Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zit in twijfel. Jullie mening gevraagd.

+14
Caramba
blondje1313
Jeanette
Sweety
Bimbam
Jasmine
silly-one
Raindrop
Snoes
flower
Blond
Gigi_
TukTuk
PluDan
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik zit in twijfel. Jullie mening gevraagd. Empty Ik zit in twijfel. Jullie mening gevraagd.

Bericht  PluDan di 25 okt 2011 - 5:52

Begin van dit jaar heb ik mijn diploma gehaald voor helpende zorg en welzijn.
Ik vind dit een super leuk beroep en heb het dan ook erg plezier in mijn werk.
Nu zit ik erover te denken om nog niveau 3 te gaan doen, dus door te gaan voor verzorgende ig.
Mijn collega´s zeiden al; dat moet je doen, dat kun je zat. Ook zei mijn leidinggevende dit vanmiddag tegen mij.
Het lijkt mij heel erg leuk, wat mij alleen enorm tegen staat is dat ik dan wel weer voor 3 jaar 1 dag in de week naar school moet en er best wel wat voor moet doen zoals proeves uitwerken en maken ed.
Wat is nou wijsheid?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zit in twijfel. Jullie mening gevraagd. Empty Re: Ik zit in twijfel. Jullie mening gevraagd.

Bericht  TukTuk di 25 okt 2011 - 6:02

Ik zou het zeker doen. Wat is nou 1 dag in de week? Het is toch een investering voor de toekomst smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Ik zit in twijfel. Jullie mening gevraagd. Empty Re: Ik zit in twijfel. Jullie mening gevraagd.

Bericht  Gigi_ di 25 okt 2011 - 6:03

Wat zijn je plannen voor de toekomst? Denk je dat je dit werk leuk zal blijven vinden of bied het andere diploma erbij veel meer kansen?
En vervangt die schooldag een werkdag of is die dag extra?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  PluDan di 25 okt 2011 - 6:09

Gigi_ schreef:Wat zijn je plannen voor de toekomst? Denk je dat je dit werk leuk zal blijven vinden of bied het andere diploma erbij veel meer kansen?

Beide! Ik wil dit werk zeker in de toekomst blijven doen en als ik verzorgende ben kan ik wel meer zeg maar.
Kan dan evt evv-er worden, gvp doen of doorgaan voor verpleegkundige bijvoorbeeld.
Als ik een dag naar school ga, dan krijg ik daar 4 uur voor.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond di 25 okt 2011 - 6:09

Is er geen mogelijkheid dat je dit sneller kan doen? Mijn moeder heeft ook haar diploma verzorgende IG gehaald in één jaar tijd. Dan moest ze één middag in de twee weken naar school, de rest was zelfstudie.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gigi_ di 25 okt 2011 - 6:12

PluDan schreef:
Gigi_ schreef:Wat zijn je plannen voor de toekomst? Denk je dat je dit werk leuk zal blijven vinden of bied het andere diploma erbij veel meer kansen?

Beide! Ik wil dit werk zeker in de toekomst blijven doen en als ik verzorgende ben kan ik wel meer zeg maar.
Kan dan evt evv-er worden, gvp doen of doorgaan voor verpleegkundige bijvoorbeeld.

Dan zou ik het persoonlijk absoluut doen! Opleiding wordt betaald?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  PluDan di 25 okt 2011 - 6:14

_Chance schreef:Is er geen mogelijkheid dat je dit sneller kan doen? Mijn moeder heeft ook haar diploma verzorgende IG gehaald in één jaar tijd. Dan moest ze één middag in de twee weken naar school, de rest was zelfstudie.

Dat kan helaas niet Cry .
Eerder kon dat wel, maar omdat de opleiding nu veranderd is naar MMZ zal ik de volledige 3 jaar naar school moeten.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  PluDan di 25 okt 2011 - 6:14

Gigi_ schreef:
PluDan schreef:

Dan zou ik het persoonlijk absoluut doen! Opleiding wordt betaald?

Opleiding, boeken, alles word betaald Embarassed .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gigi_ di 25 okt 2011 - 6:15

Gewoon doen dan! Wink
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  flower di 25 okt 2011 - 6:39

Als alles word betaald zou ik de kans pakken

Als verzorgende kan je meer doorgroeien maar daar is ook veel meer vraag naar!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Snoes di 25 okt 2011 - 6:41

Ik zou dit ook wel doen denk ik. 1 dag in de week valt nog wel te overbruggen, toch? En het wordt ook nog eens helemaal vergoed.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Raindrop di 25 okt 2011 - 7:28

Ik zou het zeker doen. Je hoeft zelf niks te betalen en 1 dag school in de week lijkt me goed te doen smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  silly-one di 25 okt 2011 - 20:58

Ik zou het doen, het is een investering voor de toekomst en zoals je het nu aangeboden krijgt is het helemaal ideaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Jasmine di 25 okt 2011 - 21:36

Ik zou het zeker doen!

Je kan onder perfecte voorwaarden je diploma upgraden, dat is echt een prachtige kans. Daarbij: als ze je die kans bieden, zien ze echt wat in je, zoiets doen ze niet voor niets.

En dan heb je ook nog eens een beter baanperspectief. Je bent sowieso de komende jaren onder de pannen en kan uiteindelijk meer taken doen (en meer verdienen neem ik aan).
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Bimbam di 25 okt 2011 - 21:39

Ik zou het ook doen, als verzorgende IG mag je veel meer doen dan als helpende, waardoor het werk uitdagender wordt. En alles wordt voor je betaald, wat wil je nog meer?
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Sweety di 25 okt 2011 - 22:12

Ik zou het ook zeker doen! Ik heb het ook gedaan, toen werkte ik 38 uur per week en toen ik 1 dag naar school moest werd mijn contract omgezet naar 32 uur per week. Toen ik mijn diploma had gehaald weer 38. Maar alles werd wel betaald door hun. ( boeken, lesgeld )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PluDan do 27 okt 2011 - 0:00

Jullie meningen zijn het allemaal met elkaar eens!
Ik denk dat ik het toch maar moet gaan doen en even mijn schouders er onder moet gaan zetten!
Bedankt voor jullie reacties Very Happy .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jeanette do 27 okt 2011 - 6:12

Gewoon doen! Wat is nou 1 dag in de week? Het is een investering in de toekomst en het wordt nog eens vergoed!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  blondje1313 do 27 okt 2011 - 7:05

Mooi aanbod wat je krijgt van je werkgever. Heel veel succes!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caramba do 27 okt 2011 - 21:39

Ik zou het ook zeker doen. Werk als vig'er, maar als ze mij een opleiding aanbieden voor vp, zou ik dat ook zeker niet afslaan. Ben ook begonnen als helpende, maar vond het eigenlijk niets. Mocht toen vrij weinig doen. Uiteindelijk door geleerd tot vig'er.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  patjuhhh vr 28 okt 2011 - 5:05

Ik zou voor de opleiding VIG nog gaan. Als je denkt dat je dit kunt zou ik dit zeker doen. Zonde om alleen helpende te zijn.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 5:28

Absoluut doen! Je bent nu nog jong en kunt hierdoor alleen maar groeien. Good luck!

Gast
Gast

Bericht  PluDan vr 25 nov 2011 - 2:28

Ik wilde graag even up-pen, want na nog even goed nagedacht te hebben, heb ik de beslissing gemaakt om het te doen!
Van de week heb ik een gesprek gehad en het in werking gezet!
Op een andere afdeling is een leerling gestopt en ik mag die plek innemen.
Dat betekend dat ik in Januari al kan starten. Ik dacht, dat word op zijn vroegst februari en anders september.

Ik ben zo ontzettend blij en ook wel een beetje trots dat ik deze kans krijg en ik kan niet wachten om te starten!
Heb er heel erg veel zin in en het zal misschien niet altijd makkelijk worden, maar ik ga er voor de volle 100% voor.

Dit wilde ik jullie nog even melden!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ugly Betty vr 25 nov 2011 - 2:44

Super PluDan, helemaal dat je al zo snel kan starten. Veel plezier en succes!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Caramba vr 25 nov 2011 - 3:35

Heel veel succes, enne je kunt het echt wel Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: