Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 21 van 35
Pagina 21 van 35 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 28 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
@Bluebird: Gefeliciteerd! Leuk dat je er bij bent, als last van de kwaaltjes of dat nog niet?
@BA: Het slapen opzich gaat wel, maar het inslapen, my god! Dan ga ik piekeren over hoe het moet met school en allemaal andere dingen die helemaal niet van toepassing zijn.
@All En dan heeft mijn vriend ook bereikbaarheidsdienst deze week en vond het nodig om gister avond iets teveel te drinken (lees een hele boel teveel), waardoor hij zo in coma was dat hij zijn werk telefoon niet hoorde (3X niet!) en ik hem met geen mogelijkheid wakker kreeg. Op een gegeven moment ging weer de telefoon en hij drukt op opnemen en legt zo die telefoon naast zich neer! Dus ik hoor door die telefoon: hallo? haaallloo?? Dus ik maar opnemen en gevraagd of meneer een momentje had. Die vent van me wakker gemaakt en uiteindelijk is alles gelukt. Maar ondertussen was het half 5, en ja kom dan maar weer eens goed in slaap.. Ik was zo opgefokt als maar kan om mijn vriend, die wel weer als een blok in slaap viel, en dat ik al vaker wakker was geworden. Maar ik ben dus uiteindelijk wel in slaap gevallen en eind goed al goed (maar wilde het wel ff delen haha!)
@BA: Het slapen opzich gaat wel, maar het inslapen, my god! Dan ga ik piekeren over hoe het moet met school en allemaal andere dingen die helemaal niet van toepassing zijn.
@All En dan heeft mijn vriend ook bereikbaarheidsdienst deze week en vond het nodig om gister avond iets teveel te drinken (lees een hele boel teveel), waardoor hij zo in coma was dat hij zijn werk telefoon niet hoorde (3X niet!) en ik hem met geen mogelijkheid wakker kreeg. Op een gegeven moment ging weer de telefoon en hij drukt op opnemen en legt zo die telefoon naast zich neer! Dus ik hoor door die telefoon: hallo? haaallloo?? Dus ik maar opnemen en gevraagd of meneer een momentje had. Die vent van me wakker gemaakt en uiteindelijk is alles gelukt. Maar ondertussen was het half 5, en ja kom dan maar weer eens goed in slaap.. Ik was zo opgefokt als maar kan om mijn vriend, die wel weer als een blok in slaap viel, en dat ik al vaker wakker was geworden. Maar ik ben dus uiteindelijk wel in slaap gevallen en eind goed al goed (maar wilde het wel ff delen haha!)
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep: Lekker zo'n vent...
Hoeft hij dan niet de deur uit voor de bereikbare dienst? Anders moet jij hem nog gaan rijden
Ik val als ik 10 niks doe in slaap geloof ik. Maar ja, moet voor 3 slapen denk ik dan, dus geeft er gewoon aan toe!
Hoe is het met jou buikje? Ik heb gewoon mijn eerste positiebroek al aan...
Hoeft hij dan niet de deur uit voor de bereikbare dienst? Anders moet jij hem nog gaan rijden
Ik val als ik 10 niks doe in slaap geloof ik. Maar ja, moet voor 3 slapen denk ik dan, dus geeft er gewoon aan toe!
Hoe is het met jou buikje? Ik heb gewoon mijn eerste positiebroek al aan...
Gast- Gast
Nee hij hoeft de deur niet uit gelukkig, hij moet een monteur eruit sturen. En nu ging het ook nog eens over een vrachtwagen die op het spoor kan rijden (die dus ook van die treinwielen, hoe heet die dingen, heeft), dus mijn vriend dacht dat hij nog aan het dromen was en dat vond de meneer aan de andere kant niet zo leuk (wat ik overigens helemaal begrijp haha, want die vrachtwagen stond op het spoor en dat is niet zo heel handig).
Maar over die positiebroeken gesproken.. Ik zit er wel over te denken, want mijn broek begint wel een beetje te knellen, niet vervelend ofzo, maar als ik lang zit gaat het heel erg drukken en dan moet ik weer sneller plassen en het voelt gewoon vervelend. En ik hoor van heel veel mensen dat ze ook gewoon echt comfortabel zijn.
Maar ik heb nog iets anders.. Heel erg last van winderigheid, maar echt heeel erg! En het stinkt niet, maar zoveel lucht dat soms de hond me zelfs vreemd aankijkt (en dat is echt, kop schuin en naar mijn billen kijkend). Herkenbaar of een tip?
Maar over die positiebroeken gesproken.. Ik zit er wel over te denken, want mijn broek begint wel een beetje te knellen, niet vervelend ofzo, maar als ik lang zit gaat het heel erg drukken en dan moet ik weer sneller plassen en het voelt gewoon vervelend. En ik hoor van heel veel mensen dat ze ook gewoon echt comfortabel zijn.
Maar ik heb nog iets anders.. Heel erg last van winderigheid, maar echt heeel erg! En het stinkt niet, maar zoveel lucht dat soms de hond me zelfs vreemd aankijkt (en dat is echt, kop schuin en naar mijn billen kijkend). Herkenbaar of een tip?
Steep- Kletskop
Ik heb juist darmen die niks willen. Ontbijt met musli, neem activia papjes en dat werkt wel.
Je hebt ook Rennie Deflatine toch? Of helpt dat alleen tegen het opgeblazen gevoel en niet tegen de lucht in de darmen zelf?
Je hebt ook Rennie Deflatine toch? Of helpt dat alleen tegen het opgeblazen gevoel en niet tegen de lucht in de darmen zelf?
Gast- Gast
Hallo,
hier ben ik ook weer eens even.
Ik heb vrijdag een supermooie echo gehad, en had al een druk en bewegelijk kindje in mijn buik... weer 5 mooie foto's meegekregen.
's Middags naar de verloskundige geweest en daar kreeg ik te horen dat ik 3 dagen naar voren ben gezet, dus mijn uitgerekende datum is nu 12 juli (meteen mijn ticker maar even aangepast). Daarna met mijn moeder naar mama in spé geweest en daar een (positie)rokje, spijkerbroek en truitje.
Vandaag heb ik een supergezellige meeting gehad en daarna zijn we even naar de prenatal geweest (is het uitverkoop van de wintercollectie van positiekleding) en daar nog 3 broeken, 1 legging, 2 jurkjes en 4 truitjes geshopt!
hier ben ik ook weer eens even.
Ik heb vrijdag een supermooie echo gehad, en had al een druk en bewegelijk kindje in mijn buik... weer 5 mooie foto's meegekregen.
's Middags naar de verloskundige geweest en daar kreeg ik te horen dat ik 3 dagen naar voren ben gezet, dus mijn uitgerekende datum is nu 12 juli (meteen mijn ticker maar even aangepast). Daarna met mijn moeder naar mama in spé geweest en daar een (positie)rokje, spijkerbroek en truitje.
Vandaag heb ik een supergezellige meeting gehad en daarna zijn we even naar de prenatal geweest (is het uitverkoop van de wintercollectie van positiekleding) en daar nog 3 broeken, 1 legging, 2 jurkjes en 4 truitjes geshopt!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
@ Steep; hier heb ik helaas ook last van... niks aan te doen, hoort erbij!
en ik denk dan maar: zo dat lucht op!
en ik denk dan maar: zo dat lucht op!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
@BA: dat heb ik ook gehad, dat ik dagen niet kon, maar dan ineens heel veel. Ik heb al eens een rennie geslikt (had toen last van maagzuur), maar toen werd het alleen maar erger, dus ik ben niet zo pro rennie, hoorde dat je sinasappelsap kunt drinken en 1 of andere thee..
@Teigertje: Weet je ook hoelang dat aan kan houden of is dat eigenlijk heel erg verschillend? Ik vind het zo genant als ik op bezoek ben of dat er mensen over de vloer zijn. Dan probeer ik het op te houden (en krijg dan buikpijn) en dan sneak ik weg naar de wc.. En ik weet niet zo goed hoe ik ermee moet omgaan, die winderigheid..
@Teigertje: Weet je ook hoelang dat aan kan houden of is dat eigenlijk heel erg verschillend? Ik vind het zo genant als ik op bezoek ben of dat er mensen over de vloer zijn. Dan probeer ik het op te houden (en krijg dan buikpijn) en dan sneak ik weg naar de wc.. En ik weet niet zo goed hoe ik ermee moet omgaan, die winderigheid..
Steep- Kletskop
Hoi meiden!
Ik zal binnenkort weer even op iedereen reageren, maar nu even een ego berichtje.
De echo was helemaal goed!! Volgens de meting ben ik nu 6 weken 6 dagen, klopt wel met wat ik zelf had uitgerekend. Over 2 weken mogen we lekker nog een keer, vervelend he
Het is toch wel een opluchting hoor, om te zien dat tot nu toe alles goed is, zal zo proberen om de foto hier neer te zetten als jullie dat leuk vinden.
Ik zal binnenkort weer even op iedereen reageren, maar nu even een ego berichtje.
De echo was helemaal goed!! Volgens de meting ben ik nu 6 weken 6 dagen, klopt wel met wat ik zelf had uitgerekend. Over 2 weken mogen we lekker nog een keer, vervelend he
Het is toch wel een opluchting hoor, om te zien dat tot nu toe alles goed is, zal zo proberen om de foto hier neer te zetten als jullie dat leuk vinden.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Nou hij is misschien niet zo heel duidelijk want hij is met een telefoon gemaakt, maar het gaat om het idee he
Schism- Prater
Leuk die echo! Heel bijzonder!
Ik ga even klagen hoor! Ik heb pijn in mijn rug (van die steken) en mijn broek zit te strak! Collega's zitten me aan te kijken alsof ik spastisch ben omdat ik me in allerlei mogelijke houdingen wring achter de pc (heb ze nog niks verteld namelijk). Ik mag gelukkig eerder weg van mijn stagebegeleider om even kleding te shoppen (ik ben namelijk pas klaar als de winkels dicht zijn en loop 4 dagen in de week stage alleen moet ik deze week ook een dag naar school dus ben 5 dagen onder de pannen, niet zo prettig met een te strakke broek!).
Vandaag heb ik het wel aan mijn baas (van stage) verteld, die was helemaal blij en vond het heel leuk. Verder hebben we het gehad over de praktische kant en als ik ergens hulp bij nodig had kon ik gewoon bij hem aankloppen, dat vond ik wel erg prettig om te horen!
Hoe is jullie dag tot nu toe?
Ik ga even klagen hoor! Ik heb pijn in mijn rug (van die steken) en mijn broek zit te strak! Collega's zitten me aan te kijken alsof ik spastisch ben omdat ik me in allerlei mogelijke houdingen wring achter de pc (heb ze nog niks verteld namelijk). Ik mag gelukkig eerder weg van mijn stagebegeleider om even kleding te shoppen (ik ben namelijk pas klaar als de winkels dicht zijn en loop 4 dagen in de week stage alleen moet ik deze week ook een dag naar school dus ben 5 dagen onder de pannen, niet zo prettig met een te strakke broek!).
Vandaag heb ik het wel aan mijn baas (van stage) verteld, die was helemaal blij en vond het heel leuk. Verder hebben we het gehad over de praktische kant en als ik ergens hulp bij nodig had kon ik gewoon bij hem aankloppen, dat vond ik wel erg prettig om te horen!
Hoe is jullie dag tot nu toe?
Steep- Kletskop
@Steep: Wanneer ga je het je collega's vertellen? En zien ze het nog niet aan je buikje dan?
Ik heb vandaag echt de hele dag honger. 3 boterhammen op, broodje gezond, soepje, appel en vraag me af wat ik nu weer eens zal eten...
Ik heb vandaag echt de hele dag honger. 3 boterhammen op, broodje gezond, soepje, appel en vraag me af wat ik nu weer eens zal eten...
Gast- Gast
Hoi Meiden,
Alweer even geleden.
Een paar mooie echo's voorbij zien komen.
Even een vraagje hoe kan het dat sommige al met 6 weken een echo hebben?Lopen jullie allemaal in het zkh?
Ik heb 8 februari pas een echo dan ben ik 9,5 week zwanger.
Verder gaat het hier prima,soms wat misselijk maar als ik wat eet gaat het weer prima
Alweer even geleden.
Een paar mooie echo's voorbij zien komen.
Even een vraagje hoe kan het dat sommige al met 6 weken een echo hebben?Lopen jullie allemaal in het zkh?
Ik heb 8 februari pas een echo dan ben ik 9,5 week zwanger.
Verder gaat het hier prima,soms wat misselijk maar als ik wat eet gaat het weer prima
Gast- Gast
Ik ben nu echt wel iedere dag misselijk. Vooral in de ochtend. Dat is soms knap vervelend.
Vrijdag over een week wil ik het aan mijn leidinggevende gaan vertellen.
Maar vind dat zo spannend!
Zijn er nog trucs om het nieuws zo goed mogelijk te vertellen...?
Vrijdag over een week wil ik het aan mijn leidinggevende gaan vertellen.
Maar vind dat zo spannend!
Zijn er nog trucs om het nieuws zo goed mogelijk te vertellen...?
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
@ Lieveheersbeestje: Ik loop inderdaad in het ziekenhuis. Wij waren een jaar bezig, hadden net 2 afspraken in het ziekenhuis gehad en toen opeens vanzelf zwanger! Vandaar dus die vroege echo.
Schism- Prater
schism, omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad mocht ik nu eerder komen. Hier is het normaal om rond de 9 a 10 weken je eerste echo. @yes1984 ik heb het vandaag verteld. Heb gewoon gezegd, heb nieuws ik ben zwanger! Hij was hartstikke blij voor ons. En vond het wel fijn dat ik het nu al heb verteld. Houden het voor de andere nog stil. Vervelend dat je je zo misselijk voelt, ken het gevoel al is het per dag nog wel verschillend. Heb vanavond weer voor het eerst een groot bord lasagna gegeten en... Zit nog steeds in m'n maag! @all, was alweer even geleden maarre wij kopen ook wel tweedehands. Hadden de kinderzagen ook in gedachte, maar nu las ik hier dat dat misschien niet zo slim is?! De kinderkamer nemen wij over van familie koop denk ik alleen wel het matras nieuw. Fijne avond!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@lieveheersbeestje: Bij mij dacht de huisarts dat ik verder was ivm zo vroeg al klachten, vandaar ook een vroege echo. En bij de gyn natuurlijk opnieuw en door het zoeken naar tussenschotje heb ik wat extra echo's. Ook is mijn zwangerschap een stuk meer risico vol, dus zal meer in de gaten gehouden moeten worden
@Yes1984: Cola helpt bij mij erg goed als ik het op voel komen, en echt om de 2 uur wat eten. Mijn pillen tegen de misselijkheid gebruik ik nog maar heel af en toe, maar ben blij dat ik ze heb. Als ik erg misselijk ben of ga braken neem ik ze in.
Hoever ben jij nou precies? Mis een ticker bij jou
@Fiebje: Leuk dat je zo'n reactie kreeg joh, dat geeft rust he?!
Lekker dat je weer wat kan eten, hopen dat het zo blijft! En hoe is het met je buikje? Ga je al wat zien?
@Yes1984: Cola helpt bij mij erg goed als ik het op voel komen, en echt om de 2 uur wat eten. Mijn pillen tegen de misselijkheid gebruik ik nog maar heel af en toe, maar ben blij dat ik ze heb. Als ik erg misselijk ben of ga braken neem ik ze in.
Hoever ben jij nou precies? Mis een ticker bij jou
@Fiebje: Leuk dat je zo'n reactie kreeg joh, dat geeft rust he?!
Lekker dat je weer wat kan eten, hopen dat het zo blijft! En hoe is het met je buikje? Ga je al wat zien?
Gast- Gast
@BA: ik ben al wat dikkig van mezelf dus het valt niet op haha! En ik weet nog niet wanneer ik heb ga vertellen, vind het heel spannend haha!
@All: heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht (uitverkoop bij de prenatal jeej!) en die dingen zitten lekker! Ik zou er graag in willen wonen haha! Heb ook maar gelijk een legging gekocht.. Me is sooo happy! Alleen vind ik de macaroni (die ik normaal heeel lekker vind) nu echt niet om te vreten (heb nu zure oprispingen en ben misselijk).. Dus dat is weer balen..
@All: heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht (uitverkoop bij de prenatal jeej!) en die dingen zitten lekker! Ik zou er graag in willen wonen haha! Heb ook maar gelijk een legging gekocht.. Me is sooo happy! Alleen vind ik de macaroni (die ik normaal heeel lekker vind) nu echt niet om te vreten (heb nu zure oprispingen en ben misselijk).. Dus dat is weer balen..
Steep- Kletskop
@Steep: Zit lekker he?! Draag er ook 1 sinds het weekend. Ik moet wel echt opletten wat ik aan doe, anders valt het echt al een beetje op.
Ben best wat afgevallen aan het begin, dus had een zo goed als platte buik en dat is nu echt weg hoor!
Macaroni heb ik slechte ervaringen mee, hoef ik voorlopig ook niet meer!
Ben best wat afgevallen aan het begin, dus had een zo goed als platte buik en dat is nu echt weg hoor!
Macaroni heb ik slechte ervaringen mee, hoef ik voorlopig ook niet meer!
Gast- Gast
Hallo Allemaal,
@BA: ik heb ook van die dagen erbij dat ik vaak op een dag honger heb, en ook overal zin in heb, maar er zijn ook dagen bij dat ik veel minder avondeten eet dan normaal
@schism: ik zie dat wij bijna gelijk lopen
@lieveheersbeestje: Er zijn er indd die bij het ziekenhuis lopen, maar het is ook verschillen per verloskundige.....
ik ga namelijk voor de 1ste echo en ben dan 7+5
@ yes1984: Dat geloof ik graag dat het misselijk zijn knap vervelend is, maar je weet waar je het voor over hebt he!! Hoe ver ben je eigenlijk???
@ Steep: Fijn dat die broeken zo lekker zitten, ik zal die over een aantal weekjes ook moeten gaan aanschaffen hihihi
@ all: Ik heb vanochtend naar de VK gebeld en kan maandag voor de 1ste echo gaan...Spannend
ik ben dan als het goed is 7+5.
Voor de rest voel ik me gelukkig goed, heb alleen last van mijn borsten en paar keer per dag wat krampjes in mijn buik.
@BA: ik heb ook van die dagen erbij dat ik vaak op een dag honger heb, en ook overal zin in heb, maar er zijn ook dagen bij dat ik veel minder avondeten eet dan normaal
@schism: ik zie dat wij bijna gelijk lopen
@lieveheersbeestje: Er zijn er indd die bij het ziekenhuis lopen, maar het is ook verschillen per verloskundige.....
ik ga namelijk voor de 1ste echo en ben dan 7+5
@ yes1984: Dat geloof ik graag dat het misselijk zijn knap vervelend is, maar je weet waar je het voor over hebt he!! Hoe ver ben je eigenlijk???
@ Steep: Fijn dat die broeken zo lekker zitten, ik zal die over een aantal weekjes ook moeten gaan aanschaffen hihihi
@ all: Ik heb vanochtend naar de VK gebeld en kan maandag voor de 1ste echo gaan...Spannend
ik ben dan als het goed is 7+5.
Voor de rest voel ik me gelukkig goed, heb alleen last van mijn borsten en paar keer per dag wat krampjes in mijn buik.
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
@Andreake1984: Borstenpijn is zo vervelend! Ik had vandaag jeuk aan mijn tepels, ook heel apart haha!
@BA: Ik heb een heel raar eetpatroon (ook omdat ik soms heel misselijk ben) en mijn tas ziet eruit alsof ik de schappen bij de AH heb geplunderd van Fruitkick tot ontbijtkoek ik heb het! En ik probeer ook heel regelematig iets te eten, alleen het drinken gaat nog niet zo super, water vind ik niet lekker namelijk en van heel veel frisdrank en sap krijg ik maagzuur... Dus nog even zoeken naar wat wel goed gaat (nu dwing ik mezelf om water te drinken hoor, maar dan gaat t me nog meer tegenstaan)
@BA: Ik heb een heel raar eetpatroon (ook omdat ik soms heel misselijk ben) en mijn tas ziet eruit alsof ik de schappen bij de AH heb geplunderd van Fruitkick tot ontbijtkoek ik heb het! En ik probeer ook heel regelematig iets te eten, alleen het drinken gaat nog niet zo super, water vind ik niet lekker namelijk en van heel veel frisdrank en sap krijg ik maagzuur... Dus nog even zoeken naar wat wel goed gaat (nu dwing ik mezelf om water te drinken hoor, maar dan gaat t me nog meer tegenstaan)
Steep- Kletskop
Cola drinken werkt bij mij goed, ook tegen misselijkheid en maagzuur. Vond het nooit zo lekker, maar vind het nu prima te drinken.
En groene thee vind ik heerlijk, net als yoghurt/ melkachtige drankjes...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Cola drinken werkt bij mij goed, ook tegen misselijkheid en maagzuur. Vond het nooit zo lekker, maar vind het nu prima te drinken.
Bij de gedachte alleen al aan groene thee ga ik over mijn nek haha! Melk kan ik wel liters van wegdrinken, maar volgens mij is veel melk niet goed voor je (toch? ik kan een pak melk aan mijn mond zetten en in 1 keer leegdrinken namelijk). Zouthoutthee daarintegen..
Steep- Kletskop
Helaas stelde het niet gerust. Ze vond het zeer verontrustend dat ik alleen pijn had aan de rechterkant (buik en rugzijde). Ik moest dus direct naar het ziekenhuis. Bloedprikken en inwendige echo gehad. Helaas dames, ik meld me af bij dit topicBeauty Addict schreef:Oudbloed is in elk geval beter dan vers bloed! Als het je gerust stelt zou je kunnen bellen, daar zijn ze voor hoor.Floor schreef:het is oud bloed (bruin), maar omdat ik er zo'n krampen bij heb/had (soms wel dus, soms niet) vertrouw ik het niet echt. Wat zouden jullie doen, wachten of toch bellen naar de vk maandag?
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe. Ik zal af en toe nog wat meelezen maar op dit moment ben ik niet mezelf (in de war, boos, verdrietig enz enz)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Je moet bij voorkeur 2 a 3 glazen drinken, maar dacht niet dat er een beperking was hoor... maar zeker weten doe ik het niet.Steep schreef:Beauty Addict schreef:Cola drinken werkt bij mij goed, ook tegen misselijkheid en maagzuur. Vond het nooit zo lekker, maar vind het nu prima te drinken.
Bij de gedachte alleen al aan groene thee ga ik over mijn nek haha! Melk kan ik wel liters van wegdrinken, maar volgens mij is veel melk niet goed voor je (toch? ik kan een pak melk aan mijn mond zetten en in 1 keer leegdrinken namelijk). Zouthoutthee daarintegen..
Gast- Gast
Pagina 21 van 35 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 28 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 21 van 35
Permissies van dit forum: