Alternatief voor bos bloemen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Alternatief voor bos bloemen?
Wat is een leuk alternatief voor een bos bloemen? Heb al een aan bos chocolade/snoepjes gedacht, maar mijn moeder vindt dan dat ze te dik wordt ;-)
Zijn er nog andere 'bosjes'?
Zijn er nog andere 'bosjes'?
Gast- Gast
Re: Alternatief voor bos bloemen?
thee en koffie!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Een thee boeket van simon levelt
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Is ze een theedrinker? Bij thee-/koffiewinkeltjes verkopen ze vaker een 'bosje thee'. Ziet er altijd wel heel leuk uit.
Gast- Gast
Nee geen theeleut. Houdt wel van koffie. Dat is nog wel een optie inderdaad! Bij een koffiezaak wel te halen gok ik? Gmrl..moet ik toch de stad in... ;-) wilde dat niet meer zo vaak doen door die stomme parkeerkosten elke keer!
Gast- Gast
Fietsen? Bus?Jip83 schreef:Nee geen theeleut. Houdt wel van koffie. Dat is nog wel een optie inderdaad! Bij een koffiezaak wel te halen gok ik? Gmrl..moet ik toch de stad in... ;-) wilde dat niet meer zo vaak doen door die stomme parkeerkosten elke keer!
Gast- Gast
Bruce schreef:Fietsen? Bus?Jip83 schreef:Nee geen theeleut. Houdt wel van koffie. Dat is nog wel een optie inderdaad! Bij een koffiezaak wel te halen gok ik? Gmrl..moet ik toch de stad in... ;-) wilde dat niet meer zo vaak doen door die stomme parkeerkosten elke keer!
Fietsen is niet zo'n probleem, ware het niet als ik om 17:30 vanuit huis op de fiets stap ik 10km later te laat ben om nog een open winkel tegen te komen ;-) Ennnn...de bus is uiteindelijk net zo duur als met de auto en parkeren (2,50 enkele rit).
Gast- Gast
Of een mooie plant, daar heb je wat langer wat aan natuurlijk. Je kunt ook zelf een bosje maken met gezichtsmaskers etc.
Gast- Gast
Plant is zeker leuk, maar die hebben ze al zoveel.
Bosje maken van maskertjes is ook ene leuk idee! Heb je dat weleens gemaakt en hoe zorgde je dan dat het een bosje werd?
Bosje maken van maskertjes is ook ene leuk idee! Heb je dat weleens gemaakt en hoe zorgde je dan dat het een bosje werd?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Plant is zeker leuk, maar die hebben ze al zoveel.
Nee, nog nooit gedaan, maar toen ik het plaatje van de theezakjes zag, dacht ik dat het ook wel met maskertjes en tubes te doen is en ook wel wat anders dan anders misschien. Ik zou het zelf doen met doorzichtig folie, een 'prop' en daaromheen cadeaupapier, dan heb je dus aan de bovenkant het boeket en daar schuif je dan de maskertjes/tubes in, zodat het 1 geheel wordt. Misschien vaag uit te leggen, maar ik zie het voor me, haha.
Gast- Gast
Lily schreef:vastplakken op lange sateprikkers of rietjes?
Leuk idee! :-) Dat ik dat zelf dan niet bedenk...
Gast- Gast
Pippa schreef:Jip83 schreef:Plant is zeker leuk, maar die hebben ze al zoveel.
Nee, nog nooit gedaan, maar toen ik het plaatje van de theezakjes zag, dacht ik dat het ook wel met maskertjes en tubes te doen is en ook wel wat anders dan anders misschien. Ik zou het zelf doen met doorzichtig folie, een 'prop' en daaromheen cadeaupapier, dan heb je dus aan de bovenkant het boeket en daar schuif je dan de maskertjes/tubes in, zodat het 1 geheel wordt. Misschien vaag uit te leggen, maar ik zie het voor me, haha.
Ik denk, dènk he ;-), dat ik het snap. Kan wel wat in elkaar knutselen.....dènk ik.
Gast- Gast
Haha, succes! Kijk naar het plaatje van de thee, zo bedoel ik het
Gast- Gast
Weet niet of je moeder van wierook houdt, maar bij de Wereldwinkel verkopen ze daar ook bosjes van met verschillende geuren.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor bloemen/ planten binnen?
» Alternatief voor kerstversiering
» alternatief voor sandalen
» Alternatief gezocht voor hondenkraag/kap
» Gezond alternatief voor ontbijtkoek?
» Alternatief voor kerstversiering
» alternatief voor sandalen