Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie eerste reactie gevraagd.

+17
Bazinga
Lousanne
Caulfield
Mermaid
Blair
SuperGrover
Jeanette
ellibre
Herfstblaadjes
Merai
girli
Bay
Niekske
Char1
Printje
Caribbeanlover
Discordia
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 3 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 20:15

Lonely Goatherd schreef:Euhm... het doet me aan PVV-stemmer-achtige mensen denken.

Ja precies! Ik vind het echt zo'n domme blaatopmerking voor PVV-stemmers..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 3 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  SuperGrover di 7 aug 2012 - 22:44

Rood schreef:
Discordia schreef:Wat is jullie eerste reactie bij het lezen van deze uitspraak: "Waarom testen we nog steeds op dieren als er pedofielen in de gevangenis zitten?"
Eerste reactie: wat is het verband tussen die twee? O ja, dat je dus chemisch gaat testen op pedofielen, omdat zij toch niet meer menswaardig zijn. Ik vind dat je nergens op moet testen, niet op dieren en niet op mensen. Ook niet als ze een kind hebben misbruikt. Ik verafschuw en veroordeel hun daden, maar door mijn visie op de mens kan ik niet anders dan proeven op pedofielen afkeuren.
Hoe zie je dat voor je? Gewoon maar random chemische stoffen toedienen aan patiënten, en er dan vanzelf achter komen of iets een geneesmiddel is of niet en of het gruwelijke bijwerkingen teweeg brengt?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 23:00

Char1 schreef:
Caribbeanlover schreef:
Char1 schreef:Voor mij staan die dingen ook los van elkaar. Je moet niet op dieren én niet op mensen testen.
En dat iemand zelf iets wreeds heeft gedaan betekent voor mij niet dat je daarom maar allerlei wrede dingen bij die persoon mag doen, dan ben je zelf net zo slecht bezig.

Dan vraag ik mij af of jij echt ALLES gebruikt wat niet op dieren is getest, ook medicatie dus.

Nee. Noem het hypocriet, maar ik gebruik ongetwijfeld weleens dingen die op dieren getest zijn. Maardat betekent niet dat ik het goed vind dat het op dieren getest wordt.

Nee dat is niet hypocriet. Ik gebruik zelf medicatie, maar met make up ed let ik er altijd wel op. Jij?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Raindrop wo 8 aug 2012 - 3:12

Die stelling heb ik ook weleens op Facebook langs zien komen.

Als ik zou moeten kiezen tussen testen op dieren en testen op pedofielen is de keuze makkelijk. Dan kies ik voor testen op pedofielen. Maar ik ben sowieso tegen testen op dieren en ook tegen testen op mensen.

Wel vind ik het te triest voor woorden dat pedofielen het heel goed hebben in de gevangenis, ze zullen niet veel te klagen hebben (behalve dat ze opgesloten zitten).
De dieren die gebruikt worden voor dierproeven zitten opgesloten en moeten vreselijke dierproeven doorstaan waarna hun dood volgt (dat laatste is waarschijnlijk voor hen nog een uitkomst).
Ik hoop echt zo dat er een einde komt aan dierproeven. Er zijn genoeg alternatieven.

Ik probeer ook enkel proefdiervrije producten te kopen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:14

Wat voor alternatieven zijn er dan Raindrop? En vind je het dan ook prima om te testen op homo's?

Gast
Gast

Bericht  Raindrop wo 8 aug 2012 - 3:18

Luce schreef:Wat een ontzettend domme opmerking. Dat is het eerste wat in mijn hoofd op komt.

Pedofielen voelen zich aangetrokken tot kinderen maar doen er niet iets mee.
Pedosexuelen wel. Is nogal een verschil. Een verschil wat maar weinig mensen weten volgens mij.

Je kunt iemand toch niet straffen omdat hij gevoelens heeft?

Dat verschil wist ik niet. Ik bedoel dus pedoseksuelen ipv pedofielen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:21

Luce schreef:Wat voor alternatieven zijn er dan Raindrop? En vind je het dan ook prima om te testen op homo's?

Ik ben het met al je reacties in dit topic eens, maar dit vind ik een vrremde vergelijking.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop wo 8 aug 2012 - 3:22

Luce schreef:Wat voor alternatieven zijn er dan Raindrop? En vind je het dan ook prima om te testen op homo's?

http://www.proefdiervrij.nl/

En verder kan je ook googlen op alternatieven voor dierproeven.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:24

Chipp schreef:

Ik ben het met al je reacties in dit topic eens, maar dit vind ik een vrremde vergelijking.

Is het ook. Ik doelde erop dat pedofilie iets anders is dan pedosexualiteit Wink. Maar ze plaatste daarna ook al een reactie dat ze het verschil niet wist.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:27

Chipp schreef:

Het klinkt ook eerder als een leuke avond dan iets gruwelijks.. make up testen op homo's...

Ja hoor, kom maar door smile gezellig proseccootje er bij, Gooische Vrouwen op... super idee!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:27

Dan nog vind ik homofilie iets heel anders dan pedofilie. Van een homofiel ben ik niet bang dat hij/zij een homoseksueel wordt, een pedoseksueel zou ik (logischerwijs) wel erg vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:31

Zero schreef:
Chipp schreef:

Het klinkt ook eerder als een leuke avond dan iets gruwelijks.. make up testen op homo's...

Ja hoor, kom maar door Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 3 561177 gezellig proseccootje er bij, Gooische Vrouwen op... super idee!

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:32

Chipp schreef:Dan nog vind ik homofilie iets heel anders dan pedofilie. Van een homofiel ben ik niet bang dat hij/zij een homoseksueel wordt, een pedoseksueel zou ik (logischerwijs) wel erg vinden.

Dat is het juist. Een homofiel heeft gevoelens, een pedofiel ook. Een homosexueel doet er iets mee, een pedosexueel ook.
Een pedofiel in de gevangenis gooien en gebruiken voor proeven slaat dus nergens op.

Snap je nu wat ik bedoel?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:33

Zero schreef:
Chipp schreef:

Ja hoor, kom maar door smile gezellig proseccootje er bij, Gooische Vrouwen op... super idee!

:cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:56

Luce schreef:
Chipp schreef:Dan nog vind ik homofilie iets heel anders dan pedofilie. Van een homofiel ben ik niet bang dat hij/zij een homoseksueel wordt, een pedoseksueel zou ik (logischerwijs) wel erg vinden.

Dat is het juist. Een homofiel heeft gevoelens, een pedofiel ook. Een homosexueel doet er iets mee, een pedosexueel ook.
Een pedofiel in de gevangenis gooien en gebruiken voor proeven slaat dus nergens op.

Snap je nu wat ik bedoel?

Ik snap je punt, maar blijf het een vreemde vergelijking vinden. Verder verwoord je je mening goed en ben ik het met je eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 4:17

Het is ook bedoeld als vreemde vergelijking Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: