Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tevreden over je huisarts?

+26
Suus
Jeanette
Susan
Twellie
Makamba
Davinia
SuperGrover
Thunder
Rouxxxe
Linda
Xanna
Blond
Lousanne
Schaapke
Sarah1985
Red Velvet
Magenta
Lonely Goatherd
silly-one
Caroow
Niekske
RioolSpook
girli
Benthe
ellibre
Rush
30 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 20:52

Zijn jullie tevreden over je huisarts?

Ik heb echt een lamzak van een vent. Zie er tegenop om een afspraak te maken. Moet er vandaag ook heen, want heb een bult op mijn pols die er niet hoort. Aangezien we over 4 dagen op vakantie gaan, wil ik niet voor verrassingen komen te staan.

Als de andere huisarts terug is van zijn vakantie dan ga ik over stappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 20:54

Ik heb een hele fijne huisarts van in de 40, dus die kan nog jaren mee, hopelijk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 20:55

Nee. Ik moet al maanden een afspraak maken (niet iets dringends), maar ik heb het nog steeds niet gedaan.
Een keer een aanvaring gehad met die man en sindsdien ontloop ik hem liever. Misschien toch maar eens actief op zoek gaan naar een andere huisarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  ellibre zo 5 aug 2012 - 21:00

Ik heb alleen formeel nog maar een huisarts, maar ik heb in het verleden een aantal echt slechte huisartsen gehad. Tijdens m'n co-schap huisartsgeneeskunde merkte ik ook enorme verschillen tussen de huisartsen binnen dat gezondheidscentrum. Die huisartsen varieerden echt van heel scherp en geinteresseerd tot plichtmatig en laks.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Benthe zo 5 aug 2012 - 21:00

Ik had een hele fijne huisarts, maar die is helaas onlangs met pensioen gegaan. Hiervoor hadden we (toen ik nog thuis woonde) echt een hele vervelende vent. Nu is er een vervanger voor mijn huisarts en alhoewel ik het een aardige en prettige vrouw vind, moet ik er nog wel even aan wennen.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  girli zo 5 aug 2012 - 21:30

Hij is wel redelijk. Hij gooit gewoon alles op stress en daar ben ik het niet mee eens. Zo zou ik mijzelf een keelontsteking hebben bezorgd door stress, infecties in mijn gezicht etc. Van die infecties is later ook de oorzaak achterhaalt en dat was andere medicatie, geen stress. Wel kan hij goed luisteren en geeft je niet de indruk dat hij je snel de deur uit wil hebben.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  RioolSpook zo 5 aug 2012 - 21:35

Ik vind mijn huisarts gemakkelijk want alles dat ik vraag krijg ik van hem. Maar daarentegen vind ik hem wel een gladjakker. Hij oemt me constant lieverd en herhaalt dit ook 100x in gesprekken. Dat ik zo'n lieverd ben. Blegh. Ben nu ook op zoek naar een andere huisarts.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 21:38

Girli, dat lijkt me best dubbel! Ene kant komt hij steeds met stress aan zetten, andere kant luisterd hij wel naar je.

Rioolspook, euhh Hoe oud is hij? Wat een mafketel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Niekske zo 5 aug 2012 - 23:26

Ik ben erg tevreden over mijn huisarts, hij neemt echt de tijd en luistert ook goed naar me. Ik kom er niet vaak, maar ik zie er nooit tegenop om een afspraak te maken.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 23:30

Ik heb verschillende, gelukkig wel allemaal vrouwen. Eentje vind ik heel aardig, die andere is wat apart. Ze doet altijd haar ogen dicht als je met haar praat.. Vind ik zo gek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Caroow zo 5 aug 2012 - 23:32

Ik heb een hele fijna huisarts. Als je voor half 11 belt heb je vrijwel altijd een afspraak voor dezelfde dag. Je hoeft nooit lang te wachten op je beurt en eenmaal binnen mag je zoveel vragen stellen als je wil. Ze is ook heel geintreseerd en gewoon heel aardig.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  silly-one zo 5 aug 2012 - 23:34

Ik heb nu sinds 3 jaar een nieuwe HA en ik heb over deze praktijk geen klagen. Ik ben er 3x geweest en 3x bij iemand anders ( echtpaar en iemand in opleiding). Iedere keer goed geholpen. De vrouwelijke eigenaar vond ik wel gezellig en daar heb ik nog lekker mee zitten praten, over andere dingen. Wat mij wel weer inzicht gaf over een ander probleem.
Mijn vorige HA was in mijn oude woonplaats, daar ben ik gebleven totdat hij met pensioen ging. Het is nog steeds een goede vriend van mijn ouders, dus zo nu en dan zie ik hem nog.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Lonely Goatherd zo 5 aug 2012 - 23:36

Mwa, het gaat. Hij lult teveel over allerlei dingen die niet van mij op toepassing zijn en hij probeert me altijd al snel de alternatieve hoek in te duwen. Maar hij neemt me wel serieus en hij is goed te sturen met het regelen van doorverwijzingen als ik zelf al heb bedacht wat ik wil i.p.v. mijn aura te laten reinigen o.i.d.Wink Ik zie er in ieder geval nooit tegen op om een afspraak bij hem te maken en dat vind ik het belangrijkste.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  ellibre zo 5 aug 2012 - 23:38

Lonely Goatherd schreef:Mwa, het gaat. Hij lult teveel over allerlei dingen die niet van mij op toepassing zijn en hij probeert me altijd al snel de alternatieve hoek in te duwen. Maar hij neemt me wel serieus en hij is goed te sturen met het regelen van doorverwijzingen als ik zelf al heb bedacht wat ik wil i.p.v. mijn aura te laten reinigen o.i.d.Wink Ik zie er in ieder geval nooit tegen op om een afspraak bij hem te maken en dat vind ik het belangrijkste.
Zijn dat suggesties van je huisarts? :O
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 23:50

Mijn huisarts is top, maar de assistentes kan ik wel schieten, stelletje verwaande trutten Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Magenta ma 6 aug 2012 - 0:07

Ik ben ook zeer tevreden over mijn huisarts. Hij is dan ook de huisarts met de meeste patiënten hier in het dorp, omdat hij een zeer goede reputatie heeft. Daardoor kun je zelden dezelfde dag nog terecht (spoedgevallen uitgezonderd uiteraard), maar hij heeft altijd alle tijd voor je, staat open voor dingen en geeft het ook toe als hij er een keer naast zat.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Red Velvet ma 6 aug 2012 - 0:25

Ik werk samen met mijn eigen huisarts, en dat is soms erg lastig.
Maar op zich een prima huisarts! Al kom ik er zelf bijna niet, omdat ik gelijk naar het zkh moet met mijn gezondheid.

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Sarah1985 ma 6 aug 2012 - 0:34

nee het is een aparte man. Hij wil nooit doorverwijzen ik had bijvoorbeeld heel vaak keelontsteking maar hij vond het onnodig om me door te sturen naar een KNO arts. Toen hij op vakantie was en ik weer keelontsteking kreeg, ging ik naar een andere arts en ik hoefde niet eens wat te zeggen die had meteen door dat ik een keelontsteking had en verwees me meteen door naar een KNO arts. Binnen een paar maanden waren mijn keelamandelen eruit en de KNO arts vond het ook erg nodig.

en zo zijn er nog wel meer van die dingen. Maar mijn arts heeft ook wel goede kanten hij neemt wel veel tijd voor je en luistert goed.
Eerst was zijn vrouw op woensdag assistente en die schreef iedereen diclofinac voor. Ik heb het ook eens gekregen voor keelontsteking dikke onzin natuurlijk.

Helaas mag je hier niet zomaar overstappen. Dus ik hoop gewoon dat hij snel met pensioen gaat
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 0:35

Ja, een fijn team van huisartsen is het. Iedereen helpt en steunt waar nodig en zoekt de juiste hulp. Gelukkig ben ik er al zeker een half jaar niet geweest smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Schaapke ma 6 aug 2012 - 0:38

Ja, over mijn huidige wel. De andere in de praktijk niet. Zij heeft me in november vorig jaar drie dagen met een herseninfarct door laten lopen. 'Het is migraine', was alles wat ze zei. Uiteindelijk heb ik min of meer gedreigd om de neuroloog te bellen of ik zou naar haar collega gaan, toen kon het ineens wel allemaal...
Gelukkig heb ik nu dus haar collega en die vind ik erg fijn.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Lousanne ma 6 aug 2012 - 1:09

Ik heb sinds jaren een nieuwe huisarts, maar moet toegeven dat ik haar nog nooit heb gezien. Maar aan de telefoon is ze erg aardig en welwillend en laat mij zelf bedenken wat ik wil en dan zegt ze wel of ze het ermee eens is smile prima dus, hoef ik er niet elke keer heen.. (want is nog de huisarts in het dorp van m'n ouders, moet ik nog een keer omzetten maar omdat ik overal maar kort woon heb ik dat nog niet gedaan..). Heb daarom ook een paar kuurtjes antibiotica in huis voor een blaasontsteking, zodat ik niet kilometers hoef te reizen om urine in te leveren, op uitslag daarvan moet wachten en daarna pas iets krijg terwijl ik zelf prima voel wanneer ik blaasontsteking heb:)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Lousanne ma 6 aug 2012 - 1:10

Sarah1985 schreef:nee het is een aparte man. Hij wil nooit doorverwijzen ik had bijvoorbeeld heel vaak keelontsteking maar hij vond het onnodig om me door te sturen naar een KNO arts. Toen hij op vakantie was en ik weer keelontsteking kreeg, ging ik naar een andere arts en ik hoefde niet eens wat te zeggen die had meteen door dat ik een keelontsteking had en verwees me meteen door naar een KNO arts. Binnen een paar maanden waren mijn keelamandelen eruit en de KNO arts vond het ook erg nodig.

en zo zijn er nog wel meer van die dingen. Maar mijn arts heeft ook wel goede kanten hij neemt wel veel tijd voor je en luistert goed.
Eerst was zijn vrouw op woensdag assistente en die schreef iedereen diclofinac voor. Ik heb het ook eens gekregen voor keelontsteking dikke onzin natuurlijk.

Helaas mag je hier niet zomaar overstappen. Dus ik hoop gewoon dat hij snel met pensioen gaat

Diclofenac voor een keelonsteking is niet perse heel gek hoor.. Pijnstillend.. Aan een keelonsteking kun je vaak ook niks anders doen.. (als het een virus is wat meestal zo is)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Blond ma 6 aug 2012 - 1:14

Ja hoor, aardige man. Gelukkig hoef ik er zelden heen, maar als ik ga vind ik het niet vervelend (vanwege de arts). Omdat hij inmiddels al op leeftijd is, heeft hij op donderdag een vervangster. Ook een hele leuke en aardige vrouw. Hopelijk neemt zij over een paar jaar de praktijk over Tevreden over je huisarts? 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 1:18

Ja. Wij hebben een man en vrouw en ze zijn beide aardig. Gelukkig hoef ik bijna nooit naar de huisarts, maar vind het niet vervelend om te gaan. Als ik bel, vragen ze altijd bij wie ik een afspraak wil maken, maar dat maakt me niet uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 1:32

Mijn oude huisarts is jaren geleden met pensioen gegaan. En dat vind ik tot de dag van vandaag nog steeds heel erg.

Mijn oude huisarts had een kleine praktijk aan huis. Hij heeft, in de 25 jaar dat hij mijn huisarts was, altijd dezelfde assistent gehad (zij heeft me als baby nog vastgehouden). Als ik belde, dan herkende ze me al aan mijn stem. Soms had ik een probleem waarbij ik dacht de huisarts te moeten spreken, maar meestal wist de assistent daar prima op in te spelen en mij al helpen zonder dat de huisarts er aan te pas kwam. Het was een ongelofelijk norse man en ik geloof dat ik hem in al die jaren niet heb zien lachen. Maar dat schijnt het beste bij mij te passen. Daar heb ik op de één of andere manier iets aan.

Een aantal jaren geleden heeft de nieuwe huisarts het overgenomen. In eerste instantie in de praktijk aan huis van de oude huisarts met onze eigen assistente. Vervolgens is hij naar een nieuw pand gegaan, waar zes huisartsen, één psycholoog, tien assistenten (waaronder onze eigen assistente) een apotheek en nog wat dingen zijn ondergebracht.

Ik bel, noem mijn naam, mijn huisarts, geboortedatum, mijn probleem, we plannen een afspraak in en ik hang op. Ik ga naar de huisarts, vertel wat er aan de hand is, krijg mijn mogelijkheden voorgelegd en kan weer gaan. Niets persoonlijks, ook al probeert hij het wel met dat popi-jopie gedrag waar ik van moet kotsen. Ik ben niet bang voor of van hem. Maar ik heb niets met hem. Soms heb ik het idee dat hij het belangrijker vindt om mij weer.nl voor te lezen, dan te luisteren waar ik voor gekomen ben.

Het enige wat me op de been houdt (:P:P:P) is het feit dat ik weet dat onze eigen assistent er nog werkt en soms aan de lijn krijg of dat ze ziet dat ik bel en dat ze even ruggespraak met de andere assistent houdt.

Mijn vader vindt onze nieuwe huisarts GE-WEL-DIG en de andere een L*l. Kun je zien hoe 'smaken' verschillen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden over je huisarts? Empty Re: Tevreden over je huisarts?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum