Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 do 27 jan 2011 - 23:01

Vruchtenhagel: straks komt de lente en de zomer en de kans dat je dan iemand tegen het lijf loopt is weer velen malen groter..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 23:02

Dat zou wel het leukste zijn VH, gewoon boodschappen doen en dan ineens *wauwwww*

Sweety: Het is toch gewoon goed zo, jullie hebben het leuk samen enzo! Waarom twijfelen?

SF: Ik kan mij wel voorstellen dat het weer even wennen is als je in een relatie zit, idd leuke dingen doen met je vriendinnen nu hij het weekend weg is!

Marsy: Verstandig inzicht:)

Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 27 jan 2011 - 23:23

Roze Roos schreef:
Sweety: Het is toch gewoon goed zo, jullie hebben het leuk samen enzo! Waarom twijfelen?
Haha.. Ik zou het echt niet weten. Daarom is dat ook zo dom van mezelf. Misschien omdat ik het nu tegen iedereen heb gezegd die het "moet" weten en er nu helemaal voor wil gaan. Wilde ik al maar ik dacht: Misschien vinden mensen het te snel ofzo. ( hou nog weleens rekening met wat andere mensen ervan denken terwijl het mijn leven is en ik zelf moet weten of ik het snel vind of niet )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 23:31

Maar meisje, het gaat er toch om wat jij vindt en voelt enzo! Los van wat anderen er wel of niet van denken, is het belangrijk wat jij en Disney ervan vinden!
En als je niet weet waarom je zou moeten twijfelen, waarom twijfelen? smile
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 do 27 jan 2011 - 23:33

Sweety schreef:
Roze Roos schreef:
Sweety: Het is toch gewoon goed zo, jullie hebben het leuk samen enzo! Waarom twijfelen?
Haha.. Ik zou het echt niet weten. Daarom is dat ook zo dom van mezelf. Misschien omdat ik het nu tegen iedereen heb gezegd die het "moet" weten en er nu helemaal voor wil gaan. Wilde ik al maar ik dacht: Misschien vinden mensen het te snel ofzo. ( hou nog weleens rekening met wat andere mensen ervan denken terwijl het mijn leven is en ik zelf moet weten of ik het snel vind of niet )

Oh, dat ken ik. Ook al zit ik in de datefase nog, al zijn en al mijn vrienden weten van ons, want als we bij elkaar zijn, zijn we net een stel. Maar dat zijn we dus niet.
En omdat het nog maar 4 maanden uit is met mijn ex vinden mensen het ook veelste snel en dat wordt niet onder stoelen of banken gestoken. En dat steekt wel.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 27 jan 2011 - 23:55

Roze Roos schreef:Maar meisje, het gaat er toch om wat jij vindt en voelt enzo! Los van wat anderen er wel of niet van denken, is het belangrijk wat jij en Disney ervan vinden!
En als je niet weet waarom je zou moeten twijfelen, waarom twijfelen? smile
Daarom.. He.. Toch wel even fijn om het op het forum neer te zetten. En even jullie meningen erover te horen.
Ga het gewoon loslaten. We gaan morgen juist boeken voor Londen en als hij dat echt niet had gewild dan had hij dat wel gezegd smile

@ Marsy : Dat is ook niet leuk dat ze het gewoon zeggen!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 28 jan 2011 - 0:11

Fijn is dat he, ff "sparren" en dan voor jezelf het eea duidelijk krijgen! Ik denk dat het heel veel zegt als hij een weekend met je weg gaat....
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect vr 28 jan 2011 - 0:17

Roze Roos schreef:Fijn is dat he, ff "sparren" en dan voor jezelf het eea duidelijk krijgen! Ik denk dat het heel veel zegt als hij een weekend met je weg gaat....
+1
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect vr 28 jan 2011 - 0:23

Ja ik had nog wat gehoord diezelfde avond, zn telefoon lag ergens anders Rolling Eyes
Heb duidelijk gemaakt dat hij maar iets nieuws mag verzinnen en dat hij dan niet iets anders ineens mag hebben want dat vind ik echt zonde van mn tijd. Voelde me stukken beter, ik haat dat machteloze gevoel :P Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren..


Laatst aangepast door ButterflyEffect op di 1 feb 2011 - 23:34; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 28 jan 2011 - 0:29

Hahaha ik vraag mij wel eens af hoe herkenbaar details voor anderen zijn! Werd hier herkent door iemand die mij al jaren kent, maar de herkenning was pas nadat ik een foto geplaatst had, daavoor dus niet..

Goed dat je zelf initatief hebt genomen en lekker duidelijk bent geweest!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect vr 28 jan 2011 - 0:37

haha ja het is misschien ook wel een beetje overdreven, maar je zal het maar hebben :shock:

Is niet echt cool natuurlijk dat het niet is doorgegaan, maar de reden dat hij niet kon is begrijpelijk en waarom hij niks terugstuurt op zich ook wel.. maar ik blijf denk ik duidelijkheid vragen over niet terug smsen ed. totdat blijkt dat hij er misschien laks mee omgaat. Normaal zou ik dit nooit doen maar ik wil gewoon niet onzeker zijn en ik weet dat de communicatie echt lastig gaat op de een of andere manier tussen ons dus dan maar zo.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 vr 28 jan 2011 - 0:56

Ik heb mijn ex net verteld dat ik ga daten met een jongen. Niet dat ik dat al doe want dat zou hem kapot maken. Hij is helemaal overstuur en haat me Sad

De jongen in kwestie, mijn date, was net online. Hij vertelde dat zijn vriend, die op bezoek is, niet rookt en ik zei als geintje: I like him already. Toen zei hij: nou trouw met hem zou ik zeggen. Dus ik zei: zolang ik jou dan mag blijven zien is that a closed deal. Vond ie grappig.

We gaan waarschijnlijk zondag naar de bios, ben benieuwd. Voel me momenteel klote omdat mjn ex zich zo rot voelt...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall vr 28 jan 2011 - 0:57

Ik heb het verwijderd BE, als er nog iets staat dat ik moet verwijderen moet je 't maar even zeggen :P

Ik ben ook benieuwd wat hij nu gaat verzinnen, haha en goed dat je gezegd hebt dat je het anders zonde van je tijd vind, de boodschap moet nu wel overgekomen zijn! Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 28 jan 2011 - 1:22

Wat veel reacties weer!

BE, goed van je dat je de bal bij hem neerlegt nu! Hij weet nu hoe je erover denkt en nu is het aan hem.

Marsy, ik denk dat het goed is dat je die reactie niet meer hebt gegeven over dat zijn vriend zo lekker is. Leuk dat je hem zondag weer ziet. Dan vallen die vier dagen ook wel weer mee toch? Ga lekker nu wat voor jezelf doen of met vriendinnen.

Sugarfall, het lijkt me zo heerlijk om een relatie zo op te bouwen zoals het bij jou is gegaan. I love you

Sweety, volgens mij hoef jij je nergens onzeker over te maken hoor. Ten minste niet zoals ik het lees. Hij laat veel van zich horen en hij wil een weekendje met je weg. Ik denk dat het allemaal wel op z'n pootjes terecht komt. Very Happy

Feline, ik zal mijn glazenbol eens oppoetsen, hij heeft het druk. Very Happy Hij heeft ook nog geen behoorlijke voorspelling voor mij gedaan.. Sad Ik herken verder je frustratie heel erg, bij mij loopt die liefde vaak ook niet zoals ik wil. Maar het komt goed! 2011 gaat ons jaar worden!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 28 jan 2011 - 1:31

Janelie.. ik heb al in m'n eigen glazen bol gekeken! En het ziet er allemaal heel gezellig uit dit jaar.. Die wijn van gisteren werkte verhelderend (of zou het het goede gesprek zijn geweest Wink).. Hoe dan ook.. ik voel me eigenlijk enorm 'zen'.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall vr 28 jan 2011 - 1:42

Janelie schreef:Wat veel reacties weer!


Sugarfall, het lijkt me zo heerlijk om een relatie zo op te bouwen zoals het bij jou is gegaan. I love you



Haha ja he, ik ben er ook heel blij mee zoals het nu is gegaan! Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 28 jan 2011 - 1:50

Feline schreef:Janelie.. ik heb al in m'n eigen glazen bol gekeken! En het ziet er allemaal heel gezellig uit dit jaar.. Die wijn van gisteren werkte verhelderend (of zou het het goede gesprek zijn geweest Wink).. Hoe dan ook.. ik voel me eigenlijk enorm 'zen'.

Heb jij er ook 1?? Ideaal he! Very Happy Fijn dat je je weer wat lekkerder in je vel voelt. Een lekker wijntje en een goede vriend(in) helpt vaak wel. 2011 is pas net begonnen, het hele jaar ligt nog open voor ons. Beetje idee van: 'The night is young and so are we!'

Sugarfall, het verliep bij jou gewoon wel heel relaxed. Tuurlijk heb jij je vast ook weleens onzeker gevoeld, maar soms gaat het zo moeizaam en dat was het niet bij jou. Geniet ervan!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 28 jan 2011 - 1:52

vruchtenhagel schreef:
Roze Roos schreef:Dat is jammer of is het op een manier dat je het wel even goed vindt zo?

Ik zou het wel leuk vinden om weer een leuk iemand tegen te komen en ik denk dat ik er ook wel weer aan toe ben, maar echt op zoek ben ik niet. Ik hoop gewoon zoals sweety aangaf hem een keer tegen te komen met boodschappen doen ofzo Date-topic 2 - Pagina 7 561177
+1!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 28 jan 2011 - 3:25

Nog steeds geen reactie...... :shock: Ik begin alweer spijt te krijgen van mijn sms en wil hem nu sturen dat ik een beetje zat te dollen, maar dat ik gewoon helemaal flauw word van deze situatie en wil weten waar ik aan toe ben. Dat ik een klik met hem voel die ik niet snel met iemand heb en dat ik het zonde zou vinden als het hierbij blijft. Of zoiets. Wat jullie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 28 jan 2011 - 3:29

Ik zou nog even wachten Bliss. Gun hem even de tijd. Het duurt wel vaker wat langer toch? Geen spijt hebben hoor! Het was een leuk gevat smsje toch? Dit geeft hem de kans om een tegenvoorstel te doen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 28 jan 2011 - 3:34

Ok, thanks voor je reactie! Ik ben toch zó blij met dit topic hè, het is gewoon een soort interactief dagboek ofzo smile Zelf kan ik dat allemaal niet bedenken Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 28 jan 2011 - 3:39

Ik sluit mij aan bij Janelie!

Hahah zoo herkenbaar, het interactieve dagboek en moet zeggen dat het mij ook nog wel eens helpt om te relativeren:)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 28 jan 2011 - 3:46

Blij dat ik van dienst kon zijn smile. En als je het uiteindelijk toch nog wilt, dit smsje kan je vanavond of morgen alsnog sturen toch? Kan je er even goed over nadenken. Want nadenken is volgens mij de gedeelde hobby van alle datende meiden hier. Inclusief mijzelf!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos vr 28 jan 2011 - 3:47

En naast een hobby uiteraard iets waar wij erg goed in zijn, net als denken voor mannen angel
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 28 jan 2011 - 3:50

Roze Roos schreef:En naast een hobby uiteraard iets waar wij erg goed in zijn, net als denken voor mannen angel

Nee joh, dat doen we nooit!! angel Ik wil wel een dagje man zijn en eens voelen hoe zij er nu tegenover staan.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 7 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum