Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

+37
Shopaholic
Kreeftje
Mermaid
Blond
Alex
Slakje
Kikou
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
bolus26
Polly
Esperanza
Pseudoniem
Ilovethe90s
Bliss
Caresses
Katrien
Burn
myloon
Merai
Roxi3
Bruintje Beer
Charles
Kowalski
Marin
Lenthe
Zonnetje
SuperGrover
Rouxxxe
Aletta
Tania
Lejow
Arwyn
Minx
Exogenesis
Poubelle
Lot
41 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Lot za 5 jan 2013 - 2:53

- je werk/salaris/collega's:
- je diploma's/studierichting:
- je relatie/vriendschappen/sociale leven:
- je woning/inrichting:
- je gewicht/je gezondheid:
- de manier waarop je je vrijetijd invult:

Tell me!
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Poubelle za 5 jan 2013 - 2:57

Ik kan op vrijwel alles ja antwoorden, behalve m'n woning.
Ik wil graag verhuizen dit jaar, maar ik huur nu voor heel weinig geld een best grote woning en ik wil pas verhuizen als ik iets vind wat ik helemaal geweldig vind.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Lot za 5 jan 2013 - 2:57

Dat is fijn Poubelle smile
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Poubelle za 5 jan 2013 - 2:59

Oh en ik ben niet tevreden over m'n relatie, die heb ik niet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 3:00

- je werk/salaris/collega's: mwa
- je diploma's/studierichting: ja
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: ja alleen mis ik wel een echte beste vriendin
- je woning/inrichting: nee maar binnenkort wel
- je gewicht/je gezondheid: nee
- de manier waarop je je vrijetijd invult: nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Exogenesis za 5 jan 2013 - 3:02

- je werk/salaris/collega's: Ja! Heel dankbaar ook dat ik nu op deze plek zit.
- je diploma's/studierichting: Ja, ik had niet anders gewild. Ik vind alleen de vakbekwaamheid bewegingsonderwijs die ik nu anderhalf jaar moet volgen echt belachelijk. Ik vind er niks aan en leer niet wat ik zou willen leren. Het is voornamelijk heel veel werk. Dat had ik anders willen zien. Maar goed, ik mag dankbaar zijn dat ik het van de grote baas 'krijg'. Anders kon ik waarschijnlijk weggaan, want zoiets mag je niet weigeren.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Mijn relatie ben ik wel tevreden over, al ben ik momenteel wat saai, aangezien ik áltijd achter de laptop duik om met die opleiding verder te gaan. Dat is ook de reden dat ik niet geheel tevreden ben over mijn verdere sociale leven, want het slurpt veel energie en tijd. Stomme perfectionisme Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) 1371890812
- je woning/inrichting: Tevreden. Al had ik liever een groter huis met meer kamers.
- je gewicht/je gezondheid: Gewicht: te laag, dus ontevreden. Maar het is soms natuurlijk ook wel handig qua kleding en ik kan heel veel lekkers eten. Gezondheid: heel tevreden. Ondanks vaak hoofdpijn, ben ik vrijwel nooit ziek.
- de manier waarop je je vrije tijd invult: Dat vul ik voornamelijk in met paardrijden en dat gaat nu bijna voor het sociale leven. Maar ik zie geen andere optie, anders krijg ik niet de rust en ontspanning die ik nodig heb. Dat kunnen vrienden mij minder geven dan mijn paard.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Minx za 5 jan 2013 - 3:11

Denk niet dat het heel reëel is om dit nu in te vullen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Arwyn za 5 jan 2013 - 3:36

- je werk/salaris/collega's: Jawel. Net een nieuwe baan die niet super uitdagend is, maar tot nu toe wel bevalt en waar ik echt leuke collega's heb.
- je diploma's/studierichting: Mwah. Ik weet nog steeds niet wat ik wil qua werk. Ben blij dat ik een HBO diploma op zak heb, maar het zou nog leuker zijn als dat een diploma was voor waar ik graag zou willen werken. Maar ja, dan moet ik eerst weten wat ik wil gaan doen.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Jawel. Relatie zit gewoon goed. Ik zou wel eens wat meer dingen willen doen, ook in vriendschappen ed. Zit toch best veel thuis 's avonds. Bevalt me over het algemeen goed, maar zo af en toe voel ik me echt al zo'n gesettelde burgerlijke muts, haha.
- je woning/inrichting: Inrichting wel, daar ben ik nog steeds blij mee. Het huis niet. Zou dit jaar heel graag willen verhuizen. Staan al ingeschreven, dus wachten tot er iets vrij komt. Iets kopen is helaas nog geen optie.
- je gewicht/je gezondheid: M'n gewicht is te hoog, hier ben ik niet tevreden over. Mijn gezondheid is, op toch wel redelijk vaak hoofdpijn na, gewoon goed. Ik ben eigenlijk nooit echt ziek, hoogstens wat aan het kwakkelen.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ik vermaak me prima, maar zou soms wel eens wat meer de deur uit willen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Lejow za 5 jan 2013 - 3:42

- je werk/salaris/collega's: ja/nee (mag altijd meer whahaha)/ja
- je diploma's/studierichting: Ja, al weet ik niet of ik dit nog 40 jaar wil blijven doen, maar dat zien we dan wel weer
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Ja, heb niet enorm veel vriendinnen, maar de band met de vriendinnen die ik heb, is super goed. Ook in mijn relatie ben ik echt zielsgelukkig. En over mijn sociale leven ben ik ook tevreden. Vind het heerlijk om alleen op de bank te zitten, vind het heerlijk om er op uit te gaan, dus dat wissel ik gewoon af
- je woning/inrichting: mwah, veel kamers zijn nog niet naar mijn zin. Hier wordt hard voor gespaard, en ik baal wel dat we de woonkamer op de eerste verdieping hebben en je dus nooit zo de deur naar de tuin open kunt gooien
- je gewicht/je gezondheid: nee, en nee. Er mag wel een kilo of 8/9 af eigenlijk, maar ben echt gewoon een slappeling want ik blijf maar vreten.. Mijn gezondheid is ook niet om over naar huis te schrijven, ik mankeer altijd wel wat helaas
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ja, heb ik hier boven al geschreven. Ik kan heerlijk genieten van een pyjamadag en heerlijk op de bank hangen, maar kan ook heerlijk genieten van een dagje erop uit. Winkelen, dierentuin, pretpark, wandelen in het bos o.i.d.!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Tania za 5 jan 2013 - 4:02

- je werk/salaris/collega's: Ja, ik ben blij met m'n werk en ik verdien volgens mij ook niet heel slecht. Ik ga met plezier naar m'n werk en heb het bijna altijd leuk met m'n collega's en de bewoners.
- je diploma's/studierichting: Nee, maar ik heb ook niet de behoefte om nu een studie te doen. Dat komt wel weer als de kinderen naar school gaan.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Mwah, m'n relatie ben ik gelukkig mee maar ik mis wel vriendinnen om mee heen. Ik zou het leuk vinden om mensen in de buurt te hebben waar ik gewoon af en toe is langs kan om thee te drinken en te kletsen. Dat mis ik wel.
- je woning/inrichting: Ons huis is prima, maar ik had het liefste in mijn geboorteplaats gewoond. Er zijn nog wel wat dingen die niet af zijn in ons huis maar daar ben ik inmiddels aan gewend en dat komt wel een keer.
- je gewicht/je gezondheid: Nee, ik ben te zwaar maar ik heb de energie en de tijd echt niet om te sporten momenteel. Zodra dat wel zo is wil ik er wel echt wat aan gaan doen.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ik heb het leuk met de kinderen maar ik mis wel is wat tijd voor mezelf. De dagen dat ik wel tijd heb besteed ik vaak aan het huishouden en dat is nou niet echt m'n hobby Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Aletta za 5 jan 2013 - 4:09

Lot schreef:- je werk/salaris/collega's:
Nee, want die heb ik niet. Sinds halverwege september zit ik thuis. En in het begin was het wel leuk; ik had immers heel lang geen vakantie gehad en was echt toe aan wat rust. Maar nu begint het me meer en meer op de zenuwen te werken. Ik mis de afleiding en het doel wat je wel hebt als je werkt. (Voor de duidelijkheid: ik ben wel aan het solliciteren, maar tot nu toe zonder succes).

- je diploma's/studierichting:
Ja.

- je relatie/vriendschappen/sociale leven:
Redelijk.

- je woning/inrichting:
Nee, want die heb ik ook niet. Ook dat begint me meer en meer te irriteren, maar op jezelf wonen is praktisch heel lastig als je nog niet weet waar je komt te werken en wat je gaat verdienen.

- je gewicht/je gezondheid:
Ja.

- de manier waarop je je vrijetijd invult:
Nu niet, omdat ik te veel vrije tijd heb en daardoor niet meer wat wat ik met mijn tijd moet.


Klinkt best depressief zo. Maar ik wil gewoon werk Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) 1371890812

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 4:13

- je werk/salaris/collega's: NVT
- je diploma's/studierichting:Studierichting vind ik erg leuk. Ik wil hier wel mijn beroep van maken.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Relatie, heel tevreden. Ik heb het heel leuk met mijn vriend. Vriendschappen ben ik ook tevreden over! smile
- je woning/inrichting: Jaaa! Very Happy Heel erg. Gister nog wel leuke aankopen gedaan om het toch nog wat 'af' te maken. We wonen hier nu een half jaar, dus het moet nog wat aangekleed maar het is een hele fijne woning!
- je gewicht/je gezondheid: Muh. Het liefst wil ik 10 kg afvallen, maar ik vind eten te lekker. Mijn gezondheid tsjah. Ik ben nooit echt heel erg ziek, maar ik ben wel vaak heel gestresst. Dat is niet gezond dus daar ga ik iets aan doen.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Hmm, ja. Ik vermaak me prima alleen ben ik soms wel heel lui

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 4:17

- je werk/salaris/collega's:

Deels. Ik vind het werk leuk, maar wel saai worden en mis uitdaging. Salaris is prima, maar zou beter kunnen. Collega's zijn niet leuk, maar ik doe mijn best om het met iedereen goed te vinden!

- je diploma's/studierichting:

Ik had graag HBO willen hebben.... Heb nu alleen middelbare hotelschool gedaan

- je relatie/vriendschappen/sociale leven:

Ik ben erg gelukkig met mijn vriend, mijn lieve vriendinnen & ben blij met mijn leven met hun

- je woning/inrichting:

Inrichting zijn we mee bezig, dan ben ik helemaal gelukkig ermee. Huis is heerlijk, maar zou graag benedenwoning willen hebben met een tuin en meer opbergruimte, voor de toekomst

- je gewicht/je gezondheid:

Ik wil nog 6 kilo afvallen, 10 zijn er al vanaf, dan ben ik tevreden! Gezondheid? Nee, die werkt niet mee, helaas.

- de manier waarop je je vrijetijd invult:
Ik zou meer willen kunnen, maar dat lukt niet met gezondheid. Maar wat ik doe vind ik leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Rouxxxe za 5 jan 2013 - 4:40

- je werk/salaris/collega's:

Ja, erg tevreden. Alleen met m'n salaris minder, ik verdien weinig in verhouding met mijn achtergrond.

- je diploma's/studierichting:

Redelijk. Ik heb in een MBO en een HBO diploma gehaald, daar ben ik erg trots op. Wel vind de richting van mijn opleidingen die ik gekozen had jammer, aangezien er tegenwoordig geen werk mee te vinden is. Anderzijds vond ik het wel altijd harstikke leuk dus ik heb het iig met plezier gedaan.

- je relatie/vriendschappen/sociale leven:

Met mijn relatie ben ik heel tevreden. Met mijn sociale leven iets minder. Ik heb niet zo heel veel vriendinnen, en degene die ik heb, hebben het in fases vaak erg druk met hun eigen leven en dingen. Dat vind ik soms erg jammer. Ook heb ik een vriend die jarenlang een goeie vriend was, maar ik merk dat we elkaar ontgroeien de laatste maanden en dat vind ik lastig.

- je woning/inrichting: Redelijk. Het appartement waar we wonen is op zich mooi, maar ik vind het wat aan de kleine kant en ik mis in de zomer erg een buiten. De inrichting is volledig bepaald door mn vriend, en ook al ben ik er inmiddels aan gewend en geeft hij mij de vrije hand met accessoires, het blijft niet de inrichting die ik zou hebben uitgekozen.

- je gewicht/je gezondheid:

Met mijn gewicht ben ik wel tevreden. Gezondheid zou iets beter kunnen in de zin van gezond leven, maar ik ben nooit echt ziek en mankeer zelden iets dus mag zeker niet klagen.

- de manier waarop je je vrijetijd invult:

Mwah. Meestal wel, maar soms vind ik dat ik teveel tijd op de laptop/tablet besteed die ik liever anders zou besteden.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  SuperGrover za 5 jan 2013 - 5:29

- je werk/salaris/collega's: Ja hoor. Ik vind mijn bijbaantjes best leuk, vooral bijles geven. Ik leer daar zelf ook veel van. Niet zozeer vakinhoudelijk, maar vooral hoe je het beste iets kunt uitleggen en de omgang met en het motiveren van pubers. Mijn uurloon is prima, maar omdat ik redelijk weinig uren maak, verdient het alsnog weinig. Collega's heb ik niet, ik ben freelancer.
- je diploma's/studierichting: Ja, absoluut, ik vind mijn studie erg leuk.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Relatie heb ik niet, maar ik ben wel tevreden over mijn vriendschappen en sociale leven. Helaas gaan 2 hele goede vriendinnen, degenen met wie ik het meest onderneem, volgend jaar in het buitenland studeren, dus ik moet even zien hoe het dan gaat worden.
- je woning/inrichting: Ja hoor, 15 vierkante meter is genoeg voor mij. Alleen zou ik de gemeenschappelijke ruimtes graag wat schoner zien.
- je gewicht/je gezondheid: Ja. Ik eet vrij ongezond, ik sport nauwelijks, heb een lousy dag en nacht ritme, en ik drink misschien iets te veel, maar ik ben kerngezond en heb een goed gewicht. Alleen zou ik graag wat minder vaak een koortslip willen, dus ik ga proberen om iets gezonder te gaan leven.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ja ik ben er wel tevreden mee, maar ik vul het niet echt zinvol. Ik doe veel leuke dingen, maar overdag doe ik veel nutteloze dingen. Ik kan uren vullen met slapen, doelloos internetten en wat rondlummelen. Ik verveel me nooit.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Zonnetje za 5 jan 2013 - 6:08

- je werk/salaris/collega's: Redelijk, ik ben inhoudelijk heel tevreden over mijn werk, al kan het salaris beter, maar wat ik heel belangrijk vind: ik heb fijne collega's.
- je diploma's/studierichting: Ja, ik heb twee studies gedaan die ik allebei heel graag wilde doen.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Ja, relatie gaat goed, ik heb veel vriendinnen, al zou ik een aantal vriendinnen wel vaker willen zien.
- je woning/inrichting: Ja, wel over het huis, maar nog niet helemaal over de inrichting. Het kan nog gezelliger met meer accessoires, schilderijen aan de muur, etc.
- je gewicht/je gezondheid: Ja
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ja, ik lees veel, luister veel muziek, spreek af met vrienden, doe veel leuke dingen, zoals weekendjes weg/uit eten/vakantie.


Laatst aangepast door Zonnetje op za 5 jan 2013 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Lenthe za 5 jan 2013 - 6:28

- je werk/salaris/collega's:
Nee, ik heb wel redelijk leuke collega's (op 1 na) maar ik vind mijn werk eigenlijk niet leuk en mijn salaris te laag voor wat ik doe.

- je diploma's/studierichting:
Ja, ik heb twee hbo-diploma's en daar ben ik trots op. Mijn eerste studie was toch niet wat ik wilde, maar de studierichting van mijn tweede studie ben ik tevreden over

- je relatie/vriendschappen/sociale leven:
Ik heb geen relatie, dus daar ben ik niet tevreden over. Zou wel graag een leuke relatie willen
Vriendschappen ben ik tevreden over
Sociale leven ook. Ik probeer altijd zoveel mogelijk te plannen.

- je woning/inrichting:
Nee, ik woon nog bij mijn ouders, maar wil een eigen huis en dat kan ik nog niet vinden. Mijn ouders hebben het wel goed ingericht

- je gewicht/je gezondheid:
Ja, prima. Zou wel wat meer conditie willen hebben

- de manier waarop je je vrijetijd invult:
Ik merk dat ik op dit moment veel alleen op de bank lig, omdat ik moet ben. Zou liever wat actiever zijn.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Marin za 5 jan 2013 - 6:53

- je werk/salaris/collega's:

Ja en nee. Ik vind het heerlijk om thuis te werken en ik ben daar echt zo bewust dankbaar voor en het is fantastisch dat ik van m'n hobby m'n werk heb kunnen maken. Maar twee banen tegelijk betekent wel veel stress en dat vind ik soms lastig, zeker omdat het bij de andere baan echt chaos is. M'n hoofd loopt al heel snel over. En ik heb geen vast salaris, dat vind ik ook irritant. Maar eerlijk is eerlijk: Ik zou niet anders willen dan thuis werken. Dus ik ben tevreden.

- je diploma's/studierichting:

Ik ben nog altijd blij en dankbaar dat ik de studie heb kunnen doen die ik zo graag wilde doen en ik heb met zo veel liefde gestudeerd. Ik doe er nu niet zo heel veel meer mee (ja in m'n ene baan), maar ik denk vaak terug aan hoe leuk ik studeren vond en hoe interessant ik het allemaal vond.

- je relatie/vriendschappen/sociale leven:

Jemig ik ben een soort langspeelplaat die hapert.. Ik ben zo ontzettend blij en gelukkig met m'n vriend, daar ben ik soms serieus echt verbaasd over hoe blij ik ben. Vriendschappen ook, de laatste tijd gaat dat wat beter. En met m'n familie en schoonfamilie heel blij!

- je woning/inrichting:

Ja ik vind dat we echt een heel fijn knus huisje hebben weten te maken samen. Alleen zou ik willen dat het nooit zo'n vreselijke teringzooi is, we zijn daar zó slecht in. Er is gewoon geen beginnen aan. Ik kijk wel heel erg uit naar een nieuw huis samen kopen over aantal jaar, en vind het super leuk om samen huizen te kijken op Funda, maar voor nu zitten we hier prima en ben ik heel tevreden.

- je gewicht/je gezondheid:

Nog 6 kilo er af en ik ben helemaal tevreden! Ik ben er nu 9 kwijt en dat is al heel wat en ben goed op weg. We sporten nu al paar maanden 3x in de week en dat vind ik echt veel leuker dan verwacht. Alleen qua gezondheid gaat het niet denderend, nog altijd veel pijn, maar heb eindelijk de stap naar het ziekenhuis durven te zetten, moet volgende week er heen.. Ben benieuwd.

- de manier waarop je je vrijetijd invult:
Ik heb nog steeds veel de kans om te fotograferen en te reizen. Dus ja: Tevreden! Zeer blij zelfs!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Kowalski za 5 jan 2013 - 7:06

- je werk/salaris/collega's: Redelijk. Ik vind mijn (bij)baan niet super, maar ik ben er wel dankbaar voor. Het is een HBO-functie, is ontzettend dankbaar werk en ik heb hele lieve collega's. Maar het is niet mijn ding en daarom ben ik dus nog aan het studeren. Salaris heb ik dus niet veel, omdat ik niet veel werk. Maar dat komt straks vast wel goed!
- je diploma's/studierichting: HBO-V diploma ben ik erg blij mee. Qua niveau kon ik het goed aan, maar ik heb me mentaal en fysiek door de opleiding heen moeten knokken. Tegenslagen in de vorm van ziektes, depressie/burn-out, onmenselijke stagebegeleiders gehad, dus extra blij met het diploma binnen 3,5 jaar. De master die ik nu doe vind ik geweldig, maar ik vind hem erg moeilijk en twijfel enorm aan mijn eigen capaciteiten, ben met regelmaat bang dat ik de verkeerde studie voor mijn capaciteiten heb gekozen (dat ik dus simpelweg te dom ben Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) 394967).
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Een relatie heb ik niet en dat vind ik heel erg. Ik ben er lang niet aan toe geweest na mijn ex, maar nu ik er aan toe ben mis ik het enorm! Eerst maar eens leren om wat minder hoge eisen te stellen aan een potentiële partner, dan komt het vast ooit goed!
Over mijn vrienschappen ben ik heel erg tevreden. Ik heb geen enorme vriendengroep om me heen, maar de vrienden die ik heb zijn geweldig! Ik had me geen betere kunnen wensen! Over mijn sociale leven ben ik ook wel tevreden. Ik zou soms wat meer 'leuke' dingen willen doen, maar ik doe nu eenmaal een master en dat is gewoon druk. Dat is mijn eigen keuze geweest. Maar ik ga regelmatig lekker stappen, uiteten/terrasjes, ik train 3x in de week en dat is voor mij naast het geweldige gevoel van sporten ook voor een heel groot deel sociale verrijking!
- je woning/inrichting: Ik heb een geweldig studiootje, dus kan niet meer tevreden zijn (behalve dat ik heel graag een tuin wil), maar hij is te duur. Nu heb ik niet de tijd en puf om iets nieuws te zoeken, maar zodra ik afgestudeerd ben (of tegen die tijd) ga ik op zoek naar iets meer betaalbaar.
- je gewicht/je gezondheid: Met mijn gewicht ben ik tevreden. Het mag nog iets meer zijn, maar ik zit op een mooi en gezond gewicht. Vooral als ik bedenk dat ik 25 kilo lichter ben geweest :shock:. Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld en dat zal ook gedeeltelijk met het gewicht te maken hebben dat echt bij me past, en dat zal misschien iets meer mogen zijn. Ik hoop alleen niet dat ik nog meer spieren ga krijgen Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) 394967. Over mijn gezondheid ben ik niet echt tevreden. Ik mag misschien niet klagen, omdat het veel slechter is geweest, maar ik heb aan de eetstoornis zoveel 'kleine' dingen overgehouden, wat ik niet meer terug kan draaien. En daar baal ik van! Maar ik voel me fitter dan ik me de afgelopen jaren heb gevoeld Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) 3079029344
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Jup! Lekker trainen bij een geweldige sportvereniging, leuke dingen doen met vrienden en met mijn mama en op zijn tijd lekker bankhangen!

Zo, Koko is d'r ei kwijt Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Charles za 5 jan 2013 - 8:01

Lot schreef:- je werk/salaris/collega's: Ik ben heel tevreden over mijn salaris en ik heb ook erg lieve collega's van wie ik veel leer en met wie ik het erg leuk heb. Toen ik zwanger was heb ik ze ook veel gezien.
- je diploma's/studierichting: Op zich wel, ik vind dat ik een mooi beroep heb. Ik heb helaas wel een beroep gekozen waar je niet al te veel mee verdient en dat slechte arbeidsvoorwaarden heeft. Maar goed, je kan niet alles hebben en ik werk slechts zijdelings in deze branche.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Op zich wel, ik heb veel vrienden maar sinds ik mama ben is er wel veel veranderd. De 'groep' waar ik vroeger deel van uitmaakte is nog laaaang niet met kindjes bezig en ik merk dat ze er automatisch van uit gaan dat ik toch niet mee wil/kan als ze iets gaan doen en ik niet meer gebeld wordt. Heb dit wel aangesproken en dat begrepen ze en ik word weer meer erbij betrokken. Maar het is wel anders. Ze denken nu dat ik een of andere huismuts ben ofzo, ik merk het gewoon, en word heel anders behandeld. Ik heb er gelukkig wel een vriendin bij, die heeft zelf ook een kindje en mijn beste vriendin zie ik ook nog regelmatig. Maar ik zou nog wel een stuk of 2 vriendinnen erbij willen. Liefst met kindjes en anders met interesse in kindjes. Ik mis soms wel wat aanspraak of iemand om lekker mee te ouwehoeren.
- je woning/inrichting: ons huis is een klushuis en nog laaaaaaaaang niet af. De keuken en woonkamer zijn nog echt heel erg lelijk maar er is ook al heel veel mooi geworden. Ik ben blij me het formaat huis, zeker als je bekijkt hoe laag onze lasten zijn. Is echt een superinvestering geweest.
- je gewicht/je gezondheid: Nou nee, moet nog 10 kilo afvallen en ben nog niet echt fit.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Nouja, denk dat dit nu even niet normaal in te vullen is, net met een tweeling geboren.

Tell me!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Bruintje Beer za 5 jan 2013 - 8:06

- je werk/salaris/collega's: Ja
- je diploma's/studierichting: ja
- je relatie/vriendschappen/sociale leven:Het kon beter
- je woning/inrichting: Wij willen heel graag verhuizen. Willen nog groter wonen. Maar zijn bang voor de restschuld wat we overhouden als we het huis verkocht kunnen krijgen
- je gewicht/je gezondheid:Nee wil graag wat zwaarder wegen. En kwa gezondheid kan het ook veel beter
- de manier waarop je je vrijetijd invult:Ja

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Roxi3 za 5 jan 2013 - 8:14

- je werk/salaris/collega's: ja tot nu toe wel maar ik ben pas net begonnen.
- je diploma's/studierichting: ja, heel tevreden!
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: met mijn relatie en huidige vriendschappen wel. Met mijn sociale leven ook wel, ik zou het alleen nog verder uit willen breiden.
- je woning/inrichting: ja.
- je gewicht/je gezondheid: met mijn gewicht niet, ik zou graag wat kilo's willen afvallen. Met mijn gezondheid is niets mis dus daarmee ben ik zeer tevreden.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: ja, ik heb niet veel vrije tijd maar ik breng deze eigenlijk altijd door met familie en vrienden of doe dingen die ik leuk vind.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Merai za 5 jan 2013 - 8:25

- je werk/salaris/collega's: Ik heb echt mijn droombaan en heb het er super naar mijn zin! Met mijn collega's kan ik het goed vinden en mijn salaris is prima.
- je diploma's/studierichting: Ja, beide studies die ik heb afgerond wilde ik graag doen.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven:Met mijn relatie ben ik heel tevreden, we hebben het na bijna 4,5 jaar nog steeds erg goed samen. Met mijn vriendschappen en sociale leven ben ik ook heel tevreden al zou ik mijn vrienden wel meer willen zien.
- je woning/inrichting: =Ja! We hebben echt een heel fijn appartement op een hele mooie plek, voorlopig hoeven we hier niet weg.
- je gewicht/je gezondheid:Ik wil nog 6 kilo kwijt, dan ben ik tevreden. Ben er nu al 11 kwijt dus het gaat de goede kant op. Qua gezondheid baal ik van mijn spastische darm en het feit dat mijn vochthuishouding nog steeds niet goed is maar ach, er zijn ergere dingen.
- de manier waarop je je vrijetijd invult:Ja, ik ga met veel plezier naar de repetities van mijn theaterkoor en doe verder veel leuke dingen met vrienden. En als ik het nodig heb kan ik ook zeer genieten van een avondje helemaal niks.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  myloon za 5 jan 2013 - 8:35

- je werk/salaris/collega's:
Nee, ik ben niet tevreden met mijn baan en salaris, mijn collega's dat gaat wel.
- je diploma's/studierichting:
Ik ben op zich wel blij met wat ik tot nu toe heb behaald, de studiekeuze ook wel, alleen ik vraag me soms wel af wat nog meer leuk zou zijn.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven:
Mijn relatie is super, vriendschappen zou ik wel wat meer en beter willen.
- je woning/inrichting:
Voor nu is deze woning prima en de inrichting is ook goed. In de toekomst hopen we wel een keer groter te gaan wonen.
- je gewicht/je gezondheid:
Mijn gewicht gaat de goede kant uit! Inmiddels ben ik 13 kilo afgevallen en voel ik me weer een stuk fijner, wat betreft gezondheid mag ik ook niet klagen. Ik zou alleen wel van mijn pco af willen en zonder de medische molen gedoe proberen een kindje te krijgen. Maar het is zoals het is
- de manier waarop je je vrijetijd invult:
Ik kan mijn vrijetijd heel bewust doorbrengen en echt doen wat ik of wat wij samen willen, daar ben ik dus wel tevreden over
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Burn za 5 jan 2013 - 9:23

Lot schreef:- je werk/salaris/collega's: Nee, ik zou heeeeeeeeeeel graag meer uur willen werken, daardoor ben ik ook nog steeds druk aan het solliciteren.
- je diploma's/studierichting: Nee, ik ben in oktober/november helaas gestopt met mijn opleiding, en ben nu nog heel hard op zoek naar een nieuwe.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Ik heb geen relatie, al zou ik dat eventueel wel willen. De vriendschappen die ik heb, zijn goed al zou ik ze wel graag vaker willen zien.
- je woning/inrichting: Ik woon nog bij mijn ouders thuis.
- je gewicht/je gezondheid: Over mijn gewicht ben ik niet tevreden, zie er het liefste 10 kilo af gaan, maar heb er nog niet het juiste doorzettingsvermogen voor. Over mijn gezondheid (op mijn te hoge cholesterol na) ben ik tevreden.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Hier ben ik wel redelijk tevreden over..
Tell me!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum