Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 28 van 35
Pagina 28 van 35 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 31 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Graag!! . Rare zwangerschapstrek ook...Kruumel schreef:BA, ik heb nog 2 netten perssinaasappelen, maar ik kan dat zure nu niet verdragen omdat ik dan moet spugen, hebben? haha...
Gast- Gast
Hoi meiden!
Even weer vanuit mijn kant een update.
Faerie: Ja, ik ken jou ook nog uit het oude topic! Wat leuk dat jij ook zwanger bent. Hoe voel je je verder?
Yes1984: Jij mag donderdag voor het eerst naar de verloskundige. Wat spannend! Ben je al de dagen en uren aan het aftellen?
BA: Hoe voel jij je verder? De 12-weken grens komt steeds dichterbij.. Gaan julie trouwens een nieuwe kinderwagen kopen of niet? Een vriend van ons heeft een babyzaak en is gericht op meerlingen. Mocht je iets nieuws gaan kopen, pm me dan maar even. Dan kan ik wel wat voor je regelen..
Hier gaat verder alles goed. Ben afgelopen week de hele week ziek geweest, wat heb ik me ellendig gevoeld. Eten gaat hier echt heel moeilijk. Vooral de ochtenden en de middagen zijn verrot. s'ochtends word ik wakker om 6.00 uur met een enorm honger gevoel. Verder ben ik niet misselijk ofzo.. Afgelopen zaterdag ben ik met mijn moeder en zus trouwjurken gaan passen en we hebben iets gekocht! Mijn vriend en ik gaan nl. 18 maart trouwen. we vieren het niet heel erg groot, puur vanwege de komst van de kleine. Morgen gaan we in ondertrouw. Verder van het weekend de trouwkaartjes besteld en de locatie vastgelegd. In maart zou ik eigenlijk met een vriendin op vakantie gaan naar Dubai, maar deze vakantie moet ik gaan annuleren. Kortom, er moet veel geregeld worden! Zijn jullie ook al aan het kijken voor kinderkamers, kinderwagens e.d.?
Faerie: Ja, ik ken jou ook nog uit het oude topic! Wat leuk dat jij ook zwanger bent. Hoe voel je je verder?
Yes1984: Jij mag donderdag voor het eerst naar de verloskundige. Wat spannend! Ben je al de dagen en uren aan het aftellen?
BA: Hoe voel jij je verder? De 12-weken grens komt steeds dichterbij.. Gaan julie trouwens een nieuwe kinderwagen kopen of niet? Een vriend van ons heeft een babyzaak en is gericht op meerlingen. Mocht je iets nieuws gaan kopen, pm me dan maar even. Dan kan ik wel wat voor je regelen..
Hier gaat verder alles goed. Ben afgelopen week de hele week ziek geweest, wat heb ik me ellendig gevoeld. Eten gaat hier echt heel moeilijk. Vooral de ochtenden en de middagen zijn verrot. s'ochtends word ik wakker om 6.00 uur met een enorm honger gevoel. Verder ben ik niet misselijk ofzo.. Afgelopen zaterdag ben ik met mijn moeder en zus trouwjurken gaan passen en we hebben iets gekocht! Mijn vriend en ik gaan nl. 18 maart trouwen. we vieren het niet heel erg groot, puur vanwege de komst van de kleine. Morgen gaan we in ondertrouw. Verder van het weekend de trouwkaartjes besteld en de locatie vastgelegd. In maart zou ik eigenlijk met een vriendin op vakantie gaan naar Dubai, maar deze vakantie moet ik gaan annuleren. Kortom, er moet veel geregeld worden! Zijn jullie ook al aan het kijken voor kinderkamers, kinderwagens e.d.?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
@Laced: Wat leuk dat je zo snel gaat trouwen! Hopen dat je je dan wel lekker voelt en lekker mee kan eten op zo'n dag. (al kreeg ik van alle spanningen geen hap door mijn keel die dag haha)
Ben je ook echt aan het spugen of niet? En red je het wel een beetje om op gewicht te blijven?
Ja, mijn 12 weken komt dichterbij. Alleen is dat bij een 1eiige tweeling anders, omdat vanaf week 14 de kans op TTS (heb maar 1 placenta voor samen) om de hoek komt. Dus vanaf week 14 moet ik iedere 2 weken een echo en wordt ik goed in de gaten gehouden.
TTS komt gelukkig maar in 20% van de gevallen voor en is vaak wel iets aan te doen, maar het blijft toch spannend, je zal maar met bij die 20% horen. Helaas kan je niet meer doen als afwachten...
Ben je ook echt aan het spugen of niet? En red je het wel een beetje om op gewicht te blijven?
Ja, mijn 12 weken komt dichterbij. Alleen is dat bij een 1eiige tweeling anders, omdat vanaf week 14 de kans op TTS (heb maar 1 placenta voor samen) om de hoek komt. Dus vanaf week 14 moet ik iedere 2 weken een echo en wordt ik goed in de gaten gehouden.
TTS komt gelukkig maar in 20% van de gevallen voor en is vaak wel iets aan te doen, maar het blijft toch spannend, je zal maar met bij die 20% horen. Helaas kan je niet meer doen als afwachten...
Gast- Gast
Dames; een paar weken geleden mocht ik eigenlijk al overstappen naar het 2 trimester topic maar dat had ik nog niet gedaan (nu was ik ook niet zo heel actief), maar nu ben ik dan toch verhuisd! Ik zie jullie daar wel weer!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Tot over een paar weken dan, hoop ik... Ik stap pas over als mijn echo van 4 febr goed is hoor!!Teigertje schreef:Dames; een paar weken geleden mocht ik eigenlijk al overstappen naar het 2 trimester topic maar dat had ik nog niet gedaan (nu was ik ook niet zo heel actief), maar nu ben ik dan toch verhuisd! Ik zie jullie daar wel weer!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Laced: Wat leuk dat je zo snel gaat trouwen! Hopen dat je je dan wel lekker voelt en lekker mee kan eten op zo'n dag. (al kreeg ik van alle spanningen geen hap door mijn keel die dag haha)
Het blijven voor jou ook spannende tijden zeg! Hoop dat alles goed gaat & mag blijven gaan de rest van je zwangerschap. Onze trouwdag wordt niet heel groot hoor. We trouwen om 16.00 uur in het gemeentehuis, van 17.00 tot 19.00 uur is er een receptie en daarna zullen we met de ouders, schoonouders en getuigen uiteten gaan. Zo ziet het er een beetje uit..
Nee, ik ben gelukkig niet aan het spugen. Ben wel wat afgevallen, maar aangezien het eten in de avond veel beter gaat zorg ik er wel voor dat ik toch de benodigde hoeveelheid binnen krijg. Vandaag gaat het gelukkig wel alweer stukken beter, ben zelfs net gaan lunchen met een collega. Alleen dan maak ik me weer zorgen, ik voel me veel te goed vandaag, dat is geen goed teken..
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ken het maar al te goed!! Maar je het gewoon betere dagen er tussen. Ik voel me nu ook beter t.o.v vorige week, naar mijn idee is de moeheid ook ietsjes minder aan het worden... Of je je nou goed of niet goed voelt, je maakt je toch altijd een beetje zorgen he?!Laced schreef:. Alleen dan maak ik me weer zorgen, ik voel me veel te goed vandaag, dat is geen goed teken..
Gast- Gast
@ BA: Je hebt me op een idee gebracht. Dank je wel!!
Hier drink ik veel water en melk.
@ Laced: Wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Hopelijk voel je je snel wat beter en idd al helemaal op je trouwdag
Hier een enorme baaldag
Ik kreeg vandaag een mail dat ik over een aantal dagen naar de arboarts moet. Natuurlijk begrijp ik dat en vind dat ook helemaal geen probleem. Het is alleen dat ik er een uur (!) over doe om er te komen en geen auto ter beschikking heb dan. Wat betekent dat ik 's morgens in de spits met de trein en bus moet reizen en dat trek ik nu even echt niet! Verzetten kan niet en ik heb niemand die met me mee kan. Denk dat ik man nog eens lief aankijk en vraag of hij niet een paar uurtjes vrij kan nemen, dan kunnen we gewoon met de auto er naartoe. Hij is best flexibel qua werk. Doet hij natuurlijk liever niet...maar dit zie ik gewoon niet zitten.
En dan ook nog met m'n baas gebeld. Hij wil graag dat ik weer kom werken en is enorm aan het pushen. Ik kan moeilijk nee zeggen, maar moet dat nu wel doen. Ik kan gewoon niet meer. Ben zo ontzettend moe en voel me zo beroerd. Krijg gelukkig veel steun van man, hij ziet ook dat het niet gaat en nu ook aan het kindje moet denken.
Heb echt heel erg gehuild vandaag
@ Laced: Wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Hopelijk voel je je snel wat beter en idd al helemaal op je trouwdag
Hier een enorme baaldag
Ik kreeg vandaag een mail dat ik over een aantal dagen naar de arboarts moet. Natuurlijk begrijp ik dat en vind dat ook helemaal geen probleem. Het is alleen dat ik er een uur (!) over doe om er te komen en geen auto ter beschikking heb dan. Wat betekent dat ik 's morgens in de spits met de trein en bus moet reizen en dat trek ik nu even echt niet! Verzetten kan niet en ik heb niemand die met me mee kan. Denk dat ik man nog eens lief aankijk en vraag of hij niet een paar uurtjes vrij kan nemen, dan kunnen we gewoon met de auto er naartoe. Hij is best flexibel qua werk. Doet hij natuurlijk liever niet...maar dit zie ik gewoon niet zitten.
En dan ook nog met m'n baas gebeld. Hij wil graag dat ik weer kom werken en is enorm aan het pushen. Ik kan moeilijk nee zeggen, maar moet dat nu wel doen. Ik kan gewoon niet meer. Ben zo ontzettend moe en voel me zo beroerd. Krijg gelukkig veel steun van man, hij ziet ook dat het niet gaat en nu ook aan het kindje moet denken.
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Laced schreef:Hoi meiden!
Gefeliciteerd. Wat leuk dat jullie gaan trouwen.
Ik ben inderdaad ook al aan het spieken voor kinderkamers en kinderwagens...
Nog twee nachtjes tot mijn 1e echo. Spannend, maar heb er ook enorm veel zin in!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
chocolate schreef:@ BA: Je hebt me op een idee gebracht. Dank je wel!!
Hier een enorme baaldag
Och meid ik hoop dat je je snel beter voelt!
yes1984- Prater
yes1984 schreef:chocolate schreef:@ BA: Je hebt me op een idee gebracht. Dank je wel!!
Hier een enorme baaldag
Dank je wel
Oh jij hebt bijna je echo. Spannend! Geniet ervan!!
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:yes1984 schreef:chocolate schreef:@ BA: Je hebt me op een idee gebracht. Dank je wel!!
Hier een enorme baaldag
Dank je wel
Oh jij hebt bijna je echo. Spannend! Geniet ervan!!
Dank je wel! Ik houd jullie op de hoogte!
yes1984- Prater
@Chocolate: Gewoon een dagje proberen, gaat het niet kan je in elk geval zeggen dat je je best gedaan hebt!!
En over een paar weken voel je je echt beter, ik val niet meer continue in slaap als ik op de bank zit/ hang, dus dat is lekker. Maar is het niet een beetje te vroeg om me al beter te voelen vraag ik me dan af? Had natuurlijk ook wel heel vroeg klachten, dus misschien ook wel eerder er vanaf.
Alleen mijn borsten zijn nog heel erg gevoelig...
@Yes1984: Spannend meid, ben heel benieuwd hoever je bent!! En wel foto van de echo showen he?!
@Lieveheersbeestje: Hoe is het met jou??
En over een paar weken voel je je echt beter, ik val niet meer continue in slaap als ik op de bank zit/ hang, dus dat is lekker. Maar is het niet een beetje te vroeg om me al beter te voelen vraag ik me dan af? Had natuurlijk ook wel heel vroeg klachten, dus misschien ook wel eerder er vanaf.
@Yes1984: Spannend meid, ben heel benieuwd hoever je bent!! En wel foto van de echo showen he?!
@Lieveheersbeestje: Hoe is het met jou??
Gast- Gast
@ Chocolate: Wat vervelend voor je Wat BA zegt zou je inderdaad kunnen doen, gewoon een dagje proberen en gaat het niet, dan gaat het niet. Ik merk wel bij mezelf dat het veel beter gaat als ik bezig ben. Vaak voel ik me in het weekend als we niks aan het doen zijn niet zo lekker, terwijl ik op mijn werk bijna nergens last van heb.
@ BA: Mijn klachtjes beginnen ook af te nemen. Onzeker word je daarvan he? Misselijk ben ik sowieso maar af en toe, maar mijn buikje lijkt weer platter en ook mijn borsten doen nog amper pijn. Gelukkig hebben we morgen weer een echo.
@ Yes1984: Oh bijna je eerst echo! Spannend he?
@ Laced: Wij zijn zelfs al voor een kinderkamer wezen kijken Haha maar wat wij willen zien we niet vaak op marktplaats, vandaar dat we maar gewoon gereageerd hebben.
@ Teigertje: Hopelijk tot snel in het andere topic!!
@ All: Morgen mijn tweede echo! Ik vind het zo spannend, heb namelijk nog maar amper klachtjes. Nou had ik die sowieso al niet zoveel, maar het lijkt allemaal nog minder geworden. Wat kan een mens zichzelf gek maken he? Niet dat ik denk dat het fout zit hoor, maar ik ben toch wel erg blij dat we weer even naar onze kleine uk mogen kijken!
@ BA: Mijn klachtjes beginnen ook af te nemen. Onzeker word je daarvan he? Misselijk ben ik sowieso maar af en toe, maar mijn buikje lijkt weer platter en ook mijn borsten doen nog amper pijn. Gelukkig hebben we morgen weer een echo.
@ Yes1984: Oh bijna je eerst echo! Spannend he?
@ Laced: Wij zijn zelfs al voor een kinderkamer wezen kijken Haha maar wat wij willen zien we niet vaak op marktplaats, vandaar dat we maar gewoon gereageerd hebben.
@ Teigertje: Hopelijk tot snel in het andere topic!!
@ All: Morgen mijn tweede echo! Ik vind het zo spannend, heb namelijk nog maar amper klachtjes. Nou had ik die sowieso al niet zoveel, maar het lijkt allemaal nog minder geworden. Wat kan een mens zichzelf gek maken he? Niet dat ik denk dat het fout zit hoor, maar ik ben toch wel erg blij dat we weer even naar onze kleine uk mogen kijken!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Beauty Addict schreef:@Chocolate: Gewoon een dagje proberen, gaat het niet kan je in elk geval zeggen dat je je best gedaan hebt!!
Oh wat lijkt me dat heerlijk!! Al kan ik me voorstellen dat het jou onzeker maakt, maar het kan heel goed. Hopelijk kun je toch nog wat genieten
@ Schism: Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen, je gaat ook overal op letten nu. Geniet ervan morgen!!
Ik heb een hele stressvolle baan en ben al veel te lang doorgegaan (er spelen nog meer dingen mee, maar wil ze hier niet neerzetten). Meld me echt niet zo maar ziek! En als ik bij mijn werk één dag ga verwachten ze dat ik gewoon weer kom. Maar ik wil binnenkort weer halve dagen gaan werken.
Wel fijn dat jij je door werk juist goed voelt nu. Lijkt me heel fijn!
chocolate- Fluisteraar
@Schism: Spannend morgen meis, ik voel me altijd zoooo onzeker op de dag van de echo...
Hoop dat jij dat wat minder hebt. En geniet er idd van!!
Ik voel me idd ook beter op de dagen dat ik werk of drukker ben, als ik de hele dag thuis op de bank hang voel ik me rotter.
@Chocolate: Vervelend als ze zo zijn, dat ze gelijk weer verwachten dan je 100% bent, dan ga je ook minder makkelijk 'even' werken denk ik.
Balen dat je werk zoveel stress geeft!!
Ik voel me idd ook beter op de dagen dat ik werk of drukker ben, als ik de hele dag thuis op de bank hang voel ik me rotter.
@Chocolate: Vervelend als ze zo zijn, dat ze gelijk weer verwachten dan je 100% bent, dan ga je ook minder makkelijk 'even' werken denk ik.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Schism: Spannend morgen meis, ik voel me altijd zoooo onzeker op de dag van de echo...
Als ze dat niet hadden verwacht had ik het wel al geprobeerd. Het is een heel vervelende situatie zo.
@ Schism: Hoe was je echo?
Ik merk trouwens dat ik een erg kort lontje heb de laatste tijd. Vind dat heel irritant!
Hebben jullie dat ook?
chocolate- Fluisteraar
Ik vind de echo morgen inderdaad spannend. Kijk er ook wel heel erg naar uit.
Mijn klachtjes zijn nog steeds goed te doen!
Merk af en toe wel dat mijn lontje korter is inderdaad.
Ben gelukkig nog maar 1 keer beetje uit mijn slof gesloten.
Ik benieuwd of ik na morgen mijn datum ook aan moet passen...
Volgende week zijn we een weekje er tussen uit en we willen het graag daarna vertellen.
Ik hoop dus niet dat ik nu veel korter zwanger blijk te zijn.
Maar nog 1 nachtje geduld...
Volgende week zijn we een weekje er tussen uit en we willen het graag daarna vertellen.
yes1984- Prater
yes1984 schreef:Ik vind de echo morgen inderdaad spannend. Kijk er ook wel heel erg naar uit.
Wat fijn dat je weinig last hebt van kwaaltjes!
Ik moet echt opletten dat ik niet uit mijn slof schiet
Leuk dat jullie het al snel willen gaan vertellen
Hopelijk klopt het dus gewoon!
Moeilijk is dat wachten he Geniet ervan morgen!!
chocolate- Fluisteraar
Kortere lontje had ik vooral in het begin, voelde me ook niet lekker dus kon veel minder hebben. Nu is dat wel een stukje minder gelukkig.
Vandaag alleen een mindere dag. Moe, mijn maag zit niet helemaal lekker, ben het gewoon een beetje zat op het moment.
Overzie het op het moment ook even niet meer, hoe moet dat met 2 kindjes? Red ik het allemaal wel? Hoe doe ik het met opvang/ werk? 2 kindjes naar de opvang kost natuurlijk ook weer veel meer... En op 1 salaris kunnen we ook niet leven. Pffft, kan wel janken.
Sorry dat ik het hier even neer zet, maar weet ook niet waar ik het anders kwijt moet
Vandaag alleen een mindere dag. Moe, mijn maag zit niet helemaal lekker, ben het gewoon een beetje zat op het moment.
Overzie het op het moment ook even niet meer, hoe moet dat met 2 kindjes? Red ik het allemaal wel? Hoe doe ik het met opvang/ werk? 2 kindjes naar de opvang kost natuurlijk ook weer veel meer... En op 1 salaris kunnen we ook niet leven. Pffft, kan wel janken.
Sorry dat ik het hier even neer zet, maar weet ook niet waar ik het anders kwijt moet
Gast- Gast
@ BA: Snap dat je je nu even zo voelt, het is ook niet niks allemaal! Gelukkig heb je nog genoeg tijd om alles te regelen, en je zal zien dat uiteindelijk alles op zijn plek terecht komt
@ Chocolate: Ik merk op mijn werk vooral dat ik veel minder geduld heb. Komt denk ik ook omdat ik gewoon moe ben, kan je minder hebben.
@ Yes1984: Heel veel plezier morgen bij je echo, het is echt zo bijzonder om te zien! Hoe laat mag je?
@ All: Ik was zooooooooo zenuwachtig voor de echo. Gelukkig gingen we meteen kijken, wel inwendig want dan kon ze het beter zien. Alles was goed! Onze uk had al iets wat op armen en benen leek en bewoog ook al een beetje! Het is echt opeens een mensje, vergeleken bij de vorige echo! Ze heeft een aantal metingen gedaan en die kwamen op 9w0d en 9w2d. Volgens haar berekening zou ik 8w5d zijn. Omdat het een halve week verschilt mag ze het niet aanpassen (bij een week verschil had dat wel gemogen). Nu mogen we dus over 2 weken nog een keer zodat ze het beter kan meten. Goh wat vervelend!
@ Chocolate: Ik merk op mijn werk vooral dat ik veel minder geduld heb. Komt denk ik ook omdat ik gewoon moe ben, kan je minder hebben.
@ Yes1984: Heel veel plezier morgen bij je echo, het is echt zo bijzonder om te zien! Hoe laat mag je?
@ All: Ik was zooooooooo zenuwachtig voor de echo. Gelukkig gingen we meteen kijken, wel inwendig want dan kon ze het beter zien. Alles was goed! Onze uk had al iets wat op armen en benen leek en bewoog ook al een beetje! Het is echt opeens een mensje, vergeleken bij de vorige echo! Ze heeft een aantal metingen gedaan en die kwamen op 9w0d en 9w2d. Volgens haar berekening zou ik 8w5d zijn. Omdat het een halve week verschilt mag ze het niet aanpassen (bij een week verschil had dat wel gemogen). Nu mogen we dus over 2 weken nog een keer zodat ze het beter kan meten. Goh wat vervelend!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
@ BA: Wat kl*te dat je je zo voelt
Natuurlijk is het allemaal anders, maar wat Schism ook zegt alles komt uiteindelijk goed ook al lijkt het nu helemaal niet zo
@ Shism: Wauw wat een mooie echo!! Het is idd al een klein mensje aan het worden. Wat fijn dat alles goed is en natuurlijk is het hartstikke vervelend dat je over 2 weken weer terug moet
Ja waarschijnlijk is het ook het moe zijn en niet lekker voelen. Kan er soms echt van balen dat ik me zo voel!
Natuurlijk is het allemaal anders, maar wat Schism ook zegt alles komt uiteindelijk goed ook al lijkt het nu helemaal niet zo
@ Shism: Wauw wat een mooie echo!! Het is idd al een klein mensje aan het worden. Wat fijn dat alles goed is en natuurlijk is het hartstikke vervelend dat je over 2 weken weer terug moet
Ja waarschijnlijk is het ook het moe zijn en niet lekker voelen. Kan er soms echt van balen dat ik me zo voel!
chocolate- Fluisteraar
Thnx meiden. Ik zit natuurlijk ook met die Fibromyalgie waardoor ik moe ben en vaak veel pijn heb, hoe ga ik dat ooit redden met 2 baby's en werk?!?!
@Shism: Mooi!! Geweldig he, om dat kleine mensje in je buik even te zien! Heb ook gewoon even een echo nodig om er weer tegenaan te kunnen denk ik
@Shism: Mooi!! Geweldig he, om dat kleine mensje in je buik even te zien! Heb ook gewoon even een echo nodig om er weer tegenaan te kunnen denk ik
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Thnx meiden. Ik zit natuurlijk ook met die Fibromyalgie waardoor ik moe ben en vaak veel pijn heb, hoe ga ik dat ooit redden met 2 baby's en werk?!?!
Nog even een
Is er geen mogelijkheid om parttime te gaan werken? Dan ontlast je jezelf wat meer.
chocolate- Fluisteraar
Werk nu ook maar 20 uur he?! Ongeveer 4 dagen van 5 uur. (heb eerder 2 jaar in de ziektewet gezeten en heb nu deels WIA)chocolate schreef:Beauty Addict schreef:Thnx meiden. Ik zit natuurlijk ook met die Fibromyalgie waardoor ik moe ben en vaak veel pijn heb, hoe ga ik dat ooit redden met 2 baby's en werk?!?!
Nog even een
Is er geen mogelijkheid om parttime te gaan werken? Dan ontlast je jezelf wat meer.
Gast- Gast
Pagina 28 van 35 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 31 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 28 van 35
Permissies van dit forum: