Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer je man bellen?

+6
Annie24
Makamba
Fiwen
Susan
Theeleut
Pussycat
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Wanneer je man bellen?

Bericht  Pussycat wo 5 jan 2011 - 22:27

Je vliezen breken of je krijgt weeen die nu wel serieus beginnen te worden...

Maar wanneer bel je nou je man?
Ik bedoel mannen hebben het helemaal niet zo makkelijk met het werk. Tenminste die van mij niet.
Hij krijgt maar 2 dagen verlof officieel en ik weet niet of hij ''zomaar'' weg kan.
Hij is namelijk leraar, dus niet altijd acuut vervanging te regelen het is een klein schooltje.
Wel kan hij binnen 20 minuten thuis zijn.

Hoe zat dit bij jullie?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 22:31

Ik zou gelijk bellen bij brekende vliezen of echte weeen. Mocht hij dan ver weg zitten of iets af moeten ronden voor hij weg kan heeft hij daar in elk geval de tijd voor!

Gelukkig heeft hij een hele fijne baas, gister voor de echo mocht hij er ook gewoon even 1,5 uur tussenuit en dat hoeft hij echt niet terug te werken ofzo.


Laatst aangepast door Beauty Addict op wo 5 jan 2011 - 22:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 22:33

Beide keren begon het snachts bij mij en heb Sander beide keren wakker gemaakt toen ik voelde dat het heftiger werd.. Bevallingen gingen beide snel en vooral de laatste was van begin tot het eind net geen 3 uur waarvan Sander een uurtje wakker is geweest Wink Mocht het nog een keer gaan gebeuren zal ik hem eerder wakker maken want bij Lynn was het redelijk stressen omdat hij Dylan nog wegbracht en daarna op 10 min na de bevalling zelf heeft gedaan.. Voor mijn gevoel was ik nog niet zover maar toen de verloskundige er was, is Lynn na 12 minuten geboren smile

Mocht het overdag gebeurt zijn belde ik hem gewoon op en kan hij makkelijk weg bij zijn werk *werkt bij de landmacht en de karzerne is 25 min van huis*

In jou situatie zou ik hem gewoon gelijk bellen wanneer het begint dan kan hij 'rustig' afronden op zijn werk en naar jou toekomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 22:34

Ik zou echt bellen.. Ennuh hij is leraar, hebben die kinderen ook eens een goede dag! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Theeleut wo 5 jan 2011 - 22:36

Bij beide gevallen zou ik bellen.

Die twee dagen gaan pas in op de dag dat je bent bevallen.
IK weet niet eens hoe ze het geregelt hebben op zijn werk toen hij plotsklaps vertrok van zijnwerk. Ik neem aan dat je die uren van je vakantiedagen aftrek. Al denk ik dat werkgevers niet zo ontzettend moeilijk doen gezien de reden van vertrek.

Je man zal moeten bespreken op zijn werk hoe het geregelt moet worden. Ze kunnen moeilijk zeggen dat hij niet weg mag gaan toch? Lijkt mij dat er een back up geregelt moet worden wie er in kan vallen rond de weken van je uitgerekende datum.

Je kan nou eenmaal niet plannen wanneer je bevalling gaat beginnen.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Pussycat wo 5 jan 2011 - 23:01

_Donnaa schreef:Ik zou echt bellen.. Ennuh hij is leraar, hebben die kinderen ook eens een goede dag! Very Happy

Waren ze daar maar zo makkelijk, maar dat is helaas niet zo.
Zelfs voor echo's enzo ook niet hoor. We hebben alles op woensdag middag gepland elke keer. Een wonder dat dat lukt haha.
Alleen uit pure noodzaak mag hij weg Neutral

Maar ja als je vliezen breken kan het nog 2 uur maar ook 12 uur of nog langer duren voordat de baby komt, dus vandaar mijn twijfels.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 23:03

Pussycat schreef:
_Donnaa schreef:Ik zou echt bellen.. Ennuh hij is leraar, hebben die kinderen ook eens een goede dag! Very Happy

Waren ze daar maar zo makkelijk, maar dat is helaas niet zo.
Zelfs voor echo's enzo ook niet hoor. We hebben alles op woensdag middag gepland elke keer. Een wonder dat dat lukt haha.
Alleen uit pure noodzaak mag hij weg Neutral

Maar ja als je vliezen breken kan het nog 2 uur maar ook 12 uur of nog langer duren voordat de baby komt, dus vandaar mijn twijfels.
Daarom geen risico nemen, het kan ook met 2 uurtje er zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Pussycat wo 5 jan 2011 - 23:05

Theeleut schreef:Bij beide gevallen zou ik bellen.

Die twee dagen gaan pas in op de dag dat je bent bevallen.
IK weet niet eens hoe ze het geregelt hebben op zijn werk toen hij plotsklaps vertrok van zijnwerk. Ik neem aan dat je die uren van je vakantiedagen aftrek. Al denk ik dat werkgevers niet zo ontzettend moeilijk doen gezien de reden van vertrek.

Je man zal moeten bespreken op zijn werk hoe het geregelt moet worden. Ze kunnen moeilijk zeggen dat hij niet weg mag gaan toch? Lijkt mij dat er een back up geregelt moet worden wie er in kan vallen rond de weken van je uitgerekende datum.

Je kan nou eenmaal niet plannen wanneer je bevalling gaat beginnen.

Mijn man heeft geen vakantiedagen, want hij is leraar dus zijn vakanties staan al vast.
Om die reden krijgt hij ook maar 2 dagen ''zwangerschapsverlof''.
Dus als hij naar mij moet komen kost hem dat zijn uren die hij moet terug werken. (door extra in te vallen bijvoorbeeld o.i.d.)

En een back-up heeft niet echt zin omdat je inderdaad niet weet wanneer je bevalt, dus je weet niet of er iemand in kan vallen haha.
Maar ik neem aan dat hij dan heus wel gewoon weg mag. Hij gaat gewoon. Maar daarom vind ik het des te lastiger om te bepalen wanneer je nu je man belt omdat je dus nooit weet hoelang het nog duurt. En stel je voor dat ik hem dan bel en het duurt nog 12 uur haha dan voel ik me ook een beetje lullig.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Pussycat wo 5 jan 2011 - 23:06

Beauty Addict schreef:
Pussycat schreef:
_Donnaa schreef:Ik zou echt bellen.. Ennuh hij is leraar, hebben die kinderen ook eens een goede dag! Very Happy

Waren ze daar maar zo makkelijk, maar dat is helaas niet zo.
Zelfs voor echo's enzo ook niet hoor. We hebben alles op woensdag middag gepland elke keer. Een wonder dat dat lukt haha.
Alleen uit pure noodzaak mag hij weg Neutral

Maar ja als je vliezen breken kan het nog 2 uur maar ook 12 uur of nog langer duren voordat de baby komt, dus vandaar mijn twijfels.
Daarom geen risico nemen, het kan ook met 2 uurtje er zijn!

Ja daar heb je ook weer gelijk in...
Ik vraag me steeds meer af of je het nou door zal hebben of niet hoelang het nog kan duren...
Maar ja dat weet jij ook nog niet Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Theeleut wo 5 jan 2011 - 23:12

Dat is waar ook, leraren hebben al genoeg vakanties :P |
Weet je, als het moment daar is dan loopt het hoe het loopt.

Ik had lichte krampen vanaf 15.00, mijn vriend moest of 17.00 gaan werken (10 minuten vanaf huis was dat) we hielden zo nu en dan contact. Om 18.00 heeft de VK gekeken, 1cm onsluiting pas.
Rond 20.00 ben ik serieus gaan klokken, was toch wel menens. Mijn moeder was inmiddels onderweg, ik ben in bad gegaan en rond 21.45 kwamen vriend en mijn moeder binnen vallen. Hij moest eigenlijk tot 01.00 werken die dag.

Ik ben pas de volgende ochtend om 8.44 bevallen. Dus het duurde nog een hele poos, maar daar had ik hem wel bij nodig hoor!! Wie weet gaat het veel vlotter en mist hij alles hihi

Dus wat ik al zei, als het zover is dan handel je op instinct, je man zal vast op tijd zijn.

Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Susan wo 5 jan 2011 - 23:31

Als de vliezen breken zou ik sowieso bellen, als je net weeën hebt kun je nog even wachten of het doorzet en hoe snel het vordert, maar ook dan zou ik niet te lang wachten. Ik neem ook aan dat ze er op die school alle begrip voor hebben als hij naar huis gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Fiwen wo 5 jan 2011 - 23:53

Hij heeft er gewoon recht op om bij je te zijn tijdens de bevalling dus als jij denk dat je hem nodig hebt, moet je gewoon bellen. Zeker als hij nog een eindje moet rijden voordat hij thuis is. Het kan een dag duren maar het kan ook binnen 2 uur gebeurd zijn, dat weet je nooit van te voren dus lekker op tijd bellen. Het is wettelijk zo geregeld dat hij de dag(en) van de bevalling en de dag na de bevalling vrij is (om aangifte bij de gemeente te kunnen doen, dus beval je op vrijdag of zaterdag, dan is hij maandag ook nog vrij!). En het is dan niet jullie probleem als er geen vervanging is, dat is aan de baas om dat te regelen.


Laatst aangepast door Fiwen op wo 5 jan 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:34

Eens met Fiwen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Pussycat do 6 jan 2011 - 0:39

Fiwen ik snap het.
Alleen daar doen ze echt moeilijk.
Als de baby in de vakantie geboren zou worden dan zeggen zij dat hij ook geen recht meer op die vrije dagen had omdat hij de aangifte etc.. dan in de vakantie had kunnen doen.
Nu weet ik niet in hoeverre ze hierin gelijk hebben, maar dat vind ik maar raar.
Nou ja ik zie het wel hoe het loopt smile waarschijnlijk zal het allemaal wel meevallen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:53

Pussycat schreef:Fiwen ik snap het.
Alleen daar doen ze echt moeilijk.
Als de baby in de vakantie geboren zou worden dan zeggen zij dat hij ook geen recht meer op die vrije dagen had omdat hij de aangifte etc.. dan in de vakantie had kunnen doen.
Nu weet ik niet in hoeverre ze hierin gelijk hebben, maar dat vind ik maar raar.
Nou ja ik zie het wel hoe het loopt smile waarschijnlijk zal het allemaal wel meevallen.

Nou sorry hoor, maar als er niet een klein beetje begrip zou zijn dan hadden ze van mij de **** kunnen krijgen. De vorige werkgever van mijn vriend was echt een lul, maar dat kleine beetje begrip kon hij nog wel opbrengen. Ik heb hem een keer uit zijn werk laten komen omdat ik naar het ziekenhuis moest voor een CTG en de VK dacht dat ik vruchtwater was verloren. Toen heeft hij zijn werkgever gebeld dat hij hem af moest komen lossen omdat ik naar het ziekenhuis moest, hij was toen ook met een half uur thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Susan do 6 jan 2011 - 0:56

Nou, het lijkt mij niet dat ze zo onredelijk zijn dat je man niet weg mag als je bevalling begint. Al is er geen vervanger, dan verdelen ze de kinderen over de andere klassen of ze zetten de directeur of de gymleraar voor de klas. Desnoods zetten ze een film op en gaat de conciërge bij die klas zitten. Dat is look niet het probleem van je man op dat moment. En al doen ze moeilijk, ik denk niet dat ze een poot hebben om op te staan, iedereen met een beetje gezond verstand snapt wel dat je man op zo'n moment thuis hoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Fiwen do 6 jan 2011 - 0:59

Als ze zo moeilijk doen zou ik het persoonlijk niet eens meer gaan vragen. Ik denk dat mijn man als ik gebeld had naar de baas zou gaan met de mededeling "mijn vrouw gaat bevallen dus ik ben weg, ik bel je als de kleine geboren is en dan bespreken we wel wanneer ik weer kom werken". Het is vaak ook een instelling die je zelf aanneemt, als hij zich opsteld met een houding waar de baas niet omheen kan dan moet hij wel meewerken, maar stel je je op van 'mag ik ajb gaan want mijn vrouw gaat bevallen' dan zul je sneller nee te horen krijgen (als je een klootzak van een baas hebt... zelf geen kinderen zeker :P)

Succes ermee in ieder geval, en jullie staan gewoon in je recht! Ze zullen hem heus niet ontslaan daarom (mogen ze niet eens). Ik moet wel zeggen dat ik op zich wel snap dat als de kleine in de zomervakantie geboren wordt hij dan niet na de vakantie nog een extra dag vrij krijgt het is namelijk een vorm van calamiteitenverlof. Als je in het weekend bevalt krijg hij ook niet een extra dag, enkel de maandag.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Makamba do 6 jan 2011 - 1:01

Mijn ex was toen gewoon thuis. Werkte in de scheepvaart en had dus alle tijd in de weken dat ie vrij was en ik moest bevallen. Mijn vliezen zijn gebroken door de vk. Hij was er vanaf het begin af aan dus bij.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Annie24 do 6 jan 2011 - 6:51

Bij een collega van mij braken haar vliezen en 40 minuten later waren haar kindjes daar (2 zwangerschappen) Zo snel kan het dus ook gaan :shock:

Als jij denkt dat het tijd is om te bellen dus gewoon doen! smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Lejow do 6 jan 2011 - 6:56

Pussycat schreef:Je vliezen breken of je krijgt weeen die nu wel serieus beginnen te worden...

Maar wanneer bel je nou je man?
Ik bedoel mannen hebben het helemaal niet zo makkelijk met het werk. Tenminste die van mij niet.
Hij krijgt maar 2 dagen verlof officieel en ik weet niet of hij ''zomaar'' weg kan.
Hij is namelijk leraar, dus niet altijd acuut vervanging te regelen het is een klein schooltje.
Wel kan hij binnen 20 minuten thuis zijn.

Hoe zat dit bij jullie?

Geen idee wat er voor de rest getypt is, maar tuurlijk kan hij gewoon 'zomaar' weg. Mijn collega is er 3 dagen niet geweest voor zijn vrouw daadwerkelijk beviel, het was steeds loos alarm!
En als er geen vervanging is worden de kinderen verdeeld en anders is er vast iemand anders (ala directie) die even voor de klas kan. Zo gaat het bij ons tenminste!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Lejow do 6 jan 2011 - 6:59

Pussycat schreef:Fiwen ik snap het.
Alleen daar doen ze echt moeilijk.
Als de baby in de vakantie geboren zou worden dan zeggen zij dat hij ook geen recht meer op die vrije dagen had omdat hij de aangifte etc.. dan in de vakantie had kunnen doen.
Nu weet ik niet in hoeverre ze hierin gelijk hebben, maar dat vind ik maar raar.
Nou ja ik zie het wel hoe het loopt smile waarschijnlijk zal het allemaal wel meevallen.

Dan heeft hij inderdaad geen recht op vrije dagen. Als je in de vakantie ziek wordt (als in ziekenhuisopname) heb je ook pech.

En ik zou je niet te druk maken hoor. Als jij belt, gaat hij weg, punt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  minoessepoes do 6 jan 2011 - 7:04

Ik begrijp wel dat ze op school moeilijk doen over het naar een echo gaan. Kijk dat kan je plannen en doorgaans is daar voor een docent op de basisschool eind van de middag wel tijd voor of op een woensdag middag of inderdaad in de vakanties, voor een hele klas is het niet heel makkelijk om even voor een uurtje vervanging te regelen dus wat dat betreft begrijp ik wel dat dat niet zo heel makkelijk is.

Maar als de bevalling daadwerkelijk begonnen is, of jij dat denkt in ieder geval dan is dat toch een totaal andere situatie en dan kan ik me daadwerkelijk niet voorstellen dat ze daar op school moeilijk over gaan doen!


Laatst aangepast door minoessepoes op do 6 jan 2011 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Lejow do 6 jan 2011 - 7:10

minoessepoes schreef:Ik begrijp wel dat ze op school moeilijk doen over het naar een echo gaan. Kijk dat kan je plannen en doorgaans is daar voor een docent op de basisschool eind van de middag wel tijd voor of op een woensdag middag of inderdaad in de vakanties, voor een hele klas is het niet heel makkelijk om even voor een uurtje vervanging te regelen dus wat dat betreft begrijp ik wel dat dat niet zo heel makkelijk is.

Maar als de bevalling daadwerkelijk begonnen is, of jij dat denk in ieder geval dan is dat toch een totaal andere situatie en dan kan ik me daadwerkelijk niet voorstellen dat ze daar op school moeilijk over gaan doen!

Hier ben ik het mee eens. Net zoals dokters en tandarts afspraken. Zoveel mogelijk buiten schooltijd plannen. Je kunt moeilijk tegen de klas zeggen 'Jongens, blijf even een uurtje stil zitten, dan ben ik weer terug'.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Sjaantje do 6 jan 2011 - 7:11

Lejow schreef:Dan heeft hij inderdaad geen recht op vrije dagen. Als je in de vakantie ziek wordt (als in ziekenhuisopname) heb je ook pech.

En ik zou je niet te druk maken hoor. Als jij belt, gaat hij weg, punt!

Maar hoe zit dit dan met het zwangerschapsverlof van de vrouw? Ik hoorde van iemand in mijn omgeving die pasgeleden is bevallen en in het onderwijs werkt, dat zij langer verlof heeft omdat de vakanties (kerst en carnaval) die in haar verlof vallen, er nog achteraan geplakt gaan worden. Waarom is dat dan? Hartstikke fijn voor haar natuurlijk, maar is dit dan geen geval van 'pech gehad'?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Lejow do 6 jan 2011 - 7:15

Sjaantje schreef:
Lejow schreef:Dan heeft hij inderdaad geen recht op vrije dagen. Als je in de vakantie ziek wordt (als in ziekenhuisopname) heb je ook pech.

En ik zou je niet te druk maken hoor. Als jij belt, gaat hij weg, punt!

Maar hoe zit dit dan met het zwangerschapsverlof van de vrouw? Ik hoorde van iemand in mijn omgeving die pasgeleden is bevallen en in het onderwijs werkt, dat zij langer verlof heeft omdat de vakanties (kerst en carnaval) die in haar verlof vallen, er nog achteraan geplakt gaan worden. Waarom is dat dan? Hartstikke fijn voor haar natuurlijk, maar is dit dan geen geval van 'pech gehad'?

Dat klopt, dat geldt voor alle vakanties, behalve voor de zomervakantie geloof ik. Dit vervalt geloof ik.
Maar het lijkt alsof die vakanties gratis en voor niets komen, maar dat is niet zo.
Je werkt andere dagen langer, en je hebt een normjaartaak (met niet lesgebonden uren), om in de vakanties gewoon doorbetaald te krijgen en vrij te hebben.

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je man bellen? Empty Re: Wanneer je man bellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum