Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

+16
Lonely Goatherd
Blond
Happinaz
Bliss
Ibbeltje
Atelier Madame
Caresses
Mamsie
loura
silly-one
Shisha
Sylvana
Zonnetje
Lousanne
Zininzon
SoGood
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 23:53

Ja ik vind dat heel lekker! Maar met normaal roggebrood heb ik het nog nooit gedaan, brabants roggebrood is net iets anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 23:55

Oke, bedankt voor de tip!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Bliss wo 8 aug 2012 - 0:04

Joh Sogood, waarom moeilijk doen als die eierkoek je ultieme ontbijt is? Ik zou dit gewoon lekker blijven doen, zo slecht is dat niet hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  SoGood wo 8 aug 2012 - 0:12

Bliss schreef:Joh Sogood, waarom moeilijk doen als die eierkoek je ultieme ontbijt is? Ik zou dit gewoon lekker blijven doen, zo slecht is dat niet hoor!

Zei mijn vriend ook al. Waarom zou ik mezelf mijn ultieme onbijtje af willen nemen? Misschien overdrijf ik ook wel met dat perse gezond willen eten-gedoe. Hoe slecht kan een eierkoek nou zijn m.u.v. weinig vezels, veel suiker en toegevoegde amonia. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 0:24

Ik neem vaak Brinta s'ochtends. Erg voedzaam en gezond

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 2:33

Sogood schreef:
Bliss schreef:Joh Sogood, waarom moeilijk doen als die eierkoek je ultieme ontbijt is? Ik zou dit gewoon lekker blijven doen, zo slecht is dat niet hoor!

Zei mijn vriend ook al. Waarom zou ik mezelf mijn ultieme onbijtje af willen nemen? Misschien overdrijf ik ook wel met dat perse gezond willen eten-gedoe. Hoe slecht kan een eierkoek nou zijn m.u.v. weinig vezels, veel suiker en toegevoegde amonia. Wink

Haha, ik weet dat je het voor je figuur niet hoeft te laten. Maar eierkoeken zijn echt mega ongezond en ik kan me ook echt niet voorstellen dat het een goede kickstart van je spijsvertering is elke dag. Misschien kun je het gewoon 1x per week doen als traktatie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Bliss wo 8 aug 2012 - 2:39

Maar je hebt ook volkoren eierkoeken hè, die lijken me alweer wat gezonder smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Blond wo 8 aug 2012 - 3:28

Mijn secret pleasure was altijd een bakje kwark of yoghurt 's ochtends met (veel) cruesli (met noten). Heerlijk, maar bomvol suikers.

Inmiddels ben ik er 3 weken mee gestopt, en eet ik dat alleen nog heel af en toe in het weekend. Maar goed, ik moet dan ook afvallen Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  SoGood do 9 aug 2012 - 19:34

Vandaag zit ik succesvol aan een geroosterd roggebroodje (Thanx to PB) met magere kwark en frambozen. Erg lekker!
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik vrij heb vandaag (En de komende 23dagen Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 281626781 ) dus ik heb tijd om ontbjit te maken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Lonely Goatherd do 9 aug 2012 - 19:59

Kun je niet eens kijken of je zelf 'gezonde' eierkoeken kan maken (van volkoren meel, zo min mogelijk toevoegingen etc.)? En dan invriezen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  regenboog vr 10 aug 2012 - 6:01

Je zou ook ontbijtmuffins kunnen maken met havermout.
Daar kun je ook nog eens eeuwig mee combineren. Ik maak ze bv met yoghurt en zonder suiker en je kan er fruit en/of groente in doen.
ff googlen naar een recept.

regenboog
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Jade vr 10 aug 2012 - 8:29

Ik vind het heerlijk om 's ochtends 2 sinaasappels te eten:oops:. Ik eet nu trouwens 's ochtends verplicht 2 volkoren crackers of 1 volkoren boterham (omdat ik graag wil afvallen).

Je zou ook 's avonds eieren kunnen koken en 's ochtends 2 eieren meenemen naar je werk.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Poubelle vr 10 aug 2012 - 8:36

Lonely Goatherd schreef:Kun je niet eens kijken of je zelf 'gezonde' eierkoeken kan maken (van volkoren meel, zo min mogelijk toevoegingen etc.)? En dan invriezen.

Ik heb nav jouw post gegoogled wat er in eigengemaakte eierkoeken gaat, en ik schrok eigenlijk van de hoeveelheid suiker die erin gaat!
Nu kun je dat altijd aanpassen natuurlijk..
Ik heb n volkoren eierkoeken van de Jumbo. Mijn vader is het afgelopen jaar heel veel afgevallen en eet deze nu als tussendoortje.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:07

Waarom wil je geen brood eten, Sogood?
Eierkoeken zullen niet heel erg gezond zijn, maar ze zijn ook niet mega ongezond (je moet toch ergens je energie vandaan halen!!)...

Ik ontbijt altijd met 1 of 2 koolhydraat arme boterhammen. Dan zit ik rammend vol en daarna hoef ik niks meer smile en dan kan ik lekker varieren met het beleg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 0:52

Uhm i.p.v. een eierkoek 1 of 2 gekookte eitjes meenemen en alleen het eiwit opeten mocht je het eigeel te vet vinden. Het vult goed en eiwitten mag je veel hebben en het is gezond. Maar dan zou ik wel nog iets erbij doen misschien een plak peperkoek met minder suikers, volkoren kracker of yoghurt etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 0:48

Ik ontbijt met Alpro Soja Yoghurt, havermout en fruit erdoor. Een goed vullend ontbijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  SoGood do 18 okt 2012 - 19:53

Powerbabe schreef:Ik eet elke ochtend een bakje yoghurt met fruit en wat nootjes. Verder heb ik ook een tijdje brabants roggebrood in de broodrooster gedaan met kip, avocado en tomaat, dat was ook echt super lekker maar wel wat meer gedoe!

Powerbabe, ik eet al maanden geroosterd roggebrood! Echt een heel goed alternatief. Dankjewel! Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Slakje do 18 okt 2012 - 22:49

Als ontbijt neem 1 boterham met (lekker) beleg zoals kipfilet, komkommer en honing/mosterdsaus, kwark met aarbeien, stuk fruit of fruitsap en een kop koffie.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt - Pagina 2 Empty Re: Help mij aan een goed alternatief voor mijn huidige ontbijt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum