Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tevreden met je lichaam/gewicht?

+34
Mees
Urban Naked
Merai
May
Jeanette
Sanne_86
ThinkPink
Silver
Sugarfall
Ella
Kat1980
patjuhhh
Monte
Benthe
Shisha
TukTuk
VeryCherry
Atelier Madame
Marin
luenca
SuperGrover
Suus
Rush
Susan
Minx
Beachgirl
Blond
Highway
Bay
Laced
Arwyn
_Lacey_
RioolSpook
Kerel
38 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:39

Dames, wat vinden jullie van je eigen lichaam/gewicht? Ben je daar tevreden over? Of zou je het graag anders zien?
Zo nee, wat doe je eraan, om wel tevreden te worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Kerel zo 18 maa 2012 - 8:41

AL ben ik geen dame smile Ik doe toch mee. Ik wil nog een kilo of 10 kwijt smile met name van m'n buik af. Ik sport graag en ik heb m'n eetgedrag aangepast
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  RioolSpook zo 18 maa 2012 - 8:43

Ik ben al tevreden als ik er nog 20 kilo af heb. Dan ben ik nog steeds veel te zwaar, maar ik heb niet de illusie ooit slank te worden.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:45

Nee lang niet. Ik kom van 67 kilo, ben inmiddels 63 maar wil nog wel graag 5 kilo kwijt. Daarnaast wil ik alles wat strakker maar goed, dan moet ik toch echt gaan sporten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:46

Nee totaal niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:46

Ja, ik ben tevreden. Ik wil graag nog wel 2 tot 5 kilo kwijt, dat lijkt me gewoon iets meer passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  _Lacey_ zo 18 maa 2012 - 8:47

Ik zou er graag een paar kilo bij willen.
Dit was me ook gelukt, maar al die kilo's + nog een paar extra ben ik weer kwijtgeraakt.
Inmiddels zitten er een paar weer aan, maar ik wil nog zo'n 3 kilo erbij voor mijn ideale gewicht.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:49

Het is algemeen bekend dat ik niet blij ben met mijn lichaam momenteel. Door een depressie ben ik in korte tijd 20 kg aangekomen en deze krijg ik er maar niet af. Ondanks mijn inspanningen verval ik continu in oude gewoontes. Vooral omdat ik nog veel 'Fuck it' momenten heb, wat kan duiden op het feit dat ik nog niet helemaal uit mijn depressie ben.

In het begin heb ik mezelf gestraft door geen nieuwe kleding te kopen of in ieder geval geen kleding in mijn eigen maat. Maar na een jaar kwam ik erachter dat dit toch niet te doen is en een mens kleding moet hebben in haar eigen maat.

Nu ben ik bezig met mijn voedingspatroon om te gooien. Ik was altijd fan van dubbel beleg op brood (kaas, salami, chorizo etc) maar nu eet ik graag sandwichspread en appelstroop. Ik ben en blijf fan van Cola Light, maar drink inmiddels meerdere kannen thee en ben inmiddels ook 'verslaafd' aan Groene Thee Cranberry van Pickwick en Bosbessen van Ah eigen merk. Ook probeer ik niet meer uit pakjes te koken en zelf creatief te worden met verse producten. Ik moet zeggen dat ik het wel erg moeilijk vind, maar het voordeel van deze verandering is dat ik me gezonder voel. En ik probeer zoveel mogelijk te wandelen, afgelopen donderdag nog bijna drie uur gewandeld met een vriend.

Goed, de kg vliegen er niet af. Daar moet ik nog een weg in vinden. Want ik verval nog steeds in oude patronen. En als je echt wilt dan kun je het en ik wil het ook wel, op de 'fuck it' momenten na. En daarom blijft het gewicht zoals het is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Arwyn zo 18 maa 2012 - 8:49

Ik zou er graag ongeveer 10kilo af willen en dan vooral van mijn buik (en bovenbenen en billen).
Afgezien daarvan ben ik wel tevreden. Ik ben in ieder geval niet ongelukkig.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:51

Dit topic waar er toch laatst in algemeen? Voor mij nog steeds hetzelfde als dat in ieder geval.. Ben bezig met afvallen, totaal niet tevreden, zou graag nog minimaal een kilo of 15 afvallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Laced zo 18 maa 2012 - 8:53

Ik ben opzich wel tevreden met mijn lichaam, al zou ik graag een strakkere buik willen en nog 3 kilo willen afvallen.

Sinds kort ben ik begonnen met hardlopen, wat ik 3 keer in de week ga oppakken. Daarnaast wandel ik op mijn vrije dagen zo'n anderhalf uur. Ik zou eigenlijk wat actiever moeten zijn met buikspieroefeningen, maar dat lukt me maar niet.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Bay zo 18 maa 2012 - 9:00

Niet tevreden. Het liefst zou ik 15 kg kwijt willen maar met 5 kg zou ik al heel blij zijn.

Wat ik er aan doe: Gezond eten, regelmatig bewegen (sporten 2x pw, zoveel mogelijk met de fiets, trap ipv lift) maar volgens mij hoef ik maar naar een taartje te kijken en er zit al een kilo bij Cry en dat terwijl ik niet van taart hou.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 9:24

Ik ben tevreden. Weeg 7 kilo minder dan vorig jaar (68 en nu 61), terwijl die kilo's er niet af hoefden. Al mochten van mij destijds mijn benen wel wat dunner. Nu wil ik graag een gespierde buik, maar ik kan mezelf niet motiveren om oefeningen te doen... Tips iemand?

Ik kocht gisteren een skinny in maat 36! Viel stijl achterover...en dit keer durf ik m te dragen zonder een tuniek erover, maar met een kort shirt.

Mijn enige angst is dat ik nog meer afval. In drie weken tijd is er nog een kilo afgegaan en ik wil niet onder de 60 gaan wegen met mijn lengte 1.83 en het sporten wat gaat komen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 9:26

Ja ik ben tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Highway zo 18 maa 2012 - 9:30

Nee ik ben niet tevreden, heb er de laatste jaren weer 17 kilo op gekregen en zit nu weer ruim 5 kilo boven een gezond gewicht. Ik wil er minimaal 10 kilo af en had van de week met mijn vriend besloten er vanaf morgen weer voor te gaan. Belangrijk bij mij is dat ik weer moet gaan sporten maar door een blessure lukt het rennen niet meer; andere sporten vind ik niet zo leuk en dan doe ik te weinig. Gelukkig word het weer mooier weer en kan ik weer skeeleren, dat vind ik dan ook wel een leuke sport. Qua eten valt het eigenlijk wel mee, daar hoef ik niet heel veel aan te veranderen. Ik snoep vrijwel niet, ik moet alleen wat minder lekkere broodjes bij de lunch nemen smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Blond zo 18 maa 2012 - 9:39

Nu even helemaal niet. Ben op onverklaarbare wijze na oud en nieuw 4 kg aangekomen, en die willen er maar niet af. En ik eet echt gezond, en ook minder dan eerst. Ls ik een halfjaar geleden had gegeten als nu, dan was er elke week zo'n 800 gram per week af gegaan. Maar nu blijf ik stabiel en daar baal ik van. Die 4 kilo moeten eraf. En het liefst nog 6 kg extra, maar met die 4 ben ik al tevreden.

Ik denk dat het stress is.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Beachgirl zo 18 maa 2012 - 9:40

Ik ben nog niet tevreden over mijn gewicht. Mijn lichaam begin ik steeds leuker te vinden, ik zal nooit maatje 36 krijgen maar nu met 8,5 kilo minder zie ik al zoveel verschil!! En dat is echt heerlijk.

Ik wil ongeveer 20 kilo kwijt waarvan ik er nu al 8,5 kwijt ben. Maar mochten het me lukken om er meer dan 20 af te krijgen dan ben ik nog meer tevreden!

Ik doe dit btw door het Cambridge dieet te volgen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 9:43

_Chance schreef:Nu even helemaal niet. Ben op onverklaarbare wijze na oud en nieuw 4 kg aangekomen, en die willen er maar niet af. En ik eet echt gezond, en ook minder dan eerst. Ls ik een halfjaar geleden had gegeten als nu, dan was er elke week zo'n 800 gram per week af gegaan. Maar nu blijf ik stabiel en daar baal ik van. Die 4 kilo moeten eraf. En het liefst nog 6 kg extra, maar met die 4 ben ik al tevreden.

Ik denk dat het stress is.

Bij veel mensen is dit de oorzaak dat ze juist aankomen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 20:49

Ik ben eigenlijk best tevreden.

Maar ik zou graag een mooie ronde strakke kont willen hebben. Ik vind dat hij nu teveel hangt haha Very Happy Dus daarvoor moet ik flink gaan sporten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Minx zo 18 maa 2012 - 21:34

Nee wil er nog minstens 10 kg van af hebben het liefste 20. Ik ben er nu al 6,6 kwijt dus op de goede weg.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 21:45

Redelijk tevreden, ik ben denk ik zo'n 8-10 kilo afgevallen sinds september (minstens 8, maar ik heb geen weegschaal thuis, dus ik weet niet hoe het nu is, heb me een maand geleden voor het laatst gewogen). Er mogen nog wel een paar kilo's vanaf en ik wil nog wel iets strakker zijn, vooral op mijn buik, maar op zich ben ik wel blij.

Ik mag trouwens niet te snel afvallen omdat ik nog steeds borstvoeding geef, maar op zich vind ik dit ook prettiger dan een crashdieet, omdat ik dit ook veel makkelijker vol kan houden.


Laatst aangepast door Susan op zo 18 maa 2012 - 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Rush zo 18 maa 2012 - 21:47

Ik zou graag een beetje afvallen rondom m`n buik en benen, maar helaas gaan dan m`n borsten ook bijna volledig weg. Het is dus keuzes maken, haha.

Voor de rest ben ik wel tevreden, al zou ik ontzettend graag ooit m`n ogen laten laseren!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Suus zo 18 maa 2012 - 21:50

Ik ben niet helemaal tevreden, vooral van mijn buik zou wel wat af mogen. Een kilo of 5 minder wegen zou ik niet erg vinden :P Ik sport regelmatig en probeer op mijn eten te letten, maar echt streng diëten lukt mij toch niet en dat wil ik ook niet eigenlijk.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  SuperGrover zo 18 maa 2012 - 22:06

Ik ben tevreden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  luenca zo 18 maa 2012 - 22:23

Suus schreef:Ik ben niet helemaal tevreden, vooral van mijn buik zou wel wat af mogen. Een kilo of 5 minder wegen zou ik niet erg vinden :P Ik sport regelmatig en probeer op mijn eten te letten, maar echt streng diëten lukt mij toch niet en dat wil ik ook niet eigenlijk.



jij hebt n mooi figuurtje hoor!



zelf ben ik ( nog ) niet tevreden. wel een stuk meer dan eerst! ben 23 kg afgevallen en wil er nu nog minstens 8 af. mn buikje moet strakker worden en mn kont wat kleiner.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tevreden met je lichaam/gewicht? Empty Re: Tevreden met je lichaam/gewicht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum