Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers

Pagina 33 van 35 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Volgende

Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 33 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:45

Beauty Addict schreef:Ik kom even spammen met mijn kindjes! Kreeg 10 afdrukken, dus was moeilijk kiezen, allemaal plaatsen is ook zo erg Wink

SVP NIET QUOTEN

Saampjes:

Die 1e foto lijkt erg op een foto die wij toen ook kregen. Zal even zoeken. Hmm, heb 'm er niet meer opstaan, jammer. Moet ik eerst weer een foto van maken, en daar heb ik nu even geen zin in.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 33 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:49

_MamaRosa_ schreef:
Beauty Addict schreef:Ik kom even spammen met mijn kindjes! Kreeg 10 afdrukken, dus was moeilijk kiezen, allemaal plaatsen is ook zo erg Wink

SVP NIET QUOTEN

Saampjes:

Die 1e foto lijkt erg op een foto die wij toen ook kregen. Zal even zoeken. Hmm, heb 'm er niet meer opstaan, jammer. Moet ik eerst weer een foto van maken, en daar heb ik nu even geen zin in.
Vind het vooral zo apart dat het tussenschotje nu zo goed zichtbaar is! Eerst meerdere echo's om het te zoeken en nu zie je het gelijk. Maar dat is alleen maar een goed teken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:51

Beauty Addict schreef:
_MamaRosa_ schreef:

SVP NIET QUOTEN

Saampjes:

Vind het vooral zo apart dat het tussenschotje nu zo goed zichtbaar is! Eerst meerdere echo's om het te zoeken en nu zie je het gelijk. Maar dat is alleen maar een goed teken.

Ja, dat is zeker wel een goed teken! Volgens mij wordt het later weer wat dunner, bij mij is het nu juist bijna niet meer te zien, is echt heel dun. Deint ook echt op het vruchtwater.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:51

Bazyle schreef:Ik ga woensdag de verloskundige bellen, eerste afspraak is volgens hun site rond de 10 weken, dus dan zal ik ook wel in de eerste of tweede week van maart moeten... Als mijn berekening klopt. Ik ben heel benieuwd naar de eerste echo, omdat de CB test een langere periode aangaf dan mijn berekening (ik dacht 2 weken, CB gaf 3+)
3+ is 3 weken na bevruchting, dus zou je op dat moment 5 weken zwanger geweest moeten zijn!

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir vr 4 feb 2011 - 23:33

Supermooi BA die echofoto's!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Muppetje za 5 feb 2011 - 0:57

Le Chat Noir schreef:Supermooi BA die echofoto's!

+1 Wink inderdaad prachtig

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 1:20

Wat een mooie echo foto's Ba!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 1:24

BA, mooie echo's!!!
Leuk dat jullie al weten wat voor geslacht jullie kindjes hebben.

Wij willen het niet weten... wij willen wachten tot de bevalling. (Is wel verleidelijk als je een echo krijgt, dan ben je toch wel nieuwsgierig Wink)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 1:29

Kruumel schreef:BA, mooie echo's!!!
Leuk dat jullie al weten wat voor geslacht jullie kindjes hebben.

Wij willen het niet weten... wij willen wachten tot de bevalling. (Is wel verleidelijk als je een echo krijgt, dan ben je toch wel nieuwsgierig Wink)
Ik krijg natuurlijk iedere 2 weken een echo vanaf nu, dus het zou bijna een kunst worden om het niet te zien. Je heb bij iedere echo 2x kans om het te zien...

Ben wel benieuwd of ze het goed gezien heeft, vraag het later echt nog wel een keer na. Maar het klopte wel met mijn voorgevoel, maar ja, die kans is ook 50/50

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 1:48

Beauty Addict schreef: Maar het klopte wel met mijn voorgevoel, maar ja, die kans is ook 50/50

Dat is wel heel leuk, dat je voorgevoel klopt.
Lijkt me zo bijzonder, dat je straks 2 precies dezelfde kindjes hebt!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:10

Kruumel schreef:
Beauty Addict schreef: Maar het klopte wel met mijn voorgevoel, maar ja, die kans is ook 50/50

Dat is wel heel leuk, dat je voorgevoel klopt.
Lijkt me zo bijzonder, dat je straks 2 precies dezelfde kindjes hebt!
Vond daarom die 3D echo ook zo leuk, dan zie je ook dat ze op elkaar reageren. Als de ene gaat draaien gaat de ander ook. En dan 4 van die zwaaiende armjes, zo lief... I love you
Laatste week ging het niet zo lekker, maar zit nu weer een beetje op een roze wolk hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:31

Beauty Addict schreef:
Bazyle schreef:Ik ga woensdag de verloskundige bellen, eerste afspraak is volgens hun site rond de 10 weken, dus dan zal ik ook wel in de eerste of tweede week van maart moeten... Als mijn berekening klopt. Ik ben heel benieuwd naar de eerste echo, omdat de CB test een langere periode aangaf dan mijn berekening (ik dacht 2 weken, CB gaf 3+)
3+ is 3 weken na bevruchting, dus zou je op dat moment 5 weken zwanger geweest moeten zijn!
Ja en dan nu dinsdag dus al 7 weken. Maar ik twijfel zo, dan heeft de bevruchting al in de week na mijn menstruatie plaatsgevonden, tuurlijk kan altijd, maar ik ben daar ook een beetje onzeker over haha

Edit: ik ga het ook aan de verloskundige vragen woensdag, misschien kunnen hun meer duidelijkheid geven.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 za 5 feb 2011 - 4:59

Bazyle schreef:
Beauty Addict schreef:
Ja en dan nu dinsdag dus al 7 weken. Maar ik twijfel zo, dan heeft de bevruchting al in de week na mijn menstruatie plaatsgevonden, tuurlijk kan altijd, maar ik ben daar ook een beetje onzeker over haha

Edit: ik ga het ook aan de verloskundige vragen woensdag, misschien kunnen hun meer duidelijkheid geven.

Bij mij kon de verloskundige er weinig over zeggen. Ik had ook geen CB met weken indicatie gedaan. Bij mij is de termijn opnieuw vastgesteld met de eerst echo. Dit scheelde bijna twee weken (korter) dan met mijn eerder berekende datum.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 5:28

Ja ik ga ook niet aan de telefoon precies vragen wat zij denken, dat komt bij de eerste echo wel, daar reken ik ook op qua termijnbepaling. Ik ben gewoon benieuwd of mijn eisprong dan eerder geweest kan zijn.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 zo 6 feb 2011 - 1:26

Bazyle schreef:Ja ik ga ook niet aan de telefoon precies vragen wat zij denken, dat komt bij de eerste echo wel, daar reken ik ook op qua termijnbepaling. Ik ben gewoon benieuwd of mijn eisprong dan eerder geweest kan zijn.

Zij gaat het waarschijnlijk berekenen aan de hand van de laatste menstruatie. Mag ik vragen wanneer je de eerste echo hebt?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 1:46

Weet ik nog niet, ik ga dus woensdag bellen. Dan ben ik volgens de berekening van eerste dag laatste menstruatie 6w1d zwanger. Rond de 10 weken krijg je eerste afspraak, weet niet of ik dan ook echo krijg. Dus heb dan denk ik eerste of tweede week van maart eerste afspraak.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 zo 6 feb 2011 - 2:19

Bazyle schreef:Weet ik nog niet, ik ga dus woensdag bellen. Dan ben ik volgens de berekening van eerste dag laatste menstruatie 6w1d zwanger. Rond de 10 weken krijg je eerste afspraak, weet niet of ik dan ook echo krijg. Dus heb dan denk ik eerste of tweede week van maart eerste afspraak.

Ok spannend! Nog even geduld dus! Voel je je verder goed?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:49

Ja opzich wel! Ik heb nu weer teveel gegeten dus ben misselijk, ik merk wel dat ik sneller misselijk wordt. Tot nu toe (even afkloppen) niet zomaar. Ik heb ook kei veel energie, normaal heb ik rond 4 uur een dip, ben moe, nu totaal niet, echt heel vreemd. Misschien alvast voorbereiding voor de moeheid die komen gaat hihi

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 22:45

@Yes: Had jij zaterdag een echo? Hoe was het?! Zien, zien, zien!! Wink

Gast
Gast

Bericht  Laced zo 6 feb 2011 - 23:49

Hoi meiden!

Vanochtend weer een echo gehad en alles was goed met de kleine! Je zag nu heel duidelijk het hoofdje en armpjes. Beentjes waren ook druk aan het bewegen. Ben wel wat terug gezet, ben nu nl. 9 weken en 5 dagen. Omdat ze pas met 10 weken de uitgerekende datum mogen "vastleggen", krijg ik nog een echo! Very Happy We mogen 28 februari weer terug voor de 12 weken echo.

Vanochtend ook langs geweest bij een gastouder. Voelde erg goed! Klein groepje, veel persoonlijke aandacht. Zoals het er nu naar uitziet, zal het gaan om 2 dagen in de week. de maandag en de donderdag.

Verder voel ik me ontzettend slecht. Eten begint steeds moeilijker te worden, maar voornamelijk drinken is een ramp. Thee lust ik niet meer, maar al het andere staat me ook tegen. Ik merk dat mijn weerstand op dit moment echt is gedaald naar onder het nul punt, ik zie hartstikke bleek en ik heb nergens energie voor. Ik ben wel gewoon aan het werk, hoop dat het na de 12 weken langzaam aan beter gaat worden.

Sorry voor het ego berichtje! Very Happy

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  yes1984 ma 7 feb 2011 - 5:47

Beauty Addict schreef:@Yes: Had jij zaterdag een echo? Hoe was het?! Zien, zien, zien!! Wink

Ik zal meteen de ticker aanpassen. Ik heb a.s. woesdag de tweede echo. Stond een verkeerde datum in mijn onderschrift!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:00

Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?
Morgen de intake en 1e echo,vindt het nu best spannend worden!
Hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 7 feb 2011 - 6:17

Laced schreef:Hoi meiden!

Vanochtend weer een echo gehad en alles was goed met de kleine! Je zag nu heel duidelijk het hoofdje en armpjes. Beentjes waren ook druk aan het bewegen. Ben wel wat terug gezet, ben nu nl. 9 weken en 5 dagen. Omdat ze pas met 10 weken de uitgerekende datum mogen "vastleggen", krijg ik nog een echo! Very Happy We mogen 28 februari weer terug voor de 12 weken echo.

Vanochtend ook langs geweest bij een gastouder. Voelde erg goed! Klein groepje, veel persoonlijke aandacht. Zoals het er nu naar uitziet, zal het gaan om 2 dagen in de week. de maandag en de donderdag.

Verder voel ik me ontzettend slecht. Eten begint steeds moeilijker te worden, maar voornamelijk drinken is een ramp. Thee lust ik niet meer, maar al het andere staat me ook tegen. Ik merk dat mijn weerstand op dit moment echt is gedaald naar onder het nul punt, ik zie hartstikke bleek en ik heb nergens energie voor. Ik ben wel gewoon aan het werk, hoop dat het na de 12 weken langzaam aan beter gaat worden.

Sorry voor het ego berichtje! Very Happy

Fijn dat alles goed is! Bijzonder is dat he Very Happy
Leuk dat je met 10 weken nog een echo krijgt! Geniet er maar van.

Oh wat vervelend dat je je zo slecht voelt! Drink je wel genoeg? hug
En als het minder gaat probeer dan wat rustiger aan te doen.
Fijn dat de gastouder zo goed bevalt!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij willen het geslacht ook weten en houden het voor onszelf.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:01

Lieveheersbeestje schreef:Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?
Morgen de intake en 1e echo,vindt het nu best spannend worden!
Hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Spannend! Maar ook van genieten hoor!! Het is zo leuk om je kindje te zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:06

Yes: Spannend, leuk!

Laced: Wat naar dat je je zo rot voel. Ik moet zeggen dat ik nu toch echt wel beter voel t.o.v 2 weken terug.
Hebben ze je Hb al geprikt? Die kan zakken tijdens je zwangerschap, daar wordt je ook moe en bleek van. Veel appelstroop schijnt ook een beetje te helpen, zit ijzer in.
En slik je een multivitamine voor zwangere vrouwen? Dat vind ik wel verschil maken, krijg ik een beetje energie van!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 35 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: