Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers

Pagina 32 van 35 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende

Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 32 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  chocolate wo 2 feb 2011 - 4:48

@ Fearie: Ja zou idd ook even bellen. Is toch wel fijn om te weten!
Fijn dat je je verder wel goed voelt! Ja doe maar rustig aan. Merk ook dat ik echt mijn rust moet nemen.
Ik zal hieronder vertellen hoe de echo was!

@ Laced: Fijn dat je nog gewoon een 12 weken echo krijgt!

@ Blondje: Gefeliciteerd!! Geniet ervan Very Happy
Hopelijk ga je niet al te veel last krijgen van kwaaltjes. Vond het in het begin ook heel moeilijk om m'n mond te houden, maar moet zeggen dat het me nu wel goed afgaat.
Vind het wel heerlijk om er nog even samen van te kunnen genieten!
Haha heb toen ook alle testen opgemaakt en zelfs nog bijgekocht Embarassed

@ All: Vanmiddag dus de echo gehad en alles is goed!! Very Happy
Kindje groeit goed en ligt precies op schema! Beentjes bewegen ook al, echt heel lief om te zien. En het begint al op een minimensje te lijken.
De volgende echo is over een maand. Pfff lijkt nog zover weg!

Laatst aangepast door chocolate op di 15 feb 2011 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 32 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Schism wo 2 feb 2011 - 7:43

@ Chocolate: Wat een mooie echo weer! Fijn dat alles goed was. Nu lekker gaan genieten he? Na 2 goede echo's kan er weinig meer misgaan hoor!

@ Blondje: Gefeliciteerd! Hihi ik heb ook meerdere testen gedaan hoor, maar een streep is een streep!

@ Fearie: Ik krijg geen 12 weken echo hoor, afgelopen maandag heb ik mijn echo gehad bij de verloskundige, het is dat ik er nu nog 1 ga krijgen bij de gyn, anders was de volgende pas met 20 weken geweest.

@ Bazyle: Omdat wij langer dan een jaar bezig waren om zwanger te worden zijn we onder behandeling van de gynaecoloog. Vandaar heb ik al meerdere echo's gehad, volgende week nog een en dan moet ik ook gewoon weer wachten totdat ik 20 weken ben hoor!

@ Pippi: Hoe is het nu? Hopelijk geen bloedverlies meer? Gewoon de vk bellen hoor, als je in de stress zit is het ook niet goed voor de beeb.

@ Laced: Ik herken dat ook wel hoor van die vieze smaak in mijn mond. Vooral als ik 's nachts wakker word, soms word ik er gewoon misselijk van Wink

@ All: Ik heb echt nu pas een beetje de rust om van mijn zwangerschap te durven genieten. Heb er nu eigelijk wel alle vertrouwen in dat het goed gaat en dat we echt een kindje gaan krijgen!

Verder heb ik zoooooo'n zin om te shoppen, maar ik kan echt pas gaan kopen als we weten wat het wordt haha best frustrerend af en toe :P
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blondje1313 wo 2 feb 2011 - 19:11

Schism, je kunt toch ook voor jezelf shoppen!

Echo ziet er goed uit chocolate! Mooi dat alles in orde is.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 22:34

Hoi dames,

Alles goed met iedereen?

Chocolate:Mooie echo!

Blondje:Welkom!

BA:Je bent de 12 weken grens over,super!

All:Hier gaat het wel op het moment,nog flink moe en steeds duizelig onder de douche.

Dinsdag eindelijk de echo,heb het gevoel dat het nog super lang duurt.
Ook omdat er meerdere hier al een aantal echo's gehad hebben.
Wat natuurlijk ook noodzakelijk is.
Alleen lijkt het voor mij steeds langer te duren Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 4:48

Bazyle schreef:Hoezo krijgen jullie dan meer echo's? Ook zelf lichamelijk ziek ofzo? Of chronisch ziek. Als ik te persoonlijke vragen stel hoef ik geen antwoord, maar vroeg het me af.
Tja, ik krijg een 1 eiige tweeling, dus sta onder strenge controle, maar dat had je vast al meegekregen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 8:59

Mooie echo's meiden!

Blondje1313: Gefeliciteerd en welkom Very Happy

hug voor iedereen met kwaaltjes... Voel met jullie mee!

Hier is het aftellen tot morgen... eind van de ochtend weer een echo!! Spannend!!

Blijf echt van die menstruatie achtige krampjes hebben, is dat herkenbaar? 's Avonds als ik lekker op de bank zit zijn het meer steken (bandenpijn).

Ja, de eerste 12 weken zitten er op! Nu wachten tot ik me beter ga voelen... Moet nu eigenlijk naar het andere topic he?! :P

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 3 feb 2011 - 19:14

BA, het eerste trimester is toch nog niet voorbij Very Happy
Succes met de echo vandaag!

Ik had gisteren een afscheidsfeestje van een collega die met pensioen ging, wel keihard gelogen dat ik niet zwanger was (ze vroegen het voor de grap, hoop wel dat ik geloofwaardig overkwam). Hoop alleen dat ik geen dingen heb gegeten die eigenlijk niet goed zijn (heb verschillende soorten kaas gehad)
We hebben het nu nog niemand verteld, maar ik wil het graag dit weekend aan mijn en zijn ouders vertellen en aan mijn schoonzus. Heb echt het idee dat mijn borsten gigantisch zijn en dat het zondag met het sporten al wel opvalt, wil ze wel ingelicht hebben voordat het roddelcircuit op gang komt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:05

BA, hoe laat heb je je echo? Spannend! Veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 4 feb 2011 - 0:23

BA, succes bij je echo! Ik ben benieuwd.

@ All, heb gisteren even de verloskundige gebeld en krijg dus alleen de 10 weken echo van hen, voor 20 weken moet ik na het ziekenhuis. De overige echo's die ik zelf doen ze wel, maar daar betaal ik dan ook voor.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Ik kan zelf niet geloven dat ik morgen al 12 weken zwanger ben, tijd gaat snel !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:41

even vanaf mijn telefoon: echo was super, alles was goed! Ze lopen op schema en zijn lekker actief.
Kreeg zelfs een stukje 3D echo, dat was echt leuk. Tussenschotje is nu ook heel goed te zien terwijl het eerst niet zichtbaar was op gewone echo!!

Gast
Gast

Bericht  yes1984 vr 4 feb 2011 - 2:33

Daar ben ik weer. We zijn net terug van een weekje vakantie. Heeft ons goed gedaan.
Ik voel me opzich goed.
Soms een beetje misselijk. En 's avonds enorm moe, en ik val binnen 5 min in slaap Very Happy . Ook wel eens lekker.
Verder weer wachten op de echo van woensdag. Heb er weer zin in!

Jullie hebben mooi echo's geplaatst dames!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 5:10

ze kon trouwens al zien wat het waren! Natuurlijk geven ze nog geen 100% zekerheid, maar ze zei dat ze er nooit naast zit. Moet het voor de zekerheid nog wel een keer vragen met 20 weken...
Had echt niet verwacht dat ze het kon zien!!

Gast
Gast

Bericht  chocolate vr 4 feb 2011 - 5:19

@ Schism: Wat fijn dat je nu durft te genieten!! Met 10 weken kan er ook nog weinig mis gaan. Ik geloof dat ik nu ook wel langzaamaan durf te gaan genieten. Arts zei ook dat alles er prima uitziet.
Ja zeer frustrerend he haha. Ik heb gisteren al een pakje en mutsje gekocht bij prenatal. Ze hebben echt hele leuke dingen! Maar het wordt natuurlijk nog leuker als je het geslacht weet!

@ Lieveheersbeestje: Nog een paar dagen geduld Wink
Ben maar blij dat er bij jou verder niks bijzonders aan de hand is!

@ BA: Wat fijn dat alles goed is! En leuk dat je ook nog een stukje 3D hebt gehad.
Wil je vertellen wat het waarschijnlijk wordt? Ben wel heel erg benieuwd angel
Oh BA je mag ook nog even hier blijven Wink
Die krampjes zijn wel herkenbaar. Ze zijn nu weer weg, maar had er aan het begin van week 8 veel last van. Trouwens ook heel veel last van m'n darmen. Voel me soms erg opgeblazen!
Ik heb je post trouwens gelezen en wil je heel veel sterkte wensen hug

@ Blondje: Leuk is dat liegen he haha Wink
Denk niet dat het heel veel kwaad kan als je per ongeluk iets eet wat niet mag. Heb ik in het begin ook gedaan. Ik was er heilig van overtuigd dat ik toch niet zwanger was, ook al voelde ik me toen al anders.
Oh er kunnen allerlei redenen zijn waarom je borsten wat groter zijn. Dus genoeg smoesjes als ze gaan kletsen Wink
Trouwens hier waren er al mensen die aan me dachten te zien dat ik zwanger was voordat ik positief testte :shock:
Dus ik ook met een stalen gezicht ontkennen na het testen hahaha.
Oh en ze wisten niet eens dat we bezig waren!!

@ Fearie: Ja de tijd gaat ineens wel snel he. Verbaas me erover dat ik ook "alweer" 9 weken ben.

@ Yes: Fijn dat het weekje vakantie jullie goed gedaan heeft!
Gewoon toegeven aan die moeheid!! Doe ik meestal ook en vind dat ook heerlijk!
Oh je volgende echo schiet ook alweer op. Geniet er maar weer van!!

@ All: Dank je wel meiden!!
Ik heb vandaag weer met de arts gebeld vanwege de hartvormige baarmoeder (zie topic), maar ik hoef me geen zorgen te maken. Ik blijk alleen een deuk in m'n baarmoeder te hebben, dus er is genoeg ruimte over voor de uk. Weer wat meer gerustgesteld!

Laatst aangepast door chocolate op vr 4 feb 2011 - 5:21; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Happydobby vr 4 feb 2011 - 5:20

Beauty Addict schreef:ze kon trouwens al zien wat het waren! Natuurlijk geven ze nog geen 100% zekerheid, maar ze zei dat ze er nooit naast zit. Moet het voor de zekerheid nog wel een keer vragen met 20 weken...
Had echt niet verwacht dat ze het kon zien!!

Daarom doen ze het bij pretechobureau's vanaf 16/17 weken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 5:23

ik ga het hier niet neerzetten, als er toevallig een bekende mee aan het lezen is... Dat risico neem ik niet!

Gast
Gast

Bericht  chocolate vr 4 feb 2011 - 5:25

Beauty Addict schreef:ik ga het hier niet neerzetten, als er toevallig een bekende mee aan het lezen is... Dat risico neem ik niet!

Nee dat is ook wel weer zo! Dat risico zou ik eigenlijk ook niet nemen.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  yes1984 vr 4 feb 2011 - 5:33

Hé dames,

Ik ben benieuwd of jullie het geslacht (bij de 20 weken echo) ook willen weten of niet.
En dit dan wel of niet kenbaar maken aan de omgeving.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Happydobby vr 4 feb 2011 - 6:15

yes1984 schreef:Hé dames,

Ik ben benieuwd of jullie het geslacht (bij de 20 weken echo) ook willen weten of niet.

Ik hoef het niet perse te weten, mijn vriend wil het wel weten dus de we hebben afgeproken het voor ons te houden. Als ze het niet kunnen zien met de 20 weken echo dan wachten we tot de bevalling.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:26

Ik 'weet' het nu dus, wilde het ook wel weten. Maar dit is wel ons geheimpje Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 8:12

Beauty Addict schreef:

Ik 'weet' het nu dus, wilde het ook wel weten. Maar dit is wel ons geheimpje Wink

Wel leuk dat ze dat nu al konden zien zeg!
Hier is het nog steeds een verrassing, we hebben 3 mogelijkheden, wat het met de namen wel erg lastig maakt, we zijn er nagenoeg uit, maar alleen de doopnaam van 1 jongen komen we niet uit, mochten het 2 jongens zijn. Lastig!
En die 3d is gaaf hè? Dan zie je het echt heel duidelijk allemaal. Met 20 weken hier ook gehad, en gisteren dan weer, en toen was het nog weer duidelijker, echt bijzonder.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 11:42

Ik heb energie teveel! Zit de hele avond met open ogen, ´s morgens ben ik als ik kan uitslapen om 8 uur al wakker... En ik heb buikpijn, iemand een idee wat ik er tegen kan doen? Ben niet zo van de pijnstillers, en kruik weet ik niet of dat mag. Ik maak mn kruiken altijd met een beetje koud en rest kokend water. Dus dat is misschien te heet.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 vr 4 feb 2011 - 20:33

BA, leuk dat je het geslacht al weet.
Wij willen het straks ook graag weten, we weten alleen nog niet of we het dan geheim willen houden of niet.

Bazyle, toch niet erg dat je veel energie hebt! Weet helaas niet wat je aan de buikpijn kunt doen. Hele hete kruik is inderdaad misschien niet goed.

Gisteren heb ik een afspraak gemaakt met de verloskundige, eerste echo is op 2 maart, dan ben ik 8 of 9 weken.
Gisterenavond hebben we het ook voor het eerst verteld, aan mijn schoonzus en haar man, ze waren heel erg verrast en vonden het heel leuk (ze hebben zelf eind december een zoon gekregen). Ben benieuwd hoe onze ouders reageren als we het vertellen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 20:47

Ik ga woensdag de verloskundige bellen, eerste afspraak is volgens hun site rond de 10 weken, dus dan zal ik ook wel in de eerste of tweede week van maart moeten... Als mijn berekening klopt. Ik ben heel benieuwd naar de eerste echo, omdat de CB test een langere periode aangaf dan mijn berekening (ik dacht 2 weken, CB gaf 3+)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:16

*

Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 6 feb 2011 - 6:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:17

Oeps, wel heel groot Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 35 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: