Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou ik bellen? Paragnost..

+20
liesje
Jelin
Slakje
loesje
SoGood
SleepingBeauty
Annemie
Niene
Mamsie
Darius
Susan
Jezzie
Twellie
Lejow
Discordia
Filoria
Floor
Bimbam
Tania
Printje
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 9:09

Susan schreef:
Darius schreef:Ach, ik zou gewoon die paragnost bellen. Kun je tijdens het telefoongesprek besluiten wat je doet. Ik ben overigens wel heel nieuwsgierig naar wat de paragnost zegt!

Ja precies, ik zie ook niet zo goed in wat daar mis mee is. Dan doe je een keer iets wat anderen zweverig vinden, wat dan nog. Wij zijn wel eens naar een babyfluisteraar geweest, lekker belangrijk wat andere mensen daarvan vinden.

Jullie hebben helemaal gelijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 9:09

Lejow schreef:Joh Printje, heb jij PABO gedaan? Wist ik niet!!
nerd

Jij ook dan??????????? Wat toevallig zeg! Sta jij voor de klas dan? lol!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Tania di 7 aug 2012 - 9:11

Discordia schreef:Ik zou het niet zo serieus nemen. Hoe serieuzer jij het neemt, hoe meer je zijn angst voedt.

Ik denk dat de meeste ouders heel goed kunnen aanvoelen wanneer ze iets wel of niet serieus moeten nemen. Als mijn zoontje staat te schreeuwen in z'n bed dat hij Bumba op z'n kast ziet staan neem ik het ook niet serieus maar maak ik er een speleltje van. Maar ik denk dat Printje ook prima aanvoelt dat dit anders is en ze het daarom ook serieus neemt. En wat het dan ook is, voor R. is het blijkbaar belangrijk om iets mee te doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 9:12

Tania schreef:
Discordia schreef:Ik zou het niet zo serieus nemen. Hoe serieuzer jij het neemt, hoe meer je zijn angst voedt.

Ik denk dat de meeste ouders heel goed kunnen aanvoelen wanneer ze iets wel of niet serieus moeten nemen. Als mijn zoontje staat te schreeuwen in z'n bed dat hij Bumba op z'n kast ziet staan neem ik het ook niet serieus maar maak ik er een speleltje van. Maar ik denk dat Printje ook prima aanvoelt dat dit anders is en ze het daarom ook serieus neemt. En wat het dan ook is, voor R. is het blijkbaar belangrijk om iets mee te doen.

Je verwoordt het idd goed, het is niet zomaar iets dat uit de lucht komt vallen, het speelt met vlagen al erg lang. Ik neem het serieus omdat ik het 'toevallig' of wat dan ook vind dat hij meteen de foto eruit pikt waarvan ik het vermoeden al had en door het feit dat hij er steeds over blijft 'vertellen'.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Filoria di 7 aug 2012 - 9:15

Een suggestieve vraag is iets anders dan een gesloten vraag he? Maar goed.

Het is inderdaad ook helemaal niet belangrijk wat ik ervan vind. Ik heb misschien makkelijk praten omdat mijn kind net zo nuchter is als ik en nooit praat over dingen die je niet kunt zien.

Het zou fijn zijn als die paragnost jullie kan helpen. Homeopathie en placebo's kunnen ook wonderen doen voor mensen, dus waarom zo'n paragnost niet. Kun je in elk geval iets doen ipv steeds twijfelen wat je moet doen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Mamsie di 7 aug 2012 - 9:15

Als je denkt dat het wat uit kan halen moet je bellen.
Hier heb ik ook wel eens het idee dat S dingen ziet. Altijd dezelfde hoek en altijd drama. Maarja je doet er niks aan. Mijn oom heeft in ons huis gewoond voor hij dood ging maar ik de niet dat hij dat ziet. Ik denk dat hij zelf z'n behang gewoon eng vindt in t donker.

Ze groeien er vanzelf overheen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Twellie di 7 aug 2012 - 9:16

Printje schreef:
Susan schreef:
Darius schreef:Ach, ik zou gewoon die paragnost bellen. Kun je tijdens het telefoongesprek besluiten wat je doet. Ik ben overigens wel heel nieuwsgierig naar wat de paragnost zegt!

Ja precies, ik zie ook niet zo goed in wat daar mis mee is. Dan doe je een keer iets wat anderen zweverig vinden, wat dan nog. Wij zijn wel eens naar een babyfluisteraar geweest, lekker belangrijk wat andere mensen daarvan vinden.

Jullie hebben helemaal gelijk.

Dat vind ik ook dan ook wel weer. Wel zou ik dan niet gelijk alle info aan de paragnost geven, maar bijvoorbeeld gewoon informeren naar wat er zou kunnen spelen rondom de slaapproblemen van je zoon. Volgens mij zou een goede paragnost dan er al wat meer over moeten kunnen vertellen, toch? Niet dat ik er zoveel verstand van heb, maar dat lijkt me. Kan me voorstellen dat er tussen de paragnosten ook wel wat enorme kwakzalvers zitten en dan weet je gelijk dat je niet zo iemand hebt getroffen als hij bepaalde dingen juist aanvoelt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 9:17

Tuinstoel schreef:
Printje schreef:
Susan schreef:
Darius schreef:Ach, ik zou gewoon die paragnost bellen. Kun je tijdens het telefoongesprek besluiten wat je doet. Ik ben overigens wel heel nieuwsgierig naar wat de paragnost zegt!

Ja precies, ik zie ook niet zo goed in wat daar mis mee is. Dan doe je een keer iets wat anderen zweverig vinden, wat dan nog. Wij zijn wel eens naar een babyfluisteraar geweest, lekker belangrijk wat andere mensen daarvan vinden.

Jullie hebben helemaal gelijk.

Dat vind ik ook dan ook wel weer. Wel zou ik dan niet gelijk alle info aan de paragnost geven, maar bijvoorbeeld gewoon informeren naar wat er zou kunnen spelen rondom de slaapproblemen van je zoon. Volgens mij zou een goede paragnost dan er al wat meer over moeten kunnen vertellen, toch? Niet dat ik er zoveel verstand van heb, maar dat lijkt me. Kan me voorstellen dat er tussen de paragnosten ook wel wat enorme kwakzalvers zitten en dan weet je gelijk dat je niet zo iemand hebt getroffen als hij bepaalde dingen juist aanvoelt.

Ik wil ook zo min mogelijk info geven. Ik vind dit al een beter idee dan iemand bij je thuis omdat ze dan toch ook foto's enzo zien en dan dingen zouden kunnen afleiden. Dit is de meest anonieme manier natuurlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 9:18

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Filoria di 7 aug 2012 - 9:18

Printje schreef:
Tania schreef:
Discordia schreef:Ik zou het niet zo serieus nemen. Hoe serieuzer jij het neemt, hoe meer je zijn angst voedt.

Ik denk dat de meeste ouders heel goed kunnen aanvoelen wanneer ze iets wel of niet serieus moeten nemen. Als mijn zoontje staat te schreeuwen in z'n bed dat hij Bumba op z'n kast ziet staan neem ik het ook niet serieus maar maak ik er een speleltje van. Maar ik denk dat Printje ook prima aanvoelt dat dit anders is en ze het daarom ook serieus neemt. En wat het dan ook is, voor R. is het blijkbaar belangrijk om iets mee te doen.

Je verwoordt het idd goed, het is niet zomaar iets dat uit de lucht komt vallen, het speelt met vlagen al erg lang. Ik neem het serieus omdat ik het 'toevallig' of wat dan ook vind dat hij meteen de foto eruit pikt waarvan ik het vermoeden al had en door het feit dat hij er steeds over blijft 'vertellen'.
Maar Printje, hoe gaat het dan als hij op zijn kamer is? Geeft hij echt aan dat hij niet kan slapen vanwege die persoon in zijn kamer? Of wil hij niet slapen én heeft hij het wel eens over een persoon op zijn kamer, en leg jij het verband?

En zou het niet kunnen dat hij in de gaten heeft dat hij aandacht krijgt zodra hij over die persoon begint? Dus dat hij er ooit over begonnen is en over doorgaat omdat hij merkt dat hij dan jouw aandacht heeft?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 9:20

Filoria schreef:
Printje schreef:
Tania schreef:
Discordia schreef:Ik zou het niet zo serieus nemen. Hoe serieuzer jij het neemt, hoe meer je zijn angst voedt.

Ik denk dat de meeste ouders heel goed kunnen aanvoelen wanneer ze iets wel of niet serieus moeten nemen. Als mijn zoontje staat te schreeuwen in z'n bed dat hij Bumba op z'n kast ziet staan neem ik het ook niet serieus maar maak ik er een speleltje van. Maar ik denk dat Printje ook prima aanvoelt dat dit anders is en ze het daarom ook serieus neemt. En wat het dan ook is, voor R. is het blijkbaar belangrijk om iets mee te doen.

Je verwoordt het idd goed, het is niet zomaar iets dat uit de lucht komt vallen, het speelt met vlagen al erg lang. Ik neem het serieus omdat ik het 'toevallig' of wat dan ook vind dat hij meteen de foto eruit pikt waarvan ik het vermoeden al had en door het feit dat hij er steeds over blijft 'vertellen'.
Maar Printje, hoe gaat het dan als hij op zijn kamer is? Geeft hij echt aan dat hij niet kan slapen vanwege die persoon in zijn kamer? Of wil hij niet slapen én heeft hij het wel eens over een persoon op zijn kamer, en leg jij het verband?

En zou het niet kunnen dat hij in de gaten heeft dat hij aandacht krijgt zodra hij over die persoon begint? Dus dat hij er ooit over begonnen is en over doorgaat omdat hij merkt dat hij dan jouw aandacht heeft?

Hij zegt idd dat hij niet kan slapen door 'iemand;?? op zijn kamer. We besteden er verder geen aandacht aan in de zin van altijd doorvragen, dingen doen etc etc dus dat verwacht ik eigenlijk niet. Hij heeft de hele dag al mijn aandacht ahhaha nee maar ik denk niet dat het dat is. We reageren er niet speciaal op dus ik verwacht dat echt niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Niene di 7 aug 2012 - 9:21

Als jij denkt dat dit je antwoord gaat geven,dan moet je bellen.
Heb zelf ook een consult gehad bij een paragnost toen mijn dochter nog baby was,die heeft mij de juiste handvaten gegeven om haar zelf verder te kunnen helpen.Laat een ander lekker denken dat het zweverig is Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 561177
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Annemie di 7 aug 2012 - 9:41

Ik zou zeker bellen. Ben erg benieuwd wat er uit komt, of er echt iemand op zijn kamer is.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  SleepingBeauty di 7 aug 2012 - 9:49

Ik zou niet bellen, omdat ik er 10x niks mee heb.
Maar als jij je er goed bij voelt, moet je het doen en niet laten om wat anderen er van vinden.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 19:41

Ik vind het wel heel simpel gedacht om die dingen standaard op 'de fantasie' van het kind te gooien.

Jij kent je ventje het best. Ik zou ook bellen. Baat het niet, dan schaadt het zeker niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 19:46

Volgens mij is jouw zoontje een erg gevoelig ventje en zou het heel goed kunnen dat hij iemand ziet op zijn kamer. Zeker als het zo specifiek is zoals jij beschrijft. Ik zou gewoon eens bellen. Wel zou ik er mee oppassen, wie weet wat je nog meer allemaal binnen haalt. Ik ben vrij huiverig voor dit soort dingen, ook voor 'oplichters'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 19:50

Zelda schreef:Volgens mij is jouw zoontje een erg gevoelig ventje en zou het heel goed kunnen dat hij iemand ziet op zijn kamer. Zeker als het zo specifiek is zoals jij beschrijft. Ik zou gewoon eens bellen. Wel zou ik er mee oppassen, wie weet wat je nog meer allemaal binnen haalt. Ik ben vrij huiverig voor dit soort dingen, ook voor 'oplichters'.

Daar heb je helemaal gelijk in, hij is erg gevoelig (het zou mij niets verbazen als hij hoogsensitief zou zijn, ik heb dat zelf hoogstwaarschijnlijk ook) Ik wil ook niet dat ze bij ons thuis komt maar via de telefoon lijkt me dan toch wel veilig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 20:40

Discordia schreef:Ik zou het niet zo serieus nemen. Hoe serieuzer jij het neemt, hoe meer je zijn angst voedt.

Eens, en ook met Filoria.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 20:51

Annemie schreef:Ik zou zeker bellen. Ben erg benieuwd wat er uit komt, of er echt iemand op zijn kamer is.

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  loesje di 7 aug 2012 - 21:22

Zelda schreef:Volgens mij is jouw zoontje een erg gevoelig ventje en zou het heel goed kunnen dat hij iemand ziet op zijn kamer. Zeker als het zo specifiek is zoals jij beschrijft. Ik zou gewoon eens bellen. Wel zou ik er mee oppassen, wie weet wat je nog meer allemaal binnen haalt. Ik ben vrij huiverig voor dit soort dingen, ook voor 'oplichters'.

+1
a.lex ziet mijn overleden oma regelmatig. In het begin vonden we het maar raar en dachten we dat het een fantasie was (dat hij het woordje oma leuk vond om te zeggen) maar hoe ouder hij word hoe meer hij dingen zegt die hij echt alleen van haar kan weten want wij hebben het hem nooit vertelt zo noemde hij de naam van mijn overleden oom en een vriendin waar ik mee speelde toen ik nog klein was en ook herkend hij de foto van haar meteen. Nu als hij haar ziet dan zeggen we zeg maar hoi tegen oma en zwaai maar even en zeg maar dat je graag wilt slapen en dat ze nu maar moet gaan.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 21:22

Ik zou ook bellen, kan toch geen kwaad?

Mijn broertje had altijd hele verhalen met mijn opa. Kon precies beschrijven hoe hij eruit zag. Terwijl hij hem nog nooit had gezien (overleden+geen foto's in huis). Hij is nu 16 en weet dat nog steeds en zegt dat hij hem ook echt zag. Dat het geen verbeelding was.
Mijn nichtje van 6 is net verhuisd en ziet steeds een man in haar kamer. Ze had beschreven hoe hij eruit zag en hoe hij heette. Mijn zwager is er toen via via achter gekomen dat die man daar inderdaad gewoond heeft en in haar slaapkamer zelfmoord heeft gepleegd.

Dus ik zou niet raar staan te kijken als je tante er echt is hoor. Gewoon even bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 21:23

Luce schreef:
Mijn nichtje van 6 is net verhuisd en ziet steeds een man in haar kamer. Ze had beschreven hoe hij eruit zag en hoe hij heette. Mijn zwager is er toen via via achter gekomen dat die man daar inderdaad gewoond heeft en in haar slaapkamer zelfmoord heeft gepleegd.

Creepy...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 21:25

Ja best wel. Zij is echt zo'n 'I see dead people' meisje. Kan haarfijn aanvoelen als er iets aan de hand is enzovoort. Of als iemand pijn heeft, weet ze het ook. Haar ouders zijn vrij nuchter, dus het is haar ook niet aangepraat ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Slakje di 7 aug 2012 - 21:36

Ik ben heel erg gevoelig voor zo'n dingen (niet dat ik geesten of whatever zie, ik ben er gewoon bang voor). Dus ik zou niet bellen. Als ik zou weten dat er iemand zich in de kamer van Louise zou bevinden, zou ik onmiddellijk willen verhuizen. Dan zet ik echt geen stap meer binnen hier. Liever in onwetendheid zitten dan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 21:39

Hmm, ik zou toch voor de paragnost gaan dan. Is een tikkie goedkoper Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou ik bellen? Paragnost.. - Pagina 2 Empty Re: Zou ik bellen? Paragnost..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum