Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jullie eerste date?

+17
Niekske
Shisha
Paper Crown
Atelier Madame
Middleme
Verona
NerdChic
Fearie
Jente10
Lady4
May
Arwyn
Prosecco
Zonnetje
Sugarfall
Merai
Try
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Wat was jullie eerste date?

Bericht  Try za 28 mei 2011 - 5:16

Nav een gesprek in het dagcafe ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jullie verhalen over jullie eerste date smile En dan bedoel ik niet alleen de activiteit of plaats, maar ook jullie gevoel erbij, en hoe de date tot stand is gekomen smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:21

Oh, ik was er bijna vandoor gegaan omdat ik dacht dat hij te laat was :P

We hadden om 19u afgesproken bij een eetcafe in de stad.
Ik had nog gesmst dat ik ietsje later was want alles was opengebroken en moest omrijden.
Geen probleem kreeg ik terug.

Dus ik kom aan en sta daar te wachten... Te wachten... En te wachten...
Mijn moeder opgebeld: Zie je! Heb ik weer zo'n flapdrol aan de haak geslagen die te laat komt!!!
(Mijn ex kwam ALTIJD te laat en daar had ik inmiddels een fobie voor opgebouwd, hij liet me rustig een weekend wachten...)
Mijn moeder me een beetje gesust en gezegd dat hij misschein in de file stond... Ja dus?? Ik had toch ook een sms gestuurd??
(Ik begon me al af te vragen of ik me vergist had in zijn foto...)

Toen nog maar eens gesmst, waar hij bleef.
Ja, ik ben er al! Huh???? Ik zie hem echt over het hoofd dacht ik!!

Maar hij zat binnen te wachten en ik buiten laughcry
Toen ben ik maar als een speer naar binnen gegaan hahaha.

We hebben heerlijk gegeten en gekletst ( dat laatste met name door mij zegt hij nog steeds).
Daarna heeft hij mij naar de auto gebracht en gaf hij me een kusje op mijn wang. I love you
Dat vond ik zo schattig! Eindelijk niet zo'n gast die me vol op mijn bek pakte!

Een week later zijn we naar de film geweest en de week daarop ben ik lasagne wezen eten.
(Nog steeds mijn lievelings gerecht)
Toen is hij op mannenweekend geweest en de week erna toen hij thuis was ben ik blijven slapen en was het aan :P


Het ging alleen om de eerste date... Cool

En de jouwe?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:22

Het zal voor jou niks nieuws zijn, maar komt die!

Ik heb mijn vriend, via internet leren kennen. Na een x aantal weken sms-en en bellen hebben we een date gepland en zijn we samen naar de dierentuin geweest. Ik vond het doodeng toen hij me kwam halen, maar het voelde gelijk goed samen in de auto! We hebben een onwijs leuke dag gehad, het leek alsof we elkaar al maanden of jaren kende, en we hebben de tijd van ons leven gehad samen. Daarna nog uit eten gegaan samen, omdat het gewoon zo gezellig was dat we niet meer weg wilden van elkaar haha. Wel vond ik het even moeilijk wat ik voelde, omdat het gewoon zó fijn en goed voelde werd ik er toch wel onzeker over. De dag vóór de date had ik het er nog met mijn moeder over dat het zo speciaal was en dat het me niks zou verbazen als hij hét was voor mij. En het was nog waar ook! Het is daarna alleen maar leuker en fijner geworden; en nu woon ik hier alweer bijna een jaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Merai za 28 mei 2011 - 5:23

Leuk topic! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Ons verhaal: Nadat we elkaar de laatste avond dat het mogelijk was (mijn vriend speelde op een theaterfestival) zijn misgelopen heb ik een bericht achtergelaten op de band website. Zo contact gekregen via de mail en telefoon. Een kleine week later kwam hij bij me langs en zijn we samen uit eten gegaan. Daarna kwam hij nog mee naar binnen en hebben we samen love actually gekeken I love you . Die was pas om drie uur afgelopen en toen is hij blijven slapen, heel braaf alleen gezoend en daarna tegen elkaar aan gekropen, het voelde meteen zo fantastisch en vertrouwd. Dat is alweer bijna drie jaar geleden, we wonen alweer ruim twee jaar samen, maar ik herinner het me als de dag van gisteren, how I love him!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Sugarfall za 28 mei 2011 - 5:32

Zo leuk om te lezen! Very Happy

Ik heb mijn vriend in de trein ontmoet, ik zong een liedje mee dat hij aan het luisteren was, toen vertelde hij dat het een remix was en of hij hem naar me toe mocht sturen via mail. Tijdje gemaild en gesmst..

Voor onze eerste date zijn we gaan lunchen in het park, een paar uur daarvoor had ik nog getwijfeld om te gaan, maar toen we elkaar eenmaal zagen was ik blij dat ik toch was gegaan, ik voelde me echt op mijn gemak bij hem, hij kan zo mooi en gedetailleerd verhalen vertellen, daar droom je gewoon helemaal bij weg. smile Ik vond hem toen nog niet echt leuk-leuk, en daar voelde ik me best wel onzeker over omdat ik het normaal wel duidelijk heb voor mezelf of ik iemand echt leuk-leuk kan gaan vinden, of niet. Dat was deze keer niet.. Toch vond ik onze eerste date echt leuk, en nu wel alweer een tijdje samen zijn, ben ik ZO blij dat ik toen niet heb afgezegd. Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:33

Wij gingen film kijken en eten bij hem thuis, geheel tegen al mijn principes in. Hij heeft me wel op het station opgehaald zodat ik nog het idee had dat ik hem in een openbare ruimte had gezien hahahah. Na de film was het "ineens" half elf en zo laat ging mijn laatste trein (hij woonde in een klein dorp) dus eh toen moest ik blijven slapen (ook geheel tegen mijn principes in) Very Happy Ik denk er nog steeds met een grote glimlach aan terug, het was helemaal niet volgens het boekje maar het voelde ZO ontzettend goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Zonnetje za 28 mei 2011 - 5:48

Wij gingen heel cliche naar de bioscoop. Ik was al behoorlijk verliefd op hem, maar durfde hem tijdens de film niet te zoenen. Toen ik hem met de auto naar het station bracht, hebben we in de auto bij het station voor de eerste keer gezoend. Ik had super veel vlinders in mijn buik. We hebben daar minstens een half uur geparkeerd gestaan met de auto, terwijl je daar eigenlijk alleen maar mensen af mag zetten, maar ik was de hele wereld om me heen vergeten. smile
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:52

Huh? Het station is tegenover de bios... Moest je hem helemaal met de auto brengen? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Prosecco za 28 mei 2011 - 5:57

Bedoel je eigenlijk de allereerste date ooit of de allereerste date met je huidige vriend?

De allereerste date met mijn vriend was in Utrecht, we gingen wat drinken in een cafeetje op het Neude. Toen ik aan kwam lopen was hij net zijn fiets op slot aan het zetten, dus ik maakte de opmerking: kijk eens, wat een goede timing. Dat brak eigenlijk gelijk het ijs een beetje.
Overigens had ik van te voren helemaal geen zin om te gaan, ik dacht het zal wel weer een gezellige middag worden en daarna niks meer horen (zoals een beetje mijn date patroon was geworden). Maar ik besloot toch maar te gaan en er het beste van te maken.

Toen we in het cafeetje waren hebben we heerlijk zitten kletsen, ik kon leuk om zijn grapjes lachen, en hij om die van mij. Kortom, het voelde gelijk heel vertrouwd. Toen ik naar het toilet ging had hij snel de rekening betaald, waarop ik zei dat hij mij dan wel de kans moest geven om de volgende keer te kunnen betalen (stomme opmerking, maar het heeft wel gewerkt).

Daarna heb ik het nog zo'n beetje 3 dates aangekeken of ik hem nou echt leuk-leuk vond en hebben we ook pas op de derde date gezoend.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:59

Prosecco schreef:Een hebben we ook pas op de derde date gezoend.
Wij pas de 2e keer, ik vond het echt eng Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Arwyn za 28 mei 2011 - 6:00

Onze eerste date was, heel origineel, in de bioscoop, hadden hier op het station afgesproken. Tijdens de film dat gedoe met die handjes (zal hij hem pakken, vind hij me wel leuk, oehhh! Wink ) en toen de film was afgelopen elkaar voor de eerste keer een kusje op de mond gegeven. Daarna hebben we nog een tijdje in het bioscoopcafé zitten praten met een kopje koffie/thee. Al heerlijk tegen hem aangezeten met zijn arm om me heen en het was gewoon heel gezellig toen!
Daarna weer met de trein terug en hij is met mij mee gefietst naar huis (was ook wel 5 minuten, dus dat scheelt, haha). Op de oprit voor het huis van mijn ouders nog even staan praten en uiteindelijk de eerste zoen. Weet nog dat die vrij kort was, maar ontzettend lief en zacht, daarna was ik echt helemaal verliefd!
Voor de date vond ik hem al een paar maand heel leuk, maar ik had hem nooit echt veel gesproken, nu bleek hij toch echt wel heel erg leuk te zijn, hihi.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  May za 28 mei 2011 - 6:06

Wat is het toch heerlijk die verhalen te lezen!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Prosecco za 28 mei 2011 - 6:21

Isabella schreef:
Prosecco schreef:Een hebben we ook pas op de derde date gezoend.
Wij pas de 2e keer, ik vond het echt eng Embarassed

Ja ik ook haha, daarom duurde het ook zo lang :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:26

Onze eerste date was in Utrecht. We waren al snel verliefd eigenlijk. Ik had dan ook een vriendin al laten weten dat het erg leuk was Very Happy Maar het was eigenlijk meteen raak dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Lady4 za 28 mei 2011 - 6:27

Mijn eerste echte date was op mijn 16e ofzo. Ik had een avondje met hem gezoend en blijkbaar mijn telefoonnummer gegeven, want hij belde. Mobiele telefoons hadden we toen nog niet, dus hij kreeg eerst een van mijn ouders aan de lijn. Wat was jullie eerste date? 561177

Afgesproken in de stad en ik zat hem op te wachten ophet busstation. Had werkelijk geen idee meer hoe hij eruit zag. Hij herkende mij gelukkig wel, maar de teleurstelling van mijn kan was groot. Wat was jullie eerste date? 561177

Beetje door de stad geslenterd en toen wilde hij eten en wijn gaan kopen om naar zijn kamer te gaan. Eeuh, no way.. Ik ben met een of andere rotsmoes weer op de bus gestapt, maar heb hem toen wel eerlijk verteld dat ik hem niet meer wilde zien.

Conclusie: eerste date, mislukte dat.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Zonnetje za 28 mei 2011 - 6:42

Hazeltje schreef:Huh? Het station is tegenover de bios... Moest je hem helemaal met de auto brengen? Laughing

Haha, ja dat lijkt een beetje vreemd, maar ik had mijn auto aan de rand van het centrum geparkeerd, zodat ik gratis kon parkeren. Hij was met mijn meegelopen naar de auto en toen vond ik het wel zo lief om hem op het station af te zetten. Dus was het toch nog ergens goed voor smile.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Try za 28 mei 2011 - 7:10

Echt heel leuk om al die verhalen te lezen! smile

Hazeltje schreef:
En de jouwe?

Mijne was een beetje gek, want een echte date hebben we niet gehad. Ik heb mijn vriend (hij is Engels) in Australie ontmoet, hij was 5 weken aan het reizen en ik een jaar. We verbleven in hetzelfde hostel en daar hadden we dezelfde vriendengroep maar ik werkte destijds heel veel dus kende hem alleen van gezicht. Op een dag wilde hij naar het strandje maar niemand wilde mee dus besloot hij mij te vragen. Dat was heel leuk, die avond gingen we met de hele groep uit en hebben we gezoend. De volgende dag zijn we voor mijn werk nog even naar het strandje gegaan en 's avonds hebben we een drankje gedaan in een bar (is dat een date?). Die avond heb ik bij hem geslapen (alleen geknuffeld) omdat hij de volgende ochtend weer verder ging reizen.
Na 3 maanden was ik ook weer in Nederland en is hij meteen naar Nederland gevlogen. Hem ophalen op Schiphol was zo ontzettend spannend, elke keer gingen die deuren open en was hij het niet. Ik wist ook niet hoe we elkaar moesten begroeten enzo, maar gelukkig zoende hij me gelijk (hoefde ik me daar niet meer druk over te maken Wink ). Die eerste week was echt heel erg leuk, we hebben allerlei uitjes gemaakt en dat was het begin van nog meer van die weken en dus een relatie.
Een beetje een lang verhaal, maar we hebben dus niet echt een eerste date gehad smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Jente10 za 28 mei 2011 - 22:16

Leuke verhalen allemaal! Very Happy

Onze eerste date was na een paar maanden heel veel chatten. Vanuit hem was het toen nog puur vriendschappelijk, ik had al wel wat gevoelens. Hij stelde voor om te gaan bowlen en we hadden gelijk veel lol. Daarna een stuk door de stad gewandeld en nog wat gedronken bij een café en gezellig gekletst. Daarna is hij nog meegelopen naar de trein. Ik was erg blij dat het in real life net zo gezellig was als tijdens chatten! Een paar maanden later zagen we elkaar weer en toen waren er bij hem ook gevoelens gekomen en zoenden we voor het eerst en sindsdien een relatie.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Fearie za 28 mei 2011 - 22:25

Mijn eerste date met mijn huidige vriend was echt apart en naar mijn idee valt ie ook nog steeds niet onder de categorie 'date'.

Hij haalde me op op station Zwolle, vervolgens zijn we na KFC in Apeldoorn gegaan, tijdens ons 'etentje' daar, belde zijn exvriendin nog (erg leuk :P) en daarna werd ik meegesleept naar zijn moeder in het ziekenhuis (ze had net een hartinfarct gehad). Toen we daar aankwamen, waren doktoren net met haar bezig omdat ze wegzakte (ook fijn idee als je voor het eerst je toekomstig schoonmoeder ziet). Die had ik dus op 'date 1' al ontmoet, erg apart haha :P
Daarna ben ik weer na huis gegaan en hebben we elkaar een aantal weken later weer gezien smile Ondanks de rare 'date' zat het wel goed en zijn we al 4 jaar samen :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  NerdChic za 28 mei 2011 - 22:39

Onze eerste date was eigenlijk heel spontaan. Ik had hem die vrijdag er voor pas ontmoet op het terras en vond hem toen al onwijs knap en leuk. En toen die zondag smste hij of ik zin had om af te spreken. Ik had alleen al met een vriendin afgesproken. Maakte hem niet uit, dan nam ik haar toch mee?! Als hij me maar zag. Very Happy Ik die vriendin gevraagd of ze mee wilde, dat wilde ze wel.
Toen zijn we naar zijn woonplaats gegaan en hebben we daar op een terrasje wat gedronken. Was echt super gezellig en voelde me heel erg op mn gemakt bij hem. Aan het eind van de middag zijn we terug gelopen naar onze auto's en daar hebben we voor het eerst gezoend. Trouwens, niet helemaal waar. Ik moest naar het toilet toen we daar waren, en hij ook. Toen had hij op me gewacht en heeft me daar een kusje gegeven. Vond ik wel heel erg lief, dat ie niet meteen z'n tong erin duwde. :P
Naja toen dus bij de auto nog echt gezoend.

Ik vond die hele middag wel heel spannend omdat ik nog steeds niet er helemaal over uit kon of hij nou wel of niet een playertje was. Haha Gelukkig niet dus :P

En die avond is hij nog een keer naar mij toegekomen I love you En zijn we naar de boulevard gegaan. Was echt super die dag! De rest wat er allemaal na volgde is alleen maar nog beter en beter geworden! Very Happy
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 8:13

Wat leuk al die verhalen:).

Onze eerste officieuze date (omdat hij nog een vriendin had) was een nachtelijke wandeling zaterdagnacht. Het was niet echt een date dus ik was niet echt zenuwachtig, gewoon gezellig rondje lopen en kletsen. Het was echt super leuk en gezellig, toen wist ik zeker dat ik hem wel echt heul leuk vond en dat het dus niet zo best was dat hij een vriendin had. Toen bij het afscheid een kus op de wang.
Ik dacht shit, ik ben wel echt verliefd.. En hij liet al gauw weten ook echt verliefd te zijn, het was zoo bizar, die aantrekkingskracht, die enorme vonk die oversloeg. Het klinkt allemaal maar gaar en ongeloofwaardig waarschijnlijk. Maar ik wist meteen, dit is hem. Hij had dat gevoel ook, maar hij had al 4 jaar een vriendin en die woonde in Engeland. Dus zo makkelijk was dat allemaal nog niet.


Toen heeft hij het een week later uitgemaakt met zijn vriendin en sindsdien zijn we samen eigenlijk. Niet zo netjes hoe het allemaal ging, maar wat voelt dit geweldig. Ik ben ZO blij dat ik hem niet heb laten lopen omdat hij een vriendin had. Iets wat ik normaal wel zou doen, maar hij hoort gewoon bij mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Verona zo 29 mei 2011 - 8:18

Wij hebben niet echt gedatet zoals ik vele hier zie neerzetten.
Mijn ouders waren op vakantie en ik had dus het rijk alleen. Dus heb hem meteen de eerste dag uitgenodigd. We hadden al zoveel met elkaar gepraat en werkte ook samen dus kende hem wel goed, maar iets uitgesproken hadden we niet. We gingen film kijken, zonder film hahaha, we begonnen beide elk aan de andere kant en uiteindelijk zaten we tegen elkaar aan tv te kijken. En toen zeiden we meteen dat we elkaar leuk vonden. Hij is gelukkig daarna niet meer weggegaan. In juli zijn we 4 jaar samen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Middleme zo 29 mei 2011 - 9:00

Echt heel leuk om dit soort verhalen te lezen! Krijg helemaal zin zelf ook zoiets te beleven smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Try zo 29 mei 2011 - 11:34

Powerbabe schreef: Hij had dat gevoel ook, maar hij had al 4 jaar een vriendin en die woonde in Engeland. Dus zo makkelijk was dat allemaal nog niet.

Toen heeft hij het een week later uitgemaakt met zijn vriendin en sindsdien zijn we samen eigenlijk. Niet zo netjes hoe het allemaal ging, maar wat voelt dit geweldig. Ik ben ZO blij dat ik hem niet heb laten lopen omdat hij een vriendin had. Iets wat ik normaal wel zou doen, maar hij hoort gewoon bij mij.
Hier ben ik stiekem ook wel bang voor met mijn vriend.. Je weet maar nooit (dit kan natuurlijk ook gebeuren als je vriend(in) in de buurt woont, maar dat voelt toch anders) of hij iemand anders tegen komt..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Atelier Madame zo 29 mei 2011 - 20:28

Wij hebben eigenlijk nooit écht gedate.. Maar goed we kennen elkaar via het studentenhuis van een vriendin van mij. We waren al een keertje met zn allen wezen stappen. Ik had voorheen altijd een relatie gehad maar was sinds een paar maanden weer vrijgezel. We raakten met het stappen aan de praat en liepen echt constant met elkaar te dollen. Stonden op een gegeven moment in een stil hoekje te kletsen etc. Maar er gebeurde niets, tot verbazing van de rest die mee was maar wij hadden niet eens echt door dat we zo overduidelijk aan het flirten waren met elkaar Very Happy. Wel wist ik dat hij contact had met een meisje waarmee hij wat aan het daten was. Ik dacht dus sowieso van nou ja die is bezet daar blijf ik maar vanaf. Misschien dat het juist daarom zo makkelijk ging.
Goed een week of 2 later was er een feestje in het bewuste studentenhuis. Themafeestje en laten we het erop houden dat ik niet zo heel erg veel kleding aanhad als dame van lichte zeden en hij er juist pooierig bijliep. . We liepen wederom te dollen met elkaar en ik merkte dat ik hem toch wel leuk vond! Dus ik dacht ik ga deze avond maar eens proberen hem voor me te winnen. Op een gegeven moment zaten we samen op de bank buiten en na een hele tijd omelkaar heen draaien hebben we voor het eerst gezoend Very Happy. Voor mijn gevoel hebben we 10 minuten op die bank gezeten maar naar het schijnt is het écht uren geweest. Die nacht ben ik ook gelijk blijven slapen de volgende dag helpen opruimen na het feest, wederom samen geslapen en die ochtend daarna was het officieel wat. cheers En het is nu bijna 2 jaar aan smile.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum