Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie eerste reactie gevraagd.

+17
Bazinga
Lousanne
Caulfield
Mermaid
Blair
SuperGrover
Jeanette
ellibre
Herfstblaadjes
Merai
girli
Bay
Niekske
Char1
Printje
Caribbeanlover
Discordia
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Mermaid di 7 aug 2012 - 0:14

Kenya schreef:''Doe niet zo achterlijk zeg.''

Nou dat ja.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:38

Mijn eerste ongenuanceerde reactie is: Inderdaad! Die lui staan nog lager op de rangorde dan de eerste beste mug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Caulfield di 7 aug 2012 - 0:55

Opruiend en onnozel. Dat het vaak geretweet wordt verbaast me niets.
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:57

Caulfield schreef:Opruiend en onnozel. Dat het vaak geretweet wordt verbaast me niets.

Goed verwoord!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:58

Wat een onzin stelling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 1:07

[quote="PinkCoelho"]Wat een walgelijke stelling, either way. [quote]

Eens. Ik snap de haatdragende reacties over pedofielen ook niet zo goed. Je geaardheid is genetisch bepaald, die heb je zelf niet in de hand, wel wat je ermee doet. Denken jullie net zo over homo's en lesbiënnes?
Als er negatief over pedoseksuelen wordt gepraat, kan ik dat nog begrijpen. Die mensen kiezen ervoor om wel iets met hun gevoelens te doen en dat vind ik ook verkeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 1:24

Wat een ontzettend domme opmerking. Dat is het eerste wat in mijn hoofd op komt.

Pedofielen voelen zich aangetrokken tot kinderen maar doen er niet iets mee.
Pedosexuelen wel. Is nogal een verschil. Een verschil wat maar weinig mensen weten volgens mij.

Je kunt iemand toch niet straffen omdat hij gevoelens heeft?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 1:26

Francaise schreef:Mijn eerste ongenuanceerde reactie is: Inderdaad! Die lui staan nog lager op de rangorde dan de eerste beste mug.

Serieus? Jeetje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Lousanne di 7 aug 2012 - 1:28

[quote="Dijn82"][quote="PinkCoelho"]Wat een walgelijke stelling, either way.


Eens. Ik snap de haatdragende reacties over pedofielen ook niet zo goed. Je geaardheid is genetisch bepaald, die heb je zelf niet in de hand, wel wat je ermee doet. Denken jullie net zo over homo's en lesbiënnes?
Als er negatief over pedoseksuelen wordt gepraat, kan ik dat nog begrijpen. Die mensen kiezen ervoor om wel iets met hun gevoelens te doen en dat vind ik ook verkeerd.

Heel erg +1! Echter de overgrote meerderheid van de bevolking weet het verschil niet tussen een pedofiel en een pedoseksueel, en dat zijn juist de soort mensen die dit soort uitspraken doen, die blaten dus maar wat over zaken waar ze absoluut geen verstand van hebben.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 1:29

Precies. Lees je eerst eens in voordat je dat soort domme uitspraken doet denk ik dan. Stukje algemene kennis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Bazinga di 7 aug 2012 - 1:43

Ehmm...

Nouja da's m'n eerste reactie. En dan ga ik nu nadenken over een betere.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 1:46

Luce schreef:Precies. Lees je eerst eens in voordat je dat soort domme uitspraken doet denk ik dan. Stukje algemene kennis.

Ik vond die aflevering van Jong heel verhelderend. Hoop dat veel mensen daar iets van hebben opgestoken. Valt vast nog wel terug te zien op uitzending gemist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 2:11

Dat was zeker een verhelderende aflevering.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Herfstblaadjes di 7 aug 2012 - 2:15

[quote="Lousanne"][quote="Dijn82"]
PinkCoelho schreef:Wat een walgelijke stelling, either way.


Eens. Ik snap de haatdragende reacties over pedofielen ook niet zo goed. Je geaardheid is genetisch bepaald, die heb je zelf niet in de hand, wel wat je ermee doet. Denken jullie net zo over homo's en lesbiënnes?
Als er negatief over pedoseksuelen wordt gepraat, kan ik dat nog begrijpen. Die mensen kiezen ervoor om wel iets met hun gevoelens te doen en dat vind ik ook verkeerd.

Heel erg +1! Echter de overgrote meerderheid van de bevolking weet het verschil niet tussen een pedofiel en een pedoseksueel, en dat zijn juist de soort mensen die dit soort uitspraken doen, die blaten dus maar wat over zaken waar ze absoluut geen verstand van hebben.

Zou je anders reageren op de stelling als er pedosexueel stond?
Want volgens mij gaat het hier niet om dat het verkeerde woord wordt gebruikt....een pedofiel die in de gevangenis zit, neem aan dat daar niet een pedofiel wordt bedoeld die om een andere reden dan pedoseksualiteit in de gevangenis zit.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 2:16

[quote="Herfstblaadjes"][quote="Lousanne"]
Dijn82 schreef:
PinkCoelho schreef:Wat een walgelijke stelling, either way.


Eens. Ik snap de haatdragende reacties over pedofielen ook niet zo goed. Je geaardheid is genetisch bepaald, die heb je zelf niet in de hand, wel wat je ermee doet. Denken jullie net zo over homo's en lesbiënnes?
Als er negatief over pedoseksuelen wordt gepraat, kan ik dat nog begrijpen. Die mensen kiezen ervoor om wel iets met hun gevoelens te doen en dat vind ik ook verkeerd.

Heel erg +1! Echter de overgrote meerderheid van de bevolking weet het verschil niet tussen een pedofiel en een pedoseksueel, en dat zijn juist de soort mensen die dit soort uitspraken doen, die blaten dus maar wat over zaken waar ze absoluut geen verstand van hebben.

Zou je anders reageren op de stelling als er pedosexueel stond?
Want volgens mij gaat het hier niet om dat het verkeerde woord wordt gebruikt....een pedofiel die in de gevangenis zit, neem aan dat daar niet een pedofiel wordt bedoeld die om een andere reden dan pedoseksualiteit in de gevangenis zit.

Klopt, maar dan zou ik de stelling nog steeds walgelijk vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Highway di 7 aug 2012 - 7:17

Op beiden moet niet getest worden, helaas is het nodig en kan het niet anders. Om pedofielen erbij te betrekken is natuurlijk bullshit.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 9:28

Discordia schreef:Wat is jullie eerste reactie bij het lezen van deze uitspraak: "Waarom testen we nog steeds op dieren als er pedofielen in de gevangenis zitten?"
Eerste reactie: wat is het verband tussen die twee? O ja, dat je dus chemisch gaat testen op pedofielen, omdat zij toch niet meer menswaardig zijn. Ik vind dat je nergens op moet testen, niet op dieren en niet op mensen. Ook niet als ze een kind hebben misbruikt. Ik verafschuw en veroordeel hun daden, maar door mijn visie op de mens kan ik niet anders dan proeven op pedofielen afkeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Lonely Goatherd di 7 aug 2012 - 9:29

Euhm... het doet me aan PVV-stemmer-achtige mensen denken.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 9:30

Rood schreef:
Discordia schreef:Wat is jullie eerste reactie bij het lezen van deze uitspraak: "Waarom testen we nog steeds op dieren als er pedofielen in de gevangenis zitten?"
Eerste reactie: wat is het verband tussen die twee? O ja, dat je dus chemisch gaat testen op pedofielen, omdat zij toch niet meer menswaardig zijn. Ik vind dat je nergens op moet testen, niet op dieren en niet op mensen. Ook niet als ze een kind hebben misbruikt. Ik verafschuw en veroordeel hun daden, maar door mijn visie op de mens kan ik niet anders dan proeven op pedofielen afkeuren.

Dikgedrukte gaat over pedoseksuelen, niet over pedofielen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 9:32

Discordia schreef:Ik zeg dit omdat ik indirect een beetje gekoppeld ben aan die uitspraak. Het is een uitspraak op Twitter die inmiddels ruim 800 keer geretweet is waar ik eigenlijk best wel van opkijk.
Vind je dat ook echt dan, of deed je het om te provoceren? Ik denk dat 400 mensen jou retweeten om aan te tonen hoe achterlijk er door jou gedacht wordt (mocht je er echt achter staan) en 400 mensen die het met je eens zijn omdat ze hun onderbuikje niet onder controle hebben en gewoon meegaan met hun eerste instinct van wraak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 9:37

Luce schreef:Dikgedrukte gaat over pedoseksuelen, niet over pedofielen.
Je hebt gelijk, ik heb niet genoeg opgelet en had de rest van het topic nog niet gelezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Filoria di 7 aug 2012 - 10:36

Is de stelling ook door jouzelf geformuleerd Discordia?

Erg jammer van dat pedofiel/pedoseksueel verschil inderdaad. Daardoor is de stelling al veel minder sterk.

Maar ook als er pedoseksuelen had gestaan: geen discussie waard. Studenten ethiek zouden er geen breinbreker aan hebben denk ik Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 11:44

Kijkend naar het verschil van onschuld tussen dieren en pedoseksuelen, heb ik liever dat ze op pedoseksuelen testen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Discordia di 7 aug 2012 - 18:04

Ikzelf zit niet achter die uitspraak. Maar het hoort bij 1 van de 4 accounts die wel aan elkaar verbonden zijn. Ik vind het nog steeds te provocerend voor op Twitter. Ik zal nooit zulke dingen op Twitter zeggen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 18:47

Ik kan er niet eens goed op antwoorden. Dit is een uitspraak waar ik echt niks mee kan. Maar zwaar ongepast vind ik 'm wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie eerste reactie gevraagd. - Pagina 2 Empty Re: Jullie eerste reactie gevraagd.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum