Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 22 van 35
Pagina 22 van 35 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Wat een naar bericht !! Heel veel sterkte, en hoop dat je snel weer terug bent bij ons! Geef jezelf wel de tijd om alles een plekje te geven he!?Floor schreef:Helaas stelde het niet gerust. Ze vond het zeer verontrustend dat ik alleen pijn had aan de rechterkant (buik en rugzijde). Ik moest dus direct naar het ziekenhuis. Bloedprikken en inwendige echo gehad. Helaas dames, ik meld me af bij dit topicBeauty Addict schreef:Oudbloed is in elk geval beter dan vers bloed! Als het je gerust stelt zou je kunnen bellen, daar zijn ze voor hoor.Floor schreef:het is oud bloed (bruin), maar omdat ik er zo'n krampen bij heb/had (soms wel dus, soms niet) vertrouw ik het niet echt. Wat zouden jullie doen, wachten of toch bellen naar de vk maandag?
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe. Ik zal af en toe nog wat meelezen maar op dit moment ben ik niet mezelf (in de war, boos, verdrietig enz enz)
Gast- Gast
Floor schreef:Helaas stelde het niet gerust. Ze vond het zeer verontrustend dat ik alleen pijn had aan de rechterkant (buik en rugzijde). Ik moest dus direct naar het ziekenhuis. Bloedprikken en inwendige echo gehad. Helaas dames, ik meld me af bij dit topicBeauty Addict schreef:Oudbloed is in elk geval beter dan vers bloed! Als het je gerust stelt zou je kunnen bellen, daar zijn ze voor hoor.Floor schreef:het is oud bloed (bruin), maar omdat ik er zo'n krampen bij heb/had (soms wel dus, soms niet) vertrouw ik het niet echt. Wat zouden jullie doen, wachten of toch bellen naar de vk maandag?
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe. Ik zal af en toe nog wat meelezen maar op dit moment ben ik niet mezelf (in de war, boos, verdrietig enz enz)
OHHH meid ik wens je heel veel sterkte toe
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
Floor heel erg veel sterkte! Ik hoop dat je hier snel weer terug kunt komen.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Hebben jullie al nagedacht of jullie de combinatietest willen doen?
Mijn vriend wil het wel, maar ik weet het eigelijk niet.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Zolang de normale echo's geen aanleiding geven tot extra onderzoeken en test ga ik het niet doen...Schism schreef:Hebben jullie al nagedacht of jullie de combinatietest willen doen?
Gast- Gast
@Floor; heel veel sterkte bij dit verlies! Ik hoop dat als jij er weer klaar voor bent en alles hebt verwerkt je je gauw weer mag aanmelden in dit topic!
@Schism; hier ook geen combinatietest, de kans bij ons is zooooo klein (ik 24 hij 27, geen erfelijke ziektes in de familie) dat ik /wij daarvoor geen test wil(len) laten doen.
@Schism; hier ook geen combinatietest, de kans bij ons is zooooo klein (ik 24 hij 27, geen erfelijke ziektes in de familie) dat ik /wij daarvoor geen test wil(len) laten doen.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:@Floor; heel veel sterkte bij dit verlies! Ik hoop dat als jij er weer klaar voor bent en alles hebt verwerkt je je gauw weer mag aanmelden in dit topic!
+1
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo dames, ik mag me hier ook aanmelden Mijn ticker klopt niet helemaal, loopt 2 dagen voor
@ Floor, veel sterkte bij dit verlies de komende tijd!
@ Schism, als er een aanleiding voor is willen we de test doen. Maar wij zijn allebei gezond, geen ernstige familie kwalen en niet oud (23 en 31) dus we gaan er vanuit dat het niet nodig is.
@ Floor, veel sterkte bij dit verlies de komende tijd!
@ Schism, als er een aanleiding voor is willen we de test doen. Maar wij zijn allebei gezond, geen ernstige familie kwalen en niet oud (23 en 31) dus we gaan er vanuit dat het niet nodig is.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Sterkte Floor voor jou en je partner.
Hoop dat je het verlies een plaatsje kunt geven.
Hoop dat je het verlies een plaatsje kunt geven.
Gast- Gast
Hier ook weer een teken van mijn leven vanuit mijn kant.
Floor: Heel veel sterkte gewenst..
Faerie: Welkom & natuurlijk gefeliciteerd!
All: Ik begin nu toch wel echt te merken dat ik zwanger ben. Wat ben ik moe zeg! Daarnaast zit ik tegen een griepje aan, warm, koud, lijken wel opvliegers. S'ochtends eten lukt niet meer, dus ik start rond 10.00 uur met een appeltje. Met de misselijkheid valt het wel mee, maar loop wel de heletijd met een brok in mijn keel rond. En natuurlijk zo emotioneel als iets
Heb het boek "mijn zwangerschap van week tot week" gekocht. En voor vriendlief het boek "Vader worden". Van het weekend wel even geschrokken. Zaterdagavond ontzettende krampen gehad. Kon niet goed plaatsen wat voor soort krampen het waren, maar het blijken toch darmkrampen te zijn. Mijn darmen zijn nl. helemaal van slag. Het voelde zo ellendig.. Gelukkig geen last meer van gehad. Ik begin nu toch wel uit te kijken naar de 20ste. Ben ook wel erg benieuwd hoe ver ik nu daadwerkelijk ben, aangezien ik volgens de verloskundige nu al ruim 7 weken ben. We zullen het zien..
Floor: Heel veel sterkte gewenst..
Faerie: Welkom & natuurlijk gefeliciteerd!
All: Ik begin nu toch wel echt te merken dat ik zwanger ben. Wat ben ik moe zeg! Daarnaast zit ik tegen een griepje aan, warm, koud, lijken wel opvliegers. S'ochtends eten lukt niet meer, dus ik start rond 10.00 uur met een appeltje. Met de misselijkheid valt het wel mee, maar loop wel de heletijd met een brok in mijn keel rond. En natuurlijk zo emotioneel als iets
Heb het boek "mijn zwangerschap van week tot week" gekocht. En voor vriendlief het boek "Vader worden". Van het weekend wel even geschrokken. Zaterdagavond ontzettende krampen gehad. Kon niet goed plaatsen wat voor soort krampen het waren, maar het blijken toch darmkrampen te zijn. Mijn darmen zijn nl. helemaal van slag. Het voelde zo ellendig.. Gelukkig geen last meer van gehad. Ik begin nu toch wel uit te kijken naar de 20ste. Ben ook wel erg benieuwd hoe ver ik nu daadwerkelijk ben, aangezien ik volgens de verloskundige nu al ruim 7 weken ben. We zullen het zien..
Bluebird- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 06-01-11
@bluebird:Die krampen heb ik ook nog wel eens,kunnen ook krampen zijn van het uitrekken van je baarmoeder.
Zolang je geen bloedverlies erbij hebt,zal ik me maar niet te druk erom maken.
Stress is helemaal niet goed voor je baby.
Zolang je geen bloedverlies erbij hebt,zal ik me maar niet te druk erom maken.
Stress is helemaal niet goed voor je baby.
Gast- Gast
@ba je bent al weer 9 weken!
@floor sterkte meid.
@schism, wij doen ook geen combinatie test.
@feari welkom, hoe voel je je?
@bleubird, die krampen had ik ook de eerste weken, het moet gaan groeien he!
Vanavond weer naar de vk voor de tweede keer, ben morgen al weer 13 weken!
@floor sterkte meid.
@schism, wij doen ook geen combinatie test.
@feari welkom, hoe voel je je?
@bleubird, die krampen had ik ook de eerste weken, het moet gaan groeien he!
Vanavond weer naar de vk voor de tweede keer, ben morgen al weer 13 weken!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Lieveheersbeestje: Nou, ik kreeg die krampen echt gelijk nadat ik wat stokbroodjes had gegeten. Kon gelijk door naar de wc, buikloop te pakken. Heb ik vroeger weleens vaker last van gehad.
Bluebird- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 06-01-11
@Happydobby: Spannend vanavond!! Je gaat alleen voor controle toch, geen echo?
Ja, vandaag al 9 weken, de tijd gaat toch snel. Jij zit al in het 2e trimester joh!!
@Bleubird: Mijn darmen zijn ook totaal van slag, kramp enz.
En die krampjes horen er gewoon bij hoor, dat is het groeien zeggen ze. Ik heb het meer als steken...
Bah, vanavond verjaardag en weet gewoon niet wat ik aan moet. Gewone kleding zit niet lekker en ziet mijn buik eruit alsof ik veel te veel gegeten heb. Positiekleding zit wel lekker maar staat gewoon niet omdat ik daarvoor weer te weinig buik hebt.
Bah...
Ja, vandaag al 9 weken, de tijd gaat toch snel. Jij zit al in het 2e trimester joh!!
@Bleubird: Mijn darmen zijn ook totaal van slag, kramp enz.
En die krampjes horen er gewoon bij hoor, dat is het groeien zeggen ze. Ik heb het meer als steken...
Bah, vanavond verjaardag en weet gewoon niet wat ik aan moet. Gewone kleding zit niet lekker en ziet mijn buik eruit alsof ik veel te veel gegeten heb. Positiekleding zit wel lekker maar staat gewoon niet omdat ik daarvoor weer te weinig buik hebt.
Bah...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@lieveheersbeestje: Bij mij dacht de huisarts dat ik verder was ivm zo vroeg al klachten, vandaar ook een vroege echo. En bij de gyn natuurlijk opnieuw en door het zoeken naar tussenschotje heb ik wat extra echo's. Ook is mijn zwangerschap een stuk meer risico vol, dus zal meer in de gaten gehouden moeten worden
@Yes1984: Cola helpt bij mij erg goed als ik het op voel komen, en echt om de 2 uur wat eten. Mijn pillen tegen de misselijkheid gebruik ik nog maar heel af en toe, maar ben blij dat ik ze heb. Als ik erg misselijk ben of ga braken neem ik ze in.
Hoever ben jij nou precies? Mis een ticker bij jou
@Fiebje: Leuk dat je zo'n reactie kreeg joh, dat geeft rust he?!
Lekker dat je weer wat kan eten, hopen dat het zo blijft! En hoe is het met je buikje? Ga je al wat zien?
Ik ben nu 8 weken en 4 dagen. Maar dat is volgens menstruatie. Heb nog geen echo gehad. Pillen tegen misselijkheid heb ik niet. Heb nog niet echt overgegeven. Voel me soms naar. Helemaal 's ochtends. Zal eens cola proberen!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Floor schreef:Helaas stelde het niet gerust. Ze vond het zeer verontrustend dat ik alleen pijn had aan de rechterkant (buik en rugzijde). Ik moest dus direct naar het ziekenhuis. Bloedprikken en inwendige echo gehad. Helaas dames, ik meld me af bij dit topicBeauty Addict schreef:Oudbloed is in elk geval beter dan vers bloed! Als het je gerust stelt zou je kunnen bellen, daar zijn ze voor hoor.Floor schreef:het is oud bloed (bruin), maar omdat ik er zo'n krampen bij heb/had (soms wel dus, soms niet) vertrouw ik het niet echt. Wat zouden jullie doen, wachten of toch bellen naar de vk maandag?
Och meid wat erg. Dikke knuffel. Verder weet ik even niet wat ik moet zeggen...
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Hey Ba, ik heb hetzelfde probleem, weet soms niet wat ik aan moet.
Net voor controle geweest, bloeduitslagen waren goed, bloeddruk ook, en we hebben het hartje gehoord, helaas heel kort en de vk kon horen dat de kleine veel beweegt. Nu mag ik a.s. vrijdag nog een keer langskomen om nogmaals naar het hartje te luisteren. hopelijk beweegt ie dan even niet haha.
Net voor controle geweest, bloeduitslagen waren goed, bloeddruk ook, en we hebben het hartje gehoord, helaas heel kort en de vk kon horen dat de kleine veel beweegt. Nu mag ik a.s. vrijdag nog een keer langskomen om nogmaals naar het hartje te luisteren. hopelijk beweegt ie dan even niet haha.
Happydobby- Ratel
Wat is er weer veel geschreven
Ik lees wel mee, maar heb de laatste tijd de energie niet om actief mee te posten.
Ik ga eerst eens op jullie reageren!!
@ Floor: Ik wil je heel veel sterkte wensen
@ BA: Herkenbaar haha. Mijn darmen zijn ook vreselijk opgezet en eigenlijk heb ik niet echt iets dat mijn buik een beetje verdoezelt.
Dan ga ik ook eens bij esprit kijken
Het lijkt me heerlijk om weer normaal te kunnen slapen. Er zijn nu wel nachten waarbij ik normaal slaap, maar dan nog ben ik zoooo moe..
@ Teigetje: Oh wat lijkt me het heerlijk om een minimensje op de echo te zien
@ Schism: Hij is duidelijk genoeg hoor! Wat fijn dat alles goed is
Leuk dat je ook weer snel terug mag!
Wij doen de combinatietest wel.
@ Andreake: Wat leuk dat je maandag al langs mag komen voor een echo
Geniet er maar van. En fijn dat je nog bijna nergens last van hebt!
@ Fearie: Welkom en gefeliciteerd!!
@ Bluebird: Wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van krampen. Ik heb het in het begin ook gehad, maar nu gelukkig niet meer. Wel last van misselijkheid en hier kan ik ook huilen om helemaal niks haha.
Hopelijk voel je je snel wat beter
@ Happydobby: Fijn dat alles goed is! En ook leuk dat je vrijdag nog een keer langs mag komen
@ All: Zoals ik hierboven al vertelde ben ik enorm moe. Ik kan me helemaal nergens toe zetten. Ook de misselijkheid heeft in alle hevigheid toegeslagen..Ik moet me 's morgens echt dwingen iets te eten.
De afgelopen dagen nog wat beetjes bruin/bloedverlies gehad (alleen bij het afvegen), maar geen krampen. Ik was wel even in paniek...mijn hormonen spelen ook heel erg op haha. Dus heb ik de fertiliteitsarts gebeld en aan de hand van mijn verhaal denkt ze niet dat er iets ergs aan de hand is, maar ik mag toch vandaag langskomen. Echt zó lief
Ik ben bang dat ik enorm zeur, en voel me nu best schuldig
Ik lees wel mee, maar heb de laatste tijd de energie niet om actief mee te posten.
Ik ga eerst eens op jullie reageren!!
@ Floor: Ik wil je heel veel sterkte wensen
@ BA: Herkenbaar haha. Mijn darmen zijn ook vreselijk opgezet en eigenlijk heb ik niet echt iets dat mijn buik een beetje verdoezelt.
Dan ga ik ook eens bij esprit kijken
Het lijkt me heerlijk om weer normaal te kunnen slapen. Er zijn nu wel nachten waarbij ik normaal slaap, maar dan nog ben ik zoooo moe..
@ Teigetje: Oh wat lijkt me het heerlijk om een minimensje op de echo te zien
@ Schism: Hij is duidelijk genoeg hoor! Wat fijn dat alles goed is
Leuk dat je ook weer snel terug mag!
Wij doen de combinatietest wel.
@ Andreake: Wat leuk dat je maandag al langs mag komen voor een echo
Geniet er maar van. En fijn dat je nog bijna nergens last van hebt!
@ Fearie: Welkom en gefeliciteerd!!
@ Bluebird: Wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van krampen. Ik heb het in het begin ook gehad, maar nu gelukkig niet meer. Wel last van misselijkheid en hier kan ik ook huilen om helemaal niks haha.
Hopelijk voel je je snel wat beter
@ Happydobby: Fijn dat alles goed is! En ook leuk dat je vrijdag nog een keer langs mag komen
@ All: Zoals ik hierboven al vertelde ben ik enorm moe. Ik kan me helemaal nergens toe zetten. Ook de misselijkheid heeft in alle hevigheid toegeslagen..Ik moet me 's morgens echt dwingen iets te eten.
De afgelopen dagen nog wat beetjes bruin/bloedverlies gehad (alleen bij het afvegen), maar geen krampen. Ik was wel even in paniek...mijn hormonen spelen ook heel erg op haha. Dus heb ik de fertiliteitsarts gebeld en aan de hand van mijn verhaal denkt ze niet dat er iets ergs aan de hand is, maar ik mag toch vandaag langskomen. Echt zó lief
Ik ben bang dat ik enorm zeur, en voel me nu best schuldig
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
@Chocolat: Niet schuldig voelen! Het is toch veel fijner dat je even langs mag komen? Ik ben ook echt heel erg moe maar dat komt vooral door de hormonen die me vannacht wakker hebben gehouden. Ik belande in een huilbui waar ik niet meer uit kwam en begon me om alles zorgen te maken! Helemaal overstuur was ik. En nu denk ik; goh waar maak ik me druk om! Naja ik was ook gewoon moe haha! En nu zit ik moe op stage omdat ik maar een paar uurtjes heb geslapen..
Steep- Kletskop
Steep schreef:@Chocolat: Niet schuldig voelen! Het is toch veel fijner dat je even langs mag komen? Ik ben ook echt heel erg moe maar dat komt vooral door de hormonen die me vannacht wakker hebben gehouden. Ik belande in een huilbui waar ik niet meer uit kwam en begon me om alles zorgen te maken! Helemaal overstuur was ik. En nu denk ik; goh waar maak ik me druk om! Naja ik was ook gewoon moe haha! En nu zit ik moe op stage omdat ik maar een paar uurtjes heb geslapen..
Oh wat vervelend! Stomme hormonen he
Heel herkenbaar allemaal haha. Ik weet ook niet meer waar ik de energie vandaan moet halen. Hopelijk slaap je komende nacht wat beter!
Natuurlijk vind ik het hartstikke fijn en lief dat ik mag komen
Het zullen ook wel de hormonen zijn pfff haha..
Alles was dus goed he
Vruchtje was deze keer wel te zien en ook gegroeid!! Ik ben nu 5+5. Mooi op schema dus!
Woensdag mag ik weer terug. Hopelijk dan een kloppend hartje!
En waar het bloed vandaan komt...geen idee. Ze heeft de baarmoeder afgezocht, maar kon niks vinden!
chocolate- Fluisteraar
Hou ons op de hoogte he! Ben benieuwd, want krijg je dan weer een echo?
Steep- Kletskop
Haha ja dan krijg ik weer een echo
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Haha ja dan krijg ik weer een echo
Lucky you!! Naja de reden is natuurlijk minder, maar ik zou ook heel graag nog een echo willen (het liefste elke dag een uurtje kijken naar het kleine wondertje maar goed, dat kan natuurlijk echt niet haha!).
En we gaan uit van het positieve he!
Steep- Kletskop
Chocalate, Krijg je weer een echo? Dat krijg je bij de gyn he. Maak je geen zorgen hoor!
Hebben jullie al over namen nagedacht? Ik ga zo kraamzorg regelen, dat moet voor de 16/20 weken, maarja in juli is het vakantietijd he!
Hebben jullie al over namen nagedacht? Ik ga zo kraamzorg regelen, dat moet voor de 16/20 weken, maarja in juli is het vakantietijd he!
Happydobby- Ratel
Pagina 22 van 35 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 22 van 35
Permissies van dit forum: