Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers

Pagina 12 van 35 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35  Volgende

Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 12 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Dora zo 2 jan 2011 - 10:22

ik heb met 8 weken een uitwendige echo gehad.
Ze had er wel bij verteld dat als ze nog niks konden zien een inwendige echo zouden doen...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de dames die in het 1e trimester zitten. - Pagina 12 Empty Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.

Bericht  Floor zo 2 jan 2011 - 19:27

Dames, ik lees al tijden met jullie allemaal mee. (ik zat ook op het oude forum)
Ik denk dat ik ook zwanger ben. Nog maar net, 4 weken en 2 dagen. Very Happy
Er stond maar een zeer lichte streep op de test (kruitvat) maar zoals ik hier al vaker heb gelezen, streep=streep.
Mijn man en ik geloofden er niet zo veel van toen we de test zagen, maar toch lagen we vannacht om 2 uur nog te praten over namen, kamertjes, enzovoort.
Mijn man wil dat ik donderdag een nieuwe test doe, om te kijken of het dan nog steeds zo is. Daarna ga ik de huisarts bellen (want dat hoort toch als je zwanger bent?)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dora zo 2 jan 2011 - 22:03

Een voorzichtige gefeliciteerd dan maar....

En nee hoor, je hoeft niet perse de huisarts te bellen, dat hoefde bij ons ook niet, je kunt meteen de verloskundige bellen. Maaarrrr.... het is wel handig om je huisarts op de hoogte te stellen, voor eventuele medicatie etc.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  chocolate ma 3 jan 2011 - 1:37

Floor schreef:Dames, ik lees al tijden met jullie allemaal mee. (ik zat ook op het oude forum)
Ik denk dat ik ook zwanger ben. Nog maar net, 4 weken en 2 dagen. Very Happy
Er stond maar een zeer lichte streep op de test (kruitvat) maar zoals ik hier al vaker heb gelezen, streep=streep.
Mijn man en ik geloofden er niet zo veel van toen we de test zagen, maar toch lagen we vannacht om 2 uur nog te praten over namen, kamertjes, enzovoort.
Mijn man wil dat ik donderdag een nieuwe test doe, om te kijken of het dan nog steeds zo is. Daarna ga ik de huisarts bellen (want dat hoort toch als je zwanger bent?)

Ik feliciteer je ook alvast voorzichtig! Mooi begin van het nieuwe jaar Very Happy
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Floor ma 3 jan 2011 - 3:58

dank jullie wel.
Ik doe morgenochtend nog een test en bel dan de huisarts (ik heb aardig wat medicatie die ik dus nu niet meer mag nemen, dat wist ik al voordat ik zwanger werd want toen ben ik een keer bij de huisarts op gesprek geweest hierover). Van de huisarts hoor ik dan wel wat ik verder moet doen.
Mijn man wou dat ik donderdag pas opnieuw zou testen, maar vanmiddag is hij van mening veranderd en vind dat ik dat maar zo snel mogelijk moet doen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:38

Happydobby schreef:@BA, bij een vriendin van mij is het met 12 weken nog inwendig gedaan omdat de baarmoeder nog niet richting de buik was zeg maar. Dan zie je uitwendig natuurlijk maar weinig.

Maargoed ze zullen het altijd eerst uitwendig proberen.
Misschien ligt het ook aan je figuur? Heb geen dikke buik van mezelf, dat zal vast wel schelen en met volle blaas scheelt hoe dan ook.
Uitwendig zag ze het ook prima, maar omdat het zo klein was toch maar inwendig... en gelukkig maar, anders had ze de 2e niet gezien.
Dus ik zeg: Ga voor inwendig!! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:41

Floor: Spannend joh! En streep = streep hoor.
Ik ben begonnen met 's morgens 2x positieve test, daarna weer heel vaag en/ of negatief en daarna pas duidelijk positief, dus geef niet gelijk de hoop op als het morgen negatief zou zijn. Met welke heb je getest?
Maar goed, ik testte ook al wel heeeeel vroeg, had geen geduld meer Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 3 jan 2011 - 4:55

@BA, ik heb 2 kruitvat testen (1 doosje met 2 erin, 5euro geloof ik).
Ik had ook geen geduld meer, mijn man had al gezegd met oudjaarsdag dat ik een week moest wachten voordat ik mocht testen, maar ik heb geen geduld, dus toch eerder getest omdat ik maar 1 kleine bloeding (innestelingsbloeding?) had en verder niet ongesteld werd.
Wat een verrassing voor je BA of niet? een tweeling. ik had het mijn man verteld, die dacht dat je alleen een tweeling kreeg als het echt in je familie zat, maar ik uitgelegd dat dat niet zo hoefde te zijn, hij vond het erg bijzonder.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 5:01

Hallo dames,

Allereerst de beste wensen voor iedereen:-)
En dat we allemaal maar een gezond kindje op de wereld mogen zetten.

@Floor:Welkom:-) enne alvast een beetje gefeliciteerd;-)

Hier vandaag de H.a gebelt, deze rade me aan om een afspraak te maken bij de verloskundige omdat ik w.s een week of 3,4 verder ben,omdat ik mijn vorige 'menstruatie' 2 dagen wat bloed verlies had.
W.s is dit een innestelling geweest, ik ga morgen de verloskundige bellen en hopen dat ik dan snel een echo krijg.
Verder begint mun buik ook al aardig op te zetten(darmen).

Ook heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders,morgen komt er al een mevrouw langs om even te praten,nog een keer te testen en de eerste flessen te brengen.

Hoe voelen de andere dames zich?

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 3 jan 2011 - 5:04

@Floor, gefeliciteerd hoor en idd streep is streep. iedere dag vanaf nu verdubbeld het hcg hormoon dus een dag later kan de test al donkerder zijn.

@BA, die vriendin van mij is absoluut niet dik, ze is inmiddels 23 weken zwanger en ze heeft een mooie buik haha. Maargoed zij liep bij de gyn dus die zal het wel weten toch. Heb je nog bloedverlies gehad? Hoelaat moet jij woensdag voor de echo.

Vanmorgen had ik een vroege dienst dus wederom weer de pot geknuffeld voor het ontbijt. Op het werk ook nog een stoma verzorgd maar dat ging goed. Gelukkig vliegt de tijd nu want ik ben zo benieuwd naar de echo.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 5:11

Lieveheersbeestje schreef:
Hier vandaag de H.a gebelt, deze rade me aan om een afspraak te maken bij de verloskundige omdat ik w.s een week of 3,4 verder ben,omdat ik mijn vorige 'menstruatie' 2 dagen wat bloed verlies had.
W.s is dit een innestelling geweest, ik ga morgen de verloskundige bellen en hopen dat ik dan snel een echo krijg.

Dat zei mijn huisarts precies hetzelfde, vooral omdat ik zo misselijk was. Het bleek toch een lichte menstruatie geweest te zijn! Dus zet er niet gelijk al je hoop op, dan valt het misschien weer tegen als je nog niet zo ver blijkt te zijn! Hoopte het ook zo, des te sneller zou ik van die misselijkheid af zijn...
Maar het zou natuurlijk héél goed kunnen, zou wel erg leuk zijn voor je, des te eerder ben je door de spannende weken heen!

Laatst aangepast door Beauty Addict op ma 3 jan 2011 - 5:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 5:18

Happydobby schreef:@Floor, gefeliciteerd hoor en idd streep is streep. iedere dag vanaf nu verdubbeld het hcg hormoon dus een dag later kan de test al donkerder zijn.

@BA, die vriendin van mij is absoluut niet dik, ze is inmiddels 23 weken zwanger en ze heeft een mooie buik haha. Maargoed zij liep bij de gyn dus die zal het wel weten toch. Heb je nog bloedverlies gehad? Hoelaat moet jij woensdag voor de echo.

Vanmorgen had ik een vroege dienst dus wederom weer de pot geknuffeld voor het ontbijt. Op het werk ook nog een stoma verzorgd maar dat ging goed. Gelukkig vliegt de tijd nu want ik ben zo benieuwd naar de echo.
Oh ja, als je baarmoeder anders ligt is het natuurlijk een ander verhaal! Was ook alleen maar een idee wat in mijn hoofd op kwam hoor, het is niet zo dat ik je niet geloof :P . Was bij mij eerst al zo blij dat ze het uitwendig ging proberen en zag, maar die inwendige echo stelt echt totaal niks voor.
Ik moet om 11.00 uur. Wanneer moet jij?

Krijg je steeds meer last meis? Balen zeg, dan begint je dag al niet lekker lijkt me. hug
Heb je helemaal geen last van geuren? Ik kan bij het denken aan sommige geuren al kokhalzen, brr...

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 3 jan 2011 - 6:00

@ Floor: Streep zal idd steeds donkerder worden. Moeilijk is het om geduld op te brengen he haha. Ik had eerst ook hele lichte strepen (vond die van CB trouwens het meest duidelijk) en vandaag nog eens getest en nu een hartstikke duidelijke streep.

@ Lieveheersbeestje: Hopelijk ben je al wat verder! Hier ook opgezette darmen. Ben vandaag behoorlijk duizelig..

@ Happydobby: Wat vervelend dat je nog zo ziek bent! Hopelijk is het heel snel over. Dit is ook niet fijn zo.

@ All: Morgen komen m'n moeder en broertje & zusje op visite. Mijn moeder weet al dat ik zwanger ben, maar m'n broertje en zusje nog niet. Ik twijfel of ik het ze morgen al ga vertellen. Ik heb wel een hele hechte band met ze en het zou daarom ook heel vreemd zijn om het niet te vertellen. Maar ik wil eerst weten of alles goed is.
Wat zouden jullie doen?
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:04

Beauty Addict schreef:

Dat zei mijn huisarts precies hetzelfde, vooral omdat ik zo misselijk was. Het bleek toch een lichte menstruatie geweest te zijn! Dus zet er niet gelijk al je hoop op, dan valt het misschien weer tegen als je nog niet zo ver blijkt te zijn! Hoopte het ook zo, des te sneller zou ik van die misselijkheid af zijn...
Maar het zou natuurlijk héél goed kunnen, zou wel erg leuk zijn voor je, des te eerder ben je door de spannende weken heen!

Nee ik ga er ook niet al mun hoop op zetten:-)
Hier t.n.t geen last van misselijkheid,*klopt af*

Mijn moeder is ook nooit misselijk geweest in haar zwangerschappen,2 miskramen en 2 gezonde kinderen.

Ik vind het wel echt spannend allemaal,dan denk ik zal het wel goed zitten enzo.
Soms is het ook niet goed dat je alles maar op kunt zoeken... :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:06

chocolate schreef:@ Floor: Streep zal idd steeds donkerder worden. Moeilijk is het om geduld op te brengen he haha. Ik had eerst ook hele lichte strepen (vond die van CB trouwens het meest duidelijk) en vandaag nog eens getest en nu een hartstikke duidelijke streep.

@ Lieveheersbeestje: Hopelijk ben je al wat verder! Hier ook opgezette darmen. Ben vandaag behoorlijk duizelig..

@ Happydobby: Wat vervelend dat je nog zo ziek bent! Hopelijk is het heel snel over. Dit is ook niet fijn zo.

@ All: Morgen komen m'n moeder en broertje & zusje op visite. Mijn moeder weet al dat ik zwanger ben, maar m'n broertje en zusje nog niet. Ik twijfel of ik het ze morgen al ga vertellen. Ik heb wel een hele hechte band met ze en het zou daarom ook heel vreemd zijn om het niet te vertellen. Maar ik wil eerst weten of alles goed is.
Wat zouden jullie doen?

Hoi meis, vervelend dat je duizelig bent vandaag,hopelijk zakt het snel af.
Ik zou het je broertje en zusje gewoon vertellen hoor.
Mijn broertje,en mijn man's broertjes weten het ook al:-) enne trots dat ze zijn joh Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:09

Wat echt schattig was dat mijn man vannacht tegen me aankroop en zei:Ik ben zo blij dat ik papa wordt :flower:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:10

Lieveheersbeestje schreef:Wat echt schattig was dat mijn man vannacht tegen me aankroop en zei:Ik ben zo blij dat ik papa wordt :flower:
Aaahhh... wat lief! smile

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 3 jan 2011 - 6:17

chocolate schreef:@ Floor: Streep zal idd steeds donkerder worden. Moeilijk is het om geduld op te brengen he haha. Ik had eerst ook hele lichte strepen (vond die van CB trouwens het meest duidelijk) en vandaag nog eens getest en nu een hartstikke duidelijke streep.

Wat zouden jullie doen?

Mijn broertje,en mijn man's broertjes weten het ook al:-) enne trots dat ze zijn joh Very Happy

Dank je wel hug
Oh het lijkt me heerlijk om niet misselijk te zijn. Heb je verder wel last van andere kwaaltjes? Maak je niet druk (weet hoe moeilijk het is Wink ), maar er zijn echt genoeg vrouwen die nergens last van hebben. Er zijn idd genoeg horrorverhalen..ik weet het Embarassed
Maar misschien komt het nog. Je weet natuurlijk maar nooit. Dus geniet er nog even van! smile
Ah wat lief! Denk dan ook maar dat ik het ga vertellen. Hoop dat ik het droog kan houden. Ik jank tegenwoordig al om niks haha.
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  chocolate ma 3 jan 2011 - 6:18

Beauty Addict schreef:
Lieveheersbeestje schreef:Wat echt schattig was dat mijn man vannacht tegen me aankroop en zei:Ik ben zo blij dat ik papa wordt :flower:
Aaahhh... wat lief! smile

Sluit ik me helemaal bij aan!!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:22

@Chocolate: Dat janken om alles ken ik! Erg he?! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:23

chocolate schreef:

Wat zouden jullie doen?

Dank je wel hug
Oh het lijkt me heerlijk om niet misselijk te zijn. Heb je verder wel last van andere kwaaltjes? Maak je niet druk (weet hoe moeilijk het is Wink ), maar er zijn echt genoeg vrouwen die nergens last van hebben. Er zijn idd genoeg horrorverhalen..ik weet het Embarassed
Maar misschien komt het nog. Je weet natuurlijk maar nooit. Dus geniet er nog even van! smile
Ah wat lief! Denk dan ook maar dat ik het ga vertellen. Hoop dat ik het droog kan houden. Ik jank tegenwoordig al om niks haha.

Ik heb wel af en toe last van menstruatie krampen zeg maar, en een drukkend gevoel op mun blaas.
En beetje vies,veel last van doorzichtige afscheiding.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:26

Ik heb wel af en toe last van menstruatie krampen zeg maar, en een drukkend gevoel op mun blaas.
Herken het allemaal, dus zal echt wel bij de kwaaltjes horen. Wel prettig om te lezen dat er meerderen zijn die er last van hebben!

Las net op een site dat je buik bij een 2ling bij 3 maanden de omvang kan hebben van 5 maanden zwanger van 1 kindje... Wilde het bij clienten niet eerder vertellen dan 3 maanden, maar als ik dat zo lees...

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 3 jan 2011 - 6:27

Beauty Addict schreef:@Chocolate: Dat janken om alles ken ik! Erg he?! Embarassed

Hahaha ja!! Embarassed
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:29

Beauty Addict schreef:
Herken het allemaal, dus zal echt wel bij de kwaaltjes horen. Wel prettig om te lezen dat er meerderen zijn die er last van hebben!

Las net op een site dat je buik bij een 2ling bij 3 maanden de omvang kan hebben van 5 maanden zwanger van 1 kindje... Wilde het bij clienten niet eerder vertellen dan 3 maanden, maar als ik dat zo lees...

Vlgs mij doen wij hetzelfde werk Wink

Gast
Gast

Bericht  chocolate ma 3 jan 2011 - 6:31

Beauty Addict schreef:

Ook hier herkenbaar! Die krampen vind ik echt eng, terwijl het gewoon het groeien van de baarmoeder is. Maar elk pijntje maakt je zo onzeker.

Wow BA :shock:
Misschien dat je het even aan kunt kijken? En als je merkt dat het op gaat vallen vertellen?
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 35 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: