Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 23 van 35
Pagina 23 van 35 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
Ik ga vanavond me al aanmelden voor kraamzorg, hoe vroeger hoe beter volgens mij.
We hebben wel over namen nagedacht, maar nog niet heel intensief (vanaf nu gaan we wel meer brainstormen hoor). Ik hou van korte namen (bob, ann, finn) en mijn partner ook gelukkig. Alleen er zijn zooooooooo veel namen.. Waar moeten we beginnen (ja bij de A.. maar dan..)
We hebben wel over namen nagedacht, maar nog niet heel intensief (vanaf nu gaan we wel meer brainstormen hoor). Ik hou van korte namen (bob, ann, finn) en mijn partner ook gelukkig. Alleen er zijn zooooooooo veel namen.. Waar moeten we beginnen (ja bij de A.. maar dan..)
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Oh steep ja er zijn echt zoveel namen...Wij hebben al een hele lijst. De jongensnaam hebben we denk ik al wel (ja nu al haha) en we hebben een hele lange lijst met meisjesnamen..
Ik denk idd dat kraamzorg het beste al geregeld kan worden. Dan ben je daar iig al zeker van.
Ja ik loop idd bij de gyn. Ik krijg de echo's nu bij de fertiliteitsarts, omdat de gyn een erg drukke agenda heeft. Vind ik niet erg, fert. arts is ook erg aardig
Ik herinner me er nu ook steeds aan dat ik nu 2 goede echo's heb gehad en dat bloedverlies er bij sommige vrouwen bijhoort..Het komt vast allemaal wel goed!
Natuurlijk vind ik het helemaaaaal niet erg om zoveel echo's te krijgen
Oh elke dag zou ik ook wel willen, maar ik heb ook geen klagen nu.
Ik denk idd dat kraamzorg het beste al geregeld kan worden. Dan ben je daar iig al zeker van.
Ja ik loop idd bij de gyn. Ik krijg de echo's nu bij de fertiliteitsarts, omdat de gyn een erg drukke agenda heeft. Vind ik niet erg, fert. arts is ook erg aardig
Ik herinner me er nu ook steeds aan dat ik nu 2 goede echo's heb gehad en dat bloedverlies er bij sommige vrouwen bijhoort..Het komt vast allemaal wel goed!
Natuurlijk vind ik het helemaaaaal niet erg om zoveel echo's te krijgen
Oh elke dag zou ik ook wel willen, maar ik heb ook geen klagen nu.
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben vanmiddag wezen bloedprikken. Angezien ik panisch voor naalden ben, vond ik het heel knap van mezelf (ging alleen). Ze hadden vijf buisjes nodig. Maar het viel allemaal reuze mee. Weer druk gemaakt om niet. Over twee weken heb ik NU (op dit tijdstip) de echo. Heb er zo'n zin in. Nu maar hopen dat alles goed is!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
yes1984 schreef:Ik ben vanmiddag wezen bloedprikken. Angezien ik panisch voor naalden ben, vond ik het heel knap van mezelf (ging alleen). Ze hadden vijf buisjes nodig. Maar het viel allemaal reuze mee. Weer druk gemaakt om niet. Over twee weken heb ik NU (op dit tijdstip) de echo. Heb er zo'n zin in. Nu maar hopen dat alles goed is!
Ik was nooit panisch voor bloedprikken, alleen verpruste mijn verloskundige (niet mijn vaste) het. Gevolg giga blauwe bult op mijn arm en op mijn hand (want daar wilde ze het ook proberen), ze wilde nog in de andere arm prikken maar daar heb ik voor bedankt en gezegd dat ik naar een prikpost wilde, dat was ook goed gelukkig. Maar ik heb bijna 2 weken er last van gehad!
@chocolate: Ik las in het topic "kindje in 2011" dat je geweest bent en dat alles goed is? Of lees ik scheel?
Steep- Kletskop
Steep schreef:yes1984 schreef:Ik ben vanmiddag wezen bloedprikken. Angezien ik panisch voor naalden ben, vond ik het heel knap van mezelf (ging alleen). Ze hadden vijf buisjes nodig. Maar het viel allemaal reuze mee. Weer druk gemaakt om niet. Over twee weken heb ik NU (op dit tijdstip) de echo. Heb er zo'n zin in. Nu maar hopen dat alles goed is!
Ik was nooit panisch voor bloedprikken, alleen verpruste mijn verloskundige (niet mijn vaste) het. Gevolg giga blauwe bult op mijn arm en op mijn hand (want daar wilde ze het ook proberen), ze wilde nog in de andere arm prikken maar daar heb ik voor bedankt en gezegd dat ik naar een prikpost wilde, dat was ook goed gelukkig. Maar ik heb bijna 2 weken er last van gehad!
@chocolate: Ik las in het topic "kindje in 2011" dat je geweest bent en dat alles goed is? Of lees ik scheel?
Oh wat irritant! Dan was ik idd ook naar een prikpoli gegaan. En in je hand prikken? No way!! Dat je dat goed vond (iets te veel ervaring met verkeerd in hand prikken).
Ja ik ben al geweest, maar dat schreef ik hier ook al haha. Heb je denk ik overheen gelezen dan
Maarre..ja alles is dus gelukkig goed
chocolate- Fluisteraar
Ik ben nog nooit in mijn hand geprikt, geen idee dus dat het pijnlijk is haha! Ik zal de details besparen, maar de vrouw van de prikpost schrok van mijn blauwe plekken!
Ik heb er dan inderdaad overheen gelezen haha! Maar ik ben blij voor je!
Steep- Kletskop
Steep schreef:Ik ben nog nooit in mijn hand geprikt, geen idee dus dat het pijnlijk is haha! Ik zal de details besparen, maar de vrouw van de prikpost schrok van mijn blauwe plekken!
Haha oké dan kan ik me voorstellen dat je het gewoon liet gebeuren. Is ook niet nodig
Ja sommige mensen kunnen beter niet aan bloedprikken beginnen!
Dank je wel
chocolate- Fluisteraar
chocolate schreef:Steep schreef:Ik ben nog nooit in mijn hand geprikt, geen idee dus dat het pijnlijk is haha! Ik zal de details besparen, maar de vrouw van de prikpost schrok van mijn blauwe plekken!
Haha oké dan kan ik me voorstellen dat je het gewoon liet gebeuren. Is ook niet nodig
Ja sommige mensen kunnen beter niet aan bloedprikken beginnen!
Dank je wel
Ik werd in de arm geprikt, binnenkant elleboog. Was gelukkig in 1 keer raak. Heb verteld dat ik er een fobie voor heb. Ze was heel rustig. Heb mooi de andere kant op gekeken.
yes1984- Prater
Bloedprikken heb ik maandag gedaan, heb er nooit moeite mee, ben ook erg makkelijk te prikken.
Kraamzorg... tja... ik zal morgen even aan de gyn vragen hoe of wat. Zal ook wel afhangen van de uitslag van de echo. Ben natuurlijk half aug uitgerekend, en moet waarschijnlijk half juli bevallen. Keizersnee, dus paar dagen opname. 2 kindjes en minstens 4 weken te vroeg dus moeten waarschijnlijk ook blijven... help!
Af en toe denk ik: Was het maar een normale, minder gecompliceerde zwangerschap met gewoon een thuisbevalling in mijn eigen bed en weekje kraamzorg in het vooruitzicht zoals iedereen om me heen . Maar dat is dan vooral de angst voor het onbekende, de angst voor de complicaties, en angst om de gezondheid van mijn 2 kleine kindjes. Want moet er ook echt niet aan denken om 1 van de 2 kwijt raken.
Kraamzorg... tja... ik zal morgen even aan de gyn vragen hoe of wat. Zal ook wel afhangen van de uitslag van de echo. Ben natuurlijk half aug uitgerekend, en moet waarschijnlijk half juli bevallen. Keizersnee, dus paar dagen opname. 2 kindjes en minstens 4 weken te vroeg dus moeten waarschijnlijk ook blijven... help!
Af en toe denk ik: Was het maar een normale, minder gecompliceerde zwangerschap met gewoon een thuisbevalling in mijn eigen bed en weekje kraamzorg in het vooruitzicht zoals iedereen om me heen . Maar dat is dan vooral de angst voor het onbekende, de angst voor de complicaties, en angst om de gezondheid van mijn 2 kleine kindjes. Want moet er ook echt niet aan denken om 1 van de 2 kwijt raken.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Bloedprikken heb ik maandag gedaan, heb er nooit moeite mee, ben ook erg makkelijk te prikken.
Ik snap je angst. Maar wanneer alles goed mag gaan. En je hebt straks je twee kindjes in je armen. Dan kom je niet meer van je roze wolk af. En ben je blij niet niet alles 'normaal' verlopen is.
Wij gaan na de eerste echo achter de kraamhulp en creche aan.
yes1984- Prater
Yes: Ja, dat is ook wel zo. Morgen als bij de gyn alles er weer goed uit ziet en de kleintjes groeien voel ik me vast weer beter, maar nu... kan wel huilen! Maar moet over een half uur de deur uit om te werken en als ik eenmaal begin... Hormonen, zucht.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Yes: Ja, dat is ook wel zo. Morgen als bij de gyn alles er weer goed uit ziet en de kleintjes groeien voel ik me vast weer beter, maar nu... kan wel huilen! Maar moet over een half uur de deur uit om te werken en als ik eenmaal begin... Hormonen, zucht.
Veel succes morgen. Ik hoop zo dat ze een tussenschotje gaan vinden!
yes1984- Prater
@BA: he bah, wat naar dat jij je zo voelt! Ik heb je verhaal wel gelezen, maar ik heb echt geen flauw idee wat een tussenschotje is (I am a twin-nerd ). Ik hoop ook echt dat ze het wel gaan vinden! Hoe laat ga je morgen?
Steep- Kletskop
Tussenschotje is gewoon een vlies wat tussen de 2 baby's in zit, zodat je allebei apart zitten. Als ze samen zitten heb je de kans dat ze verstrikt raken in elkaars navelstreng en dat soort dingen...Steep schreef:@BA: he bah, wat naar dat jij je zo voelt! Ik heb je verhaal wel gelezen, maar ik heb echt geen flauw idee wat een tussenschotje is (I am a twin-nerd ). Ik hoop ook echt dat ze het wel gaan vinden! Hoe laat ga je morgen?
Ik moet om 14.40.
Gast- Gast
Hai allemaal,
Heb al lang niks meer laten horen..
@Floor, ontzettend veel sterkte gewenst! Verschrikkelijk nieuws!
@Schism, ik weet niet of wij een combinatietest gaan doen, hebben er niet echt aanleiding voor..
@Fearie, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven!
@Bluebird, ik heb ook wel last van mijn darmen..
@BeautyAddict, is een tuniekje en een legging niks? Rekt lekker mee.. ik vind het fijn om te dragen maar je moet er wel van houden natuurlijk! Verder hoop ik dat alles goed uitpakt voor jullie! Hopelijk lukt het je om je niet te druk te maken, al snap ik je zorgen wel goed hoor. En ook dat je wel eens wenst dat alles 'normaal' zou verlopen!
@Happydobby, fijn dat alles goed was!
@Steep, wij hebben al wel een aantal namen, maar of deze al definitief zijn? Geen idee.. vooral een jongensnaam vinden wij moeilijk.
@yes1984, verschrikkelijk he, bloedprikken! Hoort er helaas nou eenmaal bij maar ik hou er ook echt niet van!
@all, ik ben juist er moe en slaap meestal erg goed. Heb dus een bloedtest gehad om te kijken of ik antistoffen heb voor de 5e ziekte (ivm mijn werk) de uitslag duurde even en was helaas dat ik geen antistoffen heb. Geluk bij een ongeluk is dat ik mijn oproepwerk niet zo leuk vond en nu even een break ervan kan nemen, en dat ik zelf de 5e ziekte niet heb gehad. Ben wel per direct gestopt daar. Werk nu weer bij mijn oude werkgever (ook oproep) maar vind het weer helemaal leuk!
Heb al lang niks meer laten horen..
@Floor, ontzettend veel sterkte gewenst! Verschrikkelijk nieuws!
@Schism, ik weet niet of wij een combinatietest gaan doen, hebben er niet echt aanleiding voor..
@Fearie, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven!
@Bluebird, ik heb ook wel last van mijn darmen..
@BeautyAddict, is een tuniekje en een legging niks? Rekt lekker mee.. ik vind het fijn om te dragen maar je moet er wel van houden natuurlijk! Verder hoop ik dat alles goed uitpakt voor jullie! Hopelijk lukt het je om je niet te druk te maken, al snap ik je zorgen wel goed hoor. En ook dat je wel eens wenst dat alles 'normaal' zou verlopen!
@Happydobby, fijn dat alles goed was!
@Steep, wij hebben al wel een aantal namen, maar of deze al definitief zijn? Geen idee.. vooral een jongensnaam vinden wij moeilijk.
@yes1984, verschrikkelijk he, bloedprikken! Hoort er helaas nou eenmaal bij maar ik hou er ook echt niet van!
@all, ik ben juist er moe en slaap meestal erg goed. Heb dus een bloedtest gehad om te kijken of ik antistoffen heb voor de 5e ziekte (ivm mijn werk) de uitslag duurde even en was helaas dat ik geen antistoffen heb. Geluk bij een ongeluk is dat ik mijn oproepwerk niet zo leuk vond en nu even een break ervan kan nemen, en dat ik zelf de 5e ziekte niet heb gehad. Ben wel per direct gestopt daar. Werk nu weer bij mijn oude werkgever (ook oproep) maar vind het weer helemaal leuk!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Wat is het stil hier!
Ik heb sinds een paar dagen weer een soort van krampen.. Heel vervelend maar ik weet dat het erbij hoort!
Hoe is het met jullie?
Ik heb sinds een paar dagen weer een soort van krampen.. Heel vervelend maar ik weet dat het erbij hoort!
Hoe is het met jullie?
Steep- Kletskop
@steep, stil ja dat viel me ook al op. Ik heb vanmorgen nogmaals onderzoeken gehad, maar het is nu definitief, ik heb een miskraam gehad. Het dringt nu echt tot me door. (sorry dat ik geen leuker nieuws heb te melden, maar ik kan m'n verhaal verder nergens kwijt omdat op mijn man en onze ouders na niemand het weet)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Steep schreef:Wat is het stil hier!
Hoe is het met jullie?
Hier gaat het goed. Nog steeds iedere dag misselijk, maar is goed te doen. Ik was gisteren enorm moe. Maar lekker vroeg gaan slapen. En vandaag voel ik me weer 'goed!'
Vandaag alweer 9 weken!
yes1984- Prater
Floor schreef:@steep, stil ja dat viel me ook al op. Ik heb vanmorgen nogmaals onderzoeken gehad, maar het is nu definitief, ik heb een miskraam gehad. Het dringt nu echt tot me door. (sorry dat ik geen leuker nieuws heb te melden, maar ik kan m'n verhaal verder nergens kwijt omdat op mijn man en onze ouders na niemand het weet)
Is helemaal niet erg dat je dit nieuws hier meldt en met ons deelt. Ik vind het heel naar voor jullie. En hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven. Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Aan goedbedoelde adviezen heb je nu ook niets!
Dikke knuffel van mij
yes1984- Prater
@ BA: Ik las in een ander topic dat je echo goed was gegaan, super zeg!!
@ All: Ik voel me deze week echt super goed. Als ik niet zo moe was geweest, en geen pijnlijke borsten had gehad zou je bijna denken dat ik niet zwanger was. Gister wel wat pijnlijke steken achter mijn schaambot gehad, zou dat nou bandenpijn zijn dan? Hebben jullie dit ook wel eens?
@ All: Ik voel me deze week echt super goed. Als ik niet zo moe was geweest, en geen pijnlijke borsten had gehad zou je bijna denken dat ik niet zwanger was. Gister wel wat pijnlijke steken achter mijn schaambot gehad, zou dat nou bandenpijn zijn dan? Hebben jullie dit ook wel eens?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism schreef:@ BA: Ik las in een ander topic dat je echo goed was gegaan, super zeg!!
Ja dat heb ik ook wel eens.
Bandenpijn is dat idd.
Vlgs mijn man komt dat omdat ik dan te druk bezig ben ,hij probeert gewoon lief te zijn
Gast- Gast
Nou misschien heeft je man wel gelijk hoor, ik heb gister een veel te drukke dag gehad, en toen ik naar de auto liep kreeg ik die steken. Toen ik thuis eenmaal rustig zat heb ik ze niet meer gevoeld
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Ja, de echo was goed, er is een tussenschotje, ben helemaal blij
Die steken heb ik ook, is idd bandenpijn of groeipijn.
Verder groeien mijn buik en borsten maar door, en zit normale kleding en gewone bh's niet lekker meer
Vandaag een lange drukke dag gehad, ben nu echt versleten, snel mijn bedje maar eens opzoeken!!
Die steken heb ik ook, is idd bandenpijn of groeipijn.
Verder groeien mijn buik en borsten maar door, en zit normale kleding en gewone bh's niet lekker meer
Vandaag een lange drukke dag gehad, ben nu echt versleten, snel mijn bedje maar eens opzoeken!!
Gast- Gast
@ Floor: Ik sluit me helemaal aan bij Yes en van mij ook een
Hopelijk vind je veel steun bij je man en ouders! Heel veel sterkte!
@ Schism: Wat heerlijk dat je zo weinig last hebt van kwaaltjes. Ik ben echt enorm misselijk elke dag nu. Die steken heb ik ook (gehad) en dat is idd bandenpijn. Hoef je je echt geen zorgen over te maken! Is soms wel heel vervelend. Probeer dan idd wat rustiger aan te doen!
@ BA: Herkenbaar! Het valt nog wel redelijk mee hier, maar heb dus wel al nieuwe broeken en bh's kunnen kopen
Hopelijk vind je veel steun bij je man en ouders! Heel veel sterkte!
@ Schism: Wat heerlijk dat je zo weinig last hebt van kwaaltjes. Ik ben echt enorm misselijk elke dag nu. Die steken heb ik ook (gehad) en dat is idd bandenpijn. Hoef je je echt geen zorgen over te maken! Is soms wel heel vervelend. Probeer dan idd wat rustiger aan te doen!
@ BA: Herkenbaar! Het valt nog wel redelijk mee hier, maar heb dus wel al nieuwe broeken en bh's kunnen kopen
chocolate- Fluisteraar
Ik zal binnenkort ook om nieuwe bh's die zitten echt niet lekker meer. Verder past de kleding nog prima. Wil graag na de 1e echo gaan shoppen. En natuurlijk ook al 'iets' voor de baby kopen.
Hebben jullie buiten positiekleding al iets voor het kindjes gekocht? Zo ja, wat?
Hebben jullie buiten positiekleding al iets voor het kindjes gekocht? Zo ja, wat?
yes1984- Prater
Pagina 23 van 35 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 23 van 35
Permissies van dit forum: