Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tevreden over je huisarts?

+26
Suus
Jeanette
Susan
Twellie
Makamba
Davinia
SuperGrover
Thunder
Rouxxxe
Linda
Xanna
Blond
Lousanne
Schaapke
Sarah1985
Red Velvet
Magenta
Lonely Goatherd
silly-one
Caroow
Niekske
RioolSpook
girli
Benthe
ellibre
Rush
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Xanna ma 6 aug 2012 - 1:36

Megara schreef:Nee. Ik moet al maanden een afspraak maken (niet iets dringends), maar ik heb het nog steeds niet gedaan.
Een keer een aanvaring gehad met die man en sindsdien ontloop ik hem liever. Misschien toch maar eens actief op zoek gaan naar een andere huisarts.

Ik ben wel erg tevreden over mijn (vrouwelijke) huisarts in jouw woonplaats, dus mocht je naam etc. willen weten, stuur maar even een PM!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Linda ma 6 aug 2012 - 1:39

Wij hebben een huisartsenpraktijk waar je steeds verschillende huisartsen hebt.

Vanmorgen moest ik met dochter naar de huisarts. Ik wilde haar (in)slaap problemen bespreken. Ik was bang dat ik weer zo'n preek zou krijgen over laten huilen en verschrikkelijke slaaptrainingen, net zoals op het cb.

Maar niets was minder waar. Hij dacht super goed met me mee. En snapte me volkomen. Hij geloofde er ook in dat harde slaaptrainingen niet goed zijn.
Het was echt een heel fijn gesprek!

De volgende keer ga ik wel specifiek om deze huisarts vragen. Ik begreep dat er al meer mensen zijn die dat doen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 1:51

Ik ben net bij de huisarts geweest, ik heb een bult op mijn pols. Hij voelen, 'het is een goedaardige zwelling uit het kapsel van je pees. Het heet Ganglion, ik schrijf het even op en kan je thuis even op google verder lezen wat het is' Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Magenta ma 6 aug 2012 - 1:59

@Dolcis, laat je het weghalen? Ik heb begin dit jaar een ganglion gehad op de pees van mijn vinger.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:05

Had je er last van? Ik merk wel dat ik met kracht zetten wat last ervan heb. Hoe gaat dat in zijn werking? Hij zit onder mijn duim op de plek waar ze ook altijd voelen om je hartslag te tellen. Mijn hartslag voel ik er ook in.. Ik vind het ook echt lelijk Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Lonely Goatherd ma 6 aug 2012 - 2:06

ellibre schreef:
Lonely Goatherd schreef: mijn aura te laten reinigen o.i.d.
Zijn dat suggesties van je huisarts? :O
Nouja, dat is wel licht overdreven laughcry, maar persoonlijk vind ik dat niet veel minder valide dan 'neurocoaching' of orthomoleculaire geneeskunde (wat hij wel daadwerkelijk propageerde).
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:09

Sarah1985 schreef:nee het is een aparte man. Hij wil nooit doorverwijzen ik had bijvoorbeeld heel vaak keelontsteking maar hij vond het onnodig om me door te sturen naar een KNO arts. Toen hij op vakantie was en ik weer keelontsteking kreeg, ging ik naar een andere arts en ik hoefde niet eens wat te zeggen die had meteen door dat ik een keelontsteking had en verwees me meteen door naar een KNO arts. Binnen een paar maanden waren mijn keelamandelen eruit en de KNO arts vond het ook erg nodig.

en zo zijn er nog wel meer van die dingen. Maar mijn arts heeft ook wel goede kanten hij neemt wel veel tijd voor je en luistert goed.
Eerst was zijn vrouw op woensdag assistente en die schreef iedereen diclofinac voor. Ik heb het ook eens gekregen voor keelontsteking dikke onzin natuurlijk.

Helaas mag je hier niet zomaar overstappen. Dus ik hoop gewoon dat hij snel met pensioen gaat

Waarom mag je niet maar zo overstappen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:17

Mijn huisarts is echt een held. Je kunt hem altijd mailen, krijgt snel antwoord terug, hij leeft mee en leeft zich in. Ik heb me nooit ongeholpen of onbegrepen gevoeld bij hem. Ja, ik ben echt blij dat ik op aanraden van een collega bij hem ben gegaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:22

Powerbabe schreef:Mijn huisarts is echt een held. Je kunt hem altijd mailen, krijgt snel antwoord terug, hij leeft mee en leeft zich in. Ik heb me nooit ongeholpen of onbegrepen gevoeld bij hem. Ja, ik ben echt blij dat ik op aanraden van een collega bij hem ben gegaan!

Dat is wel heel fijn zo'n arts!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Caroow ma 6 aug 2012 - 2:24

Ik moest vorig jaar een keer naar een andere huisarts, ik belde op vrijdagmiddag rond een uur of twee. Die assistente kwaad! Of het niet kon wachten tot maandag, nou ik vond dus van niet, maar ze wilde eigenlijk niet dat ik langskwam. Ik ging kapot van de pijn, dus ik heb flink doorgezeurd, uiteindelijk mocht ik om vijf voor vijf komen. De huisarts kwam me ophalen uit de wachtkamer, nog voordat we bij de spreekkamer kwamen had hij het ziekenhuis al gebeld dat ik eraan kwam en ik kreeg nog een preek dat ik zo laat langs kwam :nopompom:

Ik had overigens een vermoedelijke blindedarmontsteking, dat kan dus ook echt niet wachten tot maandag Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 2:28

Jeetje Caroow! Vroeg de assistente niet waar je last van had?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Caroow ma 6 aug 2012 - 2:32

Dolcis_ schreef:Jeetje Caroow! Vroeg de assistente niet waar je last van had?

Volgens mij zei ze iets als "Ja, als ik iedereen met buikpijn langs moet laten komen..".

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Rouxxxe ma 6 aug 2012 - 4:42

Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe huisarts omdat ik was verhuisd. Ben er tot nu toe 1 keer geweest en vond het een aardige vrouw. Ze luisterde goed naar m'n klachten, nam de tijd en nam me serieus. Tot nu toe erg tevreden dus.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Magenta ma 6 aug 2012 - 4:42

Dolcis_ schreef:Had je er last van? Ik merk wel dat ik met kracht zetten wat last ervan heb. Hoe gaat dat in zijn werking? Hij zit onder mijn duim op de plek waar ze ook altijd voelen om je hartslag te tellen. Mijn hartslag voel ik er ook in.. Ik vind het ook echt lelijk Embarassed

Ik had er wel last van ja, mijn huisarts adviseerde ook zelf al om het weg te laten halen. Bij mij zat hij op de buigpees van mijn middelvinger, een plek die ze meestal wel opereren.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Thunder ma 6 aug 2012 - 5:57

Ik heb 2 perfecte huisartsen, niks op aan te merken.

Mijn ganglion is weggehaald, maar nog altijd kan ik mijn pols niet goed buigen en draag ik met regelmaat een brace ter ondersteuning. Die van mij zat bovenop, in het polsgewricht en tussen 2 pezen in.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  SuperGrover ma 6 aug 2012 - 5:58

Ja er is niets mis met mijn huisarts. Een beetje een loser, maar niet incapabel. Maar ik zie er altijd wel een beetje tegenop om erheen te gaan, dat is niet vanwege hem, maar omdat ik bang ben dat ik me nogal aanstel.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Davinia ma 6 aug 2012 - 5:59

Ik ben heel tevreden! Mijn vorige huisarts is met pensioen gegaan en toen kreeg ik deze. Hij is net afgestudeerd, dus nog lekker jong. Ik heb al jarenlang de diagnose CVS en ik wilde ook al tijdlang kijken of ik geen baat had bij B12. Mijn vorige arts wilde niet mee werken, deze wel! En ja, ik heb er baat bij Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 281626781
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Makamba ma 6 aug 2012 - 8:41

Ben heel tevreden met mijn huisarts en zolang het niet nodig is, ga ik ook niet weg daar.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 8:57

Wij hebben er twee en als beide er niet zijn kunnen we bij een derde terecht en ze zijn alledrie even aardig en fijn.
Ze denken altijd mee en als ze ook maar even iets niet zeker weten of twijfelen ofzo sturen ze je door.
We kunnen ook altijd terecht. Als ik aangeef (toen H nog een baby was) dat H erg veel spuugde of zo enorm verkouden was konden we vrijwel direct komen. Ze weten hoe we de eerste weken getobd hebben met A en toen ze wisten dat we bij de kinderarts waren geweest belde ze de dag erna op om te vragen hoe het was.

Nee, wij hebben echt geen klagen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 9:49

Mijn huisarts is een superfijne vent. Nog redelijk jong (dertiger gok ik), ontzettend intelligent, luistert heel goed naar je, neemt je serieus, weet overal antwoord op en zo niet dan zoekt hij het voor je uit en gewoon erg sympathiek. Nuchter maar empatisch zeg maar. Zowel voor lichamelijke als psychische klachten ben ik heel erg goed door hem geholpen. Mijn familie en mijn man en een goede vriendin zitten ook bij hem en iedereen is erg tevreden over hem. Hoop dat 'ie nog lang blijft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Twellie ma 6 aug 2012 - 9:59

Ik zat in het verleden bij een stomme huisarts, hij had altijd een rare grijns op zijn gezicht als ik vertelde wat er aan de hand was en hij wilde me niet doorverwijzen terwijl ik heel overduidelijk wel wat mankeerde. Dat bleek ook zo te zijn toen ik via mijn nieuwe huisarts wel werd doorverwezen.

Nu zit ik bij een prima praktijk: er zit een heel aantal artsen in en allemaal zijn ze geinteresseerd en kundig. Als ik 's ochtends bijvoorbeeld bel dat mijn dochter misselijk is, bellen ze uit zichzelf 's middags terug hoe het dan is. Ben echt heel blij met deze praktijk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Susan ma 6 aug 2012 - 10:00

Mijn huisarts is meestal erg aardig, maar soms, als ik een lastige vraag heb, dan kan hij wel eens wat kortaf en ongeduldig zijn. Mijn vorige huisarts was echt top, hij kende mij door en door en wist precies wat ik bedoelde als ik een vraag stelde, het was dus ook wel lastig om hem te evenaren. Jaren nadat ik daar ben weggegaan had ik het een keer met iemand over huisartsen en toen ik omschreef wat ik zo prettig vond aan die huisarts zei ze dat haar dat aan haar eigen vroegere huisarts, toen bleek dat dat dezelfde was. Echt zo toevallig, want ik woonde toen niet eens meer in de stad waar ik die huisarts had gehad. Inmiddels is hij trouwens met pensioen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Lousanne ma 6 aug 2012 - 21:05

Caroow schreef:
Dolcis_ schreef:Jeetje Caroow! Vroeg de assistente niet waar je last van had?

Volgens mij zei ze iets als "Ja, als ik iedereen met buikpijn langs moet laten komen..".


Waar ze natuurlijk ook wel gelijk in heeft, ze kan niet alle mensen met buikpijn laten langskomen. Maar het is wel de taak van de assistente om door middel van het stellen van vragen de mensen eruit te filteren die echt wat hebben en wel een huisartsbezoek nodig zijn. Maar dat zal niet altijd gemakkelijk zijn.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Jeanette ma 6 aug 2012 - 21:08

Ik heb telkens verschillende, hier in de praktijk werken er een stuk of 6. Is al lang geleden dat ik daar ben geweest, maar ze zijn allemaal wel aardig.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Suus ma 6 aug 2012 - 21:16

Ik kom niet zo vaak bij de huisarts, maar het is wel een aardige vrouw. Ik moest laatst wel een paar keer naar de praktijk voor Hepatitus B vaccinaties, dit ging alleen via de assistentes. En alle keren hebben ze me dingen verteld die niet klopten. Dit heb ik ook doorgegeven, maar blijkbaar werd hier niks mee gedaan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum