alternatief voor sandalen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
alternatief voor sandalen
ik wilde graag teva's kopen voor L, maar toen we laatst gingen passen, wilde hij die dingen absoluut niet aan zijn voeten hebben. Ze zaten hem ook niet goed om de voeten overigens (in hoeverre ik dit kon inschatten met die bewegende voeten van hem op dat moment).
Ik weet echt even niet meer waar ik nu op moet zoeken. Hij heeft dringend zomerschoenen nodig namelijk> Ik heb wel zomerschoenen voor bij huis, maar ik wil goede loopschoenen hebben, die prettig zijn om met warm weer te dragen.
Wat is nu een alternatief? Schoenen met gaatjes of dunne schoenen? Ik vind het vooral lastig gezien ik wel 'verantwoorde' schoenen wil kopen voor hem.
Ik weet echt even niet meer waar ik nu op moet zoeken. Hij heeft dringend zomerschoenen nodig namelijk> Ik heb wel zomerschoenen voor bij huis, maar ik wil goede loopschoenen hebben, die prettig zijn om met warm weer te dragen.
Wat is nu een alternatief? Schoenen met gaatjes of dunne schoenen? Ik vind het vooral lastig gezien ik wel 'verantwoorde' schoenen wil kopen voor hem.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: alternatief voor sandalen
Misschien iets van sneakers die niet te dik zijn qua stof? En iets van andere sandalen? Wij hebben bijvoorbeeld naast teva's die hier wel een succes zijn, ook nog leren sandalen. Misschien vind hij een ander soort sandaal wel ok?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gewoon stoffen gymschoentjes? Ze zijn niet allemaal goed, maar Piedro is bijvoorbeeld wel een goed merk en daar zijn ook stoffen gympies van, beetje All Stars look-a-likes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind die slip on's van Vans leuk voor jongens, met een stoere bermuda erboven.
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik vind die slip on's van Vans leuk voor jongens, met een stoere bermuda erboven.
Die vind ik ook zo leuk !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb sandalen bij van haren kids gekocht. Met een stevige achterkant anders kunnen mijn kinderen er niet goed op lopen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Soortgelijke onderwerpen
» Alternatief voor kerstversiering
» Alternatief voor bos bloemen?
» Gezond alternatief voor ontbijtkoek?
» alternatief babyborn
» Welk merk kindersandalen valt smal?
» Alternatief voor bos bloemen?
» Gezond alternatief voor ontbijtkoek?