Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
+28
Earane
Fearie
Bluebird
_Sneeuwwitje_
peach
Floor
andreake1984
chocolate
yes1984
Schism
Laced
Funk
Fiebje
Blair
Petteflet
Steep
joyce0606
Milan
Pien
Theezakje13
Novalee
Dora
SarahKey
NowImNothing
schuddebuikje
chipa
Mizzie
Happydobby
32 plaatsers
Pagina 20 van 35
Pagina 20 van 35 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 35
Re: Voor de dames die in het 1e trimester zitten.
@ all, ik ben helemaal hyper! Ben net bij de huisarts geweest, alles doorgesproken ivm m'n medicaties. Sommige moet ik mee stoppen, andere voorzichtiger mee worden. Maar al met al valt het me nog mee. Mijn bloeddruk is gemeten die was goed (wel ben ik duizelig de hele dag door maar toch was m'n bloeddruk goed)
Ook zei ze dat ik direct de verloskundige moest bellen, ze willen kennelijk zo snel mogelijk weten hier dat je zwanger bent, je krijgt dan een gesprek over wat er allemaal mogelijk is (bijvoorbeeld aan onderzoeken) en dan heb je nog tijd om daar over na te denken, dan ben je niet verplicht om meteen te beslissen (omdat je dan dus al weer langer zwanger bent).
Net dus gebeld, 19 januari kan ik al terecht. Dan heb ik een intake en krijg ik allerlei uitleg. Daarna wordt de afspraak gemaakt voor een echo. De verloskundige die ik sprak was enorm aardig en enthousiast.
@chocolate, ik vind het bij die borrel niet moeilijk om mijn mond te houden (dat denk ik). Ik heb gisteren een dag doorgebracht bij mijn moeder maar dat ging eigenlijk prima, ik had niet veel moeite het haar niet te zeggen.
Bovendien als ik ziek wordt (misselijk of moet overgeven) dan kan ik het afschepen op de ziekte die ik altijd al had, want dat waren daar bijwerkingen van Niemand die dat dan ineens verdacht vind, dat ik boven de wc hang
Ik ga het vanavond nog eens overleggen met mijn man, of we niet moeten wachten met ouders inlichten. (de huisarts zei vandaag ook nog 1 op de 10 gaat de eerste 10 weken fout, dat is toch best veel).
Ow maar ik snap jou wel, dat je alleen je moeder hebt ingelicht. Ik zou ook geen info gaan vragen bij mijn schoonouders, het zijn best aardige mensen maar ik bespreek verder niks met ze dus ik zou niet ineens dat soort vragen gaan stellen.
Ik heb denk ik de grootste moeite bij mijn vriendin en haar man. Zij weten als enige dat wij bezig zijn met kinderen, dat weten wij ook van hun. Nu kreeg ik laatst een berichtje dat ze een test nodig had (die van haar deed het niet). Uiteindelijk heeft ze zelf een nieuwe gekocht ipv er bij mij 1 gehaald. Ik liet weten dat ik wel wou weten wat de uitslag was. Ze is dus zwanger! Wij weten het dus al met iets meer dan 4 weken bij hun, maar hun weten het nu nog niet van ons. We schelen nu ongeveer 3 weken. Dat vind ik wel lastig
We hebben het er wel over, hoe ze zich voelt enzo, maar ik kan dan niet terug antwoorden van 'ja dat heb ik ook' of 'nee dat heb ik niet'. We zijn er nog niet over uit wanneer we ze gaan inlichten.
Ook zei ze dat ik direct de verloskundige moest bellen, ze willen kennelijk zo snel mogelijk weten hier dat je zwanger bent, je krijgt dan een gesprek over wat er allemaal mogelijk is (bijvoorbeeld aan onderzoeken) en dan heb je nog tijd om daar over na te denken, dan ben je niet verplicht om meteen te beslissen (omdat je dan dus al weer langer zwanger bent).
Net dus gebeld, 19 januari kan ik al terecht. Dan heb ik een intake en krijg ik allerlei uitleg. Daarna wordt de afspraak gemaakt voor een echo. De verloskundige die ik sprak was enorm aardig en enthousiast.
@chocolate, ik vind het bij die borrel niet moeilijk om mijn mond te houden (dat denk ik). Ik heb gisteren een dag doorgebracht bij mijn moeder maar dat ging eigenlijk prima, ik had niet veel moeite het haar niet te zeggen.
Bovendien als ik ziek wordt (misselijk of moet overgeven) dan kan ik het afschepen op de ziekte die ik altijd al had, want dat waren daar bijwerkingen van Niemand die dat dan ineens verdacht vind, dat ik boven de wc hang
Ik ga het vanavond nog eens overleggen met mijn man, of we niet moeten wachten met ouders inlichten. (de huisarts zei vandaag ook nog 1 op de 10 gaat de eerste 10 weken fout, dat is toch best veel).
Ow maar ik snap jou wel, dat je alleen je moeder hebt ingelicht. Ik zou ook geen info gaan vragen bij mijn schoonouders, het zijn best aardige mensen maar ik bespreek verder niks met ze dus ik zou niet ineens dat soort vragen gaan stellen.
Ik heb denk ik de grootste moeite bij mijn vriendin en haar man. Zij weten als enige dat wij bezig zijn met kinderen, dat weten wij ook van hun. Nu kreeg ik laatst een berichtje dat ze een test nodig had (die van haar deed het niet). Uiteindelijk heeft ze zelf een nieuwe gekocht ipv er bij mij 1 gehaald. Ik liet weten dat ik wel wou weten wat de uitslag was. Ze is dus zwanger! Wij weten het dus al met iets meer dan 4 weken bij hun, maar hun weten het nu nog niet van ons. We schelen nu ongeveer 3 weken. Dat vind ik wel lastig
We hebben het er wel over, hoe ze zich voelt enzo, maar ik kan dan niet terug antwoorden van 'ja dat heb ik ook' of 'nee dat heb ik niet'. We zijn er nog niet over uit wanneer we ze gaan inlichten.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
@BA, Wauw mooi zeg!
Floor- Ratel
Beauty Addict schreef:Vaak hoor je dat het restanten zijn van de innestelingchocolate schreef:Beauty Addict schreef:Zal voor je duimen!chocolate schreef:Oh BA ik heb trouwens om kwart voor 11 de afspraak.
Bruinverlies is oud bloed, vers bloed is helderrood!
Dank je wel!!
Oh dat moest ik even horen. Dat kan geen kwaad toch?
@ Pippi: dat moet ik ook nog doen haha
Oh wat een mooie echo's!! En ik vind ze ook al vrij duidelijk
Wauw dat lijkt me echt zo bijzonder!
Ik had geen idee dat dat nu ook nog kon. Het lijkt zo veel, terwijl het hartstikke meevalt. het is vooral bij het afvegen.
@ Happydobby: Wat leuk dat het zo'n verrassing voor ze was! Lijkt me heerlijk om het nu aan iedereen te kunnen vertellen. Geniet ervan!
Doe idd maar rustig aan. Hopelijk voel je je snel wat beter.
*Gaat beginnen met genieten en stopt met zich druk te maken. Is ook niet goed voor het kindje* Het komt vast wel allemaal goed!
@ Floor: Haha leuk is dat he
Fijn dat je bloeddruk goed is. Ben zelf ook vaak erg duizelig.
Wat fijn dat je de 19de al terecht kunt en de vk ook aardig is!
Erg handig dat je de medicijnen de schuld kunt geven van de kwaaltjes haha.
Ben je niet bang om je te verspreken tegen je vriendin? Dat als zij begint over kwaaltjes jij ineens ook zegt "oh ja daar heb ik ook last van". Zou het zelf wel voor elkaar krijgen haha.
Lijkt me idd wel lastig om het nog niet te vertellen, maar ook een verrassing als ze het over een aantal weken te weten zou komen.
Ik ben ook wel bang voor ongevraagde adviezen, daarom ben ik ook een beetje voorzichtig met vertellen. Ik kan me wel voorstellen dat man het ergens niet helemaal eerlijk vindt, maar bij mijn moeder kan ik alles kwijt. Mijn vader weet het bijv. ook nog niet. Ik zie dat gewoon helemaal los van elkaar.
@ All: Ik heb heerlijk gedoucht en gegeten (had ik ook nog niet gedaan ) en inmiddels ben ik alweer wat gekalmeerd!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje meiden ik kan jullie niet bijhouden hoor, dus sorry als ik niet op iedereen reageer!
@ BA: OOoohh ik heb je echo foto's gemist
@ Chocolote: Bruinverlies is inderdaad oud bloed. Probeer je geen zorgen te maken zolang je geen rood verliest en krampen hebt. Stress is ook niet goed he? Gelukkig ben je morgen voorlopig ff uit de onzekerheid!
@ Pippi: Ik heb gewoon de huisarts gebeld en gezegd dat ik bloed wilde laten prikken voor de 5e ziekte en toxoplasmose. Was geen probleem kon de volgende dag de prikbrief ophalen. Maar wat reageerde de vk irritant zeg, ze onderschatten de gevaren dan toch echt wel.
@ All:Ik ben dit weekend een weekendje weg, dus kan dan niet reageren. Maandag om half 11 heb ik mijn echo, dus daarna horen jullie weer van me. Oh ik hoop zooooo dat alles goed is...
@ Chocolote: Bruinverlies is inderdaad oud bloed. Probeer je geen zorgen te maken zolang je geen rood verliest en krampen hebt. Stress is ook niet goed he? Gelukkig ben je morgen voorlopig ff uit de onzekerheid!
@ Pippi: Ik heb gewoon de huisarts gebeld en gezegd dat ik bloed wilde laten prikken voor de 5e ziekte en toxoplasmose. Was geen probleem kon de volgende dag de prikbrief ophalen. Maar wat reageerde de vk irritant zeg, ze onderschatten de gevaren dan toch echt wel.
@ All:Ik ben dit weekend een weekendje weg, dus kan dan niet reageren. Maandag om half 11 heb ik mijn echo, dus daarna horen jullie weer van me. Oh ik hoop zooooo dat alles goed is...
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism schreef:Jeetje meiden ik kan jullie niet bijhouden hoor, dus sorry als ik niet op iedereen reageer!
Oh jij hebt ook al snel je eerste echo! Spannend is dat he. Het zal vast allemaal wel goed zijn. Gewoon van het positieve uitgaan
Geniet van je weekendje weg!
Ik had geen idee dat er "zoveel" oud bloed nog kon zitten. Gelukkig is het niet helderrood. Verder ook geen pijn. Het stelt me wel gerust dat ik nog last heb van kwaaltjes.
Ik las ergens dat stress hetzelfde kan doen als roken. Daar schrok ik wel van. Toch maar eens gaan ontspannen dan
chocolate- Fluisteraar
Ik denk dat als je morgen hebt gezien dat alles goed is, het dan makkelijker wordt om te ontspannen.
Volgens mij ga ik het ook pas echt geloven als ik die kleine uk heb gezien, en als ik heb gezien dat het hartje klopt.
Volgens mij ga ik het ook pas echt geloven als ik die kleine uk heb gezien, en als ik heb gezien dat het hartje klopt.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Ben heel benieuwd of er nog meer tweelingen tevoorschijn komen...
Gast- Gast
Hoi!
Mag ik mij hier ook komen aanmelden? Ik ben er afgelopen dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben! We zijn al een tijdje bezig, maar ik was in de veronderstelling dat ik ongesteld was geworden. Heb ruim 6 dagen last gehad van bruinverlies en op de laatste dag een topje bloedverlies. Verder ook helemaal geen klachen. Mijn tepels doen ontzettend pijn, wat krampjes onder in mijn buik en rugpijn, maar dat is alles. Ik mag 20 januari naar de verloskundige voor een echo. Volgens haar berekeningen zou ik nu 6 weken en 5 dagen zijn, maar als ik uitga van mijn cyclus ben ik nu 6 weken en 1 dag.
Gelijk een paar daagjes:
- Is jullie urine in de ochtend ook zo donker? Aangezien ik het nog steeds niet kan geloven dat ik zwanger ben, heb ik vanochtend nog maar een testje gedaan. Maar ik zag dat mijn urine zo donker was. Is dat normaal?
- Ik vind het doodeng om het sporten weer op te pakken. Bang dat ik een verkeerde beweging maak. Hebben jullie daar ook last van? Ik weet dat het geen kwaad kan, maar het maakt me angstig.
- Vorige week heb ik last gehad van een schimmelinfectie volgens mij. Een paar dagen erge pijn gehad bij het plassen. Het is nu weg, heb die week van die inwendige zeep gebruikt. Wat denken jullie? Toch maar even urine laten controleren bij de huisarts?
Mag ik mij hier ook komen aanmelden? Ik ben er afgelopen dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben! We zijn al een tijdje bezig, maar ik was in de veronderstelling dat ik ongesteld was geworden. Heb ruim 6 dagen last gehad van bruinverlies en op de laatste dag een topje bloedverlies. Verder ook helemaal geen klachen. Mijn tepels doen ontzettend pijn, wat krampjes onder in mijn buik en rugpijn, maar dat is alles. Ik mag 20 januari naar de verloskundige voor een echo. Volgens haar berekeningen zou ik nu 6 weken en 5 dagen zijn, maar als ik uitga van mijn cyclus ben ik nu 6 weken en 1 dag.
Gelijk een paar daagjes:
- Is jullie urine in de ochtend ook zo donker? Aangezien ik het nog steeds niet kan geloven dat ik zwanger ben, heb ik vanochtend nog maar een testje gedaan. Maar ik zag dat mijn urine zo donker was. Is dat normaal?
- Ik vind het doodeng om het sporten weer op te pakken. Bang dat ik een verkeerde beweging maak. Hebben jullie daar ook last van? Ik weet dat het geen kwaad kan, maar het maakt me angstig.
- Vorige week heb ik last gehad van een schimmelinfectie volgens mij. Een paar dagen erge pijn gehad bij het plassen. Het is nu weg, heb die week van die inwendige zeep gebruikt. Wat denken jullie? Toch maar even urine laten controleren bij de huisarts?
Bluebird- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 06-01-11
Hoi Bleubird, gefeliciteerd!
Het kan kloppen dat je urine donkerder is s'morgens, urine is s'morgens donkerder dan na een paar glazen water.
Je kan beter geen vaginale zeep gebruiken, alleen water is het beste, mijn zusje had pas een schimmel(die is niet zwanger) en toen adviseerde de huisarts om die lactacyd enzo niet te gebruiken, ook niet uitwendig.
Als je het niet vertrouwd kan je een uitstijkje laten maken. schimmel kan pijn bij het plassen veroorzaken maar dat is niet in je urine meetbaar.
hopelijk heb je er wat aan.
Ik ga nu slapen, kom uit de nachtdienst!
Het kan kloppen dat je urine donkerder is s'morgens, urine is s'morgens donkerder dan na een paar glazen water.
Je kan beter geen vaginale zeep gebruiken, alleen water is het beste, mijn zusje had pas een schimmel(die is niet zwanger) en toen adviseerde de huisarts om die lactacyd enzo niet te gebruiken, ook niet uitwendig.
Als je het niet vertrouwd kan je een uitstijkje laten maken. schimmel kan pijn bij het plassen veroorzaken maar dat is niet in je urine meetbaar.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Hoi Bleubird, gefeliciteerd!
Meen je dat nou? Ik gebruik dat nu al een paar dagen. Daardoor is het wel weggegaan. Ik stop er gelijk mee! Bedankt voor je antwoord.
Bluebird- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 06-01-11
Meiden, ook ik heb me druk gemaakt om helemaal niks
We waren héél vroeg in het ziekenhuis, omdat ik niet meer kon wachten haha.
Eenmaal binnen werd er gelukkig heel snel een inwendige echo gemaakt. En daar kwam meteen de vruchtzak & dooierzak tevoorschijn. Ze kon het vruchtje nog niet vinden, maar dat komt omdat ik pas 5 weken ben nu (vroeg positief getest). Mijn ticker loopt een beetje voor
Ik heb flink gejankt (hormonen he haha), maar ze stelde me meteen gerust. Alles zag er goed uit!! Waar dat bruinverlies vandaan komt is niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk oud bloed of een gesprongen adertje.
Omdat ik niet heel lang wil en kan wachten mag ik 17 januari terugkomen
Man en ik hebben nog eens naar de echo gekeken en zien toch echt allebei 2 hele kleine stipjes in de vruchtzak..
Ik ben weer helemaal gerustgesteld. Natuurlijk blijft het spannend. Als ik het niet vertrouw mag ik altijd bellen. Maar die angst die ik had is bijna helemaal weg.
Ik ben zoooo blij!!
We waren héél vroeg in het ziekenhuis, omdat ik niet meer kon wachten haha.
Eenmaal binnen werd er gelukkig heel snel een inwendige echo gemaakt. En daar kwam meteen de vruchtzak & dooierzak tevoorschijn. Ze kon het vruchtje nog niet vinden, maar dat komt omdat ik pas 5 weken ben nu (vroeg positief getest). Mijn ticker loopt een beetje voor
Ik heb flink gejankt (hormonen he haha), maar ze stelde me meteen gerust. Alles zag er goed uit!! Waar dat bruinverlies vandaan komt is niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk oud bloed of een gesprongen adertje.
Omdat ik niet heel lang wil en kan wachten mag ik 17 januari terugkomen
Man en ik hebben nog eens naar de echo gekeken en zien toch echt allebei 2 hele kleine stipjes in de vruchtzak..
Ik ben weer helemaal gerustgesteld. Natuurlijk blijft het spannend. Als ik het niet vertrouw mag ik altijd bellen. Maar die angst die ik had is bijna helemaal weg.
Ik ben zoooo blij!!
chocolate- Fluisteraar
Hey meiden!
Hoe gaat het met jullie? Ben hier ff een paar daagjes niet geweest (internet afgezworen) want ik zat mezelf bang te maken met allemaal drama verhalen op andere fora. Nu heb ik afgelopen maandag mijn eerste echo gehad en alles is goed! De kleine heeft gezwaait, gesprongen en allemaal bewegingen gemaakt dus ik (wij) zijn helemaal in de 7e hemel! Wat is een echo gaaf zeg! Jammer dat het zo kort duurt, ik kan er de hele dag wel naar kijken haha! Ik ben gelukkig niet meer zo misselijk als een paar weken geleden. Alleen heb ik wel rare eetgewoontes (spinazie met appelmoes.. I love it, maar iedereen vind me vreemd haha).
Ben wel blij als ik 12 weken ben en het eerste trimester voorbij is, toch meer zekerheid ofzo..
Maar ik ben vooral benieuwd hoe het met jullie gaat! Heb al een heel stuk bijgelezen haha, maar de updates zijn zo leuk :-)
Hoe gaat het met jullie? Ben hier ff een paar daagjes niet geweest (internet afgezworen) want ik zat mezelf bang te maken met allemaal drama verhalen op andere fora. Nu heb ik afgelopen maandag mijn eerste echo gehad en alles is goed! De kleine heeft gezwaait, gesprongen en allemaal bewegingen gemaakt dus ik (wij) zijn helemaal in de 7e hemel! Wat is een echo gaaf zeg! Jammer dat het zo kort duurt, ik kan er de hele dag wel naar kijken haha! Ik ben gelukkig niet meer zo misselijk als een paar weken geleden. Alleen heb ik wel rare eetgewoontes (spinazie met appelmoes.. I love it, maar iedereen vind me vreemd haha).
Ben wel blij als ik 12 weken ben en het eerste trimester voorbij is, toch meer zekerheid ofzo..
Maar ik ben vooral benieuwd hoe het met jullie gaat! Heb al een heel stuk bijgelezen haha, maar de updates zijn zo leuk :-)
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Hey Steep, leuk he die echo, die van ons bewoog ook alle kanten op.
Jammer dat het zo kort duurt he, ik had nog wel uren kunnen kijken.
@chocolate, jammer dat het nog vroeg is, maar zo te zien krijg je vaker echo's, hopelijk kan je de volgende keer meer zien.
Heb vanmorgen het nieuws op mijn werk verteld, mijn manager was net wakker en ik zei met een lage stem ik wil je even spreken, vlgs mij dacht ze dat ik ontslag ging nemen Toen ik het zei kreeg ik een knuffel haha.
Dit weekend gaan we onze vrienden langs, het is toch maf als je een week vooruit gezet word, ineens mag iedereen het weten.
@chocolate, jammer dat het nog vroeg is, maar zo te zien krijg je vaker echo's, hopelijk kan je de volgende keer meer zien.
Heb vanmorgen het nieuws op mijn werk verteld, mijn manager was net wakker en ik zei met een lage stem ik wil je even spreken, vlgs mij dacht ze dat ik ontslag ging nemen Toen ik het zei kreeg ik een knuffel haha.
Dit weekend gaan we onze vrienden langs, het is toch maf als je een week vooruit gezet word, ineens mag iedereen het weten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Hey Steep, leuk he die echo, die van ons bewoog ook alle kanten op.
Hahaha schrok ze wel even van denk ik he. Lief hoe ze reageerde
Ja ik ga best veel echo's krijgen. Ik geloof om de 2 weken. Ben ik wel heel blij mee
Ondanks dat er weinig te zien was vond ik het heel bijzonder.
Oh en ineens is het bruinverlies opgehouden!! Dat het weg mag blijven!!
chocolate- Fluisteraar
Vandaag is iemand van "moeders voor moeders" hier geweest. Dus nu plas opsparen zodat andere vrouwen ook een eisprong kunnen krijgen. Geeft je toch een goed gevoel dat je zo andere mensen kunt helpen . Ook nog leuke cadeautjes gekregen.....
Vandaag ook gebeld naar de VK, maar helaas waren vandaag niet aanwezig dus moet maandag even terug bellen, om de afspraak te maken voor een intake en 1ste echo...
Voor de rest voel ik me nog altijd prima alleen pijnlijke borsten
Vandaag ook gebeld naar de VK, maar helaas waren vandaag niet aanwezig dus moet maandag even terug bellen, om de afspraak te maken voor een intake en 1ste echo...
andreake1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 132
Punten : 142
Registratiedatum : 25-11-10
andreake1984 schreef:Vandaag is iemand van "moeders voor moeders" hier geweest. Dus nu plas opsparen zodat andere vrouwen ook een eisprong kunnen krijgen. Geeft je toch een goed gevoel dat je zo andere mensen kunt helpen . Ook nog leuke cadeautjes gekregen.....
Denk dat het voor jou ook niet al te lang meer zal duren voordat je je intake en echo hebt
Wat fijn dat je nog nergens last van hebt!
chocolate- Fluisteraar
Chocolate: Fijn dat je dan in elk geval al snel terug mag komen!! Lijkt me nu toch wel spannend, maar je bent in elk geval zwanger :-) .
Hier alles z'n gangetje, vorige avond/ nacht flink aan het spugen geweest, afgelopen nacht ging het gelukkig beter.
Bedenk me net alleen dat ik gister helemaal vergeten ben bloed te prikken voor de gyn , mijn geheugen laat me wel in de steek sinds ik zwanger ben!!
Maandag uit mijn werk gelijk maar even laten doen.
Hier alles z'n gangetje, vorige avond/ nacht flink aan het spugen geweest, afgelopen nacht ging het gelukkig beter.
Bedenk me net alleen dat ik gister helemaal vergeten ben bloed te prikken voor de gyn , mijn geheugen laat me wel in de steek sinds ik zwanger ben!!
Gast- Gast
Kreeg trouwens net mijn eerste positie jeans binnen... wat zit dat lekker, geen strakke band meer op je onderbuik!
Heb m nu met het elastiek op heup en bovenbuikhoogte op kleinste gaatjes staan, dus deze broek gaat mijn hele zwangerschap wel mee, heerlijk. En het is nog een leuke skinny ook van een goed merk met bijna 70% korting !
Heb m nu met het elastiek op heup en bovenbuikhoogte op kleinste gaatjes staan, dus deze broek gaat mijn hele zwangerschap wel mee, heerlijk. En het is nog een leuke skinny ook van een goed merk met bijna 70% korting !
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Chocolate: Fijn dat je dan in elk geval al snel terug mag komen!! Lijkt me nu toch wel spannend, maar je bent in elk geval zwanger :-) .
Oh dat is minder
Hopelijk blijft het hierbij!
Dat geheugenverlies is heel herkenbaar haha.
Waar heb je positiekleding gekocht? Denk dat ik daar ook eens naar ga kijken. Lijkt me ook veel fijner straks
Ja het zit iig allemaal goed
Oh ik kan niet meer wachten!!
@ All: Slapen jullie ook zo slecht??
Ik ben echt zo ontzettend moe! Maandag even de HA bellen. Hopelijk kan hij iets voor me doen, want ik ben echt helemaal op..
chocolate- Fluisteraar
Ik krijg 'pas' de 26e de eerste echo. Wanneer je een echo in het ziekenhuis hebt, krijg je dan wel gewoon een foto mee? Heb er nu al zin in (en stiekem ook wel een beetje spannend).
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
@? (weet niet meer wie het vroeg). Ja ik slaap ook zo slecht, maar mijn man ook Denk dat we ons er beiden heel veel mee bezig houden.
@all, ik heb gisteren een beetje bloedverlies gehad, en vandaag nog wat meer, ook had ik wat krampen vandaag (net menstruatiekrampen) Weet niet goed wat ik hier mee aan moet. als het morgen nog is moet ik dan misschien maar de verloskundige bellen..
@all, ik heb gisteren een beetje bloedverlies gehad, en vandaag nog wat meer, ook had ik wat krampen vandaag (net menstruatiekrampen) Weet niet goed wat ik hier mee aan moet. als het morgen nog is moet ik dan misschien maar de verloskundige bellen..
Floor- Ratel
Floor schreef:@? (weet niet meer wie het vroeg). Ja ik slaap ook zo slecht, maar mijn man ook Denk dat we ons er beiden heel veel mee bezig houden.
Wat vervelend! Ik hoop dat het meevalt, en snel weer over is!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
@chocolate: de eerste weken, tot ik een week of 5 was denk ik, sliep ik bijna niet. Daarna normaal en nu slaap ik 's middags gerust 2 a 3 uurtje op de bank als ik even ga liggen. Dus komt bij jou ook vast wel goed!!
Mijn broek heb ik bij Esprit online gekocht.
@Yes1984: Ik kreeg bij de vk 1 foto mee, bij de gyn zelfs 4. Vlg mij krijg je m bij je eerste echo zeker mee. En bij mijn volgende echo (donderdag) vraag ik er gewoon om, mijn man kan dan niet mee...
@Floor: Is het helder bloed of oud bloed? Hoop voor je dat het snel over is
Mijn broek heb ik bij Esprit online gekocht.
@Yes1984: Ik kreeg bij de vk 1 foto mee, bij de gyn zelfs 4. Vlg mij krijg je m bij je eerste echo zeker mee. En bij mijn volgende echo (donderdag) vraag ik er gewoon om, mijn man kan dan niet mee...
@Floor: Is het helder bloed of oud bloed? Hoop voor je dat het snel over is
Gast- Gast
het is oud bloed (bruin), maar omdat ik er zo'n krampen bij heb/had (soms wel dus, soms niet) vertrouw ik het niet echt. Wat zouden jullie doen, wachten of toch bellen naar de vk maandag?
Floor- Ratel
Oudbloed is in elk geval beter dan vers bloed! Als het je gerust stelt zou je kunnen bellen, daar zijn ze voor hoor.Floor schreef:het is oud bloed (bruin), maar omdat ik er zo'n krampen bij heb/had (soms wel dus, soms niet) vertrouw ik het niet echt. Wat zouden jullie doen, wachten of toch bellen naar de vk maandag?
Gast- Gast
Pagina 20 van 35 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Voor de dames die weten hoe ik eruit zie..
» Hoera voor de dames van Sterrin!
» Voor de dames met een (mirena)spiraaltje
» Vraagje voor de dames met een piercing
Pagina 20 van 35
Permissies van dit forum: