Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers

Pagina 30 van 35 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35  Volgende

Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 30 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Happydobby wo 26 jan 2011 - 10:08

@peach, zo zie je de verschillen, ik was 11 weken met de echo, uitwendig was het niet goed genoeg te zien dus ik kreeg inwendig en bleek nog een week verder te zijn ook. Ik was dus al 12 weken.
Het verschilt gewoon wie het doet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 30 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:28

Beauty Addict schreef:Bij mij is ze idd ook inwendig gaan kijken omdat het kindje kleiner was als verwacht en toen zag ze pas nummer 2. Dus ben zoooo blij dat ze dat gelijk gedaan heeft, anders had ik er misschien pas heel laat achter gekomen dat het er 2 zijn. Nummer 1 ligt er namelijk perfect voor, nummer 2 schuin er achter, en is via uitwendig niet zo makkelijk te zien.

Jij had je echo ook al heel vroeg natuurlijk. Ik was al ruim 10 weken, en toen zag ze meteen al een 2e kindje. Met 11 weken kon je er niet meer omheen. Ik had ook wel bij de 1e echo dat het wat moeilijker te zien was, ze lagen hier ook precies achter elkaar, maar toch zag ze het al vrij snel gelukkig.
Als ze nu bij jou kijken, zien ze toch wel meteen 2 kindjes denk ik? Of liggen ze nog steeds zo achter elkaar?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:29

Happydobby schreef:@peach, zo zie je de verschillen, ik was 11 weken met de echo, uitwendig was het niet goed genoeg te zien dus ik kreeg inwendig en bleek nog een week verder te zijn ook. Ik was dus al 12 weken.
Het verschilt gewoon wie het doet.

Nu weet ik natuurlijk niet of jij wat stevig bent, maar dat schijnt ook wel verschil uit te maken. Als je wat meer vet op je buik hebt, kan het soms uitwendig moeilijk te zien zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:47

_MamaRosa_ schreef:
Beauty Addict schreef:Bij mij is ze idd ook inwendig gaan kijken omdat het kindje kleiner was als verwacht en toen zag ze pas nummer 2. Dus ben zoooo blij dat ze dat gelijk gedaan heeft, anders had ik er misschien pas heel laat achter gekomen dat het er 2 zijn. Nummer 1 ligt er namelijk perfect voor, nummer 2 schuin er achter, en is via uitwendig niet zo makkelijk te zien.

Jij had je echo ook al heel vroeg natuurlijk. Ik was al ruim 10 weken, en toen zag ze meteen al een 2e kindje. Met 11 weken kon je er niet meer omheen. Ik had ook wel bij de 1e echo dat het wat moeilijker te zien was, ze lagen hier ook precies achter elkaar, maar toch zag ze het al vrij snel gelukkig.
Als ze nu bij jou kijken, zien ze toch wel meteen 2 kindjes denk ik? Of liggen ze nog steeds zo achter elkaar?
Ze krijgen ze nogsteeds niet samen volledig in beeld. Maar bij mijn volgende echo misschien wel, dan ben ik weer 2 weken verder...

Pffft, mijn buik groeit nu echt met de dag lijkt wel...

Gast
Gast

Bericht  chocolate wo 26 jan 2011 - 23:30

@ Yes: Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is!
Leuk dat je over 2 weken weer een echo krijgt smile

@ Fieb: Wat fijn dat het kindje zo goed gegroeid is!! Wij doen wel de combinatietest. In beide families komen voor zover we weten geen erfelijke ziekten voor. Het is wel verstandig voor ons om het te laten doen gezien mijn gezondheid. Maar er moet echt al een hele grote kans zijn wil ik een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie laten doen.
Nee voor zo'n kleine kans zou ik het ook echt niet doen!
Mijn moeder zou bij mijn broertje een verhoogde kans hebben op een aangeboren afwijking gezien de combinatietest. Dus ze hadden haar helemaal omgepraat en zij dus een vruchtwaterpunctie laten doen. Wat bleek....Er was NIKS aan de hand!! Ik heb nu een hartstikke gezond en bijdehand broertje. Dus het zegt heel erg weinig.
Ja mijn lontje wordt ook met de dag korter haha.

@ Peach & Pippi: Hebben jullie de echo al gehad? Geniet er iig van!!

@ All: Ik ben vanmorgen naar de arboarts geweest en hij was heel aardig en begripvol.
Het baart hem wel zorgen dat ik zoveel klachten heb samen met mijn gezondheid. Ik heb niet een heel slechte gezondheid hoor, maar hij was toch wel een beetje bezorgd en vind dat ik rustig aan moet doen. Er komt ook in het verslag te staan dat ik mijn werk voorlopig nog niet kan hervatten. Mocht ik me over 4 weken nog niet beter voelen dan moet ik weer terug.
Heb trouwens af en toe last van bandenpijn. Vind dat best wel vervelend en eng. Ik weet wel dat het erbij hoort, maar maak me toch wel zorgen als ik weer ineens steekjes of pijn heb.
Hoe gaat het met jullie?

Laatst aangepast door chocolate op do 27 jan 2011 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  peach wo 26 jan 2011 - 23:37

Ik ben terug van de echo, was een mooi kloppend hartje te zien. Ben volgens haar wel ruim andere halve week korter als gedacht. Ze kwam op 8 en halve week. Zelf dacht ik 10 wkn,maar omdat mijn laatste 2 cyclus 2 weken later was als normaal kon dat goed volgens haar. Over 2 weken gaan we nog een keer om de termijn te bepalen. Ben zo blij!
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  chocolate wo 26 jan 2011 - 23:51

Gefeliciteerd!! Fijn om te zien dat alles goed is he smile
Geniet ervan!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Funk do 27 jan 2011 - 1:58

Reageer later weer op de rest. Embarassed sorry..

Gister en vannacht heel heftig geweest, had opeens bloedverlies en dat had ik nog niet eerder gehad! Iets van 6 druppels in mijn ondergoed en daarna rozerood slijm bij het afvegen. Maar.. ik zat op mijn werk!! Wat een stress, de situatie uitgelegd en mocht gelukkig naar huis. Thuis had ik nog wat donkerbruin verlies maar verder gelukkig niet meer. Ik had me er eigenlijk helemaal op voorbereid dat het 's nachts mis zou gaan. Dit omdat ik nog niet eerder hiermee te maken had. Gelukkig hadden we vanochtend dus de echo en... alles was goed!!! Kloppend hartje en het kindje bewoog! Supergaaf! Uiteraard haar verteld over het bloedverlies maar ze denkt dat dit van mijzelf komt.. Wel gerust gesteld door de echo en hierdoor. Alleen.. toen ik thuis kwam weer slijmerig roodroze bloed verlies (sorry voor de details!) en nu zit ik me toch druk te maken! Ze zijn niet meer te bereiken t/m maandag, wat denken jullie, maak ik me druk om niks? Hebben jullie ook al rozig/rood slijmverlies gehad zonder aanwijsbare reden?
We duimen heel erg dat het goed blijft gaan! Ben trouwens wel wat korter zwanger, nu ongeveer 9 weken dus krijg over 2 weken nog een echo!

Hieronder nog de echo!
Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 30 Downloadmv Kindje hangt op zn kop zeg maar!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  chocolate do 27 jan 2011 - 2:07

Wauw mooie duidelijke echo!!
Hopelijk kan ik je een beetje geruststellen. Ik heb in het begin ook best wel wat bruin/roze/rood bloed verloren. En dat was helemaal niks! Is ook weer weggegaan.
Heb je er krampen bij? Als dat niet zo is probeer je dan niet al te druk te maken (is moeilijk weet ik), maar dan kan het van jezelf zijn of nog van de innesteling.
En als je je echt zorgen maakt misschien even je huisarts bellen?
Hopelijk is het snel over hug
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Funk do 27 jan 2011 - 2:09

chocolate schreef:Wauw mooie duidelijke echo!!
Hopelijk kan ik je een beetje geruststellen. Ik heb in het begin ook best wel wat bruin/roze/rood bloed verloren. En dat was helemaal niks! Is ook weer weggegaan.
Heb je er krampen bij? Als dat niet zo is probeer je dan niet al te druk te maken (is moeilijk weet ik), maar dan kan het van jezelf zijn of nog van de innesteling.

Lief van je, vond het alleen zo gek dat het opeens begint. Dacht dat je er dan al eerder last van moest hebben en niet pas bij 9 weken. Heb geen krampen gelukkig..! We wachten het maar af smile Thanks!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  chocolate do 27 jan 2011 - 2:17

pippi schreef:

Lief van je, vond het alleen zo gek dat het opeens begint. Dacht dat je er dan al eerder last van moest hebben en niet pas bij 9 weken. Heb geen krampen gelukkig..! We wachten het maar af smile Thanks!

Graag gedaan hug
Het kan idd zomaar ineens beginnen. Begrijp dat het schrikken is, maar je hebt gelukkig geen krampen! Dat is een goed teken. Het kan ook heel goed een gesprongen adertje zijn. De baarmoeder is ook veel beter doorbloed nu!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Funk do 27 jan 2011 - 2:18

chocolate schreef:
pippi schreef:

Graag gedaan hug
Het kan idd zomaar ineens beginnen. Begrijp dat het schrikken is, maar je hebt gelukkig geen krampen! Dat is een goed teken. Het kan ook heel goed een gesprongen adertje zijn. De baarmoeder is ook veel beter doorbloed nu!

Klopt, dat zei ze ook allemaal wel, de VK, maar toch blijft het spannend. Vooral omdat zij het zei over donkerbruin bloed en het nu toch weer roder/roze is. Hoe is het met jou?
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  chocolate do 27 jan 2011 - 2:32

pippi schreef:
chocolate schreef:
pippi schreef:

Graag gedaan hug

Klopt, dat zei ze ook allemaal wel, de VK, maar toch blijft het spannend. Vooral omdat zij het zei over donkerbruin bloed en het nu toch weer roder/roze is. Hoe is het met jou?

Echt helderrood bloed komt meestal van een gesprongen adertje.
Donkerbruin bloed is oud bloed en meestal van de innesteling. Als je verder geen krampen hebt is er waarschijnlijk niks aan de hand. Kon zij niet zien waar het vandaan komt?
Hier kon ze dat toen iig niet. Laatste keer dat we er waren heeft ze nog een keer de hele baarmoeder nagekeken (toen was het wel al lang gestopt), maar er was niks vreemds te vinden.

Lief dat je dat vraagt. Ik heb behoorlijk last van kwaaltjes: ben flink misselijk, erg moe en duizelig en af en toe wat steekjes en krampjes.
Heb jij al veel last van kwaaltjes? Hopelijk valt het bij jou mee!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Funk do 27 jan 2011 - 2:34

chocolate schreef:
pippi schreef:
chocolate schreef:
pippi schreef:

Graag gedaan hug

Donkerbruin bloed is oud bloed en meestal van de innesteling. Als je verder geen krampen hebt is er waarschijnlijk niks aan de hand. Kon zij niet zien waar het vandaan komt?
Hier kon ze dat toen iig niet. Laatste keer dat we er waren heeft ze nog een keer de hele baarmoeder nagekeken (toen was het wel al lang gestopt), maar er was niks vreemds te vinden.

Lief dat je dat vraagt. Ik heb behoorlijk last van kwaaltjes: ben flink misselijk, erg moe en duizelig en af en toe wat steekjes en krampjes.

Het is meer slijmachtig, als een beetje ongesteldheid, maar goed meer dan afwachten kan ik niet doen! smile Bedankt iig! Vervelend dat je zo misselijk, moe en duizelig bent!! Hoort er helaas allemaal bij he?! Ik ben zelf ook vooral moe en met vlagen misselijk/soms overgeven.
Sterkte ermee en doe maar rustig aan!!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  chocolate do 27 jan 2011 - 2:45

pippi schreef:
chocolate schreef:
pippi schreef:
chocolate schreef:
pippi schreef:

Graag gedaan hug

Het is meer slijmachtig, als een beetje ongesteldheid, maar goed meer dan afwachten kan ik niet doen! smile Bedankt iig! Vervelend dat je zo misselijk, moe en duizelig bent!! Hoort er helaas allemaal bij he?! Ik ben zelf ook vooral moe en met vlagen misselijk/soms overgeven.
Sterkte ermee en doe maar rustig aan!!

Ja vervelend dat je verder niks kunt doen he. Het klinkt iig niet alsof het iets ernstigs is en mocht je het echt niet vertrouwen gewoon even de huisarts bellen smile
Oh wat vervelend dat je soms ook moet overgeven. Ja dit hoort er helaas ook bij, maar uiteindelijk wel voor een goed doel! Dank je wel en doe jij ook maar rustig aan hug
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:53

Pippi: Mooie echo meid!
Pfft, wat een verhaal, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig dat alles vanbinnen er goed uit ziet.
Tijdensje zwangerschap bloed je ook gewoon iets makkelijker, en je baarmoeder is ook veel beter doorbloed. Dus een adertje is zo kapot...

Bah, heb weer veel te veel gedaan geloof ik. Even wezen shoppen met m'n vriendin, en zat net bij haar thuis en werd totaal niet lekker. Na flink overgeven trok het gelukkig bij en voel me nu weer prima.
Waarschijnlijk toch meer gedaan als ik kon... Cry
Hoe vaak de gyn ook zegt dat het met 2 échtzwaarder is, ik vind zelf dat ik gewoon alles aan moet kunnen Embarassed

Gast
Gast

Bericht  chocolate do 27 jan 2011 - 5:22

Beauty Addict schreef:Pippi: Mooie echo meid!
Pfft, wat een verhaal, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig dat alles vanbinnen er goed uit ziet.
Tijdensje zwangerschap bloed je ook gewoon iets makkelijker, en je baarmoeder is ook veel beter doorbloed. Dus een adertje is zo kapot...

Bah, heb weer veel te veel gedaan geloof ik. Even wezen shoppen met m'n vriendin, en zat net bij haar thuis en werd totaal niet lekker. Na flink overgeven trok het gelukkig bij en voel me nu weer prima.
Waarschijnlijk toch meer gedaan als ik kon... Cry
Hoe vaak de gyn ook zegt dat het met 2 échtzwaarder is, ik vind zelf dat ik gewoon alles aan moet kunnen Embarassed

Oh doe alsjeblieft rustig aan BA. Je hoeft niet alles te kunnen en daar komt idd bij dat het met 2 gewoon zwaarder is. Gelukkig voel je je nu weer goed hug
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:04

Hoi Meiden,

Tijd geleden dat ik hier geschreven heb.
Hoe gaat het met iedereen?
Hier wel goed,alleen erg snel moe en zere borsten.
Misselijk gelukkig bijna niet,wel weinig eetlust vooral de hollandse pot hoef ik nu even niet aan te denken
Nog 1,5 week en dan de echo op 8 februari,we kijken er erg naar uit.

Ik zal weer s proberen meer mee te gaan schrijven. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:09

Lieveheersbeestje: Idd lang geleden! Mistte je al.
Eet je wel wat gedurende de dag ookal heb je geen eetlust? Moet zeggen dat ik yoghurt of brood ook beter kan waarderen als een hollandse prak!

Chocolate: Als ik me goed voel wil ik gewoon lekker vanalles doen en loop ik mezelf weer keihard voorbij helaas...

All: Net met douchen merkte ik dat ik best veel afscheiding heb uit mijn tepels Embarassed , is dat een herkenbaar kwaaltje?

Gast
Gast

Bericht  chocolate do 27 jan 2011 - 6:21

@ Lieveheersbeestje: Wat leuk dat je ook al snel een echo krijgt smile
Verder sluit ik me bij BA aan. Wel ben ik erg misselijk en vind ik het moeilijk om echt te eten al heb ik wel honger..

@ BA: Kan ik me wel voorstellen, maar probeer niet te ver te gaan.
Ik herken het niet, maar moet dan ook zeggen dat ik er nog niet op gelet heb, en ben natuurlijk wat minder ver. Maar ik zal er eens op letten!
Oh jij bent al bijna 12 weken :shock: Very Happy
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:23

Beauty Addict schreef:Lieveheersbeestje: Idd lang geleden! Mistte je al.
Eet je wel wat gedurende de dag ookal heb je geen eetlust? Moet zeggen dat ik yoghurt of brood ook beter kan waarderen als een hollandse prak!

Chocolate: Als ik me goed voel wil ik gewoon lekker vanalles doen en loop ik mezelf weer keihard voorbij helaas...

All: Net met douchen merkte ik dat ik best veel afscheiding heb uit mijn tepels Embarassed , is dat een herkenbaar kwaaltje?

Ik probeer het wel,overdag gaat het wel.
Zo tegen het avondeten gaat het eten me tegen staan.
Ik eet maar gewoon waar ik trek in heb,kom vlgs mij lang niet aan de benodige calorieen op een dag.
Ik lijk ook iets afgevallen.
Brood gaat er wel gemakkelijk in en vers geperst sinaasappelsap(zuur)heerlijk:-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 6:30

@LHB: Jij doet het hetzelfde als ik, bij mij gaat het 's morgens ook beter met eten als 's avonds. En ik vind sinasappelsap ook zo lekker, lekker fris!
Ik zag net ook dat ik weer iets afgevallen was, maar als ik zie hoe alles groeit kan ik het me haast niet voorstellen...

@Chocolate: Ja, de tijd gaat ongemerkt snel hoor!! Voor je het weet zijn we allemaal bevallen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Laced vr 28 jan 2011 - 1:30

Hoi meiden!

Ook weer even een teken van mijn kant! Ik heb nl. s'avonds echt geen energie meer om te reageren als ik thuis kom van mijn werk. Het liefste ga ik dan gelijk naar bed toe en lekker slapen.

Pippi: Wat schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je? Blijft het bloedverlies aanhouden?

BA: Hoe gaat het bij jou? Soms is het moeilijk om niet over je grenzen heen te gaan he. Probeer wel de rust te nemen die je nodig hebt en denk goed aan jezelf!

Ik heb afgelopen donderdag de intake gehad bij de verloskundige. Bloeddruk was prima. De verloskundige gaf wel aan dat ik maandelijks even mijn urine moet laten controleren bij de huisarts. Dit vanwege terugkerende blaasontstekingen waar ik lange tijd last van heb gehad. Verder voel ik me wel oké. Ontzettend moe, de ochtenden zijn echt vervelend qua eten en af en toe van die vlagen misselijkheid. Vind het wel zwaar om nu 40 uur te werken. Ben ook sinds kort begonnen op mijn nieuwe functie en dan wil ik me zo graag bewijzen. Vandaag aan een van mijn nieuwe bazen verteld en hij reageerde wonderbaarlijk goed! Hij was helemaal enthousiast en stelde voorop dat ik goed op mezelf moet passen en dat het geen probleem is m.b.t. afspraken bij de verloskundige. Dat is wel erg fijn moet ik toegeven. We krijgen trouwens 7 februari de 2e echo en dan krijgen we daarna ook nog een 12 weken echo. Dat pleziertje wou ze me niet ontnemen!

Gaan jullie trouwens ook naar de 9 maandenbeurs? Ik ga er samen met mijn moeder & zus naartoe. Erg leuk!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 9:38

Jullie hebben allemaal al kei vroeg een echo gehad... Ik mag pas bellen als ik 6-8 weken ben, en dan bij 10 weken pas eerste afspraak!

Owja, ik heb totaal geen buikpijn, alleen 's morgens een beetje, en overdag af en toe tussendoor. Niet echt pijn pijn zoals ik hier wel lees. Aan de ene kant denk ik, het is ook nog zo klein, ik kan nog niks voelen, aan de andere kant maak ik me er zorgen om. Is het "normaal" of herkenbaar?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 10:02

Doet mijn ticker het nou of niet? en zo niet hoe krijg ik hem werkende? of zichtbaar?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 35 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: