Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Blond zo 26 aug 2012 - 2:03

Ik ben sinds een jaartje nu lichtblond (na jaren donkerbruin haar te hebben gehad). Eigenlijk wil ik nu weer wat donkerder haar. Maar..Hoe donkerder dan? Het mag niet meer bruin worden.

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Sylvie-van-der-vaart1

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. 86126

Zou zoiets staan?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 2:22

He, dan kan ik niet meepraten smile Behalve dat ik de kleur erg mooi vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  loura zo 26 aug 2012 - 3:00

Foto! :P
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 3:10

Ik vind de onderste echt een hele mooie kleur. Denk dat jou dat ook wel mooi staat. Wat zachter, ik vind het lichtblonde wat je nu hebt behoorlijk 'hard' terwijl ik blond meestal zachter vind :P


Ik vraag me nu alleen af, welke kleur hebben je wenkbrauwen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 3:11

Ik vind beide kleuren erg mooi. Ik denk dat beide kleuren je goed zullen staan. Al moet ik zeggen dat ik dat donkere, wat je eerst had, je ook goed vind staan. Wat je nu hebt staat je ook, maar met het najaar in zicht snap ik dat je donkerder wil. En eigenlijk heb je niks aan mijn reactie, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Poubelle zo 26 aug 2012 - 3:16

Ik denk dat het onderste je heel mooi zal staan!
En ik ben het met Punk'd eens, ik denk ook dat het je zachter zal maken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Blond zo 26 aug 2012 - 3:32

Mijn wenkbrauwen zijn lichtblond, maar die teken ik bij met een lichtbruin potloot. anders vallen ze niet op.

Blond maakt me idd wat harder, maar dat vond ik ook met dat donkere haar wat ik eerst had. Miss heb ik gewoon een 'hard' gezicht Wink. Ik wilde eigenlijk eerst dat witblonde, wat Pixie ook heeft. Maar dat pakt niet op m'n haar, er komt meteen een gele gloed over..

Over twee weken ga ik denk ik een afspraak bij de kapper plannen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 10:30

Eens met Punk'd en Pixie. Ik denk dat bovenstaande kleuren je heel mooi en natuurlijk zullen staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 10:43

Doen en dan proberen wat meer volume te krijgen! Leuk ben je toch wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Blond zo 26 aug 2012 - 20:12

Smikkell schreef:Doen en dan proberen wat meer volume te krijgen! Leuk ben je toch wel.

Dank je I love you. Ik ga inderdaad er weer lagen in laten knippen, want het is ook voor het laatst in maart geknipt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Blond ma 27 aug 2012 - 20:46

Zaterdag 8 september ga ik! Heb er nu al zin in, jammer dat ik zelf zo druk ben dat ik niet eerder kan..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Shisha ma 27 aug 2012 - 21:31

Oh ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Jammer dat je niet voor vrijdag kunt! Wink
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die weten hoe ik eruit zie.. Empty Re: Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum