Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje voor de dames met een piercing

+7
Polly
Moezie
Thunder
Toet
Beachgirl
Blond
VeryCherry
11 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 4:21

Hebben jullie dat ook, dat de piercingballetjes er constant vanaf vallen? Ik word er echt gek van dat ze gewoon niet blijven zitten. En zo ja, wat is jullie gouden tip om het tegen te gaan?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Blond ma 7 feb 2011 - 4:22

Waar heb je precies een piercing?

Ik had dat niet met mn neuspiercing, maar goed, dat was ook gewoon één geheel.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 4:24

Nergens last van. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 4:24

Ik heb een nosebridge, medusa, septum *ringetje, die valt er niet zo snel uit* eentje links onder mijn lip, een lippiercing, knopje aan de rechterkant van m'n neus en een ringetje aan de linkerkant.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 4:25

Ik heb nergens last van.. Ik heb eerder het probleem dat ik ze soms niet los krijg.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 4:26

Nergens geen last van. Heb dan ook alleen maar een tragus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 4:26

Nja, ik heb er vooral last van met die links onder mijn lip, maar het staafje is niet te kort, dus daar kan het niet aan liggen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 4:27

CherrieLola schreef:Nja, ik heb er vooral last van met die links onder mijn lip, maar het staafje is niet te kort, dus daar kan het niet aan liggen.
Schroefdraad niet goed? Wil een ander balletje wel blijven zitten, dan is het schroefdraad van het balletje gewoon stuk.. Als een ander balletje ook niet blijft zitten, is het schroefdraad van het staafje misschien stuk..

Ik had laatst 3 'lamme' balletjes achter elkaar.. Dacht dat ik gek werd, haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 4:30

Ik heb dat nooit. 1x gehad, 2 jaar geleden. Maar ik heb vaker dat ik de balletjes niet los krijg inderdaad.
Wat dwab zegt is een goede tip:).

Edit: ik denk er niet eens over na! In mijn hoofd is Dwab gewoon Dwab. Volgens mij lees ik gewoon dwab ipv je huidige naam haha. I'm going mad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 4:33

Jullie Dwabben wel vaker hoor, dat went vanzelf :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  VeryCherry ma 7 feb 2011 - 4:37

Dan zou het dat schroefdraad van het staafje moeten zijn, maar ik word er echt gèk van. Het kost me onderhand een vermogen op deze manier.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Beachgirl ma 7 feb 2011 - 6:28

_Donnaa schreef:Ik heb nergens last van.. Ik heb eerder het probleem dat ik ze soms niet los krijg.. laughcry

Heb ik ook last van!! Mijn tongpiercing-balletjes zitten altijd muurvast.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Toet ma 7 feb 2011 - 7:57

Ik heb ook nergens last van, mijn tongpiercing is één keer losgegaan omdat ik hem zelf niet goed vast had gedraaid. Verder het zelfde als donnaa, heb er meer last van dat ik ze niet meer los krijg.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Thunder ma 7 feb 2011 - 22:32

_Donnaa schreef:
Ik had laatst 3 'lamme' balletjes achter elkaar.. Dacht dat ik gek werd, haha..[/i]
Klinkt heel komisch op deze manier, haha lol!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Moezie di 8 feb 2011 - 4:08

Ik krijg ze ook nooit los :shock:
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Polly di 8 feb 2011 - 4:10

Geen problemen hier!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Jerry di 8 feb 2011 - 4:50

CherrieLola schreef:Dan zou het dat schroefdraad van het staafje moeten zijn, maar ik word er echt gèk van. Het kost me onderhand een vermogen op deze manier.


www.crazy-factory.com

Geen oplossing voor de uitvallende balletjes (hoewel, ik heb ze hier vandaan, nog nooit eentje zomaar losgeraakt, wel steentjes die eruit gaan...) maar wel goedkope vervanging :P




of is dit nou reclame en mag dat niet?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:01

Ik heb alleen een tongpiercing, eigenlijk nooit last van balletjes die los raken. Het komt wel vaak voor dat het steentje eruit valt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Joli86 wo 9 feb 2011 - 9:50

Mimpie schreef:
_Donnaa schreef:Ik heb nergens last van.. Ik heb eerder het probleem dat ik ze soms niet los krijg.. laughcry

Heb ik ook last van!! Mijn tongpiercing-balletjes zitten altijd muurvast.

Ik heb mijn tongpiercing nu al 5 jaar maar heb hem nog nooit los gekregen.. volgens mij zit tie gewoon vast geroest... Als ik hem eruit wil moet ik denk ik echt terug naar de shop..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Highway wo 9 feb 2011 - 9:57

Tegenwoordig nooit meer last van, maar weleens gehad bij mij tongpiercing. Toen een nieuwe gekocht want hij sloot echt niet goed meer.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 10:10

Ik heb het ook altijd met die in mijn lip. Om gek van te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  TGR wo 9 feb 2011 - 20:42

Dan heb je vast geen draaiballetje, maar zo'n piercing waar je het steentje in het staafje moet duwen?

Ik vind draaiballetjes wel fijn, maar minder veilig. Als ik vast blijf zitten wil ik t liefst dat het gemakkelijk los komt allemaal. Of je moet ringetjes nemen.

Leuk woord, draaiballetjes.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje voor de dames met een piercing Empty Re: Vraagje voor de dames met een piercing

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum