Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers

Pagina 34 van 35 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Volgende

Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 34 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 21:57

Nou ik heb gisterochtend de verloskunige gebeld, en ik kan 11 maart terecht! Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen haha.

Ik heb vannacht echt ontzettende kramp gehad, ik werd er zelfs wakker van, de pijn hield ook goed 10 minuten aan. Verder geen bloed ofzo, dus ik ga er van uit dat het erbij hoort, maar kan iemand me even geruststellen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 34 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:19

Even een ego-berichtje:

De echo was goed,alles in orde....het hartje klopte ook heel hard!
Helemaal in I love you nu:-)
Wat is dat mooi om te zien zeg!
Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 di 8 feb 2011 - 19:29

Fijn dat alles goed was lieveheersbeestje!

Is dat je eerste echo Bazyle, is dat niet best laat?

Over precies 3 weken de eerste echo, wat duurt dat nog lang! Ik vind het zo moeilijk om overal mijn mond te houden, maar wil het pas vertellen als ik zeker weet dat alles goed is. Nu voelt het nog steeds wat onwerkelijk, ik heb ook helemaal geen klachten, voel me dus niet letterlijk zwanger. (Beetje vreemde uitleg...)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Laced di 8 feb 2011 - 20:04

Lieveheersbeestje schreef:Even een ego-berichtje:

Wat fijn dat alles goed is met de kleine! Wat een heerlijk gevoel hé? Heb je binnenkort nog een echo staan? Of moet je nu wachten tot de 20 weken? En hoe voel je je verder?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 20:54

@ Blondje, dat is mijn eerste echo ja, eerste echo wordt gemaakt rond 10 weken, en ik ben dan 10w3d. Verloskundige zei ook dat het wel aan de late kant was, maar ik heb om een bepaalde dag gevraagd, omdat ik nog niet wil vertellen dat ik zwanger ben, die vrijdagmiddag zijn we allebei vrij dus hoeft niemand het te weten!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 wo 9 feb 2011 - 2:11

bij mij wilde de verloskundige het met 8 weken, maar omdat ik volhield dat mijn ovulatie laat was 'mocht' ik nu toch bij 9 weken (volgens haar berekening)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 2:54

Oké apart! Ik denk dat ik ook maar 2 echo's "krijg" 10 weken en 20 weken, verwacht ik. Ik denk niet dat ze met 12 weken nog een echo gaan maken.

Dat is toch bij iedere verloskundige anders he, de ene al met 8 weken, de andere met 10 weken... Ik vertrouw er maar op dat het allemaal goed zit, maar ik zou ook het liefst ook met 8 weken al een afspraak hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 6:39

Ik had mijn eerste echo bij 6w4d. Maar doordat ik al zo vroeg kwaaltjes had dachten ze dat ik verder was.

Kreeg van een collega een dopler voor thuis te leen, zo gaaf! Zit er gewoon helemaal van te genieten Embarassed Hoor je een hartje en dan een hoop gekke geluiden omdat ze weer aan het bewegen zijn. Zo leuk!! Echt een drukke boel daar binnen...

Gast
Gast

Bericht  yes1984 wo 9 feb 2011 - 7:24

We zijn vandaag voor de tweede echo geweest! Alles is goed. Het kindje is netjes gegroeid. En ze kwam weer op precies dezelfde uitgerekende datum uit. Het hartje klopte mooi en het kindje beweegt veel, en heeft zelf even naar ons 'gezwaaid' *smelt*

yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:54

Laced schreef:
Lieveheersbeestje schreef:Even een ego-berichtje:

Wat fijn dat alles goed is met de kleine! Wat een heerlijk gevoel hé? Heb je binnenkort nog een echo staan? Of moet je nu wachten tot de 20 weken? En hoe voel je je verder?

Hoi,ik krijg nu over 4 weken weer een echo,daarna met 20 weken.
Ik ben erg moe,maar voel me verder prima.
Ja het is echt een super gevoel,ik moest ook bijna huilen.
Zo onvoorstelbaar dat er een baby in je buik groeit he?

Hoe voel jij je?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:55

yes1984 schreef:We zijn vandaag voor de tweede echo geweest! Alles is goed. Het kindje is netjes gegroeid. En ze kwam weer op precies dezelfde uitgerekende datum uit. Het hartje klopte mooi en het kindje beweegt veel, en heeft zelf even naar ons 'gezwaaid' *smelt*

Wat fijn!Genieten he?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:02

Lieveheersbeestje schreef:Zo onvoorstelbaar dat er een baby in je buik groeit he?
Dat vind ik ook... Je ziet op de echo vanalles bewegen en je voelt het niet eens in je buik. Zo onwerkelijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:13

Beauty Addict schreef:
Lieveheersbeestje schreef:Zo onvoorstelbaar dat er een baby in je buik groeit he?
Dat vind ik ook... Je ziet op de echo vanalles bewegen en je voelt het niet eens in je buik. Zo onwerkelijk!

En het wordt nog veel vreemder als je de baby al kunt voelen, maar je ze op de echo ook ziet spratelen en bewegen en dat je het meeste gewoon helemaal niet voelt, alleen als ze flink uit halen!

Gast
Gast

Bericht  peach wo 9 feb 2011 - 20:36

Heb gister weer een echo gehad, alles was goed. Ben nu weer een week vooruitgezet. 11 weken en 2 dagen.
Dus van het weekend gaan we het vertellen.

Zit nu alleen nog na te denken voor de combinatie test. Wie van jullie heeft dat gedaan? En weet of cz dat zowieso vergoed? de echoscopiste zei dat cz dat vergoed. Dus ga straxs nog ff navragen bij de vk. En dan na het weekend bellen voor een afspraak denk ik.

De volgende echo zou de 20 wkn echo zijn, vind ik zo lang duren maja
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Fearie wo 9 feb 2011 - 22:25

peach schreef:
Zit nu alleen nog na te denken voor de combinatie test. Wie van jullie heeft dat gedaan? En weet of cz dat zowieso vergoed? de echoscopiste zei dat cz dat vergoed. Dus ga straxs nog ff navragen bij de vk. En dan na het weekend bellen voor een afspraak denk ik.

Omdat er bij ons geen noodzaak was, zou het niet vergoed worden (ben bij Menzis verzekerd). Kosten konden dan rond de 200 euro worden. Wij hebben dan ook besloten om het niet te doen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:21

Fearie schreef:
peach schreef:

Omdat er bij ons geen noodzaak was, zou het niet vergoed worden (ben bij Menzis verzekerd). Kosten konden dan rond de 200 euro worden. Wij hebben dan ook besloten om het niet te doen.
Het wordt alleen vergoed als je boven een bepaalde leeftijd bent (36 dacht ik) of als er medische noodzaak ik.
Bij ons in het ziekenhuis kost de combinatietest 120,00 en alleen nekplooi 60,00

Gast
Gast

Bericht  yes1984 do 10 feb 2011 - 6:32

Dromertje schreef:
Beauty Addict schreef:

En het wordt nog veel vreemder als je de baby al kunt voelen, maar je ze op de echo ook ziet spratelen en bewegen en dat je het meeste gewoon helemaal niet voelt, alleen als ze flink uit halen!

Dat kan ik me voorstellen. Wanneer voel je voor het eerst echt iets? Rond 18 weken?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 8:09

yes1984 schreef:
Dromertje schreef:
Beauty Addict schreef:

Dat kan ik me voorstellen. Wanneer voel je voor het eerst echt iets? Rond 18 weken?
Ja, zoiets geloof ik. Heb ook geen idee hoe het moet voelen...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 9:47

Ik heb ook een keer op het forum hier van iemand gelezen die zwanger was van de tweede die in week 12 ofzoiets al wat voelde. Das toch voor iedereen verschillend denk ik, het lijkt me wel kei gaaf!

Edit: Hier gaat het allemaal zijn gangetje, elke dag buikpijn, en nu een paar keer 's nachts heel erge buikpijn gehad, lijkt wel of het 's nachts erger is als overdag, maar dan ben ik ook bezig overdag, dan ben ik er niet zo mee bezig.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 do 10 feb 2011 - 10:17

Beauty Addict schreef:
yes1984 schreef:
Dromertje schreef:
Beauty Addict schreef:

Ja, zoiets geloof ik. Heb ook geen idee hoe het moet voelen...

Ik ben ook wel benieuwd. Ik voel het wel eens een soort van borrelen/bubbels. Maar dat zal komen doordat er ruimte wordt gemaakt, of de darmen denk ik. Maar gisteren zag het zo erg bewegen, dat je het wel bijna moet voelen. :-) I love you

Laatst aangepast door yes1984 op do 10 feb 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  yes1984 do 10 feb 2011 - 10:19

Bazyle schreef:Ik heb ook een keer op het forum hier van iemand gelezen die zwanger was van de tweede die in week 12 ofzoiets al wat voelde. Das toch voor iedereen verschillend denk ik, het lijkt me wel kei gaaf!

Edit: Hier gaat het allemaal zijn gangetje, elke dag buikpijn, en nu een paar keer 's nachts heel erge buikpijn gehad, lijkt wel of het 's nachts erger is als overdag, maar dan ben ik ook bezig overdag, dan ben ik er niet zo mee bezig.

Ik had in het begin enorme buikpijn vlak voor ik naar de wc moest voor de grote boodschap. Daarna zakte het weer af. De verloskundige vertelde dat het vaker voorkomt doordat de baarmoeder er dan tegenaan komt. Het heeft bij mij een week of 2 geduurd, en heb het nu nooit meer. Ik hoop dat het snel over gaat bij je.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:27

Het voelt wel echt als ongesteldheidspijn, alleen dan veel erger. Dat is ook wat ik hier veel lees, het voelt net als buikpijn van ongesteld zijn, ik heb het ook gewoon zomaar, niet vlak voor ik naar de wc moet ofzo. Ik hoop inderdaad wel dat het niet heel lang duurt, het is niet goed voor mijn nachtrust!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:29

Owja aan de andere kant stelt het me wel enigszins gerust, dan heb ik het idee dat er iets gebeurt daar binnen haha, liever wel buikpijn als geen, het is nog wel te houden de pijn.

Gast
Gast

Bericht  Schism do 10 feb 2011 - 18:45

Sorry sorry even heel snel ego moet zo naar mn werk.
Gisteren voorlopig mijn laatste echo gehad, alles was goed en ben weer 2 dagen verder gezet!!! Dus nu ben ik vandaag 12 weken cheers
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  yes1984 vr 11 feb 2011 - 22:55

Schism schreef:Sorry sorry even heel snel ego moet zo naar mn werk.
Gisteren voorlopig mijn laatste echo gehad, alles was goed en ben weer 2 dagen verder gezet!!! Dus nu ben ik vandaag 12 weken cheers

Fijn dat alles weer goed was! Nu wachten tot de 20 weken. Duurt best lang vind je niet Very Happy

Gaan de dames bij 12 weken over naar het andere topic??? Ik vind het juist hier zo gezellig haha.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 35 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: