instantie ook niet durfde te zoenen, maar toch heeft hij de moeite genomen om met me af te blijven spreken, me regelmatig te smsen en me daardoor beter te leren kennen. Ik ben er nu dan dus ook helemaal van overtuigd dat als een man geintresseerd is, hij de moeite wel neemt.
En stiekem was het natuurlijk heel erg leuk om te horen dat hij mij die moeite waard vond smile
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco do 3 feb 2011 - 19:01

Ik moet toch ook nog even zeggen dat ik het echt jammer vind hoe Bliss haar date doet Sad
Het een zeggen en het ander doen. Ik snap heel goed dat je er niks van begrijpt Bliss, het spreekt elkaar ontzettend tegen! Ik las ergens dat je jezelf een leuke meid vind en dat is helemaal terecht! En als hij dat niet inziet en er geen moeite voor wil doen is dat his loss. Geloof me, ook al duurt het lang en voelt het nu misschien niet zo: uiteindelijk kom je echt wel iemand tegen die en leuk is, en moeite voor je wil doen!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie do 3 feb 2011 - 19:49

Dat is wel leuk om te horen prosecco! Ik deel je mening over dat een jongen wel moeite doet als hij je echt leuk vindt. Maar ja aan de andere kant kan dat zo confronterend zijn. Niemand/of hij doet geen moeite dus ik ben niet de moeite waard.. Au.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 20:08

Prosecco schreef:Ik moet toch ook nog even zeggen dat ik het echt jammer vind hoe Bliss haar date doet Sad
Het een zeggen en het ander doen. Ik snap heel goed dat je er niks van begrijpt Bliss, het spreekt elkaar ontzettend tegen! Ik las ergens dat je jezelf een leuke meid vind en dat is helemaal terecht! En als hij dat niet inziet en er geen moeite voor wil doen is dat his loss. Geloof me, ook al duurt het lang en voelt het nu misschien niet zo: uiteindelijk kom je echt wel iemand tegen die en leuk is, en moeite voor je wil doen!

Haha, dat heb ik niet gezegd hoor! Ben juist erg onzeker en zeg nooit zulke dingen over mezelf eigenlijk...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Julia do 3 feb 2011 - 20:56

En ook al is hij zo druk met de carnaval, hij kan toch wel smsen? Ik geloof gewoon niet dat als iemand je echt echt leuk vind, hij die tijd niet kan vinden. Ook al doet ie t terwijl hij op de wc zit. Snap dat het heel pijnlijk is hoor, dat wel. Maar dit kan niet goed voor je zelfvertrouwen zijn. Je hebt je al heel open en kwetsbaar getoond en deze meneer doet er gewoon geen ruk mee. Word je daar eigenlijk niet boos om?

En wat ik van je heb gezien/gelezen, ben je een leuke meid om te zien en mee om te gaan dus je kan makkelijk een leuke vent krijgen. Een vent die moeite voor je doet.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 3 feb 2011 - 21:13

Bliss schreef:
Prosecco schreef:Ik moet toch ook nog even zeggen dat ik het echt jammer vind hoe Bliss haar date doet Sad
Het een zeggen en het ander doen. Ik snap heel goed dat je er niks van begrijpt Bliss, het spreekt elkaar ontzettend tegen! Ik las ergens dat je jezelf een leuke meid vind en dat is helemaal terecht! En als hij dat niet inziet en er geen moeite voor wil doen is dat his loss. Geloof me, ook al duurt het lang en voelt het nu misschien niet zo: uiteindelijk kom je echt wel iemand tegen die en leuk is, en moeite voor je wil doen!

Haha, dat heb ik niet gezegd hoor! Ben juist erg onzeker en zeg nooit zulke dingen over mezelf eigenlijk...
Volgens mij was ik dat :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 3 feb 2011 - 22:27

Goedemorgen!
Zo dan er zijn heel wat pagina's bijgekomen! Ook gezellige piemelpraat en serieuze praat. smile
Ik had dit al gezet in het dagtopic dus ik kopieer het even:
Ik voel me sinds gister middag gewoon kut. Ik was gister heel leuk met mijn vriendin naar de sauna toe. Was gezellig en we gingen even kijken of we nog waren gebeld. Helaas had ik niks gehoord van mijn date maar zij was een aantal keer gebeld door haar schoonzus en familie. Toen ze haar schoonzus opbelde kreeg ze te horen dat mijn vriendin een nichtje krijgt. Ze was er blij mee en ze reageerde erg enthousiast. ( logisch maar zij en haar schoonzus liggen niet zo )
Vanaf dat moment werd ik beetje down. Toen mijn vriendin ook nog tegen mij begon dat ik aan kinderen moet beginnen want dat vind ze veel leuker raakte ik steeds meer negatief over mezelf. Gister gingen we naar de mc en daarna zijn we het bij haar thuis gaan opeten. Ik had de hele dag nog niks gehoord van mijn date dus ik smste hem dat ik bij mijn vriendin zat en dat de sauna leuk was en hoe zijn dag was. Ik kreeg een sms en we smsten even met elkaar. Ik zei dat mijn vriendin benieuwd is naar hem en hij zei eerst moet dit, dit, dit, dit en dit af.Toen maakte ik een opmerking die mijn vriendin maakte en toen zei hij dat heeft je vriendin zeker gezegd want die is zo scherp. Ik was namelijk niet zo scherp maar anders scherp. Dus ik werd er negatief van en toen gaf ik mijn gsm aan mijn vriendin. Toen gingen hun smsen met elkaar en toen kon hij wel snel reageren. Ik merk dat ik mezelf "lekker" naar beneden aan het halen ben en van veel dingen nu baal. En ik weet niet zo goed hoe ik moet stoppen met zo te denken.. Ik wil niet negatief zijn. Net reageerde ik ook raar tegen mijn collega die even belde. Zal straks mijn excuses aanbieden aan hem. Wordt nu al gek van mezelf.....

Extra: Hij is nog steeds ziek en is dus thuis. Hij zei dat we misschien niet gingen shoppen. Dus ik zei kijk maar hoe je je anders voelt en laat het me maar weten of je wil dat ik kom. Toen stuurde hij tegelijk dat ik wel mocht langskomen. Wel lief dus. Mijn vriendin zei dat ik alles te serieus neem nu. Ik vertelde dat hij sociaal was en dat hij zelfs met een lantaarnpaal een gesprek kan voeren. Smste hij terug: dat klopt, zelfs met Sweety
Dus ik dacht er weer te serieus over na en ik vat het verkeerd op terwijl mijn vriendin erom kon lachen.
Ahh.... Eigenlijk wil ik gewoon even gillen en om me heen slaan nu... Sad
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 3 feb 2011 - 22:43

Ja, ik begin me ook wel meer en meer te realiseren dat als ie mij ECHT leuk zou vinden, hij er wel moeite voor zou doen. Maar waarom zegt ie dan wel dat ie me echt leuk vindt en blijkt dit vervolgens niet echt ergens uit? Dat kan ik gewoon niet met elkaar rijmen. Zeg dan niks!!
Ik ga hem niet weer bellen, maar denk dat het niet lang meer duurt voor ik hem ga zeggen dat t op deze manier niet opschiet en ik me er te goed voor voel om aan het lijntje gehouden te worden. Als ik nou zeker wist dat t alleen aan de carnaval lag en hij er daarna wel weer tijd en moeite in wil stoppen, dan zou het nog anders zijn. Maar ja, hij is zo vaag steeds en weet het allemaal maar niet. Hij moet maar eens goed nadenken over wat ie nou eigenlijk wil!

In elk geval kijk ik t nog maar weer even aan, heb hem nog niks terug gestuurd op die sms van gisteravond, stuur vanavond wel een keer iets ofzo...

@ Sweety: volgens mij vat je veel dingen te negatief op! Ik zie er weinig kwaads in eigenlijk, maar je betrekt t denk ik te veel op jezelf. Zonde, want volgens mij zit het wel goed tussen jullie hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 3 feb 2011 - 22:51

Wat goed van je dat je er anders naar gaat kijken en dat je vanavond pas wat gaat terug sturen Bliss.
Heb je een tijd gepakt dat je heb van : tot dan kijk ik het aan en dan stop ik ermee?

Ik denk inderdaad dat ik dingen te negatief opvat terwijl ik dat dus helemaal niet wil. Volgens mij is deze week niet echt mijn week.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 do 3 feb 2011 - 22:56

Ik kijk even een dagje niet en wat een verhalen!
Bliss: laat anders gewoon echt even een paar dagen niks horen. Dat valt hem heus wel op en hoe moeilijk het ook voor jou is, je doet wel wat concreets. Want elke keer op je telefoon kijken of uitzetten is ook vermoeiend zeg! Ik wil best nog wel geloven dat hij je leuk vindt en misschien verder geen smser is en het heel erg druk heeft maar schijnbaar heeft hij toch een lesje tact nodig... En als jij hem nog niet helemaal aan de kant wil zetten dan moet je de touwtjes weer in handen nemen!

Sweety: hou op zo onzeker te zijn! Hij smst jou, hij date met jou en daar heeft hij een hele goede reden voor!

Nu ben ik natuurlijk de laatste van wie jullie tips willen horen w.b. onzekerheid, aangezien ik minstens 1 keer per week flip over mijn date. Nu gaat het weer even goed. Hij was gisteren online met mijn vriendin/huisgenoot. Ze zei uit zichzelf: Marsy28 is er niet. Vroeg hij onmiddelijk: where is she? Zegt mijn vriendin plagerig: with her lover. Zegt hij: lucky guy.
Ze heeft het gelukkig wel meteen ontkracht maar vond zijn reactie wel lekker happend.
Zie hem zondag weer..

Heeft iemand nog een middeltje om vlinders in je buik te doden?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 4 feb 2011 - 6:19

Blugh.. even een egoberichtje want ik zit er even gigadoorheen.. Komt nu even keihard binnen allemaal. Zat al met tranen in m'n ogen. Kom ik net thuis... staat m'n kamerdeur wagenwijd open omdat een huisgenoot blijkbaar iets nodig had. De loper hing er nog in maar er is verder niemand thuis. Ben echt zwaar kwaad.. Er liggen ontzettend dure dingen in m'n kamer waar ik heel zuinig op ben. Dat was de druppel dus nu zit ik heel hard te huilen.. (liever niet quoten)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje vr 4 feb 2011 - 6:44

ben ik klaar met bijlezen, ben ik 't meeste alweer vergeten! haha..
Feline, wel een hele dikke knuffel voor jou hug

bliss, das indd wel heel irritant zeggen dat die met een voorstel komt en het vervolgens niet doen.. ik zou hem daar echt mee confronteren.. ook wel goed dat je ff niks laat horen..!
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum