Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers

Pagina 31 van 35 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende

Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 31 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 2:47

Bazyle schreef:Jullie hebben allemaal al kei vroeg een echo gehad... Ik mag pas bellen als ik 6-8 weken ben, en dan bij 10 weken pas eerste afspraak!

Owja, ik heb totaal geen buikpijn, alleen 's morgens een beetje, en overdag af en toe tussendoor. Niet echt pijn pijn zoals ik hier wel lees. Aan de ene kant denk ik, het is ook nog zo klein, ik kan nog niks voelen, aan de andere kant maak ik me er zorgen om. Is het "normaal" of herkenbaar?
Ik had mijn eerste echo met 6w4d. Krijg vrijdag alweer mijn 5e echo.

Maak me ook zorgen hoor, als ik een goede dag hebt zonder kwaaltjes.

Nu aftellen tot vrijdag, dan kan ik ze weer even zien, hoop zo dat alles goed is!! Vind ruim 2,5 week tussen de echo's veel te lang (verwend :P )

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 31 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:16

Waar zijn alle zwangere vrouwen?! Het laatste bericht was van vrijdag... het is nu maandag!! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:54

Hoi,Hoi *zwaai,zwaai*

Even een teken van leven,maar ik ben zo moe telkens dat ik geen puf heb te reageren.
Hoest met iedereen?
Hier gisteravond flink overgeven blegh...
Volgende week eindelijk de echo spannend!Ben zo benieuwd of alles goed zit.

Fijne avond allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Schism ma 31 jan 2011 - 8:43

Hier ben ik! Ik heb eigelijk niet zoveel te vertellen gehad smile
Net voor de eerste keer naar de verloskundige geweest, we waren eigenlijk vrij snel klaar met alle vragen.
Ging er maar vanuit dat ik geen echo meer zou krijgen maar die heb ik lekker wel gehad!
Voor het eerst uitwendig, kindje was lekker aan het bewegen, hartje klopte en de meting kwam uit op 10w1d.
Ik wacht nog even de echo van volgende week af, als die ook weer 2 dagen verder is ga ik doe maar aanhouden.
Foto komt later!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Schism ma 31 jan 2011 - 9:36

Hier mijn echo!

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 31 Photo

Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Laced ma 31 jan 2011 - 22:40

Hoi meiden!

Lieveheersbeestje: Wat vervelend dat je je zo moe voelt en dat je hebt overgegeven. spannend volgende week je eerste echo!

Faerie: Ben benieuwd hoe het met jou gaat!!

Schism: Mooie echo! Heb je volgende week dan al de 12-weken echo of krijg je die daarna nog?

BA: Jij mag vrijdag weer. Spannend toch wel weer natuurlijk elke keer! Hopen dat alles goed gaat met de tweeling. Het blijft toch wel héél bijzonder..

All: Herkennen jullie dit? Ik heb de hele dag door een hele bittere smaak ik mijn mond die maar niet weggaat! Ik krijg er ook echt braakneigingen van.. Bah! Ik mag maandag weer naar de verloskundige voor de echo. Ben dan ongeveer 10 weken. Spannend! Maandag gaan we ook gelijk kijken bij een gastouder bij ons in het dorp. Onze buren zitten daar ook met de kleine man en zijn ontzettend positief over haar. Ben benieuwd! Verder vrij weinig nieuws...

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:02

Laced schreef:

All: Herkennen jullie dit? Ik heb de hele dag door een hele bittere smaak ik mijn mond die maar niet weggaat! Ik krijg er ook echt braakneigingen van.. Bah! Ik mag maandag weer naar de verloskundige voor de echo. Ben dan ongeveer 10 weken. Spannend! Maandag gaan we ook gelijk kijken bij een gastouder bij ons in het dorp. Onze buren zitten daar ook met de kleine man en zijn ontzettend positief over haar. Ben benieuwd! Verder vrij weinig nieuws...
Ben je nog erg ziek? Vervelend is dat he! Het was bij mij rond 12 weken over, ik hoop dat het bij jou ook zo snel over gaat!

Gast
Gast

Bericht  Funk ma 31 jan 2011 - 23:05

Mooie echo Schism! Very Happy

Ik herken het niet Laced, heb je geen pijnboompitjes gegeten? Daar kan het ook van komen! Wel vervelend! Succes bij de gastouder, wij moeten ook maar eens gaan uitzoeken hoe wij dat gaan doen. Ook succes met je echo maandag!!

Verder hier nu in totaal 3 dagen ietsjes bloedverlies gehad, word er zo onzeker van!
Zit te twijfelen of ik de VK zal bellen!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Laced ma 31 jan 2011 - 23:12

Storm schreef:
Laced schreef:

Ben je nog erg ziek? Vervelend is dat he! Het was bij mij rond 12 weken over, ik hoop dat het bij jou ook zo snel over gaat!

Hé Storm, valt gelukkig wel mee. Ben 1 week ziek thuis gebleven en vorige week weer begonnen. Maar die 40-urige werkweek valt me echt zwaar, ik ben s'avonds echt gebroken en kan alleen maar slapen. s'ochtends voel ik me wel oké, maar eten gaat niet. En s'avonds heb ik erge rugpijn en begint de misselijkheid op te komen. Hopen dat het inderdaad rond de 12 weken allemaal wegtrekt!

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:16

Oh jeetje, ja dat moe zijn herken ik ook heel erg! Je bent dan gewoon kapot als je thuis komt. De baby trekt alle energie van je weg lijkt het wel!

Gast
Gast

Bericht  chocolate di 1 feb 2011 - 0:46

@BA: Ja het is idd erg rustig geweest hier!
Ben erg moe en heb veel last gehad van maagpijn en misselijkheid. Lees wel mee, maar heb de energie soms niet om te reageren. Hoe gaat het met jou?
Ja we moeten maar zoveel mogelijk proberen te genieten nu!

@ Schism: Mooie echo!! Zeg je natuurlijk geen nee tegen Very Happy

@ Pippi: Hopelijk is het snel over hug
Als je je er niet lekker bij voelt gewoon de vk bellen!

@ All: Morgen weer een echo! Ik kijk er enorm naar uit en vind het ook wel een beetje eng. Het is "alweer" 2 weken geleden dat ik de vorige echo kreeg. Ja hoezo verwend he BA Wink
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:56

Hoezo krijgen jullie dan meer echo's? Ook zelf lichamelijk ziek ofzo? Of chronisch ziek. Als ik te persoonlijke vragen stel hoef ik geen antwoord, maar vroeg het me af.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 1 feb 2011 - 9:45

BA, gefeliciteerd met je 12 weken! Vanaf nu zit je in het tweede trimester, lijkt me best wel een fijn gevoel!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Laced di 1 feb 2011 - 20:55

Bazyle schreef:Hoezo krijgen jullie dan meer echo's? Ook zelf lichamelijk ziek ofzo? Of chronisch ziek. Als ik te persoonlijke vragen stel hoef ik geen antwoord, maar vroeg het me af.

Ik heb een vroege echo gehad, aangezien ik in de veronderstelling was dat ik ongesteld was geweest. Heb ruim 6 dagen last gehad van bruinverlies en op de laatste dag wat bloedverlies. Ze konden bij de 1e echo niet goed zien hoe ver ik nu exact was, daarom krijg ik a.s. maandag een 2e echo. Deze staat ook weer los van de 12-weken echo.

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  chocolate di 1 feb 2011 - 21:13

Lady4 schreef:BA, gefeliciteerd met je 12 weken! Vanaf nu zit je in het tweede trimester, lijkt me best wel een fijn gevoel!

+1
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Laced di 1 feb 2011 - 21:41

Chocolate: Je hebt vandaag weer een echo! Wat spannend! Hoelaat?

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  chocolate di 1 feb 2011 - 21:46

Laced schreef:Chocolate: Je hebt vandaag weer een echo! Wat spannend! Hoelaat?

Ja ik vind het doodeng Embarassed
Heb 'm om 14.50, zit nog even in spanning dus haha.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  chocolate di 1 feb 2011 - 21:49

Bazyle schreef:Hoezo krijgen jullie dan meer echo's? Ook zelf lichamelijk ziek ofzo? Of chronisch ziek. Als ik te persoonlijke vragen stel hoef ik geen antwoord, maar vroeg het me af.

chocolate schreef:
yes1984 schreef:
chocolate schreef:@ Pippi & Yes: Dank je wel!! Oh jullie mogen ook al snel. Ik zou zeggen: geniet ervan!!

@ Kruumel: Ik wil je even heel veel beterschap wensen hug
Doe alsjeblieft rustig aan!!

Jij mocht al vroeg zeg. En dan ook al drie keer! Heeft dat een reden, of heb ik die gemist? Question
Wanneer het geen reden heeft, is het een fijne luxe Very Happy

Haha ja dat "geluk" heb ik wel gehad smile
Ik liep al bij de gyn, omdat er verwacht werd dat het wat langer kon gaan duren (eerste ronde gewoon raak haha). Maar ze wil me verder gewoon blijven begeleiden.
De 2de echo was vanwege wat bloedverlies...geen leuke reden dus. En deze afspraak stond al.
Inmiddels heb ik trouwens vanaf zaterdag al geen bloedverlies meer gehad Very Happy
Oh en zo vaak een echo krijgen (als het geen vervelende reden heeft) vind ik natuurlijk helemaal niet erg Very Happy
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie wo 2 feb 2011 - 1:59

Chocolate, spannend zeg !

Heeft iemand hier de 12 weken echo gehad? Ik heb een echo met 10 weken gehad en heb eind volgende week weer een 2e gesprek bij de verloskundige, heb alleen geen idee of ik nog een officiele 12 weken echo krijg?
Weet een van jullie dat misschien of zou dat per verloskundige ook weer verschillend zijn?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Laced wo 2 feb 2011 - 2:02

Fearie schreef:Chocolate, spannend zeg !

Heeft iemand hier de 12 weken echo gehad? Ik heb een echo met 10 weken gehad en heb eind volgende week weer een 2e gesprek bij de verloskundige, heb alleen geen idee of ik nog een officiele 12 weken echo krijg?
Weet een van jullie dat misschien of zou dat per verloskundige ook weer verschillend zijn?

Ik had het er ook vorige week over gehad met mijn verloskundige. Ik krijg nl. maandag a.s. mijn 2e echo en ik vroeg aan haar of ik dat al moest zien als de "12 weken echo". Maar dat was niet het geval. Ik kreeg daarna gewoon nog een 12 weken echo.

Hoe gaat het verder met je? Hoe voel je je?

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 2:03

Fearie, doe je de combinatietest? Die is namelijk met 12 weken (12 an halve week is optimaal zeggen ze), dan krijg je een echo om de nekplooi te meten, en dan prikken ze jouw bloed.

Ik weet niet als je geen combinatietest doet of je dan ook een 12 weken echo krijgt.
Ik krijg gewoon elke afspraak bij de vk een echo.

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 2 feb 2011 - 2:16

@ Kruumel, wij hebben gekozen niet de combinatietest te doen. Voornamelijk vanwege de gevolgen als er een hoge uitslag uitkwam (dus gevolgen van de vervolgtesten, kans op miskraam). Bij mij hebben ze wel aangegeven dat ik niet ieder bezoek een echo krijg, degene die mijn eerste echo deed het het daarna alleen over de 20 weken echo. Niet over de 12 weken.

@ Chocolate, ik ga van de week denk ik maar even bellen of ik nu nog een officiele 12 weken echo krijg. Voor de rest voel ik me redelijk goed, wel snel moe en als ik teveel doe komt m'n lijf in protest. Maar over het algemeen gaat het goed. Met jullie?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 wo 2 feb 2011 - 4:19

Hallo,
Ik wil me ook graag bij dit topic aansluiten, heb gisteren positief getest, dus het is nog heel pril. Heb zelf even zitten rekenen dat 12 oktober de uitgetelde datum is.
Heb nog geen contact gehad met vk ofzo, komt denk ik volgende week wel.
Behalve mijn man is er ook nog niemand op de hoogte, maar weet niet hoe lang ik mijn mond nog kan houden!

Tot nu toe trouwens nog geen klachten, ben benieuwd hoe lang ik dit geluk heb!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Fearie wo 2 feb 2011 - 4:23

Gefeliciteerd Blondje ! Van harte, ga je nog een keer testen?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 wo 2 feb 2011 - 4:40

Ja, heb nog 3 testen liggen, die ga ik ook echt opmaken smile

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 35 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: